Ads by Google X

رواية حب خلف الكواليس الفصل التاسع 9 بقلم نجوى إبراهيم

الصفحة الرئيسية

    رواية حب خلف الكواليس الفصل التاسع  بقلم نجوى إبراهيم

 رواية حب خلف الكواليس الفصل التاسع  

جه تاني يوم علي الكل في ناس هتكون مبسوطه وناس هتكون حزينه 
ليان صحيت من النوم  وقامت واخدت دش ولبست تيشرت نص كم بينك وبنطلون اسود وفردت شعرها ولبست شوز بينك وشنطه سمرا كروس فطرت مع مامتها وبابها ومالك بعدين جت تمشي 
هبه:ما بلاش ي ليان تطلعي انهارده قلبي مش مطمن ي بنتي 
ليان:مفيش حاجه ي ست الكل بعدين شكل عندك شويه مواعين متكومين وعاوزاني اغسلهم مكانك مش كدا هاهاها 
هبه:تصدقي انك بنت جزمه وانا غلطانه اني خوفت عليكي 
ليان باستهم وخرجت وهبه قعدت قلقانه واحمد يهدي فيها ويقولها في اي ما ليان بتطلع كل يوم فيها اي متقلقش كدا لكن مازال هو قلب الام ي جماعه 
خرجت ليان لقيت سيلا مستنياها وراحوا علي الكليه 
وهما داخلين شافوا ادهم وسلم عليهم وهو جاي يمشي لمح حد بيقرب علي ليان 
حازم:ازيك ي ليان عامله اي 
ليان:اهلا ي حازم خير في حاجه 
لسه حازم هيتكلم لقي ادهم قرب عليهم وقال كل واحد علي محاضرته ي دكاتره وكان باين عليه الغضب 
دخلوا المحاضره وادهم بدا يشرح ومشلش عينه من علي ليان وكان متضايق 
ليان في نفسها ماله دا زي ما يكون شايط لي كدا خلصت المحاضره وادهم نده علي ليان تيجي وراه المكتب 
ليان راحت وخبطت ودخلت 
ادهم:عاوز اعرف كنتي وافقه بتتكلمي مع البني آدم دا لي 
ليان:في اي ي دكتور والله هو اللي جه اتكلم معايا وحضرتك مدتلوش فرصه 
ادهم:ماشي ي ليان يلا عشان نروح الشركه 
ليان:لا اتفضل حضرتك وانا هاجي في أوبر 
ادهم :ليان مش هكرر كلامي يلا هتروح معايا وبالفعل ركبوا العربيه ووصلوا الشركه كل دا وفي عيون بتراقب ليان وتبلغ اول بأول 
ادهم:دخل مكتبه وليان دخلت وراه ودخلت مكتبها بسكوت وبعد ساعه جالها رساله علي تليفونها مضمونها باباكي عمل حادثه ولو مش مصدقني رني علي تليفونه هتلاقيه مقفول 
ليان رنت علي فون باباها وطلع مغلق فعلا وطلعت تجري زي المجنونه وقتها ادهم كان بيتكلم في التليفون وشافها وهي طالعه تجري حاول ينهي اتصاله بسرعه وقام يجري وراها بس كانت ليان جريت وركبت الاسانسير 
لحد ما نزل وراها وشافها قدام عينه وهي بتتخطف في عربيه حاول يجري ورا العربيه بس ملحقش وافتكر انه نسي مفاتيح عربيته فوق كان هيتجنن وفضل يصرخ باسمها وطلع جري فوق جاب مفاتيحه وجري علي بيت
ليان وأسر جري وراه ادهم وصل بيت ليان ونزل جري من العربيه حتي ساب بابها مفتوح وطلع جري خبط كل دا وأسر وراه 
هبه :فتحت ادهم يابني خير في اي هي ليان مكنتش معاك في الشغل 

ادهم:معلش ي طنط ممكن اكلم مالك او عمي 
هبه ندهت علي أحمد ومالك وطلعوا في اي لكا شافوا ادهم وكان باين عليه هيتجنن  
احمد:في اي ي ادهم يابني وليان فين  
ادهم:انا عاوز اعرف منك رقم خالد دا او عنوانه 
احمد:في اي اي اللي حصل وعاوز رقم خالد لي 
ادهم:حكالهم من اول ما كان في مكالمه وليان طلعت تجري لحد ماشافها وهي بتتخطف فهو شاكك في خالد 
هبه:بصوت يالهووي بنت راحت فين انا عاوزه بنتي وفضلت تعيط 
ادهم ومالك وأسر في صوت واحد هنجيبهالك ي امي محدش فينا هينام الا لما نلاقيها 
أسر: ادهم تعال نروح ل ادم صاحبنا في الداخليه هو يعرف يجيبلنا مكان ليان عن طريق تليفونها 
ادهم قال يلا ومالك راح معاهم واحمد قعد يهدي في هبه 
وصل ادهم واسر ومالك لعند ادم وسمحلهم بالدخول وادهم حكاله كل حاجه وادله رقم ليان وآدم بدا يتابع الرقم ساعه واتنين وتلاته لحد ما حدد موقعه انه في الصحراء في الصعيد 
كلهم قاموا ركبوا العربيه ومشيوا علي المكان اللي فيه ليان 
ليان:بدأت تفوق من المخدر وكانت نايمه علي الارض ومربوط ايديها ورجليها وبوقها ليان بوجع اه دماغي انا فين وانتوا مين 
خالد:مرحبا مرحب ببنت خالي المصونه وشال من علي بوقها اللزقة بقا انا ترفضيني ي بنت خالي انة بقا بعد ما كنت ناوي اتجوزك لا انا هاخد منك كل اللي انا عاوزه وبعدين ارميكي زي الكلبه وقرب منها بشهوه 
ليان:بذعر خالد ابوس ايدك لا متقربش مني انا مبحبكش ولا عاوزاك 
خالد:انا هاخد منك كل اللي عاوزه ومش طالب منك تحبيني أنا مستضيفك كام يوم لحد ما رغبتي منك تخلص بعدين هرميكي زي الكلبه 
ليان:بدأت تعيط وتصوت وتترجاه يسيبها تمشي  جه لخالد اتصال وخرج يرد عليه وليان كانت بتدعي ربها ينجيها من الحيوان دا قبل ما يضيع حياتها 
ادهم طول الطريق هيتجنن بعد ما مالك قال انه شاكك ان خالد ابن عمته هو اللي خطفها عشان رفضته وكان بيسوق كانه طاير من علي الارض 
خالد:دخل قالها انقذك المشوار دا مني ومن اللي كنت هعمله فيكي لكن ملحوقه كلها نص ساعه وافضالك ي جميل وساعتها محدش هينقذك من ايدي وهتمتع بالجمال دا كله لوحدي وسابها وخرج وليان فضلن تعيط وتدعي ربنا ان حد يلحقها 
خلصت النص ساعه وخالد رجع وكان ناوي لليان علي شر خلع قميصه وفك حزام البنطلون وفضل يضرب ليان بالحزام لحد ما جسمها جاب دم وبعدين راح نازل لمستواها وقطع البلوزه بتاعتها وظهر جسمها ولسه هيلمسها ليان لاااااااااااااا وفجاه .....


يتبع الفصل العاشر  اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent