رواية احببت ارملة الفصل الثاني عشر 12 بقلم حورية مصطفى

الصفحة الرئيسية

   رواية احببت ارملة الفصل الثاني عشر بقلم حورية مصطفى


 رواية احببت ارملة الفصل الثاني عشر 

تقي بعصبيه: بره بره يعنى خارجه من الجنه.. ده انت دكتور بها"يم اصلا وخرجت بعصبيه.. 
الدكتور بعصبيه: انا هوريكي دكتور البها"يم ده هيعمل.. 
وابتسم بخبث.. 
في مكتب العميد..♡
تقي كانت قاعده بتتكلم مع العميد.. 
العميد بابتسامة: يعني انتي اول سنه ليكي في الجامعه صح.. 
تقي بابتسامه: صح اوووي.. 
العميد بضحك: اول يوم ليكي في الجامعه واتخانقتي مع الدكتور.. 
تقي بابتسامه بلهاء: ايوه.. 
العميد ياسر بضحك: وانتي خارجه من الماحضره.. قولتي للدكتور انت دكتور بها"يم وخرجتي.. 
تقي بابتسامه: وشوحت بايدي كده.. 
العميد ابتسم علي طفولتها..♡
بعد مرور ساعتين باب مكتب العميد خبط.. 
العميد بابتسامة: اتفضل.. 
دخل شخص بعصبيه المكتب.. 
العميد ياسر بابتسامة: اهلا يــــا يعقوب.. 
يعقوب بغيظ: اهلا فيك يـــــا فندم.. 
يعقوب سمع صوت حد بيقول اسم ليس علي مسمي.. 
يعقوب بعصبيه: انتي.. 
تقي بابتسامه بلهاء: مفاجاه مش كده.. 
يعقوب بغيظ: كويس انك هنا عشان هتاخدي فصل.. 
تقي بابتسامه: دي عندها.. 
يعقوب بعدم فهم: عند مين.. 
تقي بابتسامه: عند امك.. 
يعقوب بعصبيه: نعااااام.. 
العميد بعصبيه: هدوء مفيش احترام ليا.. 
يعقوب بعصبيه: انا اسف يــــا فندم.. 
العميد بعصبيه: انت مخصوم من مرتبك 3 ايام يــــا دكتور.. 
يعقوب بعصبيه: تمام.. 
العميد بتكمله: وانتي يـــــا تقي هتاخدي فصل اسبوع من الكليه.. 
تقي بابتسامه: احلف كده.. 
العميد بصدمه: والله.. 
تقي بسعاده: شكرا اوووي يــــا سياده العميد ربنا ينصرك دنيا واخره.. 
العميد بصدمه: انتي مش زعلانه.. 
تقي بابتسامه: هزعل ليه.. وبعدين قالت بالله عليك خليهم اسبوعين احسن.. 
العميد فتح درج مكتبه وطلع شريط حبوب واخد حبايه.. 
تقي بحزن: هو حضرتك تعبان.. 
العميد بتعب: لا دي حبوب الضغط.. خديها يـــــا بني طلعها بره.. 
يعقوب شد تقي من ايدها وخرجها من مكتب العميد.. 
تقي بعصبيه: انت بتشدني كده ليه يـــــا.. 
يعقوب بصلها بغضب وقال كملي يـــــا ايه.. 
تقي بابتسامه: يــــا باشا مصر.. 
يعقوب ابتسم و سبها ومشي.. 
✰ــــــــــــــــــــــ✰
في الجهاز..♡
اللوا سليم بحزن: مفيش تتطور في حاله الياس.. 
جاسر بحزن: لا يـــــا فندم.. 
اللوا سليم بهدوء: تمام.. 
جاسر بهدوء: عن اذنك يــــا فندم هروح اخلص شغلي.. 
اللوا سليم بهدوء: اتفضل.. 
جاسر ادي التحيه العسكريه وخرج.. 
في مكتب المقدم جاسر.. 
جاسر كان بيشتغل علي ملف قضيه لحد ما جالو اتصال من الدكتور المشرف علي حاله الياس.. 
جاسر بخوف: يـــــا تري في ايه.. 
جاسر بخوف : الوو.. 
الدكتور بحزن: ... 
جاسر بعصبيه: صدقني لو عملت اللي بتقول عليه هتندم.. 
الدكتور:  ... 
جاسر بعصبيه قفل في وشه واخد مفاتيح عربيته وراح علي المستشفي.. 
في المستشفى..♡
الدكتوره بحزن: بلاش يــــا دكتور تشيل الاجهزه من عليه.. انا شايفه انو في تحسن في حالته.. 
الدكتور ببرود: وانا الدكتور المشرف علي حالته وبقولك مفيش تحسن ومؤشراته الحيويه لسه زي ما هي.. 
الدكتوره بعصبيه: الاجهزه مش هتتشال يـــــا دكتور واللي انا بذات نفسي هبلغ عنك.. 
الدكتور ببرود: بلغي دي قوانين المستشفى.. 
الدكتور بيشيل الاجهزه من علي الياس لقي ايد من حديد بتمنعه.. 
الدكتور بخوف: جاسر باشا.. 
جاسر ببرود: ايوه جاسر باشا يـــــا روح امك.. 
الدكتوره بابتسامة: كويس انك جيت يــــا جاسر باشا انا حاولت امنعه علي قد ما اقدر بس كان رافض.. 
جاسر بعصبيه ضر"ب الدكتور بو"كس في وشها.. 
جاسر بعصبيه: اطلع بره يــــا بن*** 
 الدكتور طلع يجري بخو"ف.. 
جاسر بابتسامة: شكرا يــــا دكتوره.. 
الدكتوره جنه بابتسامة: ده واجبي يــــا سياده المقدم.. 
جاسر راح عند سرير الياس ومسك ايده.. 
جاسر بحزن: مش ناوي تصحي بقا يــــا صاحبي.. انا محتاجلك يـــــا الياس ومش انا بس كلنا محتاجينك.. عارف اني ظلمتك لما بقيت اتهمك انك خا"ين.. 
جاسر بدموع: انا اسف يـــــا صاحبي.. 
الدكتوره بسعاده: حرك ايده اهو..
جاسر بسعاده بص لقي الياس بيحرك ايده.. 
الياس فتح عينه ثواني قليله وبعدين غاب عن الوعي تاني.. 
جاسر بخوف: هو غاب عن الوعي تاني ليه.. 
الدكتوره بابتسامة: ده شئ طبيعي.. بكره بالكتير وهيفوق من الغيبوبه.. 
جاسر بسعاده: بجد يا دكتوره... 
جنه بسعاده استغربها جاسر: بجد يــــا سياده المقدم.. 
جاسر ابتسم بسعاده ومسك ايد الياس وقال: لازم امشي دلوقتي يــــا صاحبي هاجي بكره تكون صيحت ان شاءلله.. ومشي.. 
جنه ابتسمت بسعاده بعد ما مسكت ايد الياس وقالت: اخيرا هتصحي يـــــا الياسي.. 
✰ــــــــــــــــــــ✰
في منزل نجمه.. ♥
نجمه بحزن: يعني من اول يوم ليكي اتفصلتي.. 
تقي بابتسامه: ايووه.. 
نجمه بغيظ: يــــا فرحتي بيكي.. 
فاطمه بهدوء: انا قولت من الاول البت دي ملهاش التعليم.. هي اخرها تتجوز وتقعد في البيت.. 
تقي بابتسامه: ما انا قولت كده برضو يــــا فطووم ومحدش سمع صياحي.. 
فاطمه بابتسامة: عشان كده يــــا قلب فطوم انتي اللي هتستلمي المطبخ الاسبوع ده لحد ما ترجعي الكليه تاني.. 
تقي بصدمه: هاااا.. 
نجمه بضحك: مبسوطه دلوقتي اكيد يـــــا تقي.. 
تقي بغيظ: مبسوطه اوووي كمان.. 
فاطمه ببرود: مواعين الفطار مكنتش عملتها لان الجو كان برد.. ادخلي اعمليها انتي بقااا.. 
تقي بغيظ: طيب ما الجو برد لسه.. سيبها وهبقا اعملها بعدين.. 
فاطمه بهدوء: لا دلوقتي يالا ادخلي وبلاش كلام كتير.. 
نجمه بضحك: تستاهلي عشان تبطلي مشاكل تاني.. 
تقي ابتسمت بغيظ ودخلت المطبخ.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح يوم جديد..♡
في المستشفى وتحديدا في غرفة الياس.. 
الكل كان موجود مستني الياس يفوووق.. 
بعد ربع ساعه من التوتر والخوف.. 
الياس بتعب: ااه.. 
الجميع ابتسم بسعاده.. 
اللوا سليم بسعاده: حمدلله علي سلامتك يــــا سياده المقدم.. 
الياس بتعب: الله يسلمك يـــــا فندم.. 
جاسر بسعاده: حمدلله علي سلامتك يــــا الياس.. 
الياس بتعب: الله يسلمك يــــا 
سياده المقدم.. 
جاسر ابتسم بحزن.. 
حوريه بابتسامة: حمدلله علي سلامتك يــــا ابيه.. 
الياس بابتسامة: الله يسلمك يـــــا حوريتي.. 
فاطمه بحب: حمدلله علي سلامتك يــــا بني.. 
الياس بحب: الله يسلمك يـــــا امي.. 
الكل بارك لـ الياس... 
_علي باب الغرفه جنه كانت بتراقب الياس بابتسامة.. 
واللي خد باله من ده جاسر.. 
جنه اتضايقت لما لقت الياس بيهزر مع حوريه.. 
✰ـــــــــــــــــــ✰
في المساء.. ♡
في منزل نجمه.. ♡
مجهول بابتسامة: اسف اني جيت بدون معاد.. 
فاطمه بابتسامة: خير يـــــا بني.. 
مجهول بابتسامة: خير ان شاءلله.. انا عايز حضرتك في موضوع.. 
فاطمه بابتسامة: اتفضل.. 
مجهول بابتسامة: انا طالب ايد الانسه تقي.. 
فاطمه.. 


يتبع الفصل الثالث عشر  اضغط هنا
رواية احببت ارملة الفصل الثاني عشر 12 بقلم حورية مصطفى
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent