رواية ترويض الزين الفصل الرابع 4 بقلم ولاء محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية ترويض الزين الفصل الرابع 4 بقلم ولاء محمد 

رواية ترويض الزين الفصل الرابع 4 بقلم ولاء محمد 

قصة ترويض الزين ❤✨
بارت الرابع✨
بقلمي/ ولاء محمد🖋📘
زين راح للدكتور / وصلت لباب مكتبه واستاذن
 للدكتور / اهلا وسهلا زين باشا اتفضل ، لسه هبعتلك عشان عاوز اتكلم معاك بخصوص حاله مدام نور
 زين / سامعك يادكتور قول الى عندك الدكتور
/ مبدئيا كدا الكسر الى ايديها مضاعف هيحتاج جلسات علاج طبيعى أعلى الجاذبية هيتحدد لما نعمل اشاعه ، وكمان هى محتاجه تغذيه كويس لان التحاليل الى عملناها نسب الهيموجلوبين بالدم قليله لازم تعلى وطبعا لازم الراحه التامه وفى حاله ممرضه اسمها هيام هتبقا مع مدام نور عشان تبعًا مهاراتتها الكام يوم الجايين دول واضحة ومقاطع انفسنا مش زينه ارجو وانهم تهتموا بالموضوع 
دا تمام يادكتور انا كنت جايلك عشان تكتبلها على خروج عشان حابب انها تكمل علاجها بالبيت الدكتور
 / تمام مفيش مشكلة هكتبلها اذن الخروج ولو فى اى حاجه حضرتك تقدر تكلمنى اى وقت 
زين / شكرا يادكتور
 الدكتور / على اي دا واجبنا ،مد لله علي سلامتك يسلمك ، واستاذن ورجع على اوضه نور 
زين / دخل اوضه نور ولقى يوسف كان معاها وهيام بتساعدها 
زين ليوسف / يوسف جهز العربية لحد ما اجيب نور
 يوسف / ماشي يازين 
، يوسف خرج وجهز العربية في انتظارهم
 نور / مش عايزة تبص لزين خالص لحد ما خلصت كل حاجه
 زين / راح عشان يسندها بسرعه سابت ايدو وسنتد هيام وقالتها/ يلا ياهيام ونزلو ركبو العربية ومروحو القصر والممرضة ساعتد نور ان هي تاخد شاور وتغيرلها هدومها 
نرجع لزين ويوسف
 يوسف / ممكن افهم انت عملت كدة لي !!
زين ببرود / يوسف انا مش ناقصك وللهي انا تعبان ومش عايز وجع دماغ
 يوسف بعصبية / ماشي يازين بس صدقني انت ظالم نور انت مستنتش حتي تسمع 
زين بعصبية / اسمع اي لما الاقي مراتي خرجة من غير اذني وكمان ترجع الساعة 1 بليل عيزني اعمل اي اخدها في حضني واقولها براحتك مكبتش لما قولت ان كلهم ​​صنف واحد 
يوسف / انت مش ممكن تفكيرك دا يازين اعقل يازين وبطل جنانك دا ، انا خايف تندم في يوم فات الاوان ، وسابو ومشي 
زين دخل غرفة الرياضة ووفضل بلعب وهي مس حاسس بنفسو هيام دخلت عليه  
وقالت في سرها / اي القمر ده يارتني انا الي كنت مراتك
 هيام بدلع وسهوكة / زين بيه *** زين بيه زين
 بيها وفاق هنا وهو متعصب والغضب باين علي وشو / انتي اي الي دخلك هنا 
   هيام بدلع اكتر/ في علاج عيزين نجيبو لمدام نور
زين بعصبية /اطلعي برااااا ومتخوشيش الاوضة دي تاني خرج وهي خيفة منو جدا وهو قفل الباب في وشها
هيام راحت لنور ونور كانت نيمة وقعدت علي الكرسي الي جنب السرير وعمالة تفكر هتعمل اي مع زين علشان توقعو في حبها قطع تفكرها دخول يوسف
 يوسف/ هي نور نيمة من بدري 
هيام بابتسامة خبيثة/ لا من شوية
يوسف بشك انتي اسمك اي
هيام بارتباك/ هيام 
يوسف/ لا اسمك بالكامل 
هيام/ هيام احمد عبد القادر
 يوسف/ تمم وخرج وطلع الفون بتاعو وكلم صحبة المقري منو
 يوسف / اي ياحوس عامل اي 
حسام / الحمد لله انت عامل اي
 يوسف / الحمد لله بقلك ياحوس كونت عيزك تسالي علي حاجة كدة 
حسام / عنيا ياخويا اي في اي
 يوسف / *************** بس ونبي رد قريب حوال يكون
 حسام / حاضر ياقلب اخوك
 يوسف / سلاام وقفل مع حسام وخرج برا القصر
حسام صاحب يوسف المقرب ليه وظابط عندو 28 سنة طاول ووسيم جدا وجسمو رياضي ودمو خفيف جدا مع يوسف من الطفولة ويوسف بيعتبرو اخوة
نرجع لزين
 بعد خلص لعب طلع الجناح بتاعو لقا نور نايمة وهيام كانت عملة نفسها نايمة علي الكرسي الي جنب السرير فادخل اخد دوش وخرج دخل غرفة الدريسنك ورمادي وجذمة سودة لبس الساعة وحط برفيوم ونزل راح الشركة بكل كبرياءور وكل الي في الشركة وقفة لما دخل ودخل المكتب بتاعو وندي وراه 
زين / القهوة بتعتيتي
 ندي باعجاب سرحت في جمالو وفضلت بصالو شوية
 زين بصلها وقالها / لو حضرتك خلصتي تامين فيا تروحي تجبيلي القهوة
 ندي باحراج / اه طبعا حاضر في ميتنج مع شركة السيوفي
 زين ببرود / تمم ماشي وخرجت ندي وزين قاعد ورجع ضهرو للكرسي وافتكر نور وهو بيضربها واتعصب
 وقال / اتطلعييييي من دمااااغييي بقاااا 
، نرجع لنور بعد ماصحت لقت هيام نيمة علي الكرسي وصحتها 
 قالتها / انتي نيمة كدة لي
 هيام / لاعادي النوم.غلبني انا هنزل اجبلك تكلي علشان العلاج
 نور/ هزت دمغها بمعنا ماشي
 نزل هيام جابت الاكل لنور واكلتها واتدها العلاج
 نور قالتلها / هو يوسف.فين
 هيام / نزل من بدري
 نور / طب انا عيزة اخد دوش
 هيام مش هينفع علشان الجبس نور / تمم ماشي
 نروح ليوسف يوسف كان قاعد في كافي النيل وكان مستني حد
 الشخص / *************** ***
 يوسف/ بصدمة انت متاكد من الي بتقولو ده
 ياترا اي الي حصل ومين الشخص الي مع يوسف ده
وهل نور هتسامح زين ولا هتفضل تعملو كدة
 هعرف كل ده البارت الجاي
 ♥✨

يتبع الفصل الخامس اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية "رواية ترويض الزين"اضغط على اسم الرواية



google-playkhamsatmostaqltradent