Ads by Google X

قصة زوجي مصاص دماء الجزء الثالث والأخير بقلم الاء نجم

الصفحة الرئيسية

قصة زوجي مصاص دماء البارت الثالث والأخير بقلم الاء نجم

قصة زوجي مصاص دماء كاملة

قصة زوجي مصاص دماء الفصل الثالث والأخير

زينه: حاضر 
بعد ثواني 
زينه: ها افتح 
ليث: برااحه واجبري بخاطري  
زينه بصدمه: اي الحلاوة دي جمل جمل يعني 
ليث: عجبك شكلي 
زينه بكسوف: اه 
#ليث عيونو زرقا بشرتو بيضه دقنو خفيفه  وطويل وقمر اوي 
ليث بحزن: طيب انا همشي عشان هناك وكد 
زينه: طيب ابقي طل عليا 
ليث: حاضر 
عدا يوم اتنين اسبوع  
زينه: طيب انا اتعودت عليه هو قمر اوي الصراحه وطيب وبيهتم بيا  بيسمعني اه مواضيعي مش مهمه بس بيسمعني وانا بحبو جدا بس انا خايفه  هو وحشني وحشني اوي البيت مالوش اي حس من غيرو 
ليث: وانتي وحشتيني وحشتيني اووي ي زينه 
زينه بخضه: ي شيخ خضتني ابقي كح 
ليث: دا انتي فصيييله 
زينه وجريت علي حضنو : انت وحشتني اوي ي ليث 
ليث: قوليلي ي زين 
زينه: وحشتني اوي ي زيني 
ليث: قلب زينك 
(عارفه لغبطتكو دا تالت اسم والأخير والله خلاص  بس اعيش ولغبطتكو🙂 ) 
زين : هتيجي معايا 
زينه: اه هاجي معاك بس هتطيرني 
زين بضحك : اه هطيرك        
زينه: طيب يلا 
زين : يلا 
زين مسكها من وسطها  ودخلها ف حضنو وطارو  
زين: فتحي عينك ي حبيبتي 
زينه:  اي دا انا خايفه 
زين: لا انا ماسكك متخافيش 
زينه : هو احنا فين ي زيني  
زين: رايحين عند القبيله بتاعتي 
 بعد شويه 
زين : زينه فتحي 
زينه: انا نمت والا اي 
زين: الصراحه انا الي نيمتك مش هينفع تعرفي احنا عدينا من علي اي 
زينه: مخاصماااا ........ اي المكان الحلو دا 
زين: دا ي ستي بيتنا
زينه: دا كبير اووي اووي 
زين: عشان هو القبيله كلها في  
زينه: طيب هي الدنيا ضلمه لي 
زين: حبيبتي احنا مصاصين دماء والشمس بتحرقنا 
زينه: نسيت ي اخويا اي هو انا عقلي دفتر
زين بهمس: ارشاانه 
زينه: سمعتك علي فكره ومخاصمااك اصلا 
زين بجديه: طيب بصي بقا انتي عارفه الي جوا دول لو سمعو ان انتي بني آدمه هيقطعوكي مش هنشم ريحتك حتي تاني   
زينه بخوف : طب اي  هياكلوني 
زين : ايوا المفروض هرش عليكي دلوقتي اكسير ولما ادخلك أوضتك متخرجيش   
زينه : حاضر 
دخلو القصر  دخلو اوضة زين 
زينه: اي السرعه دي 
زين : يلا السرعه بقا وكدا 
زينه: بس انا متفرجتش علي المكان الحلو دا 
زين: مكنتيش هتلحقي 
زينه: يعني هتحبسني هنا والا اي  
زين: الصراحه اه واستني محدش يعرف انك هنا من عيلتي  ف هنزل وهجيلك تاني اوعي تخرجي 
زينه: حاضر 
دخلت زينه خدت دوش ونسيت موضوع الاكسير وبعد ما زهقت قررت انها هتخرج 
خرجت م الاوضه وفضلت تتمشي ملقتش حد ولقت حته ضلمه فضلت تتمشي فيها  ووصلت لآخر الطرقه 
...انتي 
زينه : مين مش شايفه 
بدأ يظهر قدامها شخص طويل ب أنياب ودم علي هدومو وعيونو حمرا  وزينه اترعبت احسن ان رجلها مش شايلاها  وقرب منها 
..بدأ يقرب منها وانيابو تطول وعنيه تحمر اكتر  
زين: اليكس بتعمل اي 
اليكس: دي بني ادمه ريحة دمهااا 
زين: دي زينه 
اليكس بصدمه: دي زينه حبيبتك 
زين: اه 
زين بيكلم زينه  
زين: تعالي معايا وحساابك بعدين 
زينه: انا زهقت من القعدة 
زين بعصبية وانيابو بدأت تظهر وعيونها بدأت تحمر اكتر : افرضي ملحقتكيش افرضي كان شرب دمك 
زينه بخوف من شكلو: انا مكنش قصد
وفجأة حست ب حاجه تخترق رقبتها  وزين ماسكها من وسطها جامد 
زينه بضعف: زين 
زين مكنش حاسس بنفسو ريحة دمها كانت مجنناه فضل يشرب من دمها لحد ما حس ان جسمها تقل وكانت هتقع 
زين: زينه زينه حبيبتي 
نيمها عالسرير  
كان بيشوف اي حاجه ينقذها بيها شربها من دمو يمكن تخف لكن مافيش اي استجابه 
بعد ربع ساعه 
زينه: اه دماغي 
زين ب صدمه: زينه انتي....
زينه: انا اي 
زين: انتي اتحولتي
زينه: اتحولت اي  لا متقولش بقيت وحش 
زين: بصي برااحه انا نسيت ان انا بقيت الحاكم يعني انا الي يقوي اني احول اي بني آدم ل مصاص دماء 
زينه: انا  بقيت عامله ازاي 
زين: بصي 
زينه وهي تبص لنفسها : اي دا انا احلويت اوووي  الله عيوني بقت زرقا اي دا طولت وبشرتي بقت بيضا بقيت حلوه اووي ي زين 
زين: انتي طول عمرك حلوه 
زينه وهي تحضنو: حساابك تقل معااياا
زين: هتعملي اي يعني 
زينه وهي تبوسو: هعمل كداا
زين: واي كمان 
زينه بتبوسو تاني: وكدا 
زين وهو بيقرب منها اكتر : بحبك 
زينه: وانا بحبك 
زين وهو نزل علي ركبو: تتجوزيني 
زينه: ما احنا متجوزين 
زين: لا نتجوز واحنا مصاصين دمااء 
زينه: ماشي 
زين : طيب اجهزي نص ساعه وكل حاجه تجهز 
زين بصوت عالي :
عاوز احلي فستان فرح هنااا وجهزو الصاااله  عشان فرح الملك هنااا  
زين: ثواني والفستان ييجي جهزي نفسك 
زينه: انت رايح فين 
زين: هجهز وهشوف  الدنيا تحت 
زينه: طيب مستنياك 
زينه جهزت هي وزين وطلع خدها م الاوضه 
زين: متستغربيش م الي هيحصل 
زينه لسه هترد لقت ضوافر كبيره غرست ف ايديهاا
زينه: اه اي دااا
زين: عشان دمنا يبقي واحد مافيش حاجه تقدر تفرقنا  
زينه: بس دي بتوجع 
زين: معلش ي حبيبتي 
زينه: يعني احنا كدا هنعيش مع بعض علي طول  ي زيني
زين وشدها لحضنو : علي طول ي قلب زينك
تمت النهاية اقرا ايضا قصة طلقني نور وسيف كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent