رواية الصغيرة والديب الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ميرو محمد

الصفحة الرئيسية

   رواية الصغيرة والديب  الفصل الثالث والثلاثون بقلم ميرو محمد


رواية الصغيرة والديب الثالث والثلاثون

وصل احمد الي بيت الحج محمد هو والجميع ثم صعدو  الي اعلي ....
فتح الحج محمد الباب . وقابل احمد والجميع ورحب بيهم .
ثم دخلت علا وهنا الي حلا ....
علا : بسم الله مشاء الله أيه القمر دا يالولو ...
حلا قامت جريت علي علا وحضنتها وقالت : وحشتيني اوي ياابله .
علا : وانتي كمان يااحلي عروسه.
حلا: بس بقا ياابله متكسفنيش.
هنا : نعم يختي اليشوفك دلوقتي ميشوفكيش وانتي بتقوليلي حسسوني اني عروسه .
حلا حبت تغيظ هنا 😂
حلا : الي قوليلي ياابله أبيه حامد جيه برا .
علا : إيوه جيه في حاجه ولا أيه .
حلا : متقومي ياهنا حطي شوية روچ البسي فستان اعملي اي حاجه كده .
هنا بصدمه : نعم ياختي ونا مالي هو انا كنت العروسه .
حلا : يمكن دلوقتي نشوف .ثم ضحكو وبعدها خرجو من الغرفه .
او ماحلا دخلت علي احمد تنح 😳 احمد في جمال حلا وشعرها السايل علي ضهرها وشفيفها الكريز وعيونها الجميله وجسمها الانوثي وكانت لابسه فستان هادي جميل .ثم تكلم حامد...
حامد : المهم ياحج محمد احنا جاين نطلب ايد الانسه حلا لي احمد .
الحج محمد : والله يابني البنت عندكم أهي نشوف رائيها الاول .أيه رائيك ياحلا .
حلا : سبوني افكر شويا 😂😂😂
احمد 😳😳 نعم ياختي تي أيه 😂
حلا : افكر .
احمد : حلااا انجزي ومتختبريش صبري اكتر من كده .
حلا : انت من أولها بزعق 😂😂( حلا بتربي الديب😂😂 )
احمد : انا اقدر بردو طيب ياحبيبتي تقبلي تكوني علي اسمي وتكوني حبيبتي وزوجتي ودنيتي كلها .
دابت حلا من هذه الكلمتين وقالت : موافقه .
حامد : علي بركة الله نخش علي الموضوع التاني بقا 😂😂😂
الحج محمد والكل : موضوع أيه دا 
حامد : ياحج محمد انا طالب ايد الانسه هنا .
الحج محمد : والله يابني انا معنديش مشكله .الرائي في الاول والآخر لهنا . أيه رائيك ياهنا .
 هنا : هنا هنا مين .
حامد : يبقا علي بركة الله الفرح الاسبوع الجاي مع احمد .
هنا : خد هنا ياجدع انت هو سلق بيض 😂😂.
حامد : وانتي عاوزا أيه ياست هنا تقدري تقولي لاء انتي خلاص دلوقتي تخصيني .
هنا بكسوف ابتسمت .
الحج محمد : يبقا علي البركه ياولاد ..
ظلو يتحدثون في الفرح حتي عدا الوقت .وقام احمد والجميع حتي يذهبون .
حلا : بكرا هنروح نشوف الفساتين انا وهنا وابله علا .
احمد : تمام بس متخرجيش من غير الحرس.
حلا : منا اليومين العدو كنت بمشي من غيرهم عادي .
احمد : وانتي فاكر عشان سبتك تعيشي مع الحج محمد انا كنت خلاص كده سبتك لاء ياحبيبتي الحرس كانو وراكي بس من بعيد لبعيد انا مقدرش اغامر بيكي .
حلا بنظرات الحب : بجد يااحمد .
احمد : بجد ياقلب احمد .
مراد : ماكفايه محن بقا 😂😂
احمد : طب يلا يلا ياخويا نمشي : 
حامد وهو يوجه الكلام لهنا : 
حامد : سلام يامزتي 😉😉😂
ثم ذهب الجميع الي منزلهم وعدا اليوم .......
جاء صباح اليوم الجديد جاء بفرحه علي الجميع وضحك ومرح تعالو نشوف .........
هنا : بت بت ياحلا يلا عشان نلحق نلف علا برا وزينه مستنين يلا قومي .
قامت حلا نطت من علي السرير وقالت .
حلا : انا فين انا مش بحلم صح صح .
هنا : ياضانيه يابنتي انتي سخنه وريني كده 😂😂😂
حلا : سخنه في عينك اوعي كده خليني اقوم ..
ثم ذهبت حلا الي الحمام وخرجت لبست بنطلون ضيق علي تشرت احمر وعليه رسمة بوسه 😂 وعملت شعرها ديل حصان وحطت ملمع شفايف ولبست كتشي وكانت مزه مزه يعني 😘😍 ثم خرجت وجريت علي زينه .
زينه : حلا وحشتيني اوي اوي .
حلا : وانتي كمان يازوزه اوي .
علا : طب يلا يابنات عشان منتاخرش عشان نخلص ونروح نشوف ملك عشان عرفت انها حامل .
حلا وهنا بفرحه : بجد يعني هيجي نونو لينا 😂😂 فضلو يهزرو حتي ذهبوا الي المول .
اختارت حلا فستان فوق فوق الروعه تحفه كده . وهنا كذلك وعلا وزينه اختارو فساتين رقيقه وجميله.
ثم خرجو من المول وذهبو الي مطعم يرتاحو في شويا ويشربو حاجه .......
عند احمد في الشركه.......
مراد : يلا بينا علي الاجتماع المهندسه ياسمين وصلت .
احمد : تمام حامد فين .
مراد : حامد استقبلها في غرفة الاجتماعات . .
احمد : طب تمام يلا بينا وذهبو علي الاجتماع .......
عند حلا والبنات .....
حلا : متيجو نروح الشركه نشوفهم .
علا : نروح نعمل أيه .
هنا : يمكن بيعملو حاجه كده ولا كده . او ممكن ميكونش في الشركه وصا.يعين  😂😂
علا : يانهار اسود لاء يلا بينا 😂.
ذهبو البنات الي الشركه .....
عند احمد في الشركه ......
احمد : اهلا يابشمهندسه .
ياسمين : اهلا يابشمهندس ثم قالت انا مبسوطه اني هتعامل مع شركتك .
احمد : واحنا اكتر اتفضلي اقعدي .
وبداء الاجتماع ... 
عند حلا وصلو الي الشركه .ثم صعدو الي اعلي .
حلا : فين احمد ومراد بيه وحامد بيه .
السكرتيرة : في اجتماع يافندم تقدرو تنتظرهم في المكتب .
حلا : لاء احنا هنروح غرفة الاجتماعات .
السكرتيرة : مينفعش يافندم هما عندهم اجتماع مع البشمهندسه ياسمين ودا اجتماع مهم جدا .
علا : مين البشمهندسه ياسمين دي .
السكرتيرة : دي عميله جديده ومهمه جدا .
حلا : طب خليكي في شغلك بقا واحنا هنروح.ثم جريت حلا والبنات الي غرفة الاجتماعات ..
في غرفة الاجتماعات ...
احمد : تقدري تكوني معانا من بكرا ان شاء الله .
ياسمين : بجد مرسي يااحمد ثم مسكت ايد احمد .
مراد : احم طب كده تمام .
حامد : اومال انتي هتقيمي فين يايسمين اليومين دول .
ياسمين نظرت لااحمد ثم قالت انا هاجي عندك يااحمد ...ولم تكمل حتي دخلت حلا والبنات .....
احمد قام من علي الكرسي وقال : حلا انتي فيكي حاجه .
حلا : مفيش حاجه ياحبيبي انا قولت اجي أشوفك والبنات معايا .
احمد : طب ياحبيبتي خضتيني نورتي تعالي .
احمد : اعرفك يايسمين حلا خطبتي وحبيبتي وفرحنا الاسبوع دا .
ياسمين : بجد اومال مقولتش يعني .
حلا : ويقولك ليه ان شاء الله.
ياسمين بسهوكه : اصل انا واحمد حبايب اوي .
حلا : ودا من اي ان شاء الله يابشمهندس.
احمد : تقصد اننا كنا صحاب ياحبيبتي .
حلا : طب خلصت الاجتماع دا ولا ليسه احسن انا حاسه اني دايخه .
احمد بلهفه : مالك ياحلا في أيه .
حلا : مش عارفه اول مدخلت هنا وحاجه كده خنقني واقفه علي قلبي 😂😂.
احمد : طب تعالي تعالي معايا .مراد ظبط انت الدنيا .
علا : نعم يظبط أيه امشي يامراد قدامي عشان مظبطكش انا .
مراد : 😳😳 لاء ياحبيبتي يلا نمشي ال تظبطني ال . ثم قال حامد انهي الاجتماع انت بقا 😂
هنا : ونعمه لو ممشيت دلوقتي لكون انا النهايه حيا.تك  😂😂
حامد : هو كان في اجتماعه اصلا 😂. مع سلامه يايسمين هانم فرصه سعيده وسابو يايسمين في زهول من البيحصل .😂😂😂......
ذهب الكل الي مكتب احمد ....
حلا : مين دي ان شاء الله .
احمد : والله عميله بس .
علا : بس شكلها كده ..
مراد : دي غلبانه 😂😂
علا: مين دي الغلبانه يااستاذ مراد .
حامد : ياجدعان انتو مكبرين الموضوع ليه احنا اصلا نص تاعملنا بيكون مع ستا.ت .
هنا : يبقا متتعملوش معاهم تاني .
مراد : إيوه ونام بقا ياحامد في حض.ن الس.ت هنا وابقا كل .رمله 😂😒
هنا : وماله نكل رمله 😂 مش احسن متيجي واحده زي السلعوه تاخدو مني 😂
حلا : فعلا ياهنا لازم يلغو شغلهم مع الستا.ت ..
احمد : انتو بتكلمو علي مزاجكم لازم يكون في ثقه شويا .
حلا : ياحبيبي انا بثق فيك بس مبثقش في البنا.ت الحوليك 😒😂
مراد : مكفاينا محن ويلا نطلب اكل نكل . بعد وقت من الضحك والهزار طلبو اكل . ووصل احمد وحامد هنا وحلا وذهب كل واحد علي بيته ونامو في سلام وبكرا هنعرف احداث يوم جديد 


يتبع الفصل الرابع والثلاثون اضغط هنا
رواية الصغيرة والديب الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ميرو محمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent