Ads by Google X

رواية حين تقع في الحب الجزء الرابع الفصل التاسع و الثلاثون 39 - بقلم ندي علي حبيب

الصفحة الرئيسية

   رواية حين تقع في الحب بقلم ندي علي حبيب  الجزء الرابع عبر مدونة دليل الروايات

رواية حين تقع في الحب الجزء الرابع الفصل التاسع و الثلاثون 39

كريم ماسك ايد نيرا ودخل علي الكوشه وقعدو وبدء الكل يطلع يسلم عليهم وندي وفرحه وحبيبه بيتصورو
الديجي : نستسمح العريس والعروسه بأول رقصة سلو علي اغنية عيشة حالة حب معاك نيرا رقصت مع كريم وهي بتغني مع الاغنية وكريم مبسوط اوي
حبيبه راحت جنب اسر ببتسامه :انا بحبك النهارده اووي
اسر حط ايده في جيبه :اممم النهارده بس بتحبني اووي طيب وباقي الايام
حبيبه بحب :بعشقك في باقي الايام
اسر ابتسم ليها :لما نكون مكان كريم ونيرا مش عارف ردة فعلي وقتها هتكون ايه او ازاي يعني بفكر لما اشوفك بالفستان الابيض هقول ايه قدامك
حبيبه ببتسامه :انا بفكر في كل تفصيله هتكون في حياتنا بفكر في طفلنا الاول ياتري هيكون شكلك ولا شكلي بس انا متأكده انه هيكون قمر زي ابوه
اسر ببتسامه :بفكر كمان اول ما اعرف انك حامل هعمل ايه ردة فعلي ايه حبيبه انا من كتر حبي ليكي خايف اتجنن بجد انا دمي محقون بيكي وبحبك
حبيبه حوطة دراعه وبصت ليه بعشق : انا بقا مش بقدر اشوف ولا بحس غير بيك يا اسر
فرحه ببتسامه :ندوش بصي علي حبيبه واسر كدا
ندي بصت عليهم بحب :ربنا يحرسهم من العين يارب حلوين اووي مع بعض
فرحه بصت ليهم ببتسامه :اسر بيحبها اووي
مصطفي من وراها بهمس :وانا بعشقك يا فرحتي
فرحه ابتسمت ليه بحب
ندي بمرح :لاء انا كدا وجودي غلط معاكو زوجي فين بقا
مصطفي بضحك : جوزك واقف مع العيله ورا هناك
ندي سابتهم ووقفت تدور عليه عاصي لما شافها راح ليها
عاصي :حبيبي مالك وقفه هنا ليه
ندي بصت ليه :مفيش يا حبيبي انا حبيت اجي اقف جنبك
عاصي برفع حاجب :طب يلا روحي اعدي جنب امي متقفيش معايا علشان احنا قدام الرجالة يا قلبي
ندي بدلع :بتغير عليا با جووزي
عاصي بهمس : يابت بطلي حركاتك دي بتزعلي في الاخر يلااا روحي عند الحريم وعلي الله اشوفك بترقصي يا ندوش هتزعلي بجد
الديجي :اسمع اكبر سقفه لاحلي عريس وعروسه بقاااا وشغلو اغنيه خطوة يا صاحب الخطوه وفضلو يرقصو وندي وفرحه وحبيبه وعزه والعقارب بيسقفو ويرقصو وبعد الفرحه الكبيره الكل راح واتصورو مع العرسان والمعازيم بدأت تمشي
الجد راح عند كريم : كريم يلا خد عروستك وروح انت
كريم : اروح ايه انا جي معاكم اهو لحد ما تركبو
الجد :روح يا كريم انجز مصطفي معانا اهو وبعدين هو احنا هنعمل ايه احنا هنركب الاتوبيس ونتوكل علي الله اسبق انت بقا
كريم راح لمصطفي :درش بقولك جدي عاوزني اروح بس انا عاوز افضل لحد ما تركبو
مصطفي :روح يا كريم وانا معاهم اهو متشلش هم يا حب
كريم حضنه :عقبالك يا حبيب اخوك وراح عند نيرا اللي بتسلم علي امها واهلها واصحابها همس مش يلا احنا بقا
نيرا بصت ليه ببتسامه :اللي يريحك يا كريم
كريم مسك ايدها ببتسامه :يبقي نروح واخدها علي العربيه وندي حضنها وحبيبه وفرحه وكريم مشي بيها علي البلد
جيهان مشاعرها اتلخبطت بين الحزن والفقد والفرح بنتها اللي متعوده عليها معاها طول عمرها حاليا مشيت وراحت بلد غريبه عنهم يعني هتفضل لوحدها احساسهت بيقولها روح خديها منه دي بنتك لكن جواها فرحه انها اخيرا شافت بنتها مبسوطه من بعد موت ابوها
جيهان :ربنا يفرح قلبك يا نيرا يابنتي
ندي راحت وقفت مع اهلها لحد ما ركبو ومشيو وعاصي راح عندها
عاصي :حبيبي
ندي ضيقت عينها :نعم يا حبيبي
عاصي بضحك :انتي عمله عينك كدا ليه ؟
ندي : ماشيه ورا ياسمين عز اهم قاعده انك تسهتن عينك واعملك بطه بالبرتقان يا روحي
عاصي سقف علي ايده بصدمه :عليه العوض ومنه العوض يارب بط ايه اللي ب البرتقان دا يا ندي
ندي مسك ايده بمرح :لسه هسأل علي الطريقه بقا المهم يلا نروح علي بطني وجعاني اوي
عاصي ضمها لصدره بحنان : يلا يا روحي انا كنت جي اقولك يلا علشان نروح واخدها وراح علي عربيته ونادي علي اسر مردش ف صفر ببوقه ليه
اسر بنتباه :ايوا يا عاصي نعم
عاصي :اييه مطولين هنا ولا ايه ؟
اسر :لاء انا وراك علطول اهو
عاصي :طيب هات فرحه تركب معايا اكيد مصطفي مشي
اسر بضحك :لاء دا مش هيسيب فرحه غير وهي نايمه في قوضتها اطمن
عاصي ضحك وركب عربيته ومشي علي البيت
…………………….
في شقة نور
نور بتقلع هدومها بتعب :غسان رجلي وجعاني اوووي
غسان قالع القميص وقاعد بالبنطلون بس ومركز في الاب :قولتلك متلبسيش كعب زعلتي مني
نور راحت قعدت جنبه :حبيبي البس علشان متاخدش برد في عضمك
غسان :دلوقتي هقوم اخد شور
نور بتفكير :غسان هو فعلا صندوق الاسره دا بجد يعني لازم يدفعو فلوس علشان يتجوزو
غسان :اممم هو انا بالصراحه مش متابع الحوارات دي بس علي ما اعتقد مدام طلع من قصر الرئيس يبقي حقيقي وبص ليها وشدها قعدها علي رجله ودفن وشه في رقابتها وبعدين احنا مالنا احنا مش اتجوزنا عوزين ايه تاني بقا
نور حطت ايدها حولين رقابته : انا مش مرتاحه خالص يعني انا جعانه وقرفانه اكل ونفسي اكل سمك ومجرد ما اشم رحته ارجع اعمل ايه
غسان بص ليها وحط ايده علي بطنها :انت عارف يا عم ادم لو قرفتني زي ما عاصي عمل هتزعل مني جامد يعني
نور بغيظ :عيل غتت لسه مجاش الدنيا وبيعمل فيا اللي محدش عمله علي ما يجي الدنيا يكون خلص عليا
غسان خطف بوسه من شفايفها :نور هي القمصان اللي كانت بتاعتك قبل ما تحملي في حبيبه فين ؟
نور بستغراب :في الدولاب اهم عاوز منهم ايه ؟
غسان قومها وراح فتح الدولاب وطلع قميص اسود بالمعه وقال بوقاحه :هو اسود ايوا بس جامد ايه رأيك تلبسي دا يا قمري
نور بشهقه :دا ايه يا غسان اعقل انا مش لبسه الكلام دا
غسان بمكر عمل نفسه زعلان :علي رحتك انا هدخل اخد شور وانام
نور قامت بسرعه مسكت ايده وقالت بتردد :يا حبيبي بس دا سافل اووي وانا بطني كبيره وهبقي وحشه
غسان حط ايده علي وسطها :مين اللي ينشك في قلبه اللي قال عنك وحشه دا انتي بطل وصاروخ البسي بس كدا
نور اخدت القميص بتردد ودخلت الحمام لبسته وطلعت كان غسان قاعد علي الكنبه وحاطت رجل علي رجل وبيشرب سيجاره اول ما شافها فضل يبص عليها من فوق لتحت
غسان بتصفير :ايه الحلاوة والجمال والقمر دا
نور بخجل :غسان انا مش عرفه اتكلم البتاع قصير اووي
غسان قام وراح ليها وحط ايده علي وسطها وباسها من خدها :رفقاً مولاتي بي
نور ببتسامه :من شدة حبه ليها كان هيتجنن
غسان ببتسامه : ولكن لا يريد العتق بل يريد الجنون والعشق اكثر وباسها بحب وحنان واشتياق ولهفه وقضو ليله من زماااان اووي متكررتش
…………………………..
اسر وحبيبه روحو مع بعض وجواهم فرحه كبيره ان اخيرا مبقاش حاجه ويكونو مع بعض وفي حضن بعض اسر بيفكر في حجات وحبيبه بتفكر في حجات وهما مفكرين ان كل واحد بيفكر بطريقه مختلفه ولكن التفكير واحد
اسر واقف تحت البيت بالعربيه ومعاه حبيبه مسك ايدها وباسها : كدا الدور علينا احنا مبقاش قدمنا اي عواقد
حبيبه ببتسامه :انا نفسي اكون معاك النهارده قبل بكرا يا اسر
اسر قرب منها وباس خدها اليمين والشمال :بحبك وبموت فيكي يا حبيبة ايامي
حبيبه بحب :وانا كمان بموت فيك يا حبيبي
اسر قرب من شفايفهت وباسها بشتياق رهيب حبيبه بتمانع لكن اسر مش فايق اصلا
حبيبه بعتراض :اسر ابعد اسررر وبعدت
اسر فاق من اشتياقه : اسف اسف بجد مش عارف حصلي ايه
حبيبه مسحت شفايفه بخجل مهلك :مفيش حاجه يا حبيبي بس انا لازم انزل دلوقتي
اسر بضحك :انا بقول كدا برضو انزلي علشان الوضع ميطورش
حبيبه ضحكت :طيب يلا انزل انت كمان يلا
اسر :حاضر اطلعي وانا هركن العربيه وجي وراكي يا قلبي
حبيبه هزت راسها وطلعت علي البيت واسر غمض عينه بشتياق :امتي يا حبيبه امتي بقا
………………………..

عند مصطفي وفرحه
مصطفي سايق وفرحه جنبه :مالك البوز مترين ليه
فرحه بغيظ :الضحكه ممنوعه الحركة الزياده ممنوعه الرقص ممنوع الصوت العالي ممنوع شعرك يبان ممنوه صورتك علي الفيس تتشال واتشالت المح طيفك برا هتزعلي كلام مع اي راجل ممنوع ولا حتي ولاد عمك ومبحبش كلمة زي اخويا كل دووول انا حفظاهم لكن الزعل لسه متمنعش
مصطفي :جدعه كلامي خليه في بالك علطول علشان لما حاجه منهم تحصل تبقي عرفه بتتعاقبي علي ايه يا فروحه
فرحه بصت ليه :مصطفي يا حبيبي انا مش واخد بالك انك مزودها عليا اووي انت حتي مبترضاش تخليني انزل اروح عند ماما نڤين
مصطفي :تقولي راجل مش متحضر تقولي جاهل تقولي اللي تقوليه انا ميهمنيش انا يهمني انك من يوم ما لبستي دبلتي وبقيتي بتاعتي اتصرف فيكي زي ما انا عاوز وانتي كمان انا حقك اللي انتي عوزاه اطلبيه وان معملتوش ليك تتكلمي
فرحه :يا حبيبي عرفه انك بتحبني بس مش لدرجة انك تحبسني
مصطفي :انا مش بحبسك انا بعرفك اصول الحياه الوحده اللي تمشي في الشارع تضحك انتي متعرفيش احنا بنقول عليها ايه الصوت العالي دا وحش الانثي معروفه انها بتكون رقيقه بطبعها وصوتها الهادي
فرحه بصت ليه وضحكت :ايوا الصوت الشتوي
مصطفي بستغراب :صوت ايه يا قلبي
فرحه بضحك :ياسمين عز قالت لازم تخلي صوتك اخنف وهادي دا الصوت الشتوي اللي المفروض نستعمله
مصطفي :وانتي صوتك ايه
فرحه بضحك :خريفي
مصطفي ضحك وهي ضحكت وبعديها روحها وفضلت تتحايل عليه ينزل بس رفض وفرحه طلعت علي بيتهم وهو مشي علي البلد فرحه دخلت شقتهم كان ابوها وامها نامو دخلت علي قوضتها
فرحه :كويس ان بابا نايم لو كان صاحي وشايفني رجعه دلوقتي كان دفني حيه
……………………………..
في شقة عاصي
عاصي قاعد علي السرير وندي نايمه علي كتفه بتعب
ندي :عاصي بطني وجعاني
عاصي :طيب اعمل ايه من بدري بقولك تعالي نروح عند الدكتوره وانتي كل اللي علي لسانك هبقي كويسه
ندي : طيب عندك حبوب بنادول الزرقا
عاصي قام وفتح الدرج لقي بنادول احمر: حبيبي مفيش غير احمر بس هيريح بطنك انشالله بس هدي كبسوله علي ما اعملك كوباية ينسون وراح علي المطبخ
ندي بتعب :ايه الحياه الزوجيه الهم دي من يوم ما دخلت عش الزوجيه وانا تعبانه بس انا عرفت هي عين الدبه وام حاجب محسوده
عاصي من المطبخ :ندي انتي حطه الينسون فيين
ندي قامت وراحت ليه وفتحت درج المطبخ وجابته :اهو يا حبي الدرج التاني كله مشروبات خليك مفتح كدا
عاصي :حقك عليا بقا المهم روح ارتاحي علي ما اعمل الينسون هتشربيه من هنا هتبقي زي الفل علطول
ندي :عاصي تخيل كدا لو اديتني عشين جنيه ؟
عاصي بضحك :علي اساس ان بحرمك من حاجه سواء فلوس او حاجه تانيه
ندي حطت ايدها في جيب البنطلون ملقتش المحفظه :طيب فين المحفظه اخد منها عشين جنيه علشان هنجيب حلاوة انا وحبيبه بكرا
عاصي بص ليها :ايواااا طيب هجيب ليكي وفتح فونه لقي ندي منزله استوري واتس صورتها وكان فعلا قمر
عاصي بص ليها بغضب :انتي حطه صورتك علي الواتس ليه يا ندي
ندي :عادي يا عاصي علشان كنا في فرح وكدا
عاصي بغضب :طيب روحي امسحيها يا ندي وعلي الله اشوفلك صوره علي النت سواء فيس او واتس
ندي بصت بستغراب : عاصي انا حطه صوره عاديه علي الواتس وانا معنديش غير اهلنا بس
عاصي بزعيق :وانا مش عاوز حد يشوفك اهلنا مش اهلنا ميشغلنيش
ندي بصت لعاصي بخوف :طيب ممكن توطي صوتك انت بتزعق ليه
عاصي مسح وشه واتكلم بغضب : ندي انا مبحبش حورات البنات وحطه استوري وحطه بتاع امسحي ام الصور ومش عاوز كلام كتير وطلع من المطبخ
ندي وقفه في المطبخ ومسكه دموعها بالعافيه : هو هيحصل ايه لما يكلمني براحه وبهدوء ومسكت بطنها بوجع ياربي هون وجع بطني وطفت علي المايه ودخلت الاوضه لقت عاصي واقف في البلكونه بيتكلم في الفون اخدت بجامه ودخلت الحمام
عاصي : انا عاوز جميع اوراق الصفقه الجديده تتحول ليا علي الايميل الخاص بتاعي بكرا يا اشرف
اشرف :تمام يا فندم ولكن في حوار لازم حضرتك تعرف بيه ضروري
عاصي بستغراب :حوار ايه اتكلم ؟
اشرف بتردد : فرع الجيزه اتسرق منهم تصميم لحذاء وجه اعلامي لشركة ودي هتسبب خساره لينا كبيره
عاصي غمض عينه بغضب :ازاي شركة كبيره عريضه يتسرق منهم تصميم مهم زي دا المهم اهم حاجه التصميم اللي هنعرضه في السنه الجديده وانا هشوف حوار السرقه دا بعدين
اشرف قفل معاه :طب اقول ليه ازاي ان التصميم اللي اتسرق هو التصميم اللي هنعرضه في السنه احنا النهارده الخميس مش هنكد عليه ويوم السبت يحلها ربنا
عاصي قفل البلكونه ودخل لقي ندي نايمه علي السرير ولكن باين اوي علي وشها التعب بص ليها وطلع علي برا ودموع ندي نزلت اكتر
بعد شويه عاصي جاب صنيه عليها كوبايه لبن وسندوتش جبنه بيضه وراح ليها
عاصي :احم ندي …. ندووش انتي لسه صاحيه قومي كدا
ندي بصت ليه بلوم ودموعها علي خدها ورجعت نامت تاني
عاصي راح ليها وشالها مع اعتراض ندي
عاصي ثبتها بقوه : زعلانه ان غيران عليكي من امي نفسها طب اعمل ايه لما تكون مراتي حلوه ومزه مش لازم اغير عليها ولا انا غلطان ؟
ندي بشقهات :انت زعقت فيا وانا بخاف من الصوت العالي وقولتلك اكتر من مره تعالي فهمني غلطي براحه مش تزعق ليا كدا وتقولي حورات بنات
عاصي باس عيونها بحب : حقك علي قلبي يا حبيبي اسف ليكي والله شوفي اللي يرضيكي ايه وانا هعمله ليكي الثانيه دي
ندي مسحت دموعها : بطني وجعاني اووي ومش عرفه السبب ومش مستحمله الوجع
عاصي بقلق :ندي دي رابع مره تشتكي من بطنك وانا قلقت الكبسوله معملتش مفعول
ندي هزت راسها :معملتش حاجه انا مش عوزاك تقلق انا بس جعان وانت نازل بوس في عيني والاكل هيبرد
عاصي ضحك وجاب الصنيه ليها وقعد يقطع ليها السندوتش وهيا تاكل وتشرب من اللبن
ندي :عارف وانا في البلد كنت لازم افطر كدا وانا راحه المدرسه وفي الشتي المكان هناك كان دافي رجلي ديما كانت بردانه كنت اروح ليها واحط رجلي تحت رجلها علشان ادفي كانت تفضل تقولي البسي شراب بس انا مش بحبه ومش بعرف انام وحشني كل حاجه ووحشني حضن ماما اووي
عاصي بص ليها واتفهم وضعها وقال في عقله انت عارف انك متجوزها صغيره واكيد اهلها هيوحشوها بس انا ليه غيران عليها حتي من انها اهلها وحشوها
ندي : جوووووزي انت بتفكر في مين بتخوني في خيالك صح ؟
عاصي بص ليها ببتسامه :بفكر في كلامك ؟ مش عارف اذا كنت اخدت فرحتك بس انا مش عارف اعمل ايه ؟
ندي بستغراب :عاصي انت بتقول ايه انا مش بقولك كدا مش معني ان مش مبسوطه معاك بالعكس انا لقيت الدفي اللي بجد في حضنك ومعاك يعني انت ايوا احيانا بتزعلني بس انا بحبك واوي كمان
عاصي اخدها في حضنه :يابت هكلك والله اسكتي بقا يخربيت حلاوتك وانتي تعبانه كدا
ندي بضحك :شوف بتوه ازاي علشان متدنيش العشين جنيه علشان اشتري حلاوة بكرا مع البنات
عاصي باس خدها وطلع فلوس :ادي خمسين جنيه ل اجمل ندوش في الدنيا
ندي باست خده بحب :شكرا
عاصي بص ليها :بت انتي حلوه اووي
ندي بصت لعاصي :في ايه بقا ما انت قولت ليا من شويه
عاصي : ايوا ما انا بحبك بقا وكدا وبكرا الجمعه مفيش شغل وكدا يعني
ندي بضحك :ايوا يعني ايه يعني عاوز ايه
عاصي ضحك وغمز :قومي طفي النور بس كدا وانا اعرفك
ندي بمرح :لاء مش هقوم اطفي انوار مكسله
عاصي بخبث :ومالو النور حلو برضو وقلع التيشرت وبعدين …………
…………………………
عند نسمه وقاسم
قاسم طلع من الحمام وبص علي نسمه اللي نايمه علي السرير وراح عندها
قاسم :نسمه انا شايف اننا نتكلم بقا قومي
نسمه بتهرب: هنتكلم في ايه دلوقتي يا قاسم الصبح نتكلم يا حبيبي لان تعبانه وعاوزه انام
قاسم فهم انها بتهرب :نسمه متجيش تلعبي علي ظابط علشان هتطلعي خسرانه حاليا انا هسأل سؤال ومش عاوز غير رد واحد بنتي مالها ؟
نسمه :بنتك زي الفل بس معرفش فيها ايه ديما عوزه تكون لوحدها مش عوزه حد يكلمها ولا حد يقولها بتعملي ايه وانا انكلمت معاها الف مره مبتردش
قاسم بتوكيز : ليييييه ايه اللي وصلها للمرحله دي انا بنتي تكون بالشكل دا ليه وكمل بتحذير نسمه الحوار بقا في دماغي يعني وعز جلالة الله لو عرفت حاجه وانتي مش بتقولي ليا اقسم باله العلي العظيم هتندمي
نسمه بخوف هزت راسها : طيب يا حبيبي روق كدا مفيش حاجه كلنا كنا بنحب نفضل لوحدنا احيانا يعني عادي
قاسم قام وسرح شعره : طيب تمام لما نشوف زهره هانم مالها
نسمه قامت ووقفت قدامه وحطت ايدها علي صدره وبتحاول تنسيه :حبيبي ممكن بقي تنسي المل وتركز معايا انا
قاسم بص ليها كتير وبعد كدا اتكلم : لما ابقي اشوف بتضيع مني وانا مش عارف فيها ايه يبقي مش هعرف اركز في حاجه تانيه
نسمه فهمت قصد قاسم : قاسم انا مش عوزاك تفكر في حاجه صدقني انا مش عوزه حاجه غير ان مزاجك يكون كويس وزهره فترة مراهقه وهتبقي كويسه
قاسم بص لنسمه كتير ولعيونها اللي بتهرب من نظراته وترددها في الكلام واتأكد انها مخبيه حاجه عنه : لما تبقي كويسه هيبقي مزاجي كويس وفكري في كلامي يا نسوم لو عرفت ان زهره عمله حاجه وانتي مبتقوليش مش هعاقب زهره هعاقبك انتي وراح شد البطانيه عليه ونام بتعب وتفكير كبير واخيرااااا استسلم لنوم
نسمه بحزن :اقولك ايه يا قاسم اقولك بنتك عرفت واحد وكانت بتصرف عليه من تعبك ولا اقولك ان بنتك بتدمر في نفسها ومفكره ان كدا بتعاقب نفسها متعرفش انها بتعاقب امها يارب عدي الايام دي علي خير وراحت نامت جنبه بس من كتر التفكير في كلام قاسم انه لو عرف بحاجه مش هيرحمها مش عارف يطلع من دماغها
…………………….
عند نيرا وكريم
كريم دخل الشقه ومعاه نيرا
كريم :نورتي البيت والباد كلها يا نيرو
نيرا ببتسامه : بنورك يا حبيبي
كريم :بصي انتي الشقه قدامك اهي اللي انتي عوزاه اعمليه غيري هدومك وتعالي ناكل يلا
نيرا دخلت الاوضة وفعلا كانت كل حاجه في الاوضة رقيقه وذوقها جميل ولقت قميص بروب طويل قلعت القميص واخدت القميص ودخلت الحمام مسحت الميكب واخدت دش ولبست القميص وقفلت الروب عليها وطلعت لكريم اللي كان لبس بجامه من بتوعه
كريم اول مشافها :بسم الله مشالله يا نيرو ايه الجمال دا
نيرا دخلت خصله من علي وشها ورا ودنها بخجل :انت اللي عيونك جميله
كريم مسك ايدها وباسها :تعالي علشان تاكلي متأكد انك جعانه وقعدت جنبه وبدأت تاكل
وبعد ما خلصو اكل ونيرا بدأت تتعامل عادي مع كريم دخلو الاوضة علشان ينامو
كريم بص لنيرا :احم نيرو انا بحبك وانتي عرفه كدا وانا شايفك متوتره ودي حاجه مضيقاني جدا
نيرا بخجل :هو طبيعي ان اتوتر يا كريم بس انا كمان بحبك
كريم ابتسم بفرحه بعد ماسمع اعتراف نيرا بحبه كانت دعوه ليه بالحب وقضو اجمل ليلة مع بعض والحب متبادل بين الطرفين .
google-playkhamsatmostaqltradent