رواية طفلتي الفصل التاسع 9 بقلم مروة مرزوق

الصفحة الرئيسية

   رواية طفلتي الفصل التاسع بقلم مروة مرزوق

 رواية طفلتي الفصل التاسع 

كان فهد و رامي و أحمد قاعدين على كنبه كبيره في الصالون ومغمي عليهم
ملك بهمس...... جاهزين
رؤى بهمس....... ايوه
سما........ ايوه
ملك بشر...... على بركة الله جدو شغل
وفجأة الحيطان كلها بقت مليانه د*م و صوت موسيقى ر*عب ارتفع و ملك حطت لون لونه أحمر على وش فهد و رامي و سما
ورجعت ملك و رؤى وسما لهيئه التمثيل وكل واحده كانت قاعده قدام شخص ملك قدام فهد رؤى قدام رامي سما قدام أحمد
رامي بدأ يفوق هو وفهد وأحمد وشافوا منظر الجدران وصوت الموسيقى المر*عبه دمعوا وحضنوا بعض وانصدموا لما لاقوا البنات قدامهم
فهد شاف ملك ماسكة سكـ....ـــينه بس صغيره وعليها د*م بلع ريقه بخوف
رامي شاف رؤى ماسكة سكــ...ـينه أكبر من ملك بشويه وعليها د*م أكتر دمع وبقي بيقول كلام مش مفهوم 😂😂😂😂😂😂
أحمد شاف سما ماسكة سكـ....ـــينه أكبر من رؤى والد*م مغطيها دمع و بدأ يتر*عب أكتر 😂😂😂😂
أحمد بخوف ودموع.......... اشمعنا سكــ...ــنتي أنا أكبر (😂😂😂😂😂😂😂😂الصبر بس الصبر)
رامي برعب....... احمد ربنا عليها يا أحمد
أحمد بدموع........... انت بتاعتك أصغر من بتاعي ليه
سما بصوت مرعب............ علشان أعمال كل واحد هيند*بح بسكـ...ـــينه بحجم اعامله السيئه في الدينا
أحمد برعب.......... سؤال بس أنا عملت ايه في دنيتي علشان السكــ...ــينه تكون كدا  أكبر من سكـ...ـــينه جدي اللي عاش اكتر مني 😂😂😂😂😂😂😂😂
سما بصوت مرعب....... النصيييييييب.
أحمد حضن رامي بخوف....... وأنا راضي والله العظيم راضي يا اختنا التالته اهدي بس علشان الشكل بدأ يخوف اكتر من الأول
بوم بوم انتقا*م بوم بوم انتقا*م.
أحمد برعب............ والنبي بلاش انتقا*م هعمل اللي عايزينه بس بلاش انتقا*م
😂😂😂😂😂
رامي برعب........ رؤى حبيبتي أنا رامي حبيبك ايه عايز تمو*تي حبيبك
رؤى بصوت مرعب......... هتمو*وووووت زي ما مو*تنييييييييييييي هاااااااااااااااااااااااااااااا وضحكت ضحكة شر'يره (😂😂😂😂😂طب والله أنا عسل مش راضيه أعذ*ب فيهم 😂😂😂)
رامي اترعب و وقع على الأرض من كتر الخوف وبيحاول  يطلع مش عارف أو جسمه مش مساعده😂😂😂😂😂
رامي برعب........ والله ما عملت حاااااجة والله دا دا دا أنا حتى بعشقك اقوم اقتــ...ـلك لا انا مش أنا
فهد كان بيبص لملك و دموع بتنزل و بيحاول يطلع الكلام بس مش عارف كل ما الكلام يجي يطلع يحصل أكانه اتبخر
فهد برعب.......... م م م ملك ان ان انتي مصدقاني مش كدا انا أنا معملتش حاجة
ملك بضحكة شريره............ هااااااااااا قدامكوا خمس دقايق تكونوا هربتوا واستخبتوا مننا لو لقينا حد قبل العشر دقايق ما يخلصوا ومسكناه هيكون وجبتنا هااااااااااا يلااااااااااااااااا
رامي وفهد وأحمد اترعبوا وقاموا بسرعة يجروا ويستخبوا
رامي وفهد وأحمد استخبوا في أوضة واحده
رامي وأحمد استخبوا تحت السرير😂😂😂😂
فهد استخبي ورا السرير 😂😂😂😂😂😂😂وكل دا وهما ميعرفوش إنهم متراقبين
صباح بضحك....... ملك هنام هما استخبوا في أوضة الجد فهد باشا ورا السرير ورامي وأحمد باشا تحت السرير ههههههههه
ملك بشر......... تسلميلي يا صباح تمام خليكي مراقبه كدا
رؤى بضحك........ ملك احنا هنروح ليهم
ملك بضحك........ ايوه بس هنعمل اننا مش شايفينهم تمام وهنعمل*************
سما بضحك........ أنا بقيت اخاف منك بس فكره حلوه وبسيطة يلا
رؤى بضحك........ يلا
وطلعوا البنات على أوضة الجد
رامي برعب......... يا رب ميشوفناش يا رب
أحمد بدموع و رعب............. أنا كان مالي بالعيله دي وانتوا الحب ولع في الدرة علشان راحين تتجوزا شويه مجا*نين منكوا لله انا مش هعرف انام لوحدي بعد كدا😂😂😂😂😂😂😂😂
رامي ضحك رغم خوفه
أحمد بغيظ........ اضحك طب انت قتــ...ـلتها خنــ...ـقتها أنا مالي أدبس معاكوا ليه ذ*نبي ايه
رامي سمع صوت خطوات جايه ناحيتهم ارعب هو وأحمد
أحمد برعب........... ايه الصوت دا يا رامي هي بطنك بدأت تصوصو ولا ايه
رامي برعب........ يا ريت تكون بطني يا أحمد ياريت بس دي مش بطني 😂😂😂😂😂😂😂😂
دخلت ملك و رؤى وسما الأوضة وبداءوا ينفذوا الخطة
سما بصوت مرعب......... أنا عايزه الاقي الشاب اللي عيونه سوده دا عايزه اشرب من د*مه
أحمد برعب وصوت هامس........... هو انا اعرفك ياختي وعايزاني ليه انا مش عايزك 😂😂😂😂😂
ملك بصوت مرعب هي الأخرى.......... لازم الاقي فهد واشر*حه والعب شويه هاااااااااااااااااااااااااااااا
فهد لطم على وشه و بدأ يحس بالرعب الحقيقي
فهد بصوت هامس........... احيه احيه تشر*حني أنا، انا عملت ايه في دنيتي علشان يتعمل كدا فيا وبدأت دموعه تنزل
رؤى بشر وصوت مرعب............... أنا عايزه رامي عايزه اعذ*به اقــ...ـطع ايده الأول
رامي بص على ايده وعيط، لتكمل
رؤى بشر......... وبعدها أفضل اضر*ب فيه بعدها اقـــ...ـطع رجليه
رامي حرفيا بدأ يترعش من كتر الر*عب
رؤى بشر........... و بعدها لازم اخـــ...ـلص عليه هااااااااااا
رامي بصوت كله خوف............. أنا اتجوزت مين فين رؤى حبيبتي الطيبه اللي كانت هاديه وتقول يا ابيه
أحمد بخوف.................منك لله يا رامي يا ابن أبويا
سما بخبث........ بااااااااس أنا سامعة صوت وبدأت تلف في الأوضة😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وفهد ورامي وأحمد كانوا بترعشوا من كتر الر*عب ومن اللي سامعوه
رامي كان بيبص ناحيه الجنب اللي جنبه وفجأة ظهرت ليه سما
رامي من كتر الصدمه معرفش يصوت😂😂😂😂😂
أحمد حاول يتكلم بس معرفش الر*عب سيطر عليه
رؤى........ سما لقيتي حاجة
سما قامت وقفت............. لا مشوفتش حاجة
رامي خاد نفس عميق هو وأحمد اللي فاضل تكه ويكون بيتحاسب عند ربنا (😂😂😂😂😂خلاص هانت)
طلعت ملك و رؤى وسما من الأوضة
الشباب اتنفسوا براحة كأن الحياة رجعت ليهم
علا كانت فاقت ونزلت من على السلم وشافت ملك و رؤى وسما في هيئتهم دي صوت وفضلت تصرخ وحرفيا البنت دخلت في حالة هستريه
رامي سمع صوت صريخ علا حضن أحمد
رامي برعب...... علا الله يرحمها
أحمد برعب.......... والله يرحمنا احنا كمان
علا اغمى عليها من كتر الر*عب
والعشر دقايق عدوا وكدا اللعبه انتهت
الموسيقى اختفت والانوار رجعت لطبيعتها تاني وكل دا والشباب لسه مستخبيين وفجأة سمعوا صوت ضحكات جايه من برا كانوا بيقدموا خطوه ويرجعوا عشره بس اتشجعوا وطلعوا
رامي بصدمة....... رؤى انتي عايشة
فهد بصدمه....... ملك انتي انتي عايشه
أحمد شافهم مقدرش يتحمل ورجله مقدرتش تشيله وقع على الأرض وتقريبا كدا هو هيدخل حاله صدمه كبيره
رؤى ببراءه......... ابيه رامي انت كويس
رامي كان مصدوم من اللي حصل ومش عارف يرد
ملك ببراءه.......... مستر فهد حضرتك بخير
فهد كان كل تركيزه على ضوافر ملك الطويله ولبسها المر*عب وكل اللي حصل كان بيمر قدامه
أحمد وشه كان أصفر وبيفتكر كلام سما و كل اللي عملوه والر*عب اللي حصل ليهم
رامي بغضب........رؤييييييييييييييييييييييييي
رؤى بصدمة......... سلاما قولا من رب رحيم، رامي اهده أنا كنت بهزر معاك
رامي بغضب........ بتهزري مش كدا تمام وبدأ يتحرك ناحيتها
رؤى بخوف....... يالهوي يالهوي اروح فين دلوقتي
ملك بضحك...... اهدي يا رؤى هما مش هيعملوا حاجة
فهد بغضب....... ملللللللللللللللللللللك
ملك بخوف.......... نروح فين احنا دلوقتي بقي

يتبع الفصل التالي اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية طفلتي" اضغط على اسم الرواية 
رواية طفلتي الفصل التاسع 9 بقلم مروة مرزوق
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent