رواية اعشقها الفصل السابع 7 بقلم مريم الشهاوي

الصفحة الرئيسية

   رواية اعشقها الفصل السابع بقلم مريم الشهاوي


رواية اعشقها الفصل السابع 

~عيسى قفل مع المجهول واتفق معاه على كل حاجه وازاي يخرج نورا برا الشركه~
عيسى:دكتوره نورا
نورا:ايوه
عيسى:بستأذن حضرتك بس تيجي معايا برا الشركه اخويا لما عرف انك هنا قال انه لازم يجي يشوفك لان يوميها معرفش يشكرك على الي انت عملتيه
نورا:طب ما تخليه يدخل الشركه ليه برا
عيسى:ااا اصل أستاذ سامح محذر محدش يدخل الشركه غير العاملين فقط
نورا:طيب ماشي
فريد:نوراا تعالي اعرفك على عمي
عيسى ف سره:يا ربي عليك يا فريد انا خلاص كنت هطلعها ومتبقاش من الوقت كتير
~نورا سلمت على عم فريد وجات تروح مع عيسى
فريد:ماله عيسى عاوزك ف اي
نورا:اخوه جيه وعاوز يشوفني باباك مانع حد يدخل الشركه غير العاملين
فريد:طيب ماشي متتأخريش
عيسى:استاذ فريد وافق
نورا :اه يلا
~وطلعت نورا برا وهيه مش عارفه ان في أذى مستنيها طلعت وهيه مبتسمه متعرفش ان فيه ناس عاوزه تبوظ مستقبلها ~
نورا:فينه
عيسى~اااا هنا هنا تعالي ورا هتشوفيه
نورا قلقت شويه وقالت:احنا في منطقه حره وكمان بليل وانت شايف شكلها عامل ازاي ويرعب قد اي خليه يجي عاوزه ادخل الشركة تاني لو سمحت
عيسى:اطمني يا دكتوره مفيش حاجه بس انا لو رحت ناديته حضرتك هتقفي لوحدك وانا مرضهاش لأختي
نورا:طب خلاص انا جايه معاك
نورا راحت معاه للمكان الي مفيهوش حد كانت حته كده ورا الشركه
عيسى:معتز معتز طب ثانيه واحده بس يا دكتورة اشوفه فين
كل حاجه ماشيه زي ما عيسى مخططلها بظبط راح عيسى بعد شويه وطلع منديل حط فيه دوا المخدر عشان يقدر ياخدها الشقه ومحدش يحس عليه ولا الامن يسمعوا صويتها وللأسف جيه عيسى من ورا ضهرها وشممها من المخدر ونورا غابت عن الوعي اخدها العربيه وطلع بيها على الشقه الي متفق عليها هو والمجهول
\في شركة سامح
فريد:نورا اتأخرت كده ليه
سامح:يا ابني متخفش اكيد هتيجي تعالى عشان ناكل
في الشقه الي فيها عيسى ونورا
عيسى:يلا فتحي يا حلوه (كان ماسك برفان بيشممهولها وبيرش عليها ميه)
نورا صحيت وكانت مربوطه من ايديها ورجليها:انا فين وانت مين
عيسى كان حاطط حاجه على وشه زي ما قاله المجهول وحاول يتكلم بصوت واطي ميتعرفش
نورا:ابعد عني ارجوك فكني انت عاوز مني اي
عيسى بصوت واطي وميتعرفش:عاوزك انتي يا قمر
نورا سمعت الجمله وابتدت تصوت
عيسى بنفس الصوت الواطي:مفيش حد هنا خالص ومش هيسمعوكي لو صوتي من هنا للصبح
نورا ابتدت دموعها تنزل :ارجوك فكني وانا هعملك الي انت عاوزه ارجوك سبني
عيسى:بس بقا خليني اخلص شغلي مش هخليكي تتجوزي فريد لاني بحبك احنا اتربينا سوا يا نورا وهنعيش سوا وريني هتتجوزي حد غيري ازاي بعد الي هعمله يا قطه
نورا بتصوت وحصل.......
في بيت علي
كريمه:سلام يا ابني خد بالك من نفسك
علي:سلام يا ماما
~اتجه علي للشقه اليي هيقابل فيها المجهول واما راح هناك اتفاجئ بأنها عماره مفيهاش حد حتى الشارع شبه مقطوع
في الشقه قبل ما علي يجي ب شويه كان عيسى خلص الي متفق عليه هو والمجهول وللأسف تم اغتصاب نورا وهيه اغمى عليها
نزل عيسى من الشقه واتصل بالمجهول :خلصت ونازل اهو
المجهول :حلو اوي يا عيسى المهم قولت الجمله الي اتفقنا عليها
عيسى:ايوا قلتها
المجهول:طب سلام دلوقتي عشان معايا تلفون
كان علي\المجهول:ايوه يا باشمهندش وصلت
علي:ايوه بس الدنيا هوص هوص كدا ليه انا قلقت
مجهول:لا عادي اصلهم بيناموا بادري هههههه انا مستنيك ف الشقه فوق اتفضل اطلع العماره الي على ايدك اليمين الدور التالت شقه رقم 5
علي :تمام
~وصل علي الشقه ولقى قناع مرمي على الارض مسكه بأيده وهو بيدور علي المجهول وف اللحظه الي دخل فيها علي الشقه كانت نورا بدأت تفتح عينيها وهيه بتعيط وبتقول اااااااه علي سمع الصوت وراح الاوضه الي فيها نورا بسرعه وكانت صدمته لما شافها غرقانه في د**مها
علي جري عليها:نورا نورا اي الي حصلك
نورا وهيه بتبصله وهو ماسك القناع :ابعد عني اياك تلمسني(وبتصوت وتصرخ)
علي:اهدي يا نورا اهدي
نورا:حرام عليك ليه تعمل فيا كده يا علي.

يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية اعشقها" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent