رواية طفلتي الفصل الحادي عشر 11بقلم مروة مرزوق

الصفحة الرئيسية

   رواية طفلتي الفصل  الحادي عشر بقلم مروة مرزوق

 رواية طفلتي الفصل  الحادي عشر

ملك بضحك.......... نعم يا فهد اتصل بالاسعاف
فهد بصلها بغضب وغيظ
ملك 😴 😴 😴 😴 😴 تصبحوا على خير الواحد عايز ينام بقى يلا وطلعت
رؤى بضحك.......... ألف سلام يا فهد ربنا معاك وطلعت هي كمان
أحمد بضحك....... أما عقل دا مش عقل إنسان دا عقل شيطا*ن فهد حبيبي الواد متعبك وضحك
فهد مسك فردت جز*مه وحدفها على أحمد اللي طلع يجري
رامي بضحك..........أنا ماليش دعوه يا فهد
فهد بغيظ...... بقى فهد حامل هاااا عجبك كدا لا وبتقولها وانت مبسوط والابتسامة من الودن للودن وقلع الفرده التانيه وحدفها على رامي اللي هرب من قدامه
الجد بضحك......... ألف سلامة عليك يا ابني شد حيلك ودخل اوضته الجد
فهد بغيظ...... كله منك يا ملك الكلــ...ــب انا كان مالي بأم الجوازه دي
خاد فهد دوا مسكن وطلع لملك علشان يحاسب بقى
عند ملك
ملك بضجر....... يعني الهدوم كلها تتوسخ كدا بسبب الدهان دا طب أنا هلبس ايه دلوقتي وبصت على قمصان فهد
ملك😒😒...... اكيد مش هيطلع خالص خليني اخد قميص البسه احسن من هدوم الشبح دي وخادت قميص أسود ودخلت الحمام خادت شور وغيرت هدومها وطلعت
ملك.............سألوني الناس عنك يا حبيبي عااااااااا انت بتعمل ايه هنا
فهد كان واقف مصدوم من جمال ملك الفتاك فالقميص الأسود عكس لون بشرتها الجميل ولون عيونها اللي ظهر وبقي واضح وشعرها الأسود اللي كان مبلول وكان بينقط
فهد بصدمه......... انتي جميله كدا الزاي
ملك بخجل....... ش شكرا
فهد بدأ يقرب من ملك اللي كانت بترجع ورا من كتر التوتر والخجل حتى وصلت للحائط وفهد بقى قريب منها
فهد بتوهان.......... انتي كدا الزاي
ملك بتوتر........ الزاي مش فاهمة
فهد......... اي وحدة كانت مكانك وعملت اللي عملتيه عارفه كانت هتبقى فين
ملك بخوف....... فين
فهد...... بتتحا*سب عند ربنا بس انا مش عارف ليه مش قادر اعمل ليكي حاجة فيكي حاجة بتشدني يا ملك انتي دخلتي حياتي قلبتها كلها يومي كان بيبقى روتيني ومفهوش أي حاجة مميز دخلتي حياتي بقى كل يوم احلي من اللي قابله على الرغم من مقالبك دي الا إني مش غضبان عليكي ولا حتى زعلان ليه بيحصل دا كله معايا يا ملك ليه
ملك بتوتر....... ف فهد لو سمحت اب
ابتلع فهد باقي جملتها في قبــ...ــله طويله
ملك انصدمت من اللي فهد عمله وكانت ضر*بات قلبها بتزيد وفي مشاعر متلغبطه عندها
فهد بعد عنها لما حس باحتياجها للهواء
ملك كان وشها أحمر من كتر الخجل وشفايفها ور*موا وبقي شكلها أجمل
فهد....... يالهوي انتي ناويه تعملي فيا ايه ملك روحي ناموا بدل ما اعمل تصرف متهور روحيييي
شخط فيها ملك عيونها دموعوا وراحت تنام وهي بتقاوم دموعها ومشاعرها تجاه فهد
فهد كان غضبان من نفسه والزاي عمل كدا وافتكر كلام ملك عن مدرسها حس بنا*ر بتاكله من جوا وزعل علشان شخط فيها وزعلها راح يبص عليها لاقها نايمه ودموعها على المخدة خادها في حضنه ونام لانه مبقاش يحس بالراحه الا وهي جنبه
رامي بضحك....... خدي هنا يا بت
رؤى بضحك........ لا أنا خايفة ابعد عني يا رامي
رامي بضحك...... رامي حاف كدا
رؤى بضحك....... آمال عايز تكون ايه بالجبنه مثلا نععععععععععععع عااااااااا ابعد
رامي مسك رؤى وقعدها على رجله
رامي بضحك......... انتي ايه
رؤى اتلعقت في رقبته وبد*لال كبير تحدثت
رؤى....... عملت ايه يا روميو
رامي بتوتر...... هاااا
رؤى عضت على شفايفها....... قولت عملت ايه يا روميو وبا*ست خده 
رامي بقى بيبلع ريقه بصعوبه من اللي رؤى عملته ومن دلا*لها دا
رؤى....... رامي 
رامي....... يا عيون رامي 
رؤى بخجل....... بحبك 
رامي بحب...... وأنا بعشقك يا روحي 
رؤى بدموع........ بكره ذكره وفا*ة بابا وماما أنا محتاجاك يا رامي بكره تكون جنبي عارف هما وحشوني أوي 
رامي بحنان........ طب تعالي نتفق 
رؤى بصت ليه بدموع 
رامي بحب........ ايه رايك تعتبريني زي أبوكي وأنا هعتبرك زي بنتي لأني قبل ما احبك يا رؤى كنتي بالنسبالي طفلتي الجميله ايه رايك 
رؤى مسحت دموعها وابتسمت 
رامي....... طب بقلك ايه تعالي اقلك كلمه كدا 
رؤى ببراءه...... كلمه كلمه ايه دي 
رامي بخبث........ ياااه دي كلمه مهمة وضروريه تعالي اقلك في ودنك وهمس رامي لرؤى 
رؤى خدودها احمروا من كتر الخجل وضر*بت رامي في كتفه 
رؤى بخجل...... قليل الأ*دب لا مش عايزه اعرف ابعد بقى وراحت تنام 
رامي ضحك على تصرفها وراح خادها في حضنه وناموا 
أحمد قام في نص الليل علشان يشرب بس سمع صوت
أحمد بخضه...... ايه في ايه تاني بس فجأة فهد ظهر
فهد...... احمد مالك صاحي كدا ليه
أحمد بتهنيده...... كنت جاي اشرب وانت
فهد..... وانا برده
بس فجأة شافوا خيال شخص وطلع رامي
رامي...... انتوا بتعملوا ايه هنا
أحمد بضحك..... انت كمان جاي تشرب
الشباب ضحكوا وطلعوا يتمشوا في الجنينه شويه
أحمد بضحك.......... أنا كنت بفكر في اللي الهوانم عملوه والزاي نرد عليهم
رامي بضحك....... علشان المرادي نمو*ت مش كدا 
فهد كان سرحان ومش مركز مع كلام رامي وأحمد
رامي...... فهد مالك
فهد راح قعد وكان باين انه تايه
فهد....... مش عارف يا رامي من ساعة ما ملك ظهرت في حياتي وأنا حياتي اتشقلبت
رامي راح هو وأحمد قعدوا جنب فهد
رامي....... فهد انت بتحب ملك
فهد بتهرب...... انت بتقول ايه يا رامي
أحمد...... رامي معاه حق يا فهد
فهد....... مش عارف في مشاعر بحسها أول مره لما بكون من ملك بس مشاعر حلوه جدا
رامي بابتسامة...... اهو دا الحب بقي يا فهد
أحمد........ ايوه زي مانا حبيت من أول نظره كدا
فهد بضحك..... اوعااا مين يا عم
أحمد بضحك...... اخنتا التالتة فاكرها
رامي بضحك....... البنت التالته اللي كانت مع ملك و رؤى
أحمد..... ايوه هي حسيت بحاجة بتشدني ليها مش عارف ايه بس لو حب فأنا مبسوط لأنها أصلا عجباني
رامي..... فهد غمض عيونك و اسأل قلبك هو عايز ايه احنا هنسيبك لوحدك احمد يلا خلينا نمشي ومشوا وسبوا فهد يفكر
فهد بقى يشوف ملك واتأكد فعلا انه بيحبها ابتسم وطلع نام
*********************************
_بكره ذكره وفا*ة أهل رؤى أنا مش عايزه اي غلطه المرادي البنت دي لازم تمو*ت فاهم ولو الأمر تطلب إنك تخــ..ـلص من رامي الأنصاري اخلص منه كمان مش مهم بس بكره اسمع خبر مو*تها فاهم
_تمام، أخبار علا ايه في القصر دا
_علا كارت بقى محروق اخلص منها كمان
_تمام بس اهدي علشان الضغط
_أنا راحة اخد الدوا سلام
*************************************
حل الصباح اللي هيحدد كل حاجة
عند ملك قامت وشافت فهد نايم جنبها فضلت تتأمل في ملامحه
ملك....... معرفش الزاي بس أنا حبيتك يا فهد بس أكيد انت مش هتحب واحده زي كدا أنا لازم ابعد عنك وعيونها دمعت
فهد كان صاحي وكان بيسمع كلامها بس مقدرش يتحمل لما قالت إنها لازم تبعد عنه فتح عيونه وبحركة سريعة كانت ملك تحت وفهد فوقها
فهد......... عايزه تبعدي عني ليه يا ملك
ملك بدموع......... علشانك يا فهد انت تستاهل واحده احسن مني واحده أهلها بيحبوها مش عايزين يقتلـ...ــوها واحده انت تكون متجوزها برضاك مش شفقه أو مجـ...ـبر
فهد...... ومين قالك اني مش بحبك أنا بعشقك يا ملك من أول مره شوفتك فيها وأنا قلبي نبض ليكي غيرتي فيا حاجات كتيره مشا*غبتك دي أنا حبتها انتي بقيتي حياتي يا ملك
ملك بدموع....... بس
فهد بحب...... انا متجوزتش اهلك انا اتجوزتك انتي يا ملك بس انا مبسوط لاني عرفت إنك بتحبيني طلعتي واقعه بقى وغمز ليها
ملك ضحكت بخجل وخدودها احمروا من كتر الخجل الشديد
فهد بضحك........ طب بزمتك دا وقته أنا كدا ممكن اتهور بقلك ايه متجيبي بو*سه
ملك ذقت فهد وطلعت جري على الحمام تحت ضحك فهد عليها
فهد بضحك....... مجنو*نه وعشقتها ههههههه
ملك كانت واقفه ورا الباب وقلبها بيدق جامده وحاطه ايدها على قلبها
ملك بضحك......... مجنون بس بحبه وابتسمت لما افتكرت لما قلها انه بيحبها
رامي صحي لاقي رؤى صاحيه و واقفه في الشباك ودموعها نازله قام وراح حضنها من ورا
رامي....... الجميل زعلان ليه
رؤى بدموع....... إحساس صعب يا رامي احساس صعب
رامي.......هنتخطاه سوي يا رؤى أنا معاكي
رؤى لفت ليه بدموع وقالت
رؤى....... رامي أنا بحبك لو جرالي حاجة اوعي تنساني
رامي حط ايده على بوقها
رامي......... انتي ليه بتقولي كدا يا حبيبتي هنفضل مع بعض وهنجيب رؤى الصغيره وغمز ليها
رؤى بابتسامة.......... بحبك وحضنته وكأنه الحضن الأخير بينهم
رامي حس بنغزه في قلبه وكان قلقان ومش عارف السبب ايه
رامي....... رؤى انتي كويسه
رؤى بدموع........ جه الوقت اني ابقى كويسه يا رامي جه الوقت ان الخير بنتصر والشـ...ـــر ينتهي جه الوقت اني أواجه الحقيقة هتوحشني لو رجعلت اوعدك إني مش هسيبك خالص ومشت رؤى والدموع تنهمر من عيونها رامي مكنش فاهم قصد رؤى بس قلق عليها وطلع وراها
رؤى طلعت من القصر وخادت عربيه ومشت لمكان ما
رامي بزعيق...... رؤى رؤى رؤوووووووووووي
الكل نزل واتجمع حوالين رامي
الجد بقلق....... رامي في ايه رؤى مالها
رامي بقلق......... رؤى في خطــ...ــر قلبي حاسس بكدا
مجهول......... كل حاجة اتجهزت هي طلعت بالعربيه اللي الفرامل با*يظه فيها تقدري تقولي ليها باي باي
_بشر...... برافو عليك دلوقتي خلص على علا وتعاله خلينا نحتفل
رؤى بدأت تخش على تل وجات تضغط على الفرامل لقتها متعطله
رؤى بخوف...... ايه ده معقول
تن تن تن
_.... قبل خمس سنين كان لازم تمو*تي بس نجيتي بس المرادي لا باي يا قطه بمو*تك سري هيمو*ت معاكي ههههههههه
رؤى بدموع......... انتي ايه شيطا*نه قتــ...ــلتي أختك بايدك وقتــ...ــلتي جوزها وطفل لسه ما جاش على الدنيا وكنتي عايزه تقتــ...ـليني لييييه حرام عليكي ليه الكر*ه ده ليه يا خالتي
الخاله......... لأنها سرقت حبيبي مني ابوكي حب أمك واتجوزها هي ما عن وقتها انا اللي كنت بحبه وهي لا بس اتجوزها هي وخلالها تحبه وجابتك على الدنيا كدليل على حبهم لبعض كنتي بتكبري قدامي والكر*ه بيكر في قلبي تجاهك انتي وأمك

يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا 
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية طفلتي" اضغط على اسم الرواية 
رواية طفلتي الفصل الحادي عشر 11بقلم مروة مرزوق
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent