رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل السابع و العشرون 27بقلم اميرة رمضان

الصفحة الرئيسية

   رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل  السابع و العشرون بقلم اميرة رمضان 

رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل  السابع و العشرون 

رنا قاعده في الجنينه حاطه الهندفري في ودنها وبتغني معاه 
والله ووقعت بفكر فيك كتييييير بالي عليييييييك مشغوووووول ول..... وقطعتها خبطه علي دماغها 
رنا : اااااااااااااااااه منك لله خضيتني 
عمر : ندهت عليك كتير وانتي مش سامعه 
رنا : منا بسمع اغاني الله يخربيتك ايدك تقيله اااااه 
عمر : بتسمعي اي 
#بقلمي_اميره_رمضان
رنا : انت مالك وبعدين كنت فين طول اليوم انهارده 
عمر : انتي مالك برضو 
رنا : بقاا كده طب انا داخله وخليك قاعد مع الكرسي 
عمر : هههههه اقعدي ي بت 
رنا : خيييير 
عمر : انا بجد عايز اتجوز قبل مسافر المرادي الوحده وحشه ي بنت عمي 
رنا بحزن : هتتجوز 
عمر : اه و .....    (احمد ويوسف دخلو )
احمد : انت بتعمل اي هنا ياض 
عمر : وانت مال اهلك 
احمد : وانتي واقفه مع واحد اااامشي ي بت ادخلي جووووا 
يوسف : وانت مالك اذا كنت انا اخوها وساكت وبعدين هي واقفه مع مين ي احول 
احمد : سوري اندمجت
يوسف : تعالو نتعشي الاول وبعدين كل واحد يغور علي بيته
_______
تاني يوم الصبح 
اااااااه ي ضهري يانا يمااااا مش عارفه انا كنت نايمه ولا بحارب 
(تلفوني رن )
يوسف :اي ي قلبي 
_ رحت الشغل 
يوسف : لسه بس ماما عايزه تكلمك 
_ مااااشي هاتها بسرعه
امال : ازيك ي بنتي 
_ حماتشي وحشاني 
امال : وانتي والله عشان كده خليت يوسف يرن عليك عشان اكلمك 
(وبعد كلام كتييير )
يوسف بصوت عالي : كفااااااايه كلاااااام بقيا عندي اجتماع وكده هروح علي المغرب 
امال : طب هبقي اكلمك بعدين عشان الاستاذ
_ ماشي 😘 
يوسف : عايزه حاجه ي قلبي 
_ عايزه سلامتك في الدنيا 
يوسف : هتروحي الجامعه 
_ لاء مكسله انا هطلع عند البت ريم 
يوسف : هي مراحتش الشغل 
_ لاء ماهو صاحب المحل طردها بسبب اللي حصل 
يوسف : انتي قولتي انها في هندسه معماري 
_ اها 
يوسف : طب كويس اوووي انا عاوزها تاجي تشتغل سكرتيره معانا في الشركه 
_ اي ده بجدددد
يوسف : اه بجد والله
_ انا بحبكككك اوووووي 
يوسف بضحك : وانا كمان واكتر بس في اي للفرحه دي كلها 
_ اصل هي كانت زعلانه عشان الشغل وكانت هتدور علي شغل انهارده بس انت انقذتنا 
يوسف: عشان كده انتي فرحانه 
_ طبعااا
يوسف : ده لو كده انا هكتبلها الشركه باسمها 
_ هههههههه لاء مش لدرجادي سلام بقاا هروح افرحها 
___________#بقلمي_اميره_رمضان
احمد فتح الباب ودخل بسررررعه 
سااااااااره
ساره : ااااااااي في ااااااي يخربيتك خضيتني والورق وقع 
احمد بص لجاسر  : صباحوووو 
جاسر : نيله علي دماغك 
احمد : حبيبي 
ساره : خير عايز اي 
احمد : عايز رقم ميرا
ساره : ي سافل ي قليل الادب 
احمد : هو انا بقولك عايز ابوسها دانا عايز الرقم 
ساره : مش قولتلك سافل وعايز الرقم ليه بقا
احمد : وانتي ماااالك بطلي تحشري مناخيرك دي 
ساره : طب خلاص شوفي مين هيديك الرقم 
احمد : بت انا عايز الرقم ضروري بطلي برود وهاااااتيه 
جاسر : متدهوش حاجه الا لما يكلمك بادب 
ساره : صح كده😂اطلب بادب وانا هدهولك 
احمد : يخربيت الذل 
(يوسف دخل )
هو انتو قاعدين تتكلمو وسايبين الاجتماع 
ساره : الاجتماااع احييييه    ( وجرت علي برا)
احمد : خدي ي بت هاااااتي الرقم 
ووقفها في الطرقه هاتي الرقم وريحي دماغك مني 
ساره : طب هستأذنها الاول 
احمد :ماشي اخلصي بقي 
ساره طلعت الاسم ولسه هترن احمد خد منها التليفون وكتب الرقم بسرعه واداها التلفون تاني 
شكرا ي قطه😂
ساره بصوت واطي : الله يخدك 
احمد : بتقولي حاجه 
ساره : لاء خاااالص انا رايحه الاجتماع 
(كان في واحد بيتفرح عليهم  
_ الله دي شكلها هتحلو )
_ ________
رررررررييييم
ريم : خير 
_جيبالك خبر بمليون جنيه #بقلمي_اميره_رمضان
ريم : وانا لو معايا مليون كنت عرفت اشكالكم 
_ ياساتر  اسمعي يوسف عايزك تشتغلي معاه 
ريم : بتهزري 
_ لاء والله هو عايزك تشتغلي سكرتيره معاه وبالمره ي بت تكتسبي خبره 
ريم بفرحه : ي حلاوه ي ولااااا 
بس اوعي تكوني انتي اللي قولتيلو يشغلني 
_ لاء والله 
ريم : طب تعالي نفرح كوكي 
_______
ميرا في المحاضره والتليفون بيرن برقم 
قفلت الفون وكملت المحاضره 
احمد : بقي كده بتقفلي التلفون ي جزمه دانا هنفخك
______
ساره : انا عملت الميزانيه بتاع الشركه السنادي في الملف ده 
زين : السنه كلها 
ساره : اه 
زين : هايل اووووي اتعلمتي بسرعه اهو 
جاسر : البركه فيا 
ساره : انا اللي شاطره وبتعلم بسرعه
احمد دخل بسرعه : بت صحبتك مش بترد 
يوسف : الله يحرقكك انت جاااااي تحب هنا وساااااايب الشغل ده كلووووو
احمد : هو انتو كنتو بدءتو يعني 
يوسف : طبعا لازم تسأل منتا عايش في عالم تاني  
زين : الاجتماع بعد خمس دقايق والمندوب بتاع الشركه موجود فوق 
#بقلمي_اميره_رمضان
احمد : طب يلا هتجيبو العيب عليا في الاخر 
يوسف ،يالااا ي خوياااا
(طلعو وبدءو الاجتماع ) 
جاسر : ساره فين ملف الحسابات بتاع الصفقه دي 
ساره : بصراحه نسيته تحت في المكتب 
جاسر : طب روحي هاتيه عشان هنشتغل بيه دلوقتي 
ساره : حاضر 
__________
رنا : بترن ليه خيييير 
عمر : لقيتي عروسه 
رنا : 🤨عروسه اي 
عمر : مش انا قولتلك عايز اتجوز كان واجب عليكي تشوفيلي عروسه 
رنا بضيق : هو انت كنت قولتلي انك عايز زفته 
عمر : لاء بس قولتلك اهو يلا بقي هاتي العروسه 
#بقلمي_اميره_رمضان
رنا : عمر انت بارد وانا مش فاضيه عندي محاضره يلا سلام
قفلت التلفون وزعلت اوووي 
_يعني كل ده ومش حاسس بيا ي عمر  
ربنا  يخدك لو اتجوزت حد غيري 
_______
ساره جابت الملف من الدرج وبترفع وشها بتلاقي واحد واقف بيبصلها 
ساره بخضه : بسم الله الرحمن الرحيم انت مين 
_ انا وليد كنت عايز اروح عند زين متعرفيش هو فين 
ساره : اه في الدور الرابع اطلع واسال عن قاعه الاجتماعات وهتلاقيه هناك 
_ طيب نتعرف 
ساره بضيق : اتفضل ي استاذ اطلع فوق 
_ بس انا كده هزعل وانا زعلي وحش 
ساره : عن اذنك وسابته ومشت وهي متضايقه من طريقته البارده دي 
وليد : الو 
صاحبه شهاب : اي ي بني برن عليك بقالي كتير 
وليد : بس دانا كان قدامي حته بلدي جامده 
شهاب : يخربيتك بلاش الحاجات دي انت رايح تشتغل مش عايزين مشاكل في الشغل 
وليد : هو انا هشتغل عند حد غريب ده ابن عمي يعني اعمل اللي انا عايزو براحتي 
شهاب : هي تستاهل اوي كده
وليد : والله مش هقولك وتكه اووي بس احسن حاجه لفتتني ليه انها طبيعيه من غير فلاتر ولا جسمهاااا جاااامده نوع كده مختلف عن كل اللي قابلتهم 
شهاب : يعني اي😉
وليد : يعني البطايه دي دخلت دماغي وكده كده هقضي معاها احلي ليله برضاها او غصب عنها
 
يتبع الفصل التالي  اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية مصيبة سكنت قلبي " اضغط على أسم الرواية
رواية مصيبة سكنت قلبي الفصل  السابع و العشرون 27بقلم اميرة رمضان
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent