رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الجزء الثاني 2 الفصل الثاني عشر بقلم مي محمد

الصفحة الرئيسية

     رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه )  الجزء الثاني 2 الفصل الثاني عشر بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه )  الجزء الثاني 2 الفصل الثاني عشر

ــــــــ فيلا اسر 
اسر.. الحمدلله اطمنه ع حور 
لميس والكل.. الحمدلله
ورد.. طبعا هنعمل كتب كتاب ع طول صح 
رامز.. هههههه والله انا معارف حاسس اني انا مش ابوها ال عايزه سيف باشا
الكل.. ههههههههههه
سخر بتوتر.. طيب ونا الغلبان احم مفيش اي حاجه لي 
اسر .. ازاي يعني انت عايز اي كمااان 
سخر بت.. احم بما ان سيف مع حور والكل مبسوط وبتحددو كتب كتابو وانا ع عايز اكتب كتابي ع روحي
ورد بضحك... هههه ع روحك ازاي يابني هههه
لميس بهزار .. هيجوز نفسه قال روح قال اتكلم كويس ياض انت متفضحناش 
سخر.. خلصتو تريقه والله انتو ماليكو غير سيف 
وقام ليغادر .. ــــــــــــــــ
ــــــــــــــــ فيلا سيف 
حور كانت مبسوطه وقعده ف المطبخ بتعمل كب كيك بشكولاته...
حاوط خصرها وبيشم ريحتها بعمق .. بتعملي اي ياقلبي
حور بكسوف.. ب بعمل كب كيك اوعا بقي
سيف وباسها من خدها .. تؤتؤ
حور.. بس ياسيف بقي
سيف... عاوزاني اسيبك 
حور.. امممم
سيف.. اديني بوسه
حور بكسوف لفت ليه وبقت قدامه .. انت ق قليل الادب ووعاا كده 
سيف حاوطها اكثر .. لا وخلينا كده لصبح رغم اني كنا هنروح للعيله بكرا 
قاطعته.. بجد ياسيف قول والله هه
سيف.. والله ياحوري بس 
حور.. بس اي
شارو ع شفايفه.. هناا بوسه صغننه كده ع الماشي
حور بكسوف.. طيب مش تنفع هنا وبتشاور ع خده
سيف.. لااا 
حور .. طيب غمض عيونك 
سيف.. ليه 
حور.. هو كده وخلاص
سيف بعصبية.. عارفه لو جريتي والله ياحور لروحك حامل لبوكي هه
حور بكسوف.. ح حاضر
سيف غمض عيونه وماسكها كويس من وسطهاا ..قربت وطبعت قبله ع شفتيه لكن امسكها من شعرها وثبت القبله بعمق اكبر وتزقه من هدومه لكن مش حاسس بيهاا ملتهم تلك اشفايف التي يعشقهاا 
ابتعد عنها وكانت هتقع امسكها وبيبص ع شفايفها التي تورمت من اثار وعنف قبلته معاهاا
سيف ونفسه طالع نازل.. ا انتي كويسه يا حوري
حور كانت بتتنفس بصعوبه .. ايوا وطلعت ع فوق تجري
ــــــــــــــــ
ومن اجهه الاخرا سخر الذي يكسر بكل ما ف مكتبه بغضب
اسكرتيرة.. انت كويس يا سخر بيه
سخر بعصبية.. اطلعي براااااا 
اسكرتيرة.. ح حاضر ومشيت
سخر قعد ع المكتب ... اووووف اهدا ياسخر اهدا والله لوريكم سخر هيعمل اي بس اختي تاجي الاول ماشي ياسيف الكل"ب والله لحرق دمك ماشي
ثم توجه للبيت 
ـــــــــــــــــــــــــــ ف الصباااح
حور جهزت نفسها ولبست فستان لحد الركبه وشوز وشعرهاا فرداه ع ضهرها... وتوجهت لغرفة سيف ودخلت لقته لسه نايم قربت منها بعصبية.. قووووم بقي عاوزه امشي عند ماامي 
سيف بنوم.. شويه صغيرين ياحوري تعبان انا
حور باصرار.. لااا وقوم بقي وبتهز فيه عشان يفوق
سيف.. اووووف خلاص خلاص اهو قمت .. هاخد شور ولبس 
حور.. ماشي 
سيف مكانش باصص عليها وتوجه اخد شوره ولبس وطلع
لقيها ع الفون 
حور بابتسامه.. صباح الخير
سيف بص عليها وتكلم بعصبية وهدواء.. صباح العسل ثم قلب وجهه صباح الزفت ع دماغك ايه ال حطاه ع وشك داا و و ايه ال لابساه داااا نهارك مش فايت ياحور
حور بخوف منه.. ف فستان يا ابيه و و ميكب خ خفيف وبس والله 
سيف مسكها من دراعها.. ميكب اي ياختي خفيف وهو دا خفيف ومن متين بتلبسي فساتين قصيرة كده ههه
ااه ولا قلتي خلاص سيف ابتدا يبقي كويس وهادي هتتعودي فوقي يااماما 
حور تعلم غيرته عليها.. خلاص ممكن تهدا انت متعصب لييه
سيف.. حور امسحي الارف ال ع وشك دااا وغيري بسرعه
بدل مغير رأيي
حور.. ح حاضر وبتجري للاوضة وبعد وقت طلعت وكانت لابسه فستان طويل وخففت الميكب بس هي حطاه لسبب بس مكسوفة تقوله ....وطلعت....
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــ فيلا اسر 
الكل مستني حور بفارغ الصبر وسخر قاعد وباله حاجه هيعمله بعد كتب كتاب حور لان عارف سيف هيعاند كتير معااه 
روح ملاحظه تعب سخر .. انت ك كويس ياسخر
سخر بص عليها بتعب وقام طلع ع غرفته
روح ف سرها.. ماله دا يارب ونبي بقي حلها من عندك 
ورد.. يلا الغداء جاهز يالميس
لميس.. متقلقيش كل حاجه جاهزة وانا بشرف عليها 
ورد .. اصل متوتره اوي يارب يجيبهم بسلامه 
لميس.. يارب 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سيف...بردو الميكب قاعد تعالي كده وجيه يمسحه لقيها بتعيط وساكته وبتفرك ف ايدها بتوتر
سيف بخضه عليها.. مالك ياروحي بتعيطي ليه 
حور ساكته .. ــــــــــــــــ
سيف.. خلاص بقي ف اي
حور بكسوف.. اصل شفايفي ورمه عشان كده دريتها ب الروچ انا اسفه يا ابيه
سيف ابتسم ع كسوفها.. طيب سماح المرة دي ياحوري عشان انا السبب ثم قرب وطبع قبله ع شفتيها برفق وحنيه وبتعد 
ومسك ايدهاا وخرج برا البيت بإكمله ـــــــــــــــــــــــــــmai
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ وبعد وقت
وصلو قدام ڤيلا العيله "
نزل بس حور نامت شالها ودخل بيهاا والكل اتخض بس طمنهم انها كويسه ونايمه 
طلع سندها برفق ع سريرهاا وقلعها الشوز وباس جبينها ونزل
اسر.. مالها ليه نايمه 
لميس.. طمني يابني
سيف.. اطمنو هي كويسه وزي الفل بس نامت ف الطريق مني
متقلقوش اوي كده
رامز.. طيب الحمدلله
الكل.. الحمدلله
سيف بتساؤل .. امال فين سخر مش شايفه يعنى
سخر من خلفه..اهيني عاوز اي ياض 
سيف.. انت كنت بتعمل اي فوق
سخر .. اطمنت ع حور اي بلاش اطمن ع اختي ولا اي يا سيف بيه
سيف عض ع شفتيه اسفليه بغضب وسكت
رامز.. بس بقي كل شويه خناق
اسر بضحك.. هههههه محسسني انكم تؤام كده غبي هههههه
ورد.. دول قمر 
اسر بغيرة.. مين هما ال قمر ياهانم 
ورد وتعلم غيرته.. انت ياروحي اهدا كده
ثم همس ليها.. بقولك اي متيجي اقولك كلمة سر خطيرة
ورد بكسوف وضحك.. هههههه لا مش عاوزه اعرفها
اسر.. بقولك خطيرة تقولي لاا تعالي بس يلا مش هتندمي
ورد باصرار.. لااا 
تظار اسر بتعب وقام طلع ع اوضته 
لميس.. ورد قومي شوفي اسر شكله تعبان
ورد بقلق عليه..طب هروح اشوف اسر ماله وجايه ع طول
لميس.. مستنينك ياقلبي
رامز ميل ع لميس.. مستنين مين ياعنياا اسر مش هيسيبها اصلا تنزل غير بعد
قاطعته لميس بهمس.. بطل قلة ادب بقي الولاد قعدين عيب كده بقي اللاه
رامز بهمس.. يرديكي اسر يشهيص فوق وانا لاا وتظار بزعل 😓
لميس بحب .. لاا ميردنيش هسبقك ع فوق وغمزتله 😉 ابتسم بضحك.. ههههه قلبي 
وطلعت 
روح ف سرها وسخر باصص عليها ومبتسم.. هماا ليه طلعو فوق كده اي دا 
سخر .. عشان دو متجوزين من اطبيعي يكونو لوحدهم 
وليهم حياتهم الخاصه وغمزلها
اتكسفت منها وراحت بتجاه سيف ...بقولك سمعت من بابا وعمو انك هتكتب الكتاب انت وحور ههههه انا مبسوطه
حضنها وباس راسهاا.... قلبي روحي انتي وحشاني ليكي كام يوم تعبانه
روح بزعل.. ايوا بإمارة انك سألت عليا اوي 
سيف.. حقك ع قلبي متزعليش بقي ياروحي انتي عارفه كنت مشغول بخصوص حور وخطفها 
روح.. امممم ماشي سماح المرة دي بس هتجبلي شبسي
سيف.. ههههه حاضر يابابا ههه
روح قامت .. هروح اطمن ع حور عاوز حاجه
سيف بابتسامه.. لا ياروحي 
ومشيت وهو قام خرج برا البيت وسخر وراه وتركو الذين يعشقون ف بحر عشقهم ♥
ـــــــــــــــــــــــــــ عند اسر
ورد بكسوف.. بس ياا اسر 
اسر بابتسامه..تؤتؤ 
ورد.. طيب كفايه كده انا تعبت
اسر بص عليها بعشق.. بس انا متعبتش وقبلها بعشق وهي تبادله بكل رومانسية نزل ع رقبتها بقبلات لا منتهي 
وذهب بها الي عالمهم الخاص"
ـــــــــــــــــــــــــــ عند رامز
لميس بضحك.. ههههه والله مجنون اهدا ياوحش
رامز.. هشوفي الوحش ع اصوله تعالي هنا
لميس بتجري.. لااا هههه
رامز..كل مرة كده يعني تجري خلاص مش عاوز حاجه 
لميي قربت منه وعرفاه بيكدب.. امممم بس انا عاوزه وطبعت قبله ع شفتيه اهتز كيانه بهاا 
رامز.. ههههه ايوا كده 
وقبلهاا بعمق وهي تبادله بكل شغف.. وذهب بها الي عالمهم االخااص* 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــ ف مكتب سيف "
دخل سخر بعصبية ومسك سيف من ياقة قميصو و

يتبع الفصل الثالث عشر اضغط هنا
رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه )  الجزء الثاني 2 الفصل الثاني عشر بقلم مي محمد
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent