رواية بريئة في عالم قاسي الفصل العاشر 10 - بقلم الكاتبة المجهولة

الصفحة الرئيسية

رواية بريئة في عالم قاسي الفصل العاشر 10 بقلم الكاتبة المجهولة

 رواية بريئة في عالم قاسي الفصل العاشر 10

ياسين بحب : صباح الخير ي عروسة 
نور بكسوف : صباح النور 
ياسين بضحك : لا متحاوليش لسي بتتكسفي مني ي نوري 
نور حضنته وسكتت 
ياسين بضحك : طيب خلاص متتكسفيش اوي كدا
نور ضربته علي صدره العاري: خلاص بقي اسكت شوية 
ياسين بتنهيدة : سكت اهو ياختي 
نور بتردد : ي ياسين 
ياسين باهتمام : قولي في اي 
نور : هو أنت هتعمل اي في موضوع سليم وسجدة
ياسين بتنهيدة الم : مش عارف مش عارف 
نور بحنان : اهدي ي حبيبي عشان تعرف تتصرف 
ياسين : حاضر هقوم البس عندي شغل ضروري 
نور عبست بطفولة 
ياسين باس خدها : هرجعلك علطول ساعتين بالكتير 
نور : وعد 
ياسين : وعد يلا بقي سبيني اقوم 
نور بعدت عن حضنه بحب : يلا ي حبيبي 
ياسين قام اخد شاور ولبس ونزل....

 
علي الناحية الأخري" 
سليم منامش طول الليل بيفكر ازاي ياسين مظلوم معقول معقول يكون اذ*ي اكتر حد قريب ليه 
زهق من كتر التفكير قام نزل راح لياسين شركته 
ياسين : خير 
سليم بعصبية : أنا عاوز افهم كل حاجة 
ياسين بعصبية مماثلة : تفهم اي وبعد اي اصلا 
سليم بصوت عالي : يووووووه عاوز افهم دلوقت حالاااااا
ياسين : عاوز تفهم أن بسببك ابوك دخل السجن 
سليم بصدمة : اييييي
ياسين : ااااااه دخل بسبب تعاملك مع ***** شبهك كدا 
سليم بعصبية : احترم نفسك 
ياسين : انت ليك عين تتكلم فاكر ي استاذ مجدي الصاوي 
شركته بتاجر في الممنو*عات ولما ابوك عرف لبسله التهمة بسهولة 
وقالك إن أنا ال عملت كدا في ابوك وانت غب*ي وصدقته وقاطعت علاقتك بيا 
ومش بس كدا إذ*تني في اكتر واحدة بحبها في حياتي 
كانت هتمو*ت بسببك 
سليم بص في الأرض معرفش يرد يقول اي هو فعلا غلطان 
ياسين اتعصب وضر*به بالبو*كس في وشه 
سليم ردهاله وفضلوا يضر*بوا في بعض لحد م تعبوا 
سليم : أنا اسف اسف بجد
ياسين بلوم : أنا زعلان منك اوي كفاية ال عملته في اختي 
سليم بلهفة : والله أنا بحب سجدة اوي وهتجوزها رسمي قدام الناس كلها 
ياسين بسخرية : لو هي وافقت بقي
سليم : المهم انت موافق ي صاحبي 
ياسين : موافق 
سليم حضنه بحب وياسين بادله الحضن : متزعلش مني ي ياسين 
ياسين : خلاص صفيا لبن 
سليم بضحك : حليت ي قشطة 
وقعدوا يهزروا يضحكوا زي الاول 
*** 
سجدة : نور ممكن ادخل 
نور : اكيد ي حبيبتي تعالي اتفضلي 
سجدة دخلت وقعدت تتكلم مع نور حبة 
وبعد ساعة من الرغي..
نور : يالهوي ياسين زمانه جاي ونا معملتش اكل 
سجدة : طب قومي بسرعة ونا هغير هدومي واجيلك 
نور : طيب ونزلت علي المطبخ 
وسجدة دخلت اوضتها و لقت سليم جوا...نت بتعمل اي هنا 
سليم بحب : وحشتيني 
سجدة بعصبية : اطلع برا 
سليم بحزن : نا بحبك ي سجدة عشان خاطري متعمليش فيا كدا 
سجدة : اطلع براااااااا برااااااااااا 
نور بخضة : ياسين
ياسين : متقلقيش هو بيحاول معاها 
نور بعياط : ربنا يريح قلبها 
ياسين : يارب 

 
قدر : اااااااااه 
رحيم سمع صوت صراخها طلع جري علي اوضتها 
لقاها نايمة ع الأرض وماسكة بطنها وبتتلوي من الو*جع 
رحيم قرب منها بلهفة : مالك ي قدر وشك احمر كدا لي ماااالك 
قدر با*لم : همووو*ت ي رحيم ااااااااااه 
رحيم بخوف شالها ونزل علي المستوصف : دكتووور
اخدوها علي العمليات 
وبعد ساعتين"
الدكتور : حالة تس*مم 
رحيم بصدمة : اييييي 
الدكتور : عملت الاازم هتفوق بكرة أن شاءالله 
رحيم : شكرا ي دكتور 
قدر اتنقلت اوضة عادية ورحيم دخل قاعد جمبها 
( ف البيت الكبير" 
عز دخل اوضة ندي من غير م حد يشوفه 
ندي بصدمة : أنت بتعمل اي اهنه 
عز : شششش دا انا هفلقك نصين 
ندي بخوف : ليه 
عز بعصبية خفيفة : انتي حطيتي اي في الشاي بتاع قدر 
ندي بتوتر : م م 
عز : اخلصييييييي 
ندي بعياط : والله كنت حاطه ليك انت
عز بصدمة : ايييييي أنا ايييي 
ندي بعياط : عشان أنا **** 
عز : نعممممم 

يتبع الفصل الحادي عشر 11 اضغط هنا
رواية بريئة في عالم قاسي الفصل العاشر 10 - بقلم الكاتبة المجهولة
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent