رواية لن اثق بك الفصل السابع 7 - بقلم سلمى شريف

الصفحة الرئيسية

  رواية لن اثق بك الفصل السابع 7 -  بقلم سلمى شريف  

رواية لن اثق بك -  بقلم سلمى شريف


*  رواية لن اثق بك الفصل السابع

 جني ااااااااااااا انت الي جابك هنا
ادهم ........ 
جني اصحيييي
ادهم بفزع ايه
جني ايه؟ انت الي ايه
ادهم بتصحيني ليه
جني بتنام جمبي ليه وانا قولتلك متنمش
ادهم علشان ضهري باظ
جني وانا مالي
ادهم يعني يرضيكي تنامي علي السرير وتاخدي سريرين معاكي وانا ابقي نايم علي الكنبه
جني اه يرضيني
امسك ادهم مخدة وضرب جني 
جني يا حيوان
ادهم انا حيوان انا هوريكي
وامسكوا مخدتين وتبادلوا ضربات المخدات
جني ههه
ادهم هههه
جني مين هينضف الريش دة
ادهم انتي طبعا مش هخلي ام محمد تتعب🤪
جني بارد وبعدين شغلتها ايه
ومالها المخدات القطن
ادهم اششش رغاية
جني بارد
ادهم هسألك سؤال
جني لا
ادهم هو انتي عارفة انا اتجوزتك غصب عنك ليه
جني مش عايزة اعرف
ادهم علشان بحبك
جني هو انا مش قولت مش عايزة اعرف
ادهم طب هسألك سؤال تاني
جني لا
ادهم انتي ممكن تحبيني
جني ونظرت له بتوتر عمري عمري ما هحبك
ادهم مش مهم مش فارقة معايا اصلا
جني احسن


"" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" 
في الليل
جني ممكن طلب
ادهم امم
جني انت غني
ادهم امم
جني معاك فلوس
ادهم امممم
جني معاك فيلا
ادهم اممممم
جني معاك عربيات
ادهم بتقري
جني استني بس
معاك....
ادهم ادخلي في ام الطلب
جني ممكن نسافر
ادهم فين
جني كوريا


ادهم اشمعنا
جني الناس بتبقي عنيها مشدودة كدة وبيقعدوا يبرطموا بالكلام لاب لاب لاب
ادهم اه وبعدين
جني او تركيا
ادهم اشمعنا برضو
جني علشان اقابل كرم بروسلين
ادهم مين دة
جني انسي انسي دة احلي منك بكتير ولا تتقارن بيه اصلا 
ادهم انتوا عندكوا تلفزيون
جني لا
ادهم امال
جني العيال الملزقة بتتكلم عنه كتيرر
ادهم انا نازل اتمشي بالعربية شوية
جني خدني معاك علمني السواقة
ادهم لا
جني يلا بينا
ادهم باستغراب ايه دة


جني هقعد فين
ادهم ورا
جني مش هتعلم السواقة
ادهم لما اجبلك عربية ابقي اتعلمي
جني بجد هتجبلي
ادهم بفكر
جني شكرا شكرا هتروح فين بقي
ادهم همشي بالعربية 
جني خدني نروح المراجيح
ادهم افندم
جني مسمعتش
ادهم واحدة في العشرينات تروح مراجيح
جني اه
ادهم اروح انتحر ارحم
جني يلا بقي
واثناء ذهباهم اصطدموا بفتاة
جني هااااا انت خبطت بنت
ادهم يلهوي المصايب بتترمي عليا
جني ايه دة دي تسنيم الحيوانة


تسنيم اييي
جني بقي تبيعيني
تسنيم انت اعمي
جني اعمي ايه ياحيوانة يا غدارة
تسنيم رجلي
جني يلهوي يا ادهم رجليها اتعورت جامد
ادهم وامسكها وكاد ان يحملها من الارض
جني تعالي هنا
واسندت جني تسنيم واخذتها الي السيارة
ادهم بتغيري
جني واضربت ادهم في كتفه
ادهم ايي اديكي تقيلة
جني تستاهل
ادهم يعني بتغيري
جني بابتسامة البت متعورة يلا بينا 
ادهم بابتسامة تتسع وجهه يلا
••في المستشفي••
الدكتور التعويرة بسيطة حطي عليها شاش وحطلها الرهم دة كل 24 ساعة علشان تلم


تسنيم ماشي شكرا يا دكتور
في فيلا ادهم في غرفة مقفولة بالمفتاح تتكلم بها جني وتسنيم
جني انا عايزة اتكلم معاكي في حاجة
جني انسي انا عمري يا هثق بيكي تاني ابدا 
تسنيم طب اسمعيني بس
جني مش هسمعك علشان هصدقك واثق بيكي تاني وتغدري بيا 
تسنيم طب اديني فرصة افهمك 
جني لا خلاص الفرص كانت قدامك قبل ما تبيعيني وعمتا شكرا انا وادهم بقينا بنحب بعض وانا بعشقه
تسنيم جني افهميني اديني فرصة اوضحلك
جني مش عايزة واذن اننا اتكلمنا كفاية 
تسنيم انتي الي اتكلمتي
جني تمام شكرا تقدري تمشي
تسنيم بقي كدة
جني اه كدة
وكل هذا يسمعه ادهم من وراء الباب وتفتح جني الباب فاجاة وتجد ادهم

* يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل الثامن اضغــــــــط هنا
* الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية لن اثق بك " اضغط على اسم الرواية

author-img
DoOoBy

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent