رواية طفلتي الفصل العاشر 10 بقلم مروة مرزوق

الصفحة الرئيسية

  رواية طفلتي الفصل العاشر  بقلم مروة مرزوق

 رواية طفلتي الفصل العاشر 

رؤي😱😱........ اجري يا مجدي
ملك بضحك............ اجري يا زميل وطلعوا يجروا ورامي وفهد طلعوا يجروا وراهم
رامي بغضب....... رؤى اقفى عندك حالا.
رؤى بضحك...........سوري حمايه حياتي هي الهدف الاول دلوقتي يا روميو وزودت من سرعتها
رامي بغضب......... رؤووووووووووي
فهد بغيظ.......... تعالي يا كا*رثه تعالي
ملك بغضب مزيف......... مين اللي كا*رثه دا أنا حتت قمر 🎑 مسكر كدا انتوا ياللي حا*قدين مش شايفين عااااااا ابعد عني
فهد مسك ملك من هدومها من ورا
فهد بغضب وغيظ........ احنا اللي حا*قدين مش كدا انا عايز افهم أنا عملت ايه في دنيتي غلط علشان أقع مع واحده زيك
ملك بضحك....... أعصا*بك يسطا والنبي أكيد عملت خير واللي دعالك دعي وقال ربنا يوعدك بالزوجه الصالحه واللي تزين حياتك يا مفتر*ي أنت مش مقدر النعمه خالص ابعد جتك شــ...ـكه في ايدك 😂😂😂😂😂
فهد بغيظ....... خير هيجي الخير دا الزاي ثم اللي انتوا عملتوه دا صح
ملك بتفكير........ عملنا ايه يا رمضان
فهد بدأ يهز فيها.......... بطلي استعبا*ط
ملك....... ايوه افتكرت مش انتوا اللي كنتوا متفاقين علينا إنك هتعملوا مقـ..ــلب فينا قمنا احنا اللي عملنا تكريما لمعلمنا اللي اعتزل التعليم بسبب تفوق تلاميذه
فهد........ مين الز*فت دا
ملك بضحك.......... عنتر معنتر عنتور عنتره مخنز*ر😂😂😂😂😂
فهد ببلاهه.....  هاااه
ملك بضحك........ دا أستاذ عظيم ربنا يديه الصحة هو اللي وصلني لكدا بس ايه قمر يا خلاصي عليه موز كدا في نفسه امو*ت أنا فيه
فعد بغيره......... بتقولي ايه يا روح امك
ملك بضحك....... بقول أنا دوخت من التعليقه دي نزلني نوبك فيا ثواب
فعد علق ملك😂😂😂وطلع على اوضته
ملك بضحك......... فهد فهوده مفهد متفهد انت يا عم طب هات ليا سندوتش حتى اخص عليكوا يا ظا*لمه 😂😂😂😂
رؤى وصلت لعند ملك
رؤى بضحك........ ايه ده طب الزاي
ملك بضحك..... هدومي كانت مبلوله راح فهد الله يو*لع فيه منشرني كدا😂😂😂
رؤى بضحك....... يالهوي مش قادرة منظرك مسخره ههههههه
ملك بغيظ......... دلوقتي رامي يعلقك زي يا جز*مه. 
رؤى....... مستحيل دا بيعشقني مستحيل يعمل فيا كدا
بعد دقايق😂😂😂😂
رؤى بغيظ...........ما خلاص بقى يا ملك
ملك بضحك......... عجباني الثقه المتعلقه دي 😂😂😂😂 يالهوي هههههههه هههههههه
رؤى بضحك......... منظرنا مسخره الحمد لله مفيش حد شايفنا
📹📹📹📹
سما بضحك........ للذكره
رؤى بغيظ....... تعالي نزلينا يا بت
سما بضحك.......... لا شكلكم كدا كيوت
بعد دقايق 😂😂😂😂😂😂
ملك بضحك........... بسم الله ماشاء الله تلاته تا*فهين متعلقين وكل وحده اتفه من التانيه.
رؤى بضحك.......... على الرغم من التعليقه دي إلا إننا انبسطنا اوى
ملك بضحك......... مشوفتيش فهد لما قام وشافني على السرير ميــ...ـته جنبه والد*م والضوافر الطويله 😂😂😂😂😂😂😂😂دا كان بيسحف
سما و رؤى ضحكوا بشده
رؤى بضحك.............. رامي أول ما شافني فضل يستغفر وتقريبا ذنو*به كلها اتمسحت 😂😂😂😂😂.
سما بضحك.......... أحمد كان مستخبي فوق الدولاب 😂😂😂😂😂وشكله كان مسخره أول ما شافني وأنا ببصله ومبتسمه كمان 😂😂😂😂يالهوي مش قادرة
البنات فضلوا يضحكوا بشده رغم أنهم أصلا متعلقين
كانوا قاعدين في الصالون
الجد بضحك......... خلاص بقى يا أحمد
أحمد بخوف....... ثانيه يا جدي أنا لما كان عمري عشر سنين خدت السندوتشات من واحد صاحبي أكيد مش مسامح عليها هكتب اسمه وكان في بنت عكــ...ـستها في الثانوية برده هكتب اسمها جدي أنا خبيت وأنا صغير لعب فهد لازم اعتذر منه وبرده في بنت أنا أديت ليها بو*سه في الهوا 😂😂😂😂لازم اعتذر منها فاضل مين ايوه عم رياض أنا كنت بركبه اكنه حما*ر لما كنت صغير لازم اعتذر منه ومين كمان ستي الله يرحمها لازم اعتذر منها و خالي عادل اللي ز*حلقته من على السلم لما كبت زيت وقولت ليه أن مراته بتولد ومراته أصلا كانت قاعده جنبه اتاريه كان متجوز إتنين وأنا بوظت الدينا علشان كنت متغاظ منه لأنه مسلمش عليا لازم اعتذر منه (حرفيا دي بلا*وي بجد 😂 😂 😂 😂 😂 😂)
الجد بضحك شديد.......... مش قادر ايه كل دا يا ابني ليه تفتكر دا كله دلوقتي
أحمد😥😥😥.......... أصل أنا حاسس انى بتعاقب على اللي عملته زمان
رامي وفهد كانوا واقفين بيضحك
ورا بشده من كلام أحمد
رامي بضحك........... بس تصدق أنا دلوقتي اتاكدت ان دول شيا*طين، انا لحد دلوقتي مش قادر امسك سكـ...ــينه
أحمد بخوف....... متجبش سيرتها خالص 😂😂😂😂
فهد بضحك............ أنا بقيت اكر*ه اللون الأحمر يالهوي دا المنظر مش راضي يروح من بالي
أحمد بدموع............. انا روحت واستخبيت فوق الدولاب على أمل انهم بيجروا وراكوا الاقي واحده عيونها حمره و وشها عروقها باينه فيه ظاهر اللون الأحمر والأخضر و و و واقفه باصه ليا وتبتسم أنا ساعتها شوفت ستي من غير مكياج😂😂😂😂😂
رامي وفهد وقعوا على الأرض من كتر الضحك والجد كمان
رامي بضحك......... أنا استخبيت تحت السرير بس الاقي ايد بتمشي على رجلي من ورا ابص الاقي عيون رؤى وكانت سنانها حمرا أنا ساعتها افتكرت الكلــ...ــب بتاعنا 😂😂😂😂😂😂
صوت الضحك بقى صدى المكان
فهد بضحك...... أما أنا ف كنت في الدولاب بس الاقي ملك بتكلمني بصوت مر*عب أنا ساعتها افتكرت بابا لما كان بيجري من ماما 😂 😂 😂 😂 😂
رامي بضحك.......... بس كانت فكره د*مار
أحمد بضحك.........فهد انت تشوف صرفه في مراتك دي أنا بعد كدا هنام مع جدي مستحيل انام لوحدي تاني 😂 😂 😂 😂 😂 😂
الكل قعد يضحك بشده (طب والغسيل اللي نشرتوه برا دا مين هينزله 😂😂😂😂)
اليوم عدي عادي بس ملك تسكت على اللي حصل لا 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 (انتظروا ملك وفهد في برنامج المسامح كريم 😂😂😂😂😂)
رؤى بضحك......ملك حبيبتي انتي ناويه على ايه
ملك بغيظ......... بقى أنا اتعلق بالشكل دا ماشي واللهي لوريهم مين ملك
رؤى بضحك.........لا والنبي خلاص كفايا كدا
سما بضحك........الله يكون في عونك يا فهد يلا استأذن أنا بقى سلام ومشت سما
رؤى بضحك........نظرتك مش مريحاني خالص يا ملك
ملك براءة.........ليه كدا انا بيرئه
عاااااااااااااااااا لااااااااا
الكل اتجمع على مصدر الصوت كانت علا في اوضتها وكانت بتسرخ الكل دخل ليها
علا شافت رامي راحت جري وحضنته
رؤى بغيره وتوعد............ الظاهر في تلميذ هنا عايز يتر*بى
علا بخوف ودموع.............رامي كان كان في اتنين كان شكلهم بير*عب لا كانوا تلاته انا أنا خايفه
ملك بسخريه............... الظاهر ان الحمل مأثر عليكي يا قطه هههههه
رؤى بغضب...........ملك تعالي ننزل تحت احسن لينا وبصت لرامي بغضب خليته يبلع ريقه بخوف
علا هدأت ونامت تاني والكل طلع
رامي بخوف...............رؤي مش ناويه على خير لعلا أنا حاسس
أحمد............... معاك حق احنا لازم نراقب الاتنين دول ماشي
فهد............. تمام خلينا ننزل، نزلوا وانصدموا من اللي سمعوه
ملك............رؤي انتي هتقدمي العصير دا لعلا العصير دا هيريحها خالص لدرجه كبيره جدا وضحكت بخبث
رؤى بشر...............تؤمري يا حبيبتي دي في الآخر هتجيب ابن جوزي لدنيا دا لو جه المهم الداده جايه دلوقتي، داده صباح ثانيه وراحت رؤى ليها
رؤى بابتسامه........... ملك عايزاكي هاتي العصير دا هشيله لحد لما ترجعي وراحت الداده
رؤى حطت حاجة في العصير والشباب شافوها
رامي بصدمة............ يالهوي هي حطت ايه
أحمد بصدمة............ لا إحنا لازم ننمنع العصير دا يوصل لعلا شباب تعالوا معايا
أحمد......... رؤى رؤى
رؤى......... خير يا أحمد
رامي........ هاتي العصير دا ومسكه
رؤى.......... لا منتش واخده ومسكته هي كمان
رامي......... فهد دايخ وعايز يشرب عصير،، فهد عمل نفسه دايخ
رؤى........ هطلب من الداده تعمل واحد ليه بس دا لعلا
رامي......لا فهد اولآ بيه
رؤى.........بس دا للحوامل
رامي بتسرع.......... وفهد حامل😂😂😂😂😂😂
الكل انصدم من اللي رامي قاله وخصوصاً فهد اللي بقى فاتح بوقه أثر الصدمه ومنظره كان مسخره
أحمد بص لفهد وقاله........... انت انت الزاي 😂 😂 😂
رامي خاد العصير من رؤى وأخيرا وشربه لفهد
(يالهوي على اللي هيحصل 😂 😂 😂 😂)
رامي بتهنيده.......... الحمد لله
رؤى كانت بتضحك هي وملك و رامي وفهد وأحمد استغربوا منهم
ملك بضحك.......... مبروك يا فهد في الشهر الكام،😂 😂 😂 😂
رؤى بضحك........... ربنا يقومك بالسلامة يا فهد، 😂 😂 😂 😂 😂
فهد بص بغيظ لرامي اللي بقى بيضحك هو كمان
بس فجأة حس بحاجة غربيه وكانت بطنه بتوجعه
فهد بألم......... اااااه
رامي....... فهد مالك
ملك بضحك......... الظاهر الواد تعابه 😂😂😂😂سلامتك
فهد بغضب........... ملللللللللللللللللللللللللللك

يتبع الفصل  الحادي عشر اضغط هنا 
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية طفلتي" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent