رواية عشقها الأسد الفصل الثامن عشر 18 - اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

  رواية عشقها الأسد الفصل الثامن عشر 18 بقلم اسماء محمد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

رواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد البارت الثامن عشر 18

الشخص. ، حمد الله على يا ابني
حازم .، الله يسلمك يا احلي اب وحشني اوي اوي
الشخص .، وانت كمان واحشني وبزعل مش هتسيبك من الانتقام بقا يا ابني
حازم .، مستحيل انت نسيت ايه الي حصل ليا زمان دا لولا أنك خدتني بعد اما رموني في الشارع ولا نسيت يا عم امجد
امجد. ، دلوقتي بقيت عم ها
حازم ، والله اسف بس الانتقام لازم يكمل ولو التمن ايه
امجد بغضب .، حتي لو اتمن حياتك
حازم. ، اه حتي لو حياتي لازم يكمل واسد يموت انت شكلك نسيت ايه الي حصل ليا وبدموع فاكر لما قولت ليا اول اما بابا يجي هتقولي
امجد .، اه فاكر
حازم .، حصل ايه بقا انا زي الاهبل روحت وقلت ليه بابا انا حازم ابنك عارف عمل ايه
امجد بيبص ليه بوجع وحازم كمل
حازم .، بص ليا بقرف وقالي انت واحد جيت في وقت ضعف وامك استغلتني وانت ولا تفرق معايا ولما عيطت وقولت ليه ليه كل العيال عندهم بابا وانا لا قالي انت مش ابني شوف امك يمكن تعرف مين ابوك تخيل واحد في السن ده ويتقاله كده ولما قولت لا انت بابا انت عارف وشوفت لولا انت كنت مت وهو بيحط عليا الحديده النار قالي انا مش عندي غير اسد ابني بس ومن صلبي وتف عليا ومشي
وبغضب .، في ايه احسن عني ها في ايه انا مالي زنبي ايه في الي عمله
امجد بوجع على حازم .، مش عارف اقوللك ايه يا ابني مش عارف
حازم. ، ماتقولش انا طالع ارتاح
امجد .، ماشي يا ابني

في المديريه

احمد فتح الظرف لقي فيه جواب صغير لريم وصوره لماندوا وصوره لمنه وعنوان مكان
اسد في رساله جاتله فتحها واصطدم لما لقي الرساله من ريم
احمد كان لسه هيقرا الورقه اسد بصوت عالي
اسد .، ريييييييييم
كلهم اتخضوا
احمد .، في ايه
اسد. ، ريم بعتت رساله من فونها
اسد بيقرا الرساله
ريم .، اسد يارا وانكل سليمان معايا انا في مكان جمب المطار وفي نفس الوقت صحراء لان كل شويه في صوت طياره ومترنش عليا علشان هقفل الفون ولو عرفت اكلمك اتصل بيك انا وحشتني اه الي بيعمل كده حازم الي في المستشفى وكمان شريكه ماندو انا سايبه العنوان ليك لما كنت هموت دور عليه من خلال ماندو هتوصل لحازم
احمد اول اما اسد خلص كلام فتح الظرف ولقي فيه فعلا عنوان ماندو معتز شد الورقه من احمد ولسه هيمشي
هاني .، معتز بطل غباء هتعمل ايه يعني احنا هنبعت كام قوه تدور علي اي مكان قريب من المطار مهجور وهنحط الي اسمه ماندو تحت المراقبة وهننزل دلوقتي نشوف في مطار انا شاكك فيه
ايمن .، طب يلا بسرعه مستني ايه
احمد ، يا فندم لازم نكون اسرع منه دا زكي ومش بعيد يكون ليه جواسيس ويعرف الي هنعمله
هاني .، ماهو علشان كده هنتحرك حالا احنا بس وكل واحد معاه سلاحه
الكل في استعداد تام ، تمام يا فندم
هاني .، اسد خلي ده معاك
اسد بغموض، توء مش هحتاجه
هاني بغضب. ، اسد
اسد خد المسدس من هاني
هاني.، يلا توكلنا على الله وخرجوا كلهم من المكتب بعد ما هاني ادي الاوامر لبعض القيادات

بقلم اسماء محمد

عند حازم
امجد طالع بينهج
امجد. ، حازم يا حازم
حازم بخوف.، في ايه
امجد .، عرفوا أن ماندو معانا وكمان هيدورا عليهم في الأماكن الي جمب المطار
حازم ، وانت عرفت منين وهما عرفوا منين أنهم جمب المطار
امجد . ، مش عارف انا سمعت دول بس لما كنت هناك علي الباب ادخل الشاي ليهم بس تقريبا من ريم
حازم. ، من ريم ازاي لازم اتصرف واتصل بماندو
حازم بغضب ، انت فين يا غبي
ماندو بخوف ، خير يا باشا في ايه
اتكشفت يا غبي انت فين وحازم بينزل من علي السلم
ماندو .، انا في المخزن
حازم .، خليك عندك ماتتحركش
ماندو .، تمام يا بوص

عند اللواء هاني
ماسك جهاز اللاسلكي
هاني.، مقدم محمد مقدم محمد
الطرف الآخر.، تمام يا فندم معاك
هاني .، في اخبار عندك
الطرف الآخر .، لا يافندم ولا عند النقيب ادهم
هاني .، تمام لو في اخبار تبعت القوات
الطرف الآخر.، تحت امرك يا فندم
احمد.، مافيش اي مكان هنا خالص
معتز .، يبقي مش هنا يلا نشوف مكان تاني
اسد .، استنوا وشوفوا هناك كده
كلهم بصوا لمكان اسد
هاني .، محمد محمد
محمد .، معاك يا فندم
هاني .، هات القوات كلها وتعالي علي مطار القاهرة بسرعه
محمد .، تمام يا فندم
هاني .، يلا احنا كل واحد يخلي باله سامعين مش ناقص اخسر حد كمان
كلهم مشيوا ناحيه المكان الي فيه ريم ويارا وسليمان
وصلوا الي المكان
احمد .، انا هدخل
اسد .،.لا انا معتز سابهم بيتكلموا ودخل
معتز اول اما دخل اصطدم لقي المسدس علي دماغ يارا وواحد علي ريم وواحد علي سليمان
ماندو وحازم مختفيين
معتز دخل وفي أيده المسدس ودخل وراه احمد واسد والباقي
اول اما دخلوا الباب اتقفل عليهم
حازم .، هههههههههههه منورين يا رجاله
اسد .، بيجري علي حازم
حازم موجه المسدس.، هههههههههههه لا ابعد لحسن تتعور ولا حاجه
ايمن .، سيب البنات وعم سليمان
حازم .، لا وانت الصادق دول اول ناس هيدخلوا الحرب معانا ههههه
معتز لسه هيتحرك ماندو ضربه علي رأسه
معتز حاطط أيده علي رأسه .، اه ووقع علي الارض
ايمن واحمد واسد في صوت واحد .، معتااااااااز
ريم ويارا بخوف. ، اعااااااااااااااا
ابتدت المعركه بينهم
google-playkhamsatmostaqltradent