رواية نصيبي في الحب الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم توتة

الصفحة الرئيسية

  رواية نصيبي في الحب الفصل الرابع والعشرون  بقلم توتة


رواية نصيبي في الحب الفصل الرابع والعشرون 

ملك: ده كله حصل انهارده ي نور 
ندي: بس الواد مروان ده طلع محن اوييي
نور: لا مهو وقت الجد جد ووقت الهزار هزار 
ندي: والله ..... بس برضو تلاقيه مش قد كده 
نور: يسلام مش انتي كنتي عايزه واحد زيه دلوقتي ...... غيرتي رأيك دلوقتي ليه 
ندي: بصبر نفسي ..... بصبر نفسي عشان منفجرش واترشأ منك ومن كلامك 
نور: هههههه .... معلش كل واحد وليه نصيبه 
ندي: امتي يارب بس .... اي عريس هوافق 
ايمان: اي عريس 
ندي: اه اي عريس سكر كده 
ايمان: اي رأيك في عننننننننن 
ندي: انتي قصدك احمد بطه 
ايمان: ايوه هو 
ندي: اريد المرحاض لكي اتقيئ 
ايمان: هههه دلوقتي اتقيئ مش كان من شويه اي عريس 
ندي: حرام عليكي ي شيخه تقومي جايبالي بطه 
نور: مين بطه ده 
ملك: انتي مش بتقعدي على تيك توك 
نور: لا 
ملك: يبقي مش هتعرفيه ي نور 
نور: هو وحش يعني ولا ايه 
ندي: تحبي اوريكي شكله 
نور: ايوه 
ندي: ثواني هجيبه من على التيك توك 
نور: هو مشهور 
ندي: مشهور سيكا 
نور: طيب يلا عايزه اشوف عريسك هههههه 
ندي: ياربي قلبتوا عليا دلوقتي يعني 
شاهي: مهو عريس حلو ي ندي 
ندي: مكلمتكيش علفكره
اروي: هيا عملتلك حاجه انتي بتكلميها كده ليه 
ندي: ردي انتي ي ملك عشان انا لو رديت هزعل ناس ملهاش ذنب 
ملك: خلاص ي ندي متروديش 
اروي: يعني ايه يعني ..... يعني هتعتبرونا هوا مثلا 
ندي: ايوه م انتوا فعلا هوا وحادفين نفسكوا ديما علي اي حاجه سواء تخصكوا أو متخصكوش 
اروي: متتكلمي عدل احنا جايين نشحت منك 
ندي: هيا مين دي اللي تتكلم عدل ي ** ده انتي متسويش بصله في سوق الخضار
اروي: انتي بتشتميني ؟
ندي: واشتم اللي يتشتتلك كمان 
نور: بس ايه انتوا هتتخانقوا 
ندي: دي حاجه تحرق الدم يشيخه ايه ده 
نور: بس مش لدرجة تتخانقوا
ندي: انا اصلا مكنتش عايزه ارد بس هيا اللي مستفزه 
نور: معلش ي ندي ومعلش ي اروي خلاص بقا متتخانقوش انتوا مش اطفال 
ندي: ماشي فكك 
نور: مورتنيش بطه ي ندي 
ندي بضحك : ايوه ثانيه 
نور: الثواني بتاعتك كترت
ندي: خدي يستي اهو استاذ عننننننن 
نور: هاتي 
ندي: خدي 
نور: هههههه ايه ده مسخره خالص 
ملك: معاكي حق 
ندي: شوفتي بقا ينفع ده يبقي عريسي ي نور ده حتي متجوز ومخلف 
نور: ماله مهو عسول خالص اهو لايق عليكي ي ندوش 
ندي: والله 
نور: ايوه صح ي ملك 
ملك: صح خالص 
ايمان: شوفتوا بقا ان انا عندي حق 
نور: ايوه عندك حق ي ايمان 
ساره: انا جيت
ندي: كل ده بتكلمي عريس الغفلة 
ساره: ده انتي ليكي روئه معايا بس اصبري 
ندي: الله وانا مالي ي لمبي 
ساره: مالك ...... حاضر تتخطبي بس وانا هطفش عريسك منك ي ندي 
ندي: هاتيه يختي ..... هاتيه واوعدك ان هو هيطفش لوحده 
ساره: هههههه مش هطبطلي انتي خالص نفسي مره تتكلمي جد..... سيبي مساحه للجد في حياتك 
ندي : عايزاها كام جيجا نينينينينيني 
ساره: برضو 
نور: م احنا اخترنالها عريس حلو دلوقتي 
ملك: بجد ... مين
نور: بطه اللي هو بيقول عنننن ده 
ملك: بتهزري 
نور: والله 
ملك: احسن ي ندي هههههههه 
ندي: خلاص خلصتوا ترييقه 
ساره: يبنتي انا لو اطول اتريق عليكي طول اليوم هتريق من اللي بشوفه منك
ندي: انا ي ملك بتقوليلي كده 
ملك: لا بقول لخيالك 
ندي: وكمان بتتريقي 
ملك: طبعا اتريق براحتي 
ندي: ماشي يستي كنتي بتكلمي اسلام بقا تقوليله ايه 
ساره: وانتي مالك ي بارده 
ندي: عشان اتعلم منك ي صاحبي 
ملك: اه لو بس تقوليلي بتجيبي الكلام ده منين 
ندي: من عند بتاع الكلام 
ملك: ظريفه اوي 
ندي : ميرسي 
نور: هو فين ادم 
ملك: معرفش من ساعة أما خرج مرجعش 
نور: اصل بيختفي كتير اوي 
ملك: بيسهر مع أصحابه وبيذاكر معاهم يعني وكده
نور: اه ..... مالك ي هبه من ساعت أما دخلتي متكلمتيش
هبه: مفيش حاجه 
نور: طيب شاركينا 
هبه: حاضر 
ملك: طيب هو انتي مكلمتهوش 
نور: هو مين 
ملك: مروان 
نور: لا لسه ... ليه 
ملك: بسأل عادي 
نور: اه 
ملك: هو انتي بتحبيه ي نور 
نور: بصراحه كده مش حاسه بأي مشاعر ناحيته بس قلت مثلا لما اتخطب له أحبه يعني وكده 
ملك: يعني انتي اصلا مبتحبهوش 
نور: مش حاسه والله بأي مشاعر بس بقول ان هو كويس 
ملك: عادي بتحصل كتير
نور: اه فعلا 
ندي: ده انا بس ييجي العريس وانا أعشقه هو وأمه 
نور: ههههه علفكره انتي بتفصليني 
ندي: معلش بقاا انا فصيله ..... ايه ده تليفوني بيرن يارب يكون عريس معجب بيا .... يااااه 
ملك: انتي بترودي على ارقام غريبه !
ندي: ايوه فيها ايه 
ملك: ماشي ي ندي روحي ردي 
ايمان: انا هروح اكلم صاحبتي 
نور: ماشي 
هبه: وانا هروح انام 
ملك: بدري كده 
هبه: ايوه فصلت خلاص مش قادره 
ملك: ماشي 
نور: رسيت علينا 
ملك: روحي كلمي خطيبك ي نور واحنا هننزل 
نور: لا عادي انتوا اصلا مفرفشيني 
شاهيناز: اروي .... ماما بتنادي 
اروي: طيب تعالي نشوفها عايزه اي 
شاهيناز: يلا 
ملك: كنت عايزه اقولك حاجه بس كنت مستنياهم ينزلوا 
نور: في اي 
___________________________________________________
تيمور: هااااا ايه رأيك بقاااا 
يوسف: ي ابن الصايعه ي تيمور اي الدماغ دي 
 تيمور: عيب عليك 
يوسف: انت جايب العبقريه دي منين يخربيتك زي م بتخرب بيت الناس .... انا فعلا مكنتش غلطان لما عينتك مكاني في الشركه وانا غايب ..... احنا نبدأ ننفذ خطتك دي  
تيمور: ماشي ي جو بس كنت عايز أسألك سؤال وتجاوب عليه بصراحه 
يوسف: اسأل 
تيمور: هو انت بتعمل كده ليه مع نور 
يوسف: عشان بنت خالتي ي تيمور 
تيمور: مش حاسس عشان بنت خالتك بس 
يوسف: اومال حاسس ايه .... جيب من الاخر ي تيمور 
تيمور: هو انت بتحب نور ي يوسف 
___________________________________________________________________
نور: ايه اللي انتي بتقوليه ده ي ملك
ملك: اهااا بجد علفكره مش بهزر 
نور: انتي واعيه للي بتقوليه ده 
ملك: ايوه واعيه جدا كمان 
نور: انتي اكيد بتهزري انا مش مصدقهكلمه واحده من اللي انتي قولتيها دي 
ملك: انتي اللي مش واخده بالك ي نور وانا عشان كده سالتك إذا كان بتحبي مروان ولا لا 
نور: لا لا لا مستحيل طبعا انا خلاص بحب مروان وهتجوزه وهحبه مع الوقت 
ملك: وليه تتجوزي واحد مبتحبهوش وتسيبي اللي بيحبك وبتحبيه 
نور: مروان كمان بيحبني ي ملك 
ملك: بس انتي مبتحبيش مروان وبتح......
نور: لا متكمليش ي ملك مستحيل اللي بتقولي عليه ده 
ملك: صدقيني ي نور واضح اوي عليكوا 
نور: واضح على مين لا هو بالنسبالي ابن خالتي وقريبي مش اكتر 
ملك: بس انتي بالنسباله مش كده ي نور 
نور: وانتي عرفتي منين 
ملك: انا اكتر واحده في البيت ده اعرفه ي نور ودايما بيحكيلي على كل حاجه 
نور: ليه هو قالك حاجه 
ملك: لا مقالش حاجه بس انا اعرفه واعرف هو بيفكر في ايه 
نور: ممكن يكون متهيألك مش اكتر 
ملك: لا ي نور وهو مش هيسيب حاجه ملكه حد تاني ياخدها 
نور: انا مش ملك حد انا ملك نفسي لوحدي
ملك: بس انتي اكيد......
نور: ايه الصوت ده 
ملك: مش عارفه ... تعالي نشوف فيه ايه 
نزلت نور وملك وكانوا سامعين صوت حد بيسرخ ويصوت ولقوا ..

يتبع الفصل  الخامس والعشرون اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent