Ads by Google X

رواية ملكه قلب الشيطان الفصل الثالث والعشرون 23 - بقلم فاطمة الزهراء أشرف

الصفحة الرئيسية

 رواية ملكه قلب الشيطان الفصل الثالث والعشرون 23 - بقلم فاطمة الزهراء أشرف

رواية ملكه قلب الشيطان- بقلم فاطمة الزهراء أشرف

رواية ملكه قلب الشيطان الفصل الثالث والعشرون

زياد كسر الباب 
ملاك ببكاء وخوف من نظراته  : حرم عليك انت معندكش اخوات بنات  ابعد عني ابعد عني 
زياد بضحك قذره : لا معنديش وبعدين اسيب القمر دا من غير مدوق دي حتي تبقي عيب 
وأخذ يتقدم وهي ترجع إلى الوراء 
حتى انقض عليها زياد وشدها من شعرها علي الخارج واخذ يضربها حتي نزفت من فمها  وحاول التعدي عليها و 
لكن وجد من يضربها وزياد يحاول ضربه ولكن دون جدوى وذلك لم يكن الا رامز 
رامز وهو يضربه  : اذي تمد ايدك عليها أنا هموتك يا ك********** 
أخذ يضربه ويخبط رأسه في الحائط حتي فقد الوعي ولكن من يراها يقول انه فارق الحياة  ألقاها أرضا وذهب الي ملاك التي كانت تبكي أقترب منها ولكن ملاك صدمته عندم حضنته أخذ رامز يهديها 
رامز محاولن إن يهداها  : ملاكي انتي كويسه متبكيش  
ملاك بكلم غير مفهوم: هو ..... ان...... اتكلم
.... انت ..... خايفه .... 
لم يفهم منها رامز  وحاول تهداتها ولكن كان لملاك راي آخر حيث اغمي عليها فحمله وتوجها إلي السياره يريد الاطمئنان عليها  فأخذها الي المستشفى 
&&&&&&&&&&&&&&
مريم ببرود وجمود  : خرجني من هنا 
جاسر  : حاضر 
مريم بعد أن أخبرها جاك بأن الشيطان يكون جاسر وهي بارده ولا تعرف ماذا تفعل وتفكر هل هو من المافيا علي أن أنتظر لحين إن  نخروج 
وجاسر كان ينظر لها ولا يعرف ما سيفعله لو طلبت الرحيل والعودة الى مصر ولكن عليه الي ان نخرج ثم سأوضح لها الأمر 
خرج جاسر من الغرفة وهو ينظر يمين وشمال ولم يجد أي حارس فذهب وهو ممسك بيد مريم و يده الاخر ممسك المسدس أخذ يتقدم الي ان وصل الي الحديقه الخلفية ولكن توقف لان 
جاك بنبرة ساخرة  : انظروا من لدينا هنا   عزيزي الشيطان 
نظر له جاسر نظره ارعبته 
جاك  : انت مفكر هتاخد ها وتخرج بسرعه كده مش لزم نشرب آخر مشروب علي روح الشيطان هههه
نظر له جاسر نظره سخرية  : جاك لم اتوقع ان تكون ضعيفا بهذا الشكل حتي تخطف زوجتي 
جاك بخبث ووقاحه: وأنا لم اتوقع ان تكون زوجتك بهذا الجمال 
جاسر ببرود  يخفي غيرته : ماذا تريد 
جاك ببرود  : أريدها لي وسوف أتنازل عن آخر تقسيم 
جاسر  : انت تعرف اني لا اترك ماهو لي وطلبك مرفوض ولان اترك زوجتي مقابل صفقه لا قيمة لها 
جاك  : إذا لن تخرج من هنا حي 
ورفع المسدس علي جاسر 
جاسر ببرود  : لن تستطيع قتلي بهذا السهولة فأنا الشيطان 
جاك بخبث  : ومن قال اني اريد قتلك إن سوف اقتلها إن لم تكن لي 
سحب جاسر مريم واوقفها خلفه  
جاسر  : مم انت تريد قتل زوجه الشيطان بهذا السهولة انت لا تعرف أن من يقترب من اشياء الشيطان يموت 
وقبل أن يطلق جاك كان سليم هجم عليه من الخلف وسحب المسدس ولكن قد خرجت الرصاصة وأصابت مريم في يدها وجاسر كان يقتل رجال جاك وذهب إلى جاك وأخذ يضرب ولم يقف الأعلي صوت ارتطام قوي وذلك لم يكن الا جسد مريم  رفع جاسر برأسها وراء مريم علي الارض فذهبت اليها بسرعه وأخذ وذهب الي السياره وخلفه مراد وسليم 
أخذ يقود بسرعه كبير الي ان وصل الي المستشفى 
جاسر بصوت عالي  : دكتور بسرعه دكتتووور يااغبيه 
جاءت عليه دكتورة بسرعه وأخذوا مريم الي العمليات ووقف جاسر ببرود يحاول الايظهر خوفها 
وبعد مرور بعض الوقت خرجت الدكتوره 
جاسر: هي عامله ايه ي دكتورة 
الدكتوره بعمليه : الرصاصه اصابت ذراعها وسوف تفوق بعد نص ساعه  
وذهبت وبعدها خرجت مريم علي السريروالممرضه تنقلها الي الغرفه 
جلس جاسر أمامها ويمسك بيدها 
&&&&&&&&&&&&&&&
عند ادم ونور
ادم  بقلق  لنفسه : ملاك اتصلت اكيد خلصت بس رامز قال هيجيبها 
نور : في أي ي ادم 
ادم بقلق  : ملاك اتأخرت 
نور بقلق : انت مش كنت هتروح تجيبها اكيد مستنياك 
ادم  : رامز قال هيروح يجيبها بس اتاخر وتلفون ملاك مقفول 
تور محاوله تهداتها: رامز اكيد بيفرجها علي مصر لو كده اتصل علي رامز 
ادم  : ايوه انا هتصل اطمن 
اتصل مره ولم يرض واتصل مره آخر 
عند رامز  
رامز  : ملاك ادم بيتصل اكيد عايز يطمن عليكي 
ملاك  : رد 
رامز  : الووو 
ادم  : دا كلو عشان ترد 
رامز  : التلفون كان صامت 
ادم  : تمام ملاك معاك 
رامز  : ايوه 
ادم  : طيب اعايز اكلمها 
رامز  :  ملاك عايز تكلمها طيب محنا قربت اوصل  
نظر رامز لملاك قالت له : هات يارامز  
ملاك بهدوه محاولات الايقلق عليها  : ادم 
ولكن لم تستطع ودموعها نزلت 
ادم  : ملاك ملك يا قلبي انتي كويسه 
ملاك  : أنا كويسه ي حبيبي  متخفش 
ادم  : متاكده 
ملاك  : متاكده 
ادم  : اديني  الواد رامز وصحيح وأنتي جايه هاتي  شوكولاتة كتير لنور 
ملاك  : اشطه ي باشا مش هتقولي علي مشاعرك وتطلب ايدها والا ايه  دا انت عجزت دا البت لو رضت بيك فدا عشان انا أختك  
ادم بضحك  : ههه عجزت أنا وأنتي ايه ياختي وبعدين في الف وحده تتمنا احبها 
ملاك ببسمه  : طيب أنا هقول لنور وانت اتصرف يا كبير وبعدين شوكولاته ايه انت تخرجها بره و تخدها علي مطعم وتعملها مفاجأة  وجو رومنسي مش شوكولاته 
ادم  : طيب تعالي عشان في مفاجأة ليكي 
ملاك  : حاضر ي ابيه خلي بالك من نفسك سلام 
وقفل السكه  
رامز  : ملاكي انتي كويسه 
ملاك  : أيوه كويسة 
وذهب الي المنزل 

يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل الرابع والعشرون اضغــــــــط هنا
الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية ملكه قلب الشيطان " اضغط على اسم الرواية


google-playkhamsatmostaqltradent