Ads by Google X

رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الجزء الثاني 2 الفصل الحادي عشر بقلم مي محمد

الصفحة الرئيسية

    رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه )  الجزء الثاني 2 الفصل الحادي عشر بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه )  الجزء الثاني 2 الفصل الحادي عشر

اسيرة حبه *
( اولا.. عارفه اني اتأخرت عليكم ودا غصب والله ف انا اسسسسسسفه من قلبي♥ ليكم والله متزعلوش مني
ثانيا.. اهو بارتين وطوال جدا ياريت يكون ف تفاااعل جامد عليهم عشان هنزلكم بارتين كمااان وهستناكم ف الكومنتات برأيكم طبعا عشان يهمني دمتم لي 💥ــــــــــــــــ mai
ـــــــــــــ ف غرفة لميس ومعاها ورد
لميس.. اوعي تقولي ل حد ياورد لحسن ابنك ينفذ تهديدو
ورد بابتسامه.. اممممم بقي كده ياسيف ماشي اما وريتك
لميس بابتسامه.. انا مبسوطه اوي انها كويسه الحمدلله وكمان مع سيف هههههه
ورد بقلق.. طيب والباقي امته هيعرف انها كويسه ومع سيف
لميس بحيرة ... معرفش هو قلي يوم تلاته كده يأدب فيهم هههه سخر والباقي عشان كانو عايزينها تسافر 
ورد... امممم ربنا معاهم يارب
لميس.. يااارب
قاطع سكوتهم دخول رامز عليهم بصو لبعض
ورد بكسوف.. احم انا همشي يالميس وهبقا اجي بعدين
ومشيت وقرب رامز من لميس 
وحضنها.. مالك بقي من الصبح كده ساكته ومش بتتكلمي
لميس ف سرهاا.. يارب بقي اقوله ولا لاء يوووووه.... احم انا كويسه والله يارامز متقلقش عليا متوتر ع حور
رامز.. خايف عليها اووي
لميس ف سرهاا.. ياربي وفضلت تعيط 
طلع من حضنها ومسك بإديها. ف ايه ياروحي 
ــــــــــــــــ
لميس متعوده متخبيش حاجه عن رامز وهو دا الصح حتي لو غلطان ف قرار انه بنته تسافر مع صحابها لكن لهو الحق ف الاطمأنان عليها
لميس ببكاء.. اصل حور ك كويسه ومع سيف وفضلت تعيط ف حضنها وهو مصدوم.. الصبح سيف كلمني وقلي انه لقي حور ونها معاه والحمدالله كويسه
رامز بغضب مكتوم.. ومين ال خطفهااا 
لميس بتمسح دموعها بكفيها.. معرفش مقليش ( سيف كان مخبي موضوع رحمه خالص عشان محدش يتوتر وخصوصأ ان هو موتها ف مفيش داعي بإخبارهم)
رامز.. وزاي تخبي عليا يالميس
لميس.. والله والله سيف قلي مقولش لحد خالص بس انت عارفني مقدرتش اشوفك كده 
قاطعه رامز.. وليه مش جابها هنا ع طول
لميس.. اصلو قلي انو ع
رامز.. انطقي بقي
لميس.. عاوز يأدبكم عشان كنتو عايزينها تسافر من غير اذنو
رامز.. بيلعب يعني هههههههه ماشي ياسيف ياكل"ب ماشي
لميس بطفوله وتهمس.. اوعا تقول لحد بقي ياحبيبي
رامز وعيونه لا تبشر بل الخير 
قرب منها وهي بترجع لورا لحد الحيطه حاووط خصرها وهمس.. اغلطي ولازم تتعاقبي 
لميس بابتسامه.. هههههه رامز
رامز وبتدا يقبلها ع رقبتها بكل بحب.. روح رامز انتي ياجامد
لميس.. اوعااا بقي
رامز شالها .. لااا 
وذهب بها الي عالمهم الخااص*
ـــــــــ ف ڤيلة السيف " 
حور ابتدات تفوء وسيف جنبها
ارؤيه بدات تظهر .. انا فين
سيف فضل ساكت 
حور بصت لقتو ومش مصدقه عنيهاا.. ابيه سسسيفف 
دخلها ف حضنه كاد ان يكسر اضلاعهاا .. ابيه وفضلت تعيط 
سيف ولسه حاضنها.. هششش اهدي ياحوري هشش خلاص انا معاگي يااروحي
حور بعيط وتعلو شهقاتها.. ك كنت ه هموت يااسيف ااااه 🥺
� انا اسفه ا انا اسفه
سيف طلع من حضنها وحضن وشها بإديه بخوف وعيون ودموع متحجره .. خلاص حوري بقي كفايه عيااط عشان خاطري بقي متتعبنيش
حور مسحت دموعها بكفيها .. انا ك كويسه
سيف باس جبينها.. الحمدلله
حور.. الحمدلله
سيف.. بصي الاكل دا يخلص كله انتي فاهمه
حور ببراءه.. ح حاضر
وسيف جيه يمشي حور اوقفته
.. انت كويس ياا ابيه
سيف بص ليها.. طلاما حوري كويسه انا كويس
حور.. يعنى خفت عليااا 
سيف حب يعاقبهاا انها كانت هتسافر غصب عنه.. لاا عادي يعني اتخطفتي ورجعتك عادي محسيتش بغيابك اصلا
حور ببكاء وهو يضعف امام دموعها.. انا السبب واني عنيده مسمعتش كلام حضرتك لو م مااصريتش اني اسافر مك
قاطعها سيف بقبله انتقام وحدا تلوا الاخرا وبتعد عنها لما حس بطعم الد"م من شفايفها بص عليها وخرج وحور مبسوطه اوي 
حور ف سرهاا( والله لوريك ياسيف حوررك هتعمل فيك اي انت خلص دورك لحد كده دوري بقي هشوف حور تانيه خااالص هههه هجننك ههههه ووريني هتستحمل انؤثتي لفين هههههه)
ــــــــــــــــ ف الصباااااااح
علي السفرة ★
سيف حب يرجع فيلات العائله عشان ميشكوش .. صبااح الخير 
الكل..صباح النور 
اسر.. كنت فين من امباح ياض
سيف بص ع لميس شورتله انها مقلتش لحد ابتسم.. عادي كنت برا بدور ع حور او اي خيط يوصني لييها
اسر..اممم ربنا معاك يابني
سيف..يا رب
رامز حب يوتر سيف.. يعني هي هتكون فين بس مش غريبه مكلمناش عشان فدية هههههه ولا ال خطفهاا حيوا"ن ومترباش كويس هههههه
سيف بلع ريقه وفضل ساكت..
لميس بتشاور ل رامز يسكت مفيش.. بقولك يا سيف 
سيف..ايواه ياعمي خير
رامز.. عايزك تسافر معاي لان ف حد كلمني من لندن وخايف يكون ليه علاقه بخطف بنتي
سيف.. لا ماهي هنا ف مصر متقلقش ق قصدي يعني اكيد ف للعبة ف اان
قاطعه رامز وكاتم ضحكته.. وانت ايش عرفك انها ف مصر
سيف بتوتر.. احم اصل م معاي شغل ومينفعش اسافر
وقااام مشي قبل ميغلط اكتر
ــــــــــــــــ 
سيف ف سره فهو يعرف عمه عز المعرفه.. اكيد عرف حاجه مستحيل يلمح كده انا عارفه ااااه ياربي استغفر الله العظيم
قاطع تفكيره ايد ع كتفه بص شاف رامز بيضحك هههههههههه
خاطف بنتي يااض هههه ومالو هعاقبك بعدين
سيف وقف وفاتح بقه😮 قفلهولو رامز بضحك.. يبني ناسي اني ظابط ولا اي يااض 
سيف .. عمي انا والله كنت هقولك بس 
قاطعه رامز بحضن.. عارفك بتحبهااا وبتعشقهاا كمان بس اوعا تخوفها منك تاني احتويها وقرب منها حور بتحبك ياسيف اوعا تخصرها واواعا تقسي عليها يابني
سيف بابتسامه وعيون متحجره دموع.. حوري هنا وبشاور ع قلبه وهنا وبشاور ع عقله..ومستحيل افرط فيها انا بحبها لا بعشقهاا 
ثم قال بمزح.. امته بقي هتجوزهالي ياعموو هههه
رامز ضربه ف راسه .. قريب بس عارف لو رحت نحيت روح وسخر هلسوعك فهمت
سيف..ماشي ياعم عشان خاطرك انت 
رامز.. ماشي ياض ونت شبه ابوك كده
سيف..مش عايز بابا ولا سخر يعرفو ان حور معاي 
رامز.. هنسيبهم قلقنين كده ينفع بردو يابني احنا نقلهم ونت خليك مع حور
سيف.. خلاص ال تشوفه ياعمي
رامز.. حبيب عمك انت ياض
ــــــــــــــــ فيلا سيف
رجع الفيلا تاني ملقاش حور اتعصب ونزل ف الجنينه لقيها بتتمرجح ابتسم وتوجه اليها وتصنع البرود .. بتعملي ا وقف عن الكلام لما شافها لابسه قميصو حور مكسوفة ومتوتره لكن اقسمت ان تزوقه العذاب انواع )
حور ببراءه.. ف حاجه ياابيه
سيف بتوتر وعيون مش نازله من عليها.. ا انتي يعني
قامت حور وبقت قدامه.. انت متوتر لييه كده انت كويس
سيف بتوتر وحب يستفزها ونه مش مهتم بيها وهو هيموت عليها ااه لو يلتهم تلك اشفاه الكريزي ماسيكون طعمهم .... امممم طيب اخدي ادويتك 
حور بابتسامه.. متقلقش اخد 
ادويتي كلها وكلت وصليت الحمدلله متخافش
سيف بجمود.. انا مش خايف اصلا بس عشان ارجعك البيت لاكن انت مش فارقه معاي
حور بزعل .. انا اسفه عن اذن حضرتك 
وسابته وطلعت تجري للاوضة 
وفضلت تعيط جامد وتمسح دموعها بكفيهاا ثم استجمعت قوتها ونزلت تاني عنده
وهو واقف ومديها ضهرو..قالت بزعيق الاول مرة وعصبيه.. انت ازاي كده احسن بردو هروح لاهلي عشان وحشوني ونت بردو مش فارق معاي اصلا و و وحبت تستفزه زي مخلاها تتعصب.. و وحشاني تامر اووي و
وقبل ان تكمل كلامهاا كان محاوطها من خصرها بشده...ومسكها من شعرهاا وهي مدمعه عنيها بخوف منو 
سيف بعصبيه...عارفه لو سمعتك او لسانك نطق اسم اي راجل غيري هقتلك يااحوررر فاهمه هقتلك وقبل ان يسمع اي جواب منها التهم شفتيهاا ف قبله طويييييلة استمرت لدقائق ثم ابتعد عنها ليسمح لها بتنفس 
حور ببكاء طفولي وهي من جواها مبسوطه.. منتاا مش شايفني خاالص ياسيف و ومن امباح مسحت دموعها بكفيها وكملت .. بطلت تهتم بياا ووانت مبقيتش تشوفني كويس انا زعلانه منك اوي
سيف ولسه ماسكها من وسطها.. مين قلك اني مش شايفك دناا شايفك وشايفك كويس شفايفك ال بتتحرك كتير دي وانا ماسك نفسي والقميص ال لبساه هياخد ثم همس بعشق هياخد من جسمك حته ونا تعبان ياحوري تعبان اوووي بيكي هه واخده بالك انتي وغمزلها 😉
حور مش مسدقة ثم قالت بتوتر وهي تجري للداخل.. ا انت ق قليل الادب 
ابتسم ومسك الفون كلم رامز
سيف .. هتجوزهالي ولا اتصرف اناا
.(.رامز كان جنب اسر والعيله كلها ولما سيف رن اسر ال اخد الفون ووفتح وطبعا رامز قاال لباقي العيله انها كويسه ومع سيف عشان يطمنو)
اسر وكاتم ضحكته وتصنع العصبيه... عارف لو ملميتش نفسك يااض وجبت البت والله العظيم ياسيف لهتشوف وش تاني خااالص
سيف مسك الفون وبص فيه عشان يتأكد ان رقم رامز
ربلع ريقه..😮 ب بابا 
اسر .. اه ياروح بابا 
معاك لحد بكرا الصبح حور تكون هنااا سلام ياصايع
وقفل وهنا العيله كلها بقت بتضحك ومبسوطه هههههههه
يتبع........... تفاااعل📢
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مي محمد ✍️
part 12 ★
اسيرة حبه 🙃
ـــــــــــــ فيلا اسر 
اسر.. الحمدلله اطمنه ع حور 
لميس والكل.. الحمدلله
ورد.. طبعا هنعمل كتب كتاب ع طول صح 
رامز.. هههههه والله انا معارف حاسس اني انا مش ابوها ال عايزه سيف باشا
الكل.. ههههههههههه
سخر بتوتر.. طيب ونا الغلبان احم مفيش اي حاجه لي 
اسر .. ازاي يعني انت عايز اي كمااان 
سخر بت.. احم بما ان سيف مع حور والكل مبسوط وبتحددو كتب كتابو وانا ع عايز اكتب كتابي ع روحي
ورد بضحك... هههه ع روحك ازاي يابني هههه
لميس بهزار .. هيجوز نفسه قال روح قال اتكلم كويس ياض انت متفضحناش 
سخر.. خلصتو تريقه والله انتو ماليكو غير سيف 
وقام ليغادر .. ــــــــــــــــ
ــــــــــــــــ فيلا سيف 
حور كانت مبسوطه وقعده ف المطبخ بتعمل كب كيك بشكولاته...
حاوط خصرها وبيشم ريحتها بعمق .. بتعملي اي ياقلبي
حور بكسوف.. ب بعمل كب كيك اوعا بقي
سيف وباسها من خدها .. تؤتؤ
حور.. بس ياسيف بقي
سيف... عاوزاني اسيبك 
حور.. امممم
سيف.. اديني بوسه
حور بكسوف لفت ليه وبقت قدامه .. انت ق قليل الادب ووعاا كده 
سيف حاوطها اكثر .. لا وخلينا كده لصبح رغم اني كنا هنروح للعيله بكرا 
قاطعته.. بجد ياسيف قول والله هه
سيف.. والله ياحوري بس 
حور.. بس اي
شارو ع شفايفه.. هناا بوسه صغننه كده ع الماشي
حور بكسوف.. طيب مش تنفع هنا وبتشاور ع خده
سيف.. لااا 
حور .. طيب غمض عيونك 
سيف.. ليه 
حور.. هو كده وخلاص
سيف بعصبية.. عارفه لو جريتي والله ياحور لروحك حامل لبوكي هه
حور بكسوف.. ح حاضر
سيف غمض عيونه وماسكها كويس من وسطهاا ..قربت وطبعت قبله ع شفتيه لكن امسكها من شعرها وثبت القبله بعمق اكبر وتزقه من هدومه لكن مش حاسس بيهاا ملتهم تلك اشفايف التي يعشقهاا 
ابتعد عنها وكانت هتقع امسكها وبيبص ع شفايفها التي تورمت من اثار وعنف قبلته معاهاا
سيف ونفسه طالع نازل.. ا انتي كويسه يا حوري
حور كانت بتتنفس بصعوبه .. ايوا وطلعت ع فوق تجري
ــــــــــــــــ
ومن اجهه الاخرا سخر الذي يكسر بكل ما ف مكتبه بغضب
اسكرتيرة.. انت كويس يا سخر بيه
سخر بعصبية.. اطلعي براااااا 
اسكرتيرة.. ح حاضر ومشيت
سخر قعد ع المكتب ... اووووف اهدا ياسخر اهدا والله لوريكم سخر هيعمل اي بس اختي تاجي الاول ماشي ياسيف الكل"ب والله لحرق دمك ماشي
ثم توجه للبيت 
ـــــــــــــــــــــــــــ ف الصباااح
حور جهزت نفسها ولبست فستان لحد الركبه وشوز وشعرهاا فرداه ع ضهرها... وتوجهت لغرفة سيف ودخلت لقته لسه نايم قربت منها بعصبية.. قووووم بقي عاوزه امشي عند ماامي 
سيف بنوم.. شويه صغيرين ياحوري تعبان انا
حور باصرار.. لااا وقوم بقي وبتهز فيه عشان يفوق
سيف.. اووووف خلاص خلاص اهو قمت .. هاخد شور ولبس 
حور.. ماشي 
سيف مكانش باصص عليها وتوجه اخد شوره ولبس وطلع
لقيها ع الفون 
حور بابتسامه.. صباح الخير
سيف بص عليها وتكلم بعصبية وهدواء.. صباح العسل ثم قلب وجهه صباح الزفت ع دماغك ايه ال حطاه ع وشك داا و و ايه ال لابساه داااا نهارك مش فايت ياحور
حور بخوف منه.. ف فستان يا ابيه و و ميكب خ خفيف وبس والله 
سيف مسكها من دراعها.. ميكب اي ياختي خفيف وهو دا خفيف ومن متين بتلبسي فساتين قصيرة كده ههه
ااه ولا قلتي خلاص سيف ابتدا يبقي كويس وهادي هتتعودي فوقي يااماما 
حور تعلم غيرته عليها.. خلاص ممكن تهدا انت متعصب لييه
سيف.. حور امسحي الارف ال ع وشك دااا وغيري بسرعه
بدل مغير رأيي
حور.. ح حاضر وبتجري للاوضة وبعد وقت طلعت وكانت لابسه فستان طويل وخففت الميكب بس هي حطاه لسبب بس مكسوفة تقوله ....وطلعت....
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــ فيلا اسر 
الكل مستني حور بفارغ الصبر وسخر قاعد وباله حاجه هيعمله بعد كتب كتاب حور لان عارف سيف هيعاند كتير معااه 
روح ملاحظه تعب سخر .. انت ك كويس ياسخر
سخر بص عليها بتعب وقام طلع ع غرفته
روح ف سرها.. ماله دا يارب ونبي بقي حلها من عندك 
ورد.. يلا الغداء جاهز يالميس
لميس.. متقلقيش كل حاجه جاهزة وانا بشرف عليها 
ورد .. اصل متوتره اوي يارب يجيبهم بسلامه 
لميس.. يارب 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سيف...بردو الميكب قاعد تعالي كده وجيه يمسحه لقيها بتعيط وساكته وبتفرك ف ايدها بتوتر
سيف بخضه عليها.. مالك ياروحي بتعيطي ليه 
حور ساكته .. ــــــــــــــــ
سيف.. خلاص بقي ف اي
حور بكسوف.. اصل شفايفي ورمه عشان كده دريتها ب الروچ انا اسفه يا ابيه
سيف ابتسم ع كسوفها.. طيب سماح المرة دي ياحوري عشان انا السبب ثم قرب وطبع قبله ع شفتيها برفق وحنيه وبتعد 
ومسك ايدهاا وخرج برا البيت بإكمله ـــــــــــــــــــــــــــmai
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ وبعد وقت
وصلو قدام ڤيلا العيله "
نزل بس حور نامت شالها ودخل بيهاا والكل اتخض بس طمنهم انها كويسه ونايمه 
طلع سندها برفق ع سريرهاا وقلعها الشوز وباس جبينها ونزل
اسر.. مالها ليه نايمه 
لميس.. طمني يابني
سيف.. اطمنو هي كويسه وزي الفل بس نامت ف الطريق مني
متقلقوش اوي كده
رامز.. طيب الحمدلله
الكل.. الحمدلله
سيف بتساؤل .. امال فين سخر مش شايفه يعنى
سخر من خلفه..اهيني عاوز اي ياض 
سيف.. انت كنت بتعمل اي فوق
سخر .. اطمنت ع حور اي بلاش اطمن ع اختي ولا اي يا سيف بيه
سيف عض ع شفتيه اسفليه بغضب وسكت
رامز.. بس بقي كل شويه خناق
اسر بضحك.. هههههه محسسني انكم تؤام كده غبي هههههه
ورد.. دول قمر 
اسر بغيرة.. مين هما ال قمر ياهانم 
ورد وتعلم غيرته.. انت ياروحي اهدا كده
ثم همس ليها.. بقولك اي متيجي اقولك كلمة سر خطيرة
ورد بكسوف وضحك.. هههههه لا مش عاوزه اعرفها
اسر.. بقولك خطيرة تقولي لاا تعالي بس يلا مش هتندمي
ورد باصرار.. لااا 
تظار اسر بتعب وقام طلع ع اوضته 
لميس.. ورد قومي شوفي اسر شكله تعبان
ورد بقلق عليه..طب هروح اشوف اسر ماله وجايه ع طول
لميس.. مستنينك ياقلبي
رامز ميل ع لميس.. مستنين مين ياعنياا اسر مش هيسيبها اصلا تنزل غير بعد
قاطعته لميس بهمس.. بطل قلة ادب بقي الولاد قعدين عيب كده بقي اللاه
رامز بهمس.. يرديكي اسر يشهيص فوق وانا لاا وتظار بزعل 😓
لميس بحب .. لاا ميردنيش هسبقك ع فوق وغمزتله 😉 ابتسم بضحك.. ههههه قلبي 
وطلعت 
روح ف سرها وسخر باصص عليها ومبتسم.. هماا ليه طلعو فوق كده اي دا 
سخر .. عشان دو متجوزين من اطبيعي يكونو لوحدهم 
وليهم حياتهم الخاصه وغمزلها
اتكسفت منها وراحت بتجاه سيف ...بقولك سمعت من بابا وعمو انك هتكتب الكتاب انت وحور ههههه انا مبسوطه
حضنها وباس راسهاا.... قلبي روحي انتي وحشاني ليكي كام يوم تعبانه
روح بزعل.. ايوا بإمارة انك سألت عليا اوي 
سيف.. حقك ع قلبي متزعليش بقي ياروحي انتي عارفه كنت مشغول بخصوص حور وخطفها 
روح.. امممم ماشي سماح المرة دي بس هتجبلي شبسي
سيف.. ههههه حاضر يابابا ههه
روح قامت .. هروح اطمن ع حور عاوز حاجه
سيف بابتسامه.. لا ياروحي 
ومشيت وهو قام خرج برا البيت وسخر وراه وتركو الذين يعشقون ف بحر عشقهم ♥
ـــــــــــــــــــــــــــ عند اسر
ورد بكسوف.. بس ياا اسر 
اسر بابتسامه..تؤتؤ 
ورد.. طيب كفايه كده انا تعبت
اسر بص عليها بعشق.. بس انا متعبتش وقبلها بعشق وهي تبادله بكل رومانسية نزل ع رقبتها بقبلات لا منتهي 
وذهب بها الي عالمهم الخاص"
ـــــــــــــــــــــــــــ عند رامز
لميس بضحك.. ههههه والله مجنون اهدا ياوحش
رامز.. هشوفي الوحش ع اصوله تعالي هنا
لميس بتجري.. لااا هههه
رامز..كل مرة كده يعني تجري خلاص مش عاوز حاجه 
لميي قربت منه وعرفاه بيكدب.. امممم بس انا عاوزه وطبعت قبله ع شفتيه اهتز كيانه بهاا 
رامز.. ههههه ايوا كده 
وقبلهاا بعمق وهي تبادله بكل شغف.. وذهب بها الي عالمهم االخااص* 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــ ف مكتب سيف "
دخل سخر بعصبية ومسك سيف من ياقة قميصو و

يتبع الفصل الثاني عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent