رواية احببت طفلتي الفصل الثالث 3 بقلم عبير اليماني

الصفحة الرئيسية

   رواية احببت طفلتي الفصل الثالث بقلم عبير اليماني

 رواية احببت طفلتي الفصل الثالث 

رعد بفحيح وهو ماسك ايده: قسما باللي خلق الخلق ايدك تترفع عليها مره تانيه هقطعهالك وهوريك ايام اسود من عيشتك فاااااهم
عثمان بخووف: حاضر حاضر يباشا
رعد بقرف: نص مليوون هيكونه عندك وتنسي ان كان ليك بنت مفهوووم
عثمان بطمع وجشع: خدهااا يباشا م عايزها المهم االفلوس هاخدها امتي 
رعد باشمئزاز: نص ساعه وتكون عندك 
كل هذا يدور ع مسامع تلك المتشبسه في هدوم رعد ولكن مع نطق اخر كلام من ابوها ولم تتحمل وقعت مغشي عليها
رعد: وتيييييييين وجري عليها شالها: يلاا ي جدي لازم نمشي 
عمران: يلا يبني 
***********
عمران وهو يخبط الارض بعصا: سعديييه بت ي سعديييه
سعديه: نعم ي بيه 
عمران: تروحي تجهزي اكل دلوقتي لرعد ومرته
سعديه: حاضر ي بيه
عمران: وانت ي رعد اطلع بمراتك يبني اليوم كان صعب عليها 
رعد وهو ينظر لتلك القابعه ف حضنه: حاضر ي جدي 
*********
رعد حطها ع السرير وجلس بجوارها واخذ ينظر لها حتي لاحظ حركتها 
وتين: ااااه انا فين
رعد بجمود: نورتي بيتك ي عروسه
وتين بدموع: لو سمحت انا عايزه امشي من هنا 
رعد بسخريه لازعه: لا والله هي السنيوره نسيت الحوار ولا اي..انااا داااافع فيكي فلوووس يعني انتي دلوقتي بتاعتي اعمل فيكي اللي انا عايزه 
وتين بصرااخ: حراااااام عليكووووو انتوووو ليه بتعملو فيااااا كدهه انا عملتلكوووو اي انا بكرهكووو كلكوووو بكرهكووووو.. 
رعد ببرود:القلوب عند بعضهااا واوعي تكوني مفكره اني اتجوزتك عشان ميت ف دباديبك ولا عشان سواد عيونك لااا فوووقي ي حلوه انتي هنا هتبقي اقل من اقل خدامه هنااا انتي فاااهمه
اومأت وتين بخوف ضعف: حاضر حاضر
رعد: شطوره تبقي مطيعه هنبقي حلوين مع بعض لكن هتعاندي وتطولي لسانك هتشوووفي ايام اسوووود من شعرك رااااسك انتي فاهمه
وتين: فااهمه والله فاهمه
رعد: يلا قومي حضريلي اكل 
وتين: بس انا م بعرف اطبخ
رعد وهو يجلس ببرود: م شغلي اتصرفي وااه لو عرفت ان حد من الشغالين سااعدك هتشوفي مني وش تاني 
وتين: حاضر
*********
وتين نزلت وملقتش حد ومتعرفش حاجه ف البيت 
وتين: ياربي انا معرفش حاجه ف البيت ده طب حتي جدو م لاقيا... فضلت ماشيه لحد م لقت  المطبخ 
وتين: اووف اخيراااا الحمدلله طب دلوقتي هعملو اكل ازاي ده ختي مينفعش اطلب مساعده من حد يارب اقف جمبي 
سعديه: في حاجه ياهانم اساعدك ب حاجه 
وتين بابتسامه وطيبه: لا شكرا انا بس نزلت احضر اكل بس انتي مين
سعديه: انا سعديه الشغاله ي هانم
وتين: بلاش هانم انتي ف مقام ماما الله يرحمها قوليلي وتين بس 
سعديه: ربنا يجبر بخاطرك يبنتي ويفرح قلبك
وتين بابتسامه: يارب بس ممكن تعرفيني مكان الحاجه اللي ف المطبخ 
سعديه: تعالي يبنتي وورتها اماكن الحاجه 
وتين: شكرا ي... ممكن اقولك ماما 
سعديه بفرحه: طبعا يحببتي تعالي فحضني 
حضنتها وتين بحب: يلااا روحي انتي ارتاحي وانا هعمل الاكل
سعديه:طب اساعدك بحاجه يبنتي انتي لسه جديده
وتين: لا متقلقيش انا حفظت روحي انتي ارتاحي
سعديه: ماشي يبنتي
وتين: دي اول مهمه خلصت اعمل اي تاني بقي انا اخري اسلق بيض واحمر بطاطس...صرخت بحمااس: هااااا لقيتها هجيب فيديو يوتيوب هو منع عني مساعده حد بس ممنعش مساعده عمو جوجل او اليوتيوب ههههه قالت كلامها بفرحه وحمااس ولا تعلم بتلك العيون التي لم تغفل عن مراقبتها 
*********
رعد:هااا العقود خلصت
علي: كله تمام وتحت السيطره ناقص بس شويه اوراق محتاجين انك تيجي الشركه وتمضيهم انت 
رعد: تمام عشر دقايق واكون عندك
علي: مستنيك
قفل رعد ولبس هدومه ونزل ولكن قبل ان يخرج سمع صوت حاجه اتكسرت جري بسرعه ع المطبخ واتصدم من اللي شافه
رعد بصدمه😳😳


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
رواية احببت طفلتي الفصل الثالث 3 بقلم عبير اليماني
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent