رواية احببت ارملة الفصل الثامن 8 بقلم حورية مصطفى

الصفحة الرئيسية

   رواية احببت ارملة الفصل الثامن بقلم حورية مصطفى


 رواية احببت ارملة الفصل الثامن

مجهول 2بهدوء: وانا بنحسب منه دلوقتي.. 
مجهول 1 بشر: يبقا علي مو'تك يــــا سياده المقدم.. 
مجهول 2 بضحك: ولا تقدر تعمل حاجه.. اوبس قصدي ولا هتقدري تعملي حاجه.. عارفه ليه.. لاني انـــا المقدم الياس الرفاعي.. 
مجهول 1 بشر:  لا اقدر وانت عارف كده كويس انا قت'لت اخويا وابنه و  لا كان فارق معايا.. علي قد ما فرق معايا الفلوووس.. 
الياس بصدمه: انتي اللي قت'لتي ادهم.. 
مجهول 1بضحك: ايوه انا اللي قت'لت ادهم ابن اخويا.. انا سهير اكبر زعيمه مافيا في العالم.. 
الياس بصدمه: يـــــا جبروتك يــــا شيخه.. ادهم عمل ايه تقت'ليه.. وتحرمي عيلته منه.. 
سهير بضحك: عمل كتير اووووي.. ادهم ابن اخويا في اخر مهمه ليه عرف اني ورا  خطف البنات وعمليات القت'ل اللي بتحصل في البلد.. فكان لازم اخلص عليه..
الياس بصدمه: معقول انتي ورا كل ده.. 
سهير بضحك: انا بنفذ كلام الباشا مقابل الفلووس مش اكتر يـــــا سياده المقدم.. انت مفكر لقب السفا'ح ده من فراغ.. انا بقت'ل بدم بارد.. حتي الناس القريبه مني.. شغلي مفيش فيه رحمه.. 
الياس بغيظ: وانتي مش خايفه اني ابلغ عنك.. 
سهير بضحك: مش هتقدر لان الكل مفكر انك الشرير في الحكايه دي..
الياس بصدمه: ايه.. 
✰ــــــــــــــــــــ✰
في منزل نجمه..💜
فاطمه بحب: ها يــــا نجمه ايه رأيك فيهم.. 
نجمه بحب: شكلهم كيوت اوووي يـــــا ماما.. 
فاطمه بحزن: دي كانت هدوم ادهم الله يرحمه.. كنت بحب احتفظ بحاجته.. 
نجمه بدموع: الله يرحمه يــــا ماما.. ان شاءلله نجتمع كلنا في الجنه.. 
فاطمه بحب: امين ياارب.. 
نجمه بتعب: عن اذنك يـــــا ماما هدخل ارتاح شويه..
نجمه خدت الهدوم دخلت اوضتها.. 
نجمه قعدت علي السرير وحطت ايديها علي بطنها وقالت ياريت كنت موجود معايا يــــا ادهمي في الوقت ده.. وحشتيني اوووي يــــا ادهم.. 
بعد مرور ساعتين تقي دخلت علي نجمه ولقتها نايمه ودموعها علي خدها.. 
تقي بحزن: نجمه اصحي.. 
نجمه بتعب: حاضر يـــــا حبيبتي صحيت اهو.. 
تقي بحزن: نجمه انتي كنتي بتعيطي.. 
نجمه بابتسامه: كنت بعيط ايه يـــــا هبله.. ما انا كنت نايمه.. 
تقي بدموع: انا مش هبله يــــا نجمه وانا وانتي عارفين كويس انك كنتي بتعيطي ليه.. 
نجمه بدموع وحزن: مش قادره يـــــا تقي.. بشوفه في كل مكان.. بفتكر مواقفنا مع بعض.. ضحكنا مع بعض وهزرانا..  مش قادره انسي ادهم يـــــا تقي.. 
تقي بحزن خدت نجمه في حضنها وقالت: بصي يـــــا نجمه كلنا عارفين انك مستحيل تنسي ادهم.. بس لازم تحاولي تتعيشي مع الواقع انه معتش موجود في عالمنا دلوقتي.. 
نجمه بحزن: من امته وانتي بتفهمي كده.. قولي.. 
تقي بمرح: طول عمري يــــا اختشي.. 
فاطمه بصراخ من بره: انتي يـــــا زفت'ه انا قولتلك تروحي تصحي نجمه مش تنامي جمبها.. 
تقي بضحك: طول عمرها ظالمني الوليه دي..
نجمه بابتسامة: اوووي.. قومي يلا نخرج.. 
تقي بابتسامة: يلا.. 
وفعلا خرجوا.. 
فاطمه مسكت تقي من شعرها وقالت: مش انا قولتلك صحيها وتعالي اغسلي المواعيين.. 
تقي بغيظ: ما هي مكنتش راضيه تصحي يا فطومه اعمل ايه يعني.. 
نجمه بضحك: خلاص يـــــا ماما.. انا فعلا مكنتش راضيه اصحي.. 
تقي بحزن: شوفتي طلعتي ظالمني ازاي.. وقالت بدموع مزيفه.. هروح اغسل المواعيين عايزين مني حاجه.. 
فاطمه بحزن: اسفه يـــــا روحي فكرتك نمتي مع نجمه.. خليكي وانا اغسلهم عشان ظالمتك... 
تقي بصراخ: تعيش فاطمه.. تعيش.. 
فاطمه بصدمه: انتي مش كنتي بتعيطي من شويه.. 
نجمه بضحك: همو'ت مش قادره.. ههههه.. 
فاطمه بغيظ: بقا بتضحكي عليا يــــا بنت الجز*مه.. وحدفت ابو ورده في وشها.. 
تقي بغيظ: ما انا مش هغسل المواعيين في البرد ده.. 
نجمه بضحك: امال الساخن جوا بيعمل ايه.. 
تقي بغيظ: راح عن بالي.. 
فاطمه بصراخ: غورررري من وششي  بسرعه.. 
تقي دخلت المطبخ وبدات تغسل المواعيين.. 
✰ــــــــــــــــــــ✰
في قصر الكيلاني..♥
حوريه بدموع: بالله عليك يـــــا جاسر وافق.. 
جاسر بعصبيه: مستحيل اخليكي تسافري لوحدك انتي فاهمه.. 
حوريه بدموع: فاهمه.. وطلعت تجري علي اوضتها.. 
جاسر بعصبيه طلع فوق وسمع حوريه وهي بتعيط.. 
جاسر دخل بهدوء الاوضه لقها دفن وشها في المخده وبتعيط.. 
جاسر بهدوء: حوريه.. 
حوريه بشهقات: انا مخصمك مش بكلمك يـــــا جاسر.. 
جاسر بحزن: مينفعش اسيبك تسافر لوحدك يـــــا حوريتي.. 
حوريه بدموع: بس انا هكون مع اصحابي يــــا جاسر.. 
جاسر بهدوء: خلاص يـــــا حوريه روحي وانا هفضل قاعد لوحدي هنا في القصر.. 
حوريه بحزن: بس انت بتروح شغلك وبترجع متاخر وانا بفضل قاعده في القصر الكبير ده لوحدي.. 
جاسر بحزن: غصب عني يـــــا حوريه.. وانتي عارفه كده.. 
حوريه بحزن: عارفه.. قوم البس عشان تروح شغلك.. 
جاسر بحب: مش زعلانه.. 
حوريه بحب: لا.. 
جاسر بحنان باس راسها وقال: احلي حوريه في الكون.. وخرج عشان يلبس.. 
بعد ما جاسر خرج حوريه بصراخ جتلي فكره وقامت لبست هي كمان.. 
بعد وقت حوريه خلصت لبس ونزلت تحت لقت جاسر خارج من باب القصر.. 
حوريه بصراخ: جاسر استني.. 
جاسر بصدمه: انتي لابسه وراحه فين.. 
حوريه بابتسامة: عند نجمه وتقي... 
جاسر اول ما سمع اسم نجمه قلبه بقا يدق جامد.. 
حوريه بحب: بالله عليك يـــــا جاسر وافق.. بدل ما اقعد لوحدي.. 
جاسر بهدوء: طيب يلا علشان اوصلك.. 
حوريه بابتسامة: يلا.. 
وفعلا جاسر وصل حوريه عند بيت نجمه وذهب الي شغله... 
✰ــــــــــــــــــــــــ✰
في الجهاز..♥
جاسر كان قاعد في مكتبه بيشتغل.. بس تفكيره بيروح عند نجمه.. 
جاسر بعصبيه: فوق بقا دي كانت مرات صاحبك.. 
جاسر فاق من سرحانه علي صوت مسدج.. 
جاسر مسك فونه وفتح المسدج وكان عباره عن فيديو تعذ'يب
لادهم قبل ما يمو'ت.. 
جاسر بصدمه:  ورحمه امي ما هرحمك يـــــا الياس الكل'ب... 


يتبع الفصل التاسع اضغط هنا
رواية احببت ارملة الفصل الثامن 8 بقلم حورية مصطفى
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent