رواية لمضه الفصل التاسع عشر 19 - بقلم نورهان سليمان

الصفحة الرئيسية

    رواية لمضه الفصل التاسع عشر 19 - بقلم نورهان سليمان

رواية لمضه  - بقلم نورهان سليمان

رواية لمضه الفصل التاسع عشر 19 


حنان دخلتلها وحضنتها _هش بس يا حبيبتي شر وراح لحاله إهدي
ملك _ياماما ده كابوس كابوس أنا مربوطه علي سريري و..
حنان _أوعى تكملي ياملك أديكي قولتيها ده كان مجرد كابوس وأكيد مش هيأثر فيكي يلا أقومي صلي ركعتين لله أنه خرجك من الكابوس ده وأفتحي صفحه جديده مع نفسك يا ملك وأوعي تخافي أحنا معاكي وإستحاله نفرط فيكي فاهمه
ملك _أنا بجد مش عارفه أقولك أي أنا ربنا عوضني بيكوا
حنان بحنيه _متقوليش قومي صلي لله وأحكيله كل اللي نفسك فيه
ملك _حاضر
حنان سبتها لوحدها وكانت فرحانه أنها نادتها ماما بس قلقها علي شهد كبير _ياتري إنتي فين ياشهد يارب رجعهالي بسلامه يارب
وهنا الباب خبط جامد أوي
حنان _بسم الله الرحمن الرحيم مين بيخبط كده
وملك طلعت علي صوت الخبط كمان
جاسر _إدخلي جوه يا ماما وخدي ملك
حنان _حاضر يبني
جاسر فتح الباب لقاه أحمد كان غضبان قوي
أحمد _أختك فين يا جاسر
جاسر _عاوز ايه بعد كل اللي حصل لسه عاوز تجرحها أكتر


أحمد بحده _شهد فين يابني أدم
جاسر بزعيق_شهد مختفيه ومش قادرين نوصلها
أحمد _أنا عارف هي فين أختك إتخطفت
جاسر _إنت بتقول أي
أحمد وراه صور شهد ورساله
جاسر _وربي ما هرحمه ابن ***ده
هنا حنان وملك خرجت وسمعت كل كلام أحمد
حنان بتوهان _ش.. شهد ووقعت فالأرض أغمي عليها
جاسر _ماماا!!
عدي يومين وشرطه بدور فكل مكان مفيش أثر
وأحمد وجاسر كانوا مع أدم و
أدم_أحنا لقينا الفيديو ده


كان فيديو كانت شهد ماشيه ورجعه البيت لما العربيه وقفت وشالوها ومشيوا......
جاسر_إبن ****وبعدين هنستني كده أختي مختفيه بقالها يومين
أحمد خبط المكتب بإيده جامد _وديني ما هرحمه
أدم _ممكن تهدوا عشان نعرف نتصرف
جاسر خرج وأحمد قعد وحط راسه بين إيديه زعلان...مخنوق..ومشتاق أيوه حبها حاسس إنه مشتاق ليها
حاسس إنه معطهاش أي حاجة حلوه تفتكره بيها حب وجودها دايما كان بيقرن روان بيها وباع الغالي برخيص!!!!
عند شهد صحيت من النوم لقيته جنبها ولقت نفسها لبسه قميص نوم تاني وشعرها متسرح وحطه ميك أب عيطت
عمار_أنا عطيتك مهلتك وبعدين يلا عشان تفطري
قعدت وشافت صنيه عليها أكل وطبق فيه فاكهه وسكينه
شهد_ممكن أدخل الحمام الأول
عمار_وماله بس إوعي شطانك يوزك وتعملي حاجه ولا تفكري تهربي
شهد بضيق _حاضر


قرب منها وباسها وفك الكلبش وقومها وهي أخدت السكين من غير ما يا خد باله وحاولت تضربه بيها فجنبه بس لحظها مسك السكينه منها ومسك شعرها
عمار_عاوزه تقتليني يا بنت ***** وضربها بالقلم جامد وقعت أغمي عليها
عمار قرب عليها _حبيبتي أنا أسف أسف وأشتلها لسرير تاني وقعد جنبها
بعد شويه شهد صحيت
عمار_صباح الخير
شهد مردتش عليه
عمار _أنا أسف إتعصبت عليكي
شهد _ممكن تسبني لوحدي
عمار_حاضر وكمل بصرامه شهد الليله معادنا وخرج وسبها بتعيط بهستيريا وبتدعي ربنا ينجدها من بين إيديه!!
عند روان
روان هنتحرك الليله مش عاوزه غلط مفهوم
الرجلين_أمرك تؤمري بحاجه تانيه


روان _عمر مسدسي كويس وهاتلي فونك
رجل 2_أهو بس إنتي ناويه علي أي
روان_هتعرف بليل سيبوني لوحدي وبعتت مسدج وكسرت الخط وهي بتتوعد تنتقم من عمار ووقفت قدام مرايا وحسست علي بطنها
روان _عاوز تشوف بابا صح هخليك تشوفه وهننتقم منه متقلقش وضحكت بشر
في مستشفي كانت ملك قاعده فأوضه
ملك_ وحشتيني أوي يا ماما متتخيليش حصل فيا أي من بعدك بس ربنا عوضني خير عارفه ياماما ربنا عوضني بأخت وأم تانيه بس..بس أنا محتاجاكي أوي فوقي بقا يا ماما ومسكت إيدها وبستها وقعدت تعيط حست بصابعها بيتحرك
ملك بصدمه وجريت _دكتوررر
*أحببتك كأنك أول الرجال وأخرهم بعيناي أحببتك كما لو كنت زمزم كلما شربت لن أرتوي أبدا
*كم تمنيت أن أتذوق عبير قبلاتك حبيبي
لكم تمنيت أن تعانقني وفي ثناياك أختفي
متيمه أنا حد السماء لنيران غيرتك يا عمري
وأخيرا أنا لك وأنت لي فلا تتخلي عن قلبي

* يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل العشرون اضغــــــــط هنا
* الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية لمضه " اضغط على اسم الرواية

author-img
DoOoBy

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent