رواية لن اثق بك الفصل السادس 6 - بقلم سلمى شريف

الصفحة الرئيسية

  رواية لن اثق بك الفصل السادس 6 -  بقلم سلمى شريف  

رواية لن اثق بك -  بقلم سلمى شريف


*  رواية لن اثق بك الفصل السادس 


جني انتي معاك فلوس تاني
ادهم اه
جني طب ماشي هاخد الفيزة دي برضو
ادهم انتي عارفة الرقم السري ياهبلة
نظرت جني لادهم وهي تفكر مش عارفة
ادهم هتصرفيهم ازاي 
جني مش هصرفهم اهم حاجة انك متاخدهمش 😜
ادهم ووضع يديه علي وجهه 
جني انا داخلة اقيس الهدوم الجديدة
ادهم روحي ادخلي قيسيهم🥲
♡بعد خمس دقائق♡
خرجت جني وكانت ترتدي فستان طويل لونه احمر 
انبهر ادهم بجمالها ولم يستطع التكلم
جني حساه وحش لا مش عجبني 
ادهم وحش؟ 
جني اه
ادهم دة حلو اوي
ابتسمت جني شكرا
انا هدخل اشوف بقية الهدوم
واردت ملابس كثيرة وجميعهم رائعين علي جني
ورن هاتف ادهم
الو
الو يا ادهم
مين
انا محمود
انت جيت من السفر 
اه
هجي ازورك انهاردة
تعالي انا عزمك اصلا بكرة بليل
ماشي جاي بس مش لوحدي
مش فاهم
اتجوزت 
بجد الف مبروك
الله يبارك فيك وانت عامل ايه
خاطب من سما
بجد فرحتلك من قلبي ربنا يتمم علي خير
يارب يلا انا هقفل بكرة بليل الاقيك عندي تمام
تمام يا محمود سلام
꧁꧁꧁꧁꧁꧁꧂꧂꧂꧂꧂꧂
جني مين دة
ادهم صاحب الطفولة بقاله خمس سنين في امريكا وجه مصر هيقعد كام شهر ويمشي 
جني اه وبعدين يعني
ادهم لسانك دة محتاج يتقطع
جني اخلص
ادهم هنروح بكرة عنده
جني هتروح


ادهم هنروح انا وانتي
جني بارد
ادهم يلا روحي شوفي هتلبسي ايه بكرة
جني هو غصب
ادهم اه
جني حاضر
//تاني يوم//
في بيت محمود
كانت ترتدي جني فستان ازرق قصير منفوش 
محمود اهلا يا ادهم 
ادهم يا اهلا يا محمود وحشتني يا صاحبي اهلا يا سما
وتنظر جني الي ادهم وهو يسلم علي سما وتغير
محمود اهلا اسمك ايه
جني اسمي جني اهلا


ويأتي ليسلم محمود عليها يمسك ادهم يده مبحبش حد يسلم عليها
محمود ماتقول كدة من الاول
ادهم😄😄
جني بصوت واطئ مانت سلمت علي سما حد قالك حاجة
ادهم سما صاحبتي هي كمان من الطفولة وملكيش دعوة 
ادهم احكلنا يا محمود علي مغماراتك في امريكا
محمود مغمارات ههه انت اوڤر اوي  اتخطبت انا وسما مباشرة بعد ما سفرنا لامريكا وبنزلنا مصر علشان نعمل الفرح هنا علشان باباها ومامتها وانتوا اتجوزتوا ازاي
ادهم مفيش جواز صالونات عادي
محمود ادهم بيه يتجوز صالونات
ادهم لا ماحنا حبينا بعض مش كدة يا جوجو
وامسك يديها
جني بقرف اه اه طبعا
 يلا هنمشي
محمود ليه كدة دة انتوا لسة جايين
ادهم معلش هنجيلك في فرحك بقي
محمود اه طبعا انتم اول المعزومين
محمود يلا سلام
سما سلااام


ادهم وجني سلام
««في المنزل»»
جني ايه الي انت عملته هناك دة
ادهم عملت ايه
جني انت بتستهبل انا بحبك
ادهم لا المفروض اروح اقوله عجبتني فخطفتها واتجوزتها
جني اه علشان ينقذني
ادهم ينقذك من ايه دة انا بجبلك كل حاجة عيزاها
جني يعني تخطفني وتعذبني
ادهم انتي عمرك ما اتفرجتي علي فيلم اكشن
جني معندناش تلفزيون
ادهم اهو التلفزيون ابقي اتفرجي
جني مش متفرجة انا داخلة انام ومش هنام جمبك غصب تاني
ادهم اما نشوف
اعطته مخدة وقفلت علي نفسها الباب


ادهم انتي هبلة ايه لزمة المخدة دي
جني عشان تنام في الارض 
ادهم فيه اوضتين تانين اقدر انام فيهم
خرجت جني تعالي معايا
ادهم فين
جني ساعدني بس
ادهم فيه ايه
جني اني اشيل المرتبتين
ادهم انتي هبلة
جني بزعيق ساعدني
ادهم اساعدك علشان انام في الارض
جني اه وغصب عنك
ادهم هو مين خاطف مين
جني ملكش دعوة ساعدني بس
وضعت المرتبة في الغرفة الذي تنام فيها ونام ادهم علي الكنبة
••في نص الليل••
استيقظت جني حتي تشرب ووجدت ادهم نائم وضعت شئ علي راسها حتي تخيف ادهم 


جني بووم
ادهم......
جني بوم
ادهم......
جني بخ
ادهم.......
امسكت مخدة وضربت بها ادهم
ادهم فيه ايه فيه ايه
جني مش بتتخض ليه
ادهم كنت نايم انتي هبلة
انا غلطانة انا داخلة انام
ادهم ادخلي
$في الصباح$
جني ااااااااااااا

* يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل السابع اضغــــــــط هنا
* الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية لن اثق بك " اضغط على اسم الرواية

author-img
DoOoBy

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent