رواية احببت ارملة الفصل التاسع 9 بقلم حورية مصطفى

الصفحة الرئيسية

   رواية احببت ارملة الفصل التاسع  بقلم حورية مصطفى


 رواية احببت ارملة الفصل التاسع 

جاسر بصدمه: و رحمه امي ما هرحمك يـــــا الياس الكل'ب.. 
في مكتب المقدم الياس.. 
الياس كان بيشتغل وجاسر دخل عليه بهجميه ومسكه من هدومه.. 
جاسر بغضب: ليه عملت كده.. 
الياس بعدم فهم: مش فاهم عليك يا جاسر.. 
جاسر بغضب: اسمي المقدم جاسر يـــــا رو'ح امك.. 
الياس بعصبيه هو الاخر: متغلطش يــــا سياده المقدم... انت فاهم.. 
جاسر بعصبيه: لا مش فاهم يالا.. 
الياس بهدوء : في ايه يـــــا سياده المقدم.. 
جاسر فتح فونه علي الفيديو وقال: في انك واحد ند'ل وخاين يــــا الياس.. 
جاسر بقا يضر'ب  الياس بعصبيه.. والياس مستسلم من صدمته.. 
اللوا سليم بعصبيه: ايه اللي بيحصل هنا.. 
جاسر بعصبيه: ولا حاجه يـــــا فندم.. 
اللوا سليم بعصبيه.. شد فون جاسر من ايده.. وقال بصدمه: انت يـــــا الياس تعمل كده.. 
الياس بهدوء: صدقني يـــــا سياده اللوا الفيديو ده كله كدب انا مستحيل اعمل كده في ادهم.. 
اللوا سليم بهدوء: انت متحول للتحقيق يـــــا سياده المقدم الياس.. و موقوف من العمل.. 
الياس بصدمه: صدقني يــــا سياده اللوا انا مظلوم والله.. 
اللوا سليم مردش علي الياس وخرج.. 
الياس بحزن: صدقني يـــــا جاسر انا مستحيل اعمل كده.. مستحيل اخون يـــــا صاحبي.. 
جاسر بهدوء: انا هدور علي الحقيقه بنفسي.. بس صدقني يـــــا الياس لو طلع ليك ايد في قت'ل ادهم.. صدقني ما هرحمك.. 
العسكري بمقاطعه: اتفضل معايا يـــــا سياده المقدم علي غرفه التحقيق.. 
الياس مشي مع العسكري بهدوء وهو في حاله حزن.. 
✰ـــــــــــــــــــــــ✰
في منزل نجمه..♥
كانوا في المطبخ بيجهزوا الاكل لحد مــا رن جرس الباب.. 
فاطمه بهدوء: روحي يـــــا تقي شوفي مين.. 
تقي بغيظ: اصل انا الخدامه الفلبينية بتاعتكو صح.. 
فاطمه ببرود: انجزي يــــا حيو'انه.. 
تقي بغيظ: حاضر.. 
نجمه بابتسامة: ارتاحي انتي يـــــا ماما وانا هكمل.. 
فاطمه بحب: معتش غير السلطه.. هعملها وخلاص.. 
نجمه بابتسامة: طيب.. 
تقي بصراخ من برا... 
فاطمه بخوف: في ايه يابنت الهبله.. 
تقي بابتسامه بلهاء: حوريه هنا.. 
فاطمه بغيظ قلعت اللي في رجلها وحدفته في و'ش تقي.. 
تقي بابتسامه بلهاء: بتحبني اوووي الوليه دي.. 
نجمه بضحك: تستاهلي عشان تخوفيني عليكي اووووي.. 
حوريه بابتسامة: ازيك يــــا امي.. 
فاطمه بحب: كويسه يــــا حبيبتي.  
حوريه بحب: عامله ايه يـــــا نجمه والبيبي عامل ايه.. 
نجمه بابتسامه: الحمدلله يـــــا حبيبتي المهم انتي.. 
حوريه بابتسامة: الحمدلله بخير.. 
نجمه بحب: ديما يارب.. 
فاطمه بحنان: اقعدي يـــــا حبيبتي ارتاحي لحد ما نحط الاكل علي السفره.. 
حوريه بابتسامة: لا انا حابه اساعدكوا.. 
تقي بسعاده: طيب ساعديهم انتي يـــــا حور وانا وهرتاح شويه.. 
فاطمه بهدوء: ترتاحي من ايه يـــــا حبيبتي.. 
تقي بابتسامه بلهاء: من الراحه يـــــا امي.. 
فاطمه بصراخ: علي المطبخ يـــــا تقي يلا.. 
تقي بابتسامه: بهزر والله..
وفعلا جهزوا الاكل في جو مليان حب وبهجه.. 
بعد فتره انتهوا من تناول الطعام.. 
فاطمه بحب: جاسر عامل ايه يـــــا حور.. 
حوريه بابتسامة: بخير الحمدلله.. 
فاطمه بحب: يـــــارب ديما ياقلبي.. 
حوريه بابتسامة: ممكن يـــــا نجمه اشوف السلسه دي عشان اخلي جاسر يجيبلي واحده زيها.. 
نجمه بابتسامة قلعت السلسلة وقالت: اتفضلي يـــــا حبيبتي.. 
حوريه خدت السلسه من نجمه وبدون مــــا حد يلاحظ بدلت السلاسل مع بعض.. 
حوريه بابتسامة: شكرا يـــــا نجمه.. 
نجمه بحب: العفو يــــا قلبي..♥"
مر اليوم بدون احداث تذكر..💜"
✰ـــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح يوم جديد..♥"
في الجهاز..💜"
اللوا سليم بحزن: مكنتش اتوقع ان الياس يكون خا'ين.. 
جاسر بحزن: الياس مستحيل يعمل كده يـــــا سياده اللوا..  اكيد في حاجه ورا الموضوع ده وانا لازم اعرفه.. 
اللوا سليم بحزن: يـــــاريت يطلع كل ده كذ'ب.. 
جاسر بهدوء: الحقيقه هتظهر يـــــا سياده اللوا انا واثق ان الياس برئ.. 
اللوا سليم بهدوء: عملت ايه في السلسه يـــــا سياده المقدم.. 
جاسر بتذكر.. انا نسيت امر السلسه بسب موضوع الياس.. 
اللوا سليم بعصبيه: احنا محتاجين السلسه دي ضروري يـــــا سياده المقدم.. هي حل اللغز.. انت فاهم.. 
جاسر بايماء: فاهم يــــا فندم وادي التحيه العسكريه وخرج.. 
في قصر الكيلاني..♥"
حوريه بصدمه: انت رجعت من الشغل بدري يــــا جاسر... هتتحسد والله.. 
جاسر بهدوء: انتي جبيتي السلسه اللي قولتلك عليها يــــا حوريه.. 
حوريه بابتسامة: نسيت.. 
جاسر بعصبيه: نعاااام.. 
حوريه بخوف: بهزر والله وطلعت السلسه من جيب بنطلونلها.. 
جاسر بهدوء اخد السلسه وقال.. يـــــاريت بلاش هزار من ده تاني يــــا حوريه.. 
حوريه بحزن: تمام يـــــا جاسر.. 
جاسر خرج بعصبيه من القصر ورجع الجهاز التاني.. 
✰ـــــــــــــــــــــ✰
تقي بابتسامه: بالله عليكي وافقي يـــــا فطوومه.. 
فاطمه بهدوء: لا مفيش خروج.. 
نجمه بابتسامة: خلينا نخرج يـــــا ماما احنا من زمان مش خرجنا.. وانا زهقت من قاعده البيت.. 
فاطمه بحب: طيب ادخلوا البسوا يلا.. 
تقي ونجمه بسعاده: حاضر..
بعد وقت نجمه وتقي خلصوا لبس.. 
نجمه بابتسامة: احنا خلصنا يــــا ماما.. 
وفعلا خرجوا واتفسحوا وهم راجعين جيت عربيه بسرعه رهيبه شدت نجمه بالقوه ودخلتها العربيه واختفت عن الانظار.. 


يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
رواية احببت ارملة الفصل التاسع 9 بقلم حورية مصطفى
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent