رواية تزوجت ملتزمة ولكن معاقة الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم صباح عبدالله

الصفحة الرئيسية

   رواية تزوجت ملتزمة ولكن معاقة الفصل الخامس والثلاثون بقلم صباح عبدالله


رواية تزوجت ملتزمة ولكن معاقة الفصل الخامس والثلاثون

في مطار القاهرة
قمر       واقف على سلم الطيارة وباص على بنتها     بدموع وابتسامة اهلا بيكي حبيبتي في وطنك        الطفله تباص على امه وتضحك وتحط ايديه علي وشه.     قمر تنزل من الطيارة واحد يجليها اهلا بيكي مدام في مصر.                قمر اهلا بحضرتك                  معاكي سيف  شريك في الشركه بتاعتك حضرتك.            قمر    اممم اهلا                سيف شريك قمر في شغله الجديد في مصر شاب 29سنه شعر اسمر وبشره قمحوي وعيني سمراء امممم  اتفضلي خليني اوصل حضرتك
قمر     لا شكر معايا السواق بتاعي وتيجي سيباه وماشي
سيف    يالههههوي هي اي اللي عمله في نفسها امال لو مش جايه من أمريكي كانت لبسات اي علي وشه بدل الستاره اللي هي َخليها زي العفريت دي سيف قصدو على نقاب قمر.               سيف      يجري وراء قمر يامدام يامدام.                قمر.   نعم خير في حاجه.                  سيف في نفسو دي بين عليها عصبية وهتزهقني في عايشتي          سيف اهدي شوية انا اللي جاي اوصل حضرتك. لان العربية اللي انتي طلبتيه من الشركة مجاتيش وانا اللي جيت ويرتني ماجيت.حب تروحي فين وانا اوديكي.                     قمر تباص على وتحط ايدي على أيدي ازي بقاا العربية متجيش وحضرتك اللي تاجي            سيف عينو على حركات قمر   معليش نصيبي السواد بقاا وبعدين انتي مالك مش طيقه نفسك ليه كدا انا عارف ان أمريكي حلو بس مصر احلي              قمر بعصبيها من كلام سيف          انت ازي تتكلم معايه بشكل ده وبعدين انا مصرية وعارفه ان مفيش احلى من مصر في دنيا كله وتفتكر ايامها اللي عاشيته بره مصر وعذابها في الغربة دموعها تنزل من غير متحس قمر بسرعة ك سرعت البرق تجي مسحها دموعها.                 سيف.  انتي بين عليكي اتعذابتي كتير.                 قمر    لو سمحت اتفضل وصلني للمكان اللي هقول علي                سيف تمام اتفضلي.                       في الشركه عند محمد.          محمد بصوت عالي وكلو عصبيها وغضب ازي المشروع وقف ازي َومين وقفو            كل الموظفين سكتين وخايفين يتكلامو.              محمد بعصبيها اكتر ويجي كسر الفاظره محمد اتكلامو.             حازم اهدي شوية وانا هفهمك كل حاجه.               محمد اهدي ازي انت عارف لو المشروع ده فشل هيحصل اي  د الشركه هتدامر               حازم اهدي وانت كدا يعني هتخلي يانجاح اهدي واقعد وانا هفمك كل حاجه.             محمد يباص على حازم وكل الموظفين ويجي جايب الكرسى وقعد على اهو اديني قعدا ها ازي المشروع وقف.           حازم هو مش وقف لوحدو في حد وقف والحد ده معا ورق قناوني وقدر يوقف المشروع بشكل كامل.              محمد مين دي 😳 ورق زي اي
حازم انا عملت تحريات وعرفت ان في شركة أمريكية جديدة نزل في السوق وصاحب الشركه هو اللي وراء توقيف المشروع بس مين وليه انا معرفش.             محمد مين ده وعايز اي من المشروع       قاسم دي واحده ست مش راجل وبين عليها قوي جدا علشآان كدا قدراته توقف مشروع محمد الشرقاوي.                    محمد بصدمها ست مين دي
في مكان تانى عرابيه اخر مديل وقفها قدام باب بيت
قمر بدموع لسه كل حاجة زي ماهي مفيش حاجة اتغيرات.           سيف بقرف  انت ازي تعرفي مكان زي ده.            قمر تباص على وترجع تباص على بنتها تلجيها نايم  تجي نرل من العربية من غير مترود على سيف
قمر   تفتح باب العربية وبدموع ياتاره اهلي البيت عاملين اي هي دخله تسمع صوت واحد عماله تزعق والعيال عملين يالعبو  قمر جوري وجوتي كبرو اوي قمر. وقفها على الباب السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يااهلي البيت
الحجه فاطمة بصدمه من الصوت اللي هي سمعاتو هي واسراء             اسراء قمر
قمر بدموع ايوا قمر عامله ايه يا سوسو.               اسراء تجري عليها وتخده بالحضن اسراء. بدموع وحشتيني قوي ياقمر انا كنت طول عمري بتمن بعدك بس مكونتيش بعرف انك لم تبعدي هتوحشيني بشكل ده.                 قمر تمسحله دموعها وانتي كمان وحشتيني اوي اوي يااسراء كللكم وحشتوني.               وتباص على الحجه فاطمة والحج عبدالله وتروح عندهم.                اي مش عايزين تسلمو على يجي الحج عبدالله ضرابه بالقلم انتي ازي قدارتي  ازي قدرتي ويجي معيط وخده في حضنو ازي ياقمر قدارتي تبعدي عن اهلك الغيبه دي كل ازي يابنتي  قمر بدموع وهي في حضني ابوها وتفتكر يوام ماعرفت ان  الحج عبدالله مش ابوها الحقيق  بس اها هو مش ابوه الحقيق بس هو  اللي ربها وربها بكل حب وحني ومحسسهاش مرا انها مش بنتو وشاله وهي معاقه ازي تنسها كل ده. قمر تحضن الحج عبدالله وبدموع وحشتيني اوي اوي اوي اوي يابابا وحشتوني كلكم وتروح وتحضن امه  الحجه فاطمة بدموع اوع تقرابي مني انتي مش قمر بنتي قمر بنتي مش بتقدر تشوف دموعي بس انتي خليتيهم ينزلو وماينشفوااش انتي وجعتيلي قلبي وحراقتي عليكي              قمر بدموع وتجي وخده الحجه فاطمة في حضنها اسفه اسفه اسفه ياماما بس والله من غصب عني انتو متعرفوش السنه ونص دول عدو علي ازي                   الحج عبدالله يمسح دموعو احكيلي يابنتي انتي ازي خراجتي من المستشفى واي حصلك.              قمر بدموع حاضر هقولكم كل حاجه بس انا معايا حد وعايزه اعرفكم علي الكل بستغراب حد مين ياقمر
قمر ثواني هجيبو واجي وفي الحظه دي الكل يخد بالو ان قمر وقفها على رجليها          الحجه فاطمة انتي بتقدري تقفي لوحدك ياقمر.            قمر بابتسامة ايوا ياماما انا بفضل الله تعالى قدارت ادوس على رجلي وامشي كويس جدا          اسراء ازي ده حصل.               قمر هقولكم كل حاجه والله بس اعرفكم على الضيف الاول وطلع وترجع شايله بنت صغيرة في منته الجمال الكل الله مصلي على النبي مين البنوته العسل دي ياقمر.           قمر بابتسامة دي جوتي بنتي.             الكل بصدمها بنتك.  ازي             قمر لسه هتتكلم بس حد قطعها  بصوت عالي قمر دي انتي قمر.          قمر تتلفت تلاقي اخواته وقفين وراه         قمر بدموع ايوا قمر ياقلب قمر وترحو وتخد خوات في حضنها نورهان بيضراب قمر وبدموع ازي قدارتي تبعدي عني انا بكرهك بكرهك وتجي حضنها جامد.        قمر بمزح مابين انك بتكرهنى احضنيني بس شوايه كمان وانا ان شاء الله هطلع عند ربنا وهريحك مني خالص            نورهان بس يارخمه لسه زي مانتي متغيرتيش             قمر وريح تسلام على اخواتها الشباب ولا هتغير ياقمر       فتحى وحشتني قوي ياقمر.      قمر وانت كمان والله ياقلبي وحشتني كتير اوي  فتيحي بنتك عسل ياقمر ويجي وخده منها شايله             الحج عبدالله بستغراب بنت مين دي ياقمر وازي ومين ابوها               قمر بنت الشيطان.             اسراء قصدك محمد جوزك             قمر ايوا بس مش جواز انا عمري معترافت بالجواز ده ولا هعترف بي                   الحج عبدالله بس اي حصلك وكنتي فين المده دي كلها يابنتي قمر تمسح دموعه  هحكيلك كل حاجة ياحج َمن اول مخراجت من المستشفى لحد موصلت ليكم هنا؟؟
لوعايزين تعوفو اي حصل مع قمر استنوني في الفصل الجديد
ومين اللي وقفت مشروع محمد
واي هيحصل من موقف وعداو جديده بين محمد وقمر

يتبع الفصل السادس والثلاثون اضغط هنا
رواية تزوجت ملتزمة ولكن معاقة الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم صباح عبدالله
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent