رواية أحببت طفلة الفصل الثامن 8بقلم الكاتبة شروق مصطفي

الصفحة الرئيسية

  رواية أحببت طفلة بقلم الكاتبة شروق مصطفي 



رواية أحببت طفلة الفصل الثامن 8

غرام:يلهوي عدونه
عدنان: صهيب اطلع لو راجل اطلع
غرام:ماله ده زعلان كده ليه
صهيب :مفيش واحد اتزف بالطوب اكيد زحلان
غرام:ايوه انا لو منه هبقي سحلانه وفجأة طلعت وقالت
غرام: عدونه انت زحلان ليه
عدنان:انتي مين
غرام: انا غرام القمر اوي بص بقي ياسيدي انا بنت عمه خلود زاي منتا شايف قمر بس قصيره مش مهم اهم حاجه الحب انت مرتبط
عدنان: سراج ديه اكيد بتوهنا شوف في حد مع الظابط صهيب
غرام: صهيب ظابط وبصتله
صهيب:ايوه ياغرام ظابط
غرام:الله بجد ياحلاوه المولد اجدعان
غرام:سراج انت قمور اوي اوي هو انتوا كلكوا كده موز العيله كلها كده طب انا دلوقتي اتجوز مين
صهيب :يخربت امك اسكتي احنا في ضرب نار وانتي لسه هتهبلي
غرام:ابغي اقول اني جعان ومكملتش الحمص لكن أستحي 😹🙆
صهيب:منك لله هتشليني
غرام:ويت كده انت ظبوطه الله يعني عيالنا هيطلعوا قمرات شبهك كده
صهيب:ياشيخه اتوكسي وجه اتصال من اللواه
صهيب :سياده اللوه الحقني في ضرب نار وغرام معايا وعدنان هو الي بيضرب ورجالته كتيره
اللوه :ايوه منا عرفت القوات جيالك خلي بالك من غرام
صهيب:وحضرتك عرفت منين
اللوه : عدنان طلع هو صاحب شحنه المخدرات بتاعه الجامعة
صهيب: عدنان
اللوه :ايات بعد ماخرجت من عندهم حطه جهاز تسنط زاي م اتفقنا وسمعت انهم شاكين فيها وان الشحنه هتتسلم قبل معادها بكره الفجر وقبل مايكمل كلامه كانت القوات وصلت وحصل ضرب نار جامد والخط اتقفل
غرام:احيه يالهوي هنموت خلاص هنموت وشافت عدنان موجه المسدس عند رأس صهيب وخلاص هيضربه وراحه هي قبل ما النار تنضرب علي عدنان اخدت الطلقه في قلبها وقعت بين إيديه
مها قامت من النوم مفزوعه وبتقول غرام بصوت عالي
مها:غرام فين غرام وراحت عند أوضتها ملقيتهاش
طلعت السطح ملقتش حد وخبطت علي باب شقه ملك لان غرام علي طول بتبات هناك
ملك:مين
مها:انا ياملك
ملك : مها تعالي
مها: غرام عندك
ملك :هي منزلتش عندك
مها:لاء ليه ايه الي حصل
ملك:حصل ان ..............
مها : ومحدش جري وراها او شافها منكم
ملك احنا وقفنا زعقنا لفتون وبصينا ملقناش حد ماشي في الشارع قولنا انها اكيد نزلت شقتها
مها:غرام مش موجوده في البيت وانا قلبي مقبوض صحيلي الكل ودورلي علي بنتي وفجاه صوت موبيل ملك يرن بأسم غرام
صهيب:الو ملك
ملك: ايوه يا غرام
صهيب: انا مش غرام انا صهيب غرام في المستشفي """"
ملك : ايه طب طب اقفل انا انا جايه
صهيب :سوق بسرعه ياجمال غرام بتنزف جامد انا قولت لا أهلها علي عنوان المستشفى وظرف دقيتين كانوا هناك
صهيب :الترول فين الترول بسرعه
الدكتور:دخلوها فورا علي غرفه العمليات بسرعه
صهيب :دكتوره دخلوللها دكتوره
الدكتور :ماشي ياصهيب باشا دينا نادي دكتوره غاده بسرعه
دينا:حاضر وفعلا
وبعد مرور ربع الساعة في المستشفي كانت مقلوبه رأس علي عقب بسبب غرام وعصبيه صهيب
صهيب :جمال خليك هنا وانا هروح اشوف اللوه وعدنان الكلب ده
جمال:طيب ماشي يا صاحبي
عند اللوه :
اللوه :براڤو عليكي يا آيات
آيات :شكرا يا فندم
آسر كان بيكلم خالد وحكي ليه كل الي حصل
صهيب دخل بعينه كلها غضب
صهيب:ذنبها ايه ديه زاي الاطفال بالظبط ذنبها ايه لما تكون بريئه وتضحي بحيتها علشاني ذنبها ايه غرام ها ذنبها ايه وضرب إيديه في الحيطه جامد
اللواه :في ايه يا صهيب
صهيب بصوت عالي وغضب كله : الي حصلل ان الإنسانه الي حبتها دلوقتي بين الحيا والموت ضحت بحياتها علشاني علشان انا اعيش وانا خدعتها طول مده التلات شهور دول فين فين الكلب عدنان ده فين
أيات :اهدي يا صهيب
صهيب:اسمي الرائد صهيب متتخطيش حدودك معايا
آيات :تحت آمرك حضرت الرائد صهيب
اللوه :صهيب اقف عدل هو ايه سكتناله دخل بحماره
صهيب :انا أسف بس مش هرحمه ودخل كسر باب المخزن علي عدنان
عدنان بضحك :ايه حبيبه القلب ماتت علي فكره انا كنت هضربك في دماغك واجييب اجلك لما هي وقفت صوبت علي قلبها علشان انا الي قاصد قولت اسيبك تموت بالحيا حتي لو انا اتعدمت بس هكون راضي نفسي
صهيب : لاء ياخفه مش ماتت لسه ومش هتموت مين الي قالك كده
عدنان بخبث :طيب ماشي
صهيب ركز في كلامه كويس وجري علي المستشفى
ودخل اوضه العمليات لقي الدكتوره هتدي غرام حقنه في المحلول
صهيب :عندك ادخلي يا شمس
شمس ديه صديقه صهيب وبتعتبره اخوها الكبير
شمس،:ممكن توريني الحقنه ديه
الدكتوره:لاء ليه
شمس:بقولك هاتي
الدكتوره بتوتر:اتفضلي
شمس :اخرجي انا الي هكمل العمليه
صهيب:مستمعتيش
شمس:دينا اقفي معايا ونادي امير خليه يختبر الماده الي جوه الحقنه
دينا تمام بعد مرور تمن سعات ونص
صهيب:خير ياشمس
شمس : العمليه نجحت ادعولها تقوم بالسلامه بس هتفضل في الرعايه لمده اسبوعين وبعدين هتتنقل اوضه عاديه عن أذنكم
صهيب :تمام وراح عند.مها
مها : الحمدلله فضلا كثيرا وابدا
صهيب:انا اسف يا امي الي غرم فيه ده بسبيي
وابتدي بقي يحكلها عن المهمه وعن غرام والي حصل
مها. :غرام بنتي انا بنت مها وبنت علي تعمل كده وربنا ممصدقه نفسي يا لمبي
ريماس: علي فكره البت بتموت جوه
مها :فاشر غرام بنتي قويه زاي بتتحدي اي حاجه اركني انتي علي جنب يابومه
جدعان ريماس ومها وملك وعبد الرحمن هما بس الي كانوا في المستشفي الباقي في البيت ميعرفوش حاجه
بعد مرور سنتين كانت غرام اتخرجت وعدنان يوم حفله تخرج غرام اتعدم وصهيب وغرام بقوا اصدقاء جداا وجه بقي اليوم المنتظر يوم جواز خلود وأوس وعبد الرحمن وملك
يتبع الفصل التاسع 9: اضغط هنا الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "احببت طفلة " اضغط على أسم الرواية

رواية أحببت طفلة الفصل الثامن 8بقلم الكاتبة شروق مصطفي
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent