رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الجزء الثاني 2 الفصل الثالث عشر بقلم مي محمد

الصفحة الرئيسية

      رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه )  الجزء الثاني 2 الفصل الثالث عشر بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه )  الجزء الثاني 2 الفصل الثالث عشر

ـــــــــــ ف مكتب سيف "
دخل سخر بعصبية ومسك سيف من ياقة قميصو.. اسمع هتجوز اختي هجوز اختك غير كده مفيش جواز 
سيف كاتم ضحكته وبيبعد ايد سخر عنه ... ممكن تهدا وبعدين انت قصدك اي تجوز اختي هه
سخر.. يعني اجوز اختك زي مهتجوز اختي 
سيف بابتسامه... امممم بس انت بتاع بنات ازاي بقي تجوز اختي هه
سخر.. هو كل حاجه هه هه ف اي متتكلم عدل 
سييف حب يعصبه.. مفيش جواز 
سخر بعصبية... يعني اي
سيف.. يعني انا اجوز حور الاول وبعدين انت اي رأيك 
سخر بنفاذ صبر .. كتب كتاب بس مش فرح
سيف بخباثه.. موافق 
سخر.. ماشي اتفقنا
وطلع برا المكتب ــــــــــــــــ
سيف ف سره.. لما تشوف حلمت ودنك هههههه ياسخر ابقا قابني روح والله لنشف ريقك بس بعد مكتب كتابي ع حوري وهأدبك كويس هههههه غبي
وهم ليغادر ـــــــ
ــــــــــــــــــــــــــ
رجع البيت كلا من سخر وسيف ليجدو العيله كلها ع السفره ف وقت الغداء 
قعدو كل واحد جنب حبيبته سيف غمز لحور وهي اتكسفت ووشهاا بقي احمر زي حبت اطماطم 
اسر ل سيف... كفاية قلة ادب يااض وكل يلا
سيف بابتسامة موجه كلامه ل رامز.. عمي انت فاكر الاتفاق 
رامز حب يستفز سيف.... اتفاق اي يااض انت
سيف نغز اشوكه ف اللحمه بعصبيه.. الاتفاق ياعمي وغمزله ويبص ع حور"
رامز ... اااااااه قصدك بتاع اثفقه الجديدة امممم يااروب انت هههههههه
سيف بعصبيه وقام ... لا علي كتب كتابي ع حور يا رامز 
اسر بص عليه انه يقعد سيف بلع ريقه وقعد.. هه امته كتب الكتاب بقي
سخر .. وانا امته كتب كتابي ياناس ال يحدد يحدد للكل بقي اشمعناا اناا
البنات انحرجه 😹 ورد ولميس ساكتين وبيضحكو هههههههههه
رامز بضحك... انت اي رأيك يااسر وبيغمزله 😆
اسر كاتم ضحكته... امممم لاا مش دلوقتي خاالص معاكم سنة سنتين كده 
سيف قاام من ع السفرة .. نعممم ليييه ان شاء الله 
كل حاجه جاهز 
سخر يقف ف صفه.. ايوا بضبظ ليه اتأجيل بابا لازم يجوزو بقي حرام كل داا 
اسر حب يستفزهم اكتر فضل ساكت هو ورامز وبياكلو ببرود 
سيف بجحيم... باباااااا 
اسر بابتسامه.. نعمم
سيف... امته كتب الكتاب بقي ومتلعبش باعصابي ياريت 
اسر... وانا مالي اهو ابوهاا اسألو وشاور ل رامز ال كاتم ضحكته ب العافيه..
رامز.. والله ميحصل حاجه غير ب بموافقتك انت يا اسر
سيف.. اهو وافق عشان هو يوافق يلا
اسر ... رامزززز انا قلت رأي 
عايز توافق عليه ماشي مش عايز براحتك
رامز كاتم ضحكته ويعلم ان اسر يأدب سخر وسيف لذا يجب عليه البقا ف اللعبة .. خلاص سنتين تلاته ولا تزعل يااسر بيه ههههههههههه
الكل.. ههههههههههه ههههه
سيف قام واقال بزعيق ... يعني دا اخر كلام عندكم 
الكل ساكت معادا سخر قاام ورا سيف وطلع ل فوق 
ــــــــــــــــــــــــــ ف غرفة سيف
سيف بعصبية... همااا ليه بيعملو كده اوووووووف
سخر ... اهدا بقي ياعم 
سيف... اهدا ايه وزفت اي سنتين اي ال استناهم انا
سخر بضحك..طيب منا بردو زيك ههههه ف الهوا سوا
سيف .. بس ق
قاطعم دخول رامز ولميس بيضحكو...ههههههههههه
سيف قعد ع السرير بعصبية..كملت اهو دخلين بيضحكو 
رامز ....اهدا ياض كده والله هجوزهالك بس اسر يأدبك الاول عشان خطفت بنتي وكده
سيف... يعني اغتصبتها انت كماان مهي زي القرد تحت
ياساتر 
رامز بضحك... ههههه احترم نفسك يااض اي قلة الادب دي
لميس... عموما لو عايز تجوز بنتي بسرعه كده لازم تميل ع ورد وغمزتله 😉😉 
سيف قام ... مااماا مالها 
لميس ... اسر ميقدرش يرفض طلب ل ورد عشان كده لو قلتلهاا اعتبر من الليله حور مراتك هههههههه 
سيف... ازاي راحت عن بالي دي ههههه يااا حبيبتي ياورد 
وطلع برااا وتوجه لغرفة ورد وكان اسر ف الحمام"
ـــــــــــــــــــــــــــ
سخر... يعني بتظبطو ل بنتكم وانا لاء مش زي ابنكم انا 
رامز... دورك جااي ياشبح
سخر .. هونا ابويا دجال ليه هههههه حرام والله
رامز حضنه... هجوزهالك متقلقش
سخر ... بجد
لميس.. طبعا ياروحي روح ليك ان شاء الله
سخر.. ان شاء لله ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ غرفة ورد
ورد بابتسامه فابنها كبر وسيتزوج من الفتاة التي احبتها ... حاضر ياقلبي 
اي حاجه تاني
سيف قبل راسهاا... ربنا يديمك لي يارب 
ورد بابتسامه... ويديمك هههه ولاحظت خروج اسر من الحمام..بقولك اي امشي انت دلوقتي وهبقي اجبلك الاخبار 
سيف بابتسامه.. ماشي ياست 
الكل وخرج
وطلع اسر من الحمام والفوطه حولين خصره بس وبينشف ف شعره ... حبيبي سرحان ف ايه
ورد بزعل... زعلانه
اسر قرب ..من دا ال زعل وردتي كده وحضنهاا
ورد... انت 
اسر... انا ازاي طيب ازعل روحي ينفع كده
ورد... اممم زعلتني اما رفض سيف يكتب كتابو ع حور
اسر... عايز أدبه شويه ياوردتي
ورد... لا كفايه كده يا اسر عشان خاطري انا وتنظر لهو ببراءه
قرب وطبع قبله ع شفتيهااا وهي تبادله ثم بعدته عنها 
اسر... ليه بس مكنا مشيين كويس
ورد... كتب كتابهم يبقي الخميس ال جاي 
اسر هو وبيقرب ويقبل رقبتها ... امممم ان شاء الله
ورد بعدته تاني .. لا قول ايوا اكيد بقي يا اسر
اسر بنفاذ صبر... يوووه ياوردتي حاضر خلاص بقي وهم ليقبلهاا لكن اوقفته.. ثواني واخر حاجه
اسر... اممم اي هي 
ورد... تقوله ب القرار دا انت ماشي عشان تجبر ب خاطر ابنك بقي
اسر ويلتهم شفتيهاا وهي تبادله بعشق نزل ع رقبتها يقبلها بحب وذهب بها الي عالمهم الذي لا ينتهي من العشق والحب😍ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف الصبااااح ع السفرة 
كل العاده العيله متجمه "*
واسر قال ل رامز ع موعد كتب كتاب حور وسيف يوم الخميس الذي حددته ورد وفرح سيف ب الخبر وهو وحور ف اخيرا سيتجمعون سويااا ♥♥
وزعل سخر لان كان عايزه فرحه يكون مع سيف وحور معاه بتخفف عنه وحضنته لكن سيخفاء عيون السيف التي تراقبهااا بعيون الصقر ويشعل غضبأ 
ــــــــــــــــ سيف نازل من علي السلم وشايف حور حاضنه اخوها نده عليها.. حوررر تعالي ف المكتب عايزك
حور بتوتر... ح حاضر 
سيف بعصبية مخفيه... دلوقتي
حور... حاضر حاضر اهو وراك
ــــــــــــــــ ف المكتب 
اول ماحور دخلت سيف قفل الباب ومسكها من دراعها 
حور بتوتر... م مش هتتكرر تاني والله 
سيف بجحيم... ايدك تلمس راجل تاني هقتله حضنك دا لياااا وبس فاهمه متحضنيش حد غيري انا يااحور دنا بغير من ابوكي وامك حضنالي اخواكي 
قاطعته حور... اهو قلت اخوكي
سيف بعصبيه... مليش فيه اقسم بالله ياحور لو اتعادت تاني مش هرحمك وانتي ال هتتعاقبي ماشي 
حور.. حاضر ماشي محصلش حاجه لدا كلو 
سيف بعصبية ونرفزه...محصلش حاجه ازاي انتي متخيلا انا كنت بغلي ازاي وانتي معا راجل اتاني
حور بضيق ... راجل تاني دا اخويااا اخويا وربنا
سيف بصوت عالي... ميخصنيش انا بس الي تبقي معايا كده مش هستحمل اشوفك معا حد تاني ومش هستحمل اهتمامك بغيري كتير
حور ودراعها وجعها من مسكته.. سيف ادراعي واجعني
سابهاا ونفخ بغضب وطلع برا المكتب ..يلعن نفسه على اظهار الوحش بداخله امامها فهو رااى نظراتها الخائفه منه ولكنه جن جنونه وفقد عقله عندما رأها
مع سخر حسنا حسنا هو اخيها ولكنه لا يرغب بأن يقترب طيف رجل منها وليس رجل فقط فهو احيانا يغير عليها من
الفتيات عندما تنشغل بهم عنه 
اوووووف يااااحوري منك🤬
ـــــــــــــــــــوخلص اليوم 
يوم جديدــــــــــــــــــــــــ
اليوم اثلاثاء ــــــــ♥
وكل يحضر ل كتب كتاب سيف وحور والكل مبسوط 
دخل سيف اوضة حور عشان يطمن عليها... لا لسه زعلانه منه وغاضبه
لقيها منكمشه ع السرير قرب ودفن راسه ف رقبتهاا بحب وقال بحنيه وحب... اسف وربنا ياحوري
حور من جوه مبسوطه بس تظاهرت بزعل
سيف... خلاص هبقي جوزك وغمزلها
حور بكسوف ... مش عوزاك
خلاص عشان وجعتني اوي
سيف بحنيه... فين وجعتك
شاورت ع دراعها وقبله وحدا تلو الاخرا لحد رقبتها وسند راسه ع دماغها وقال ... مش قادر ياحوري 
وطبع قبله ع شفتيه هزت خصونها وقام مرة وحده وطلع ويهمس ببعض الكلمات لاكن سمعت جمله..* مش هعرف اسيطر اكتر من كده* ابتسمت فهو يحترق لاجلهاا 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف غرفة سخر غاضبأ 
سخر ف سره... لسه انا هستنا والله ماشي عليا وعلي اعدائي ونزل عند اسر ف المكتب...عمي انا كتب كتابي هيكون معا سيف
اسر. بهدواء.. ليه مستعجل اوي كده اصبر يابني
رامز ببرود... وراه ان شاء الله ياسخر
سخر بعصبية... ليه صغير انا هجوز روح ومع سيف ودا اخر كلام عندي 
اسر ببرود... ياساتر منكم 
رامز كاتم ضحكته... ايه ياض مش صابر شهر 
سخر... لا مش صابر يا بابا ل جوزهالي يوم الخميس وكله يهيس ياا هخطفها بقي قال كلمته وتوجه للخارج والكل طبعا مش هامه تهديدو لكن لا يعلمون انه يرتب ل شي مخفي يدور بعقله لنرا معا الاحداث *
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نزلو البنات اشترو حاجات كتب الكتاب تحت فرحت حور واليوم عدا ف أمان وسلام لياتي يوم★ الاربعاء ★ والكل بيحضر هيلبسو اي وبيعزمو الناس والكل فرحان 🙃ع الغداء ع سفرة العيله والكل مبتسم
تحت عزل سيف ل حور ولا يشعرون ب الذي يحترق لاجل يكون معا حبيبته 🥺
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بليل 
الكل ف غرفته وحور وروح مع بعض لياتي سيف ويخرج روح من الغرفة ... ايه بقي وغمزلها
حور بكسوف وهي تقوم ... بس بقي ياسيف
هو وبيقرب منها ...قلب سيف انتي ياجامد
حور بضحك... ههههههه ممكن تخرج بقي و كفايه كده 
سيف بيشاور ع شفايفه.. بوسه صغيره كده وهمشي ع طول وتظار بل أدب😌
حور... لااا بقي وبلاش قلة ادب
سيف قعد ع السرير.. خلاص براحتك هنام معاكي هنا وهاخد حاجات تاني وغمزلها😉
حور.. لااا لاا خلاص خلاص وقتربت لتقبله لكن دخول لميس ... انت بتعمل اي هنا 
سيف بنحراج... احم بشوف مراتي يكون عاوزه حاجه
لميس... بكرا ان شاء الله هتبقي مراتك يلا من غير مطروت بقي هنام مع بنتي 
حور بابتسامه... بجد يامامي 
لميس هي وبطلع سيف وبتقفل الباب... بجد ياروح مامي ونامو
ــــــــــــــــ الساعه 33: 4 الفجر
يتوجه تلك المخفي الي غرفت روح ويقوم بتخديرها وشيلهاا ويذهب بهاا الي مكان خالي من الناس لا احد يعرفه غيره 

يتبع الفصل الرابع عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent