رواية اغتصبت خطيبة اخي الفصل العاشر 10 - بقلم مهرائيل

الصفحة الرئيسية

رواية اغتصبت خطيبة اخي البارت العاشر 10 بقلم مهرائيل ماجد عادل

رواية اغتصبت خطيبة اخي كاملة

رواية اغتصبت خطيبة اخي الفصل العاشر 10

كلامكوا بيفرحني بجد ويخليني اكمل
سيف ماسك صورتها ومدمع.. ارجوكي ارجعيلي انتي وحشتيني اوي.. انا ظلمتك مكنتش اعرف انك فاهمه غلط وكل ده عملتيه من قهرتك.. يارتني. كنت عرفت قبل ماتمشي والله كنت هصلح كل حاجه للاسفف عرفت بعد فوات الاوان انا معرفش انتي فين دلوقتي بس قلبي بيقول انك راجعه وقريب اوي 
قطع كلامه رنه تليفونه..الو
السسكرتيره..الو ي فندم حضرتك اتقبلت عندنا ف الشركه
سيف بفرحه..بجد ي بركه دعاكي ياما..تمام شكرا جدًا سلام 
__
الام بعصبيه...انت مش هتروح لخطيبتك بقي اي قله التربيه اللي فيك دي امال خطبتها ليه 
سيف..حاضر حاضر هروح..غاير اهو هغير هدومي واروحلها..وبالمناسبه انا اتقبلت ف الشغل
الام بفرحه..بجد يبني واخيرا بعد سنتين تعب علشان تشتغل واخيرا..لا وكمان ف شركه كبيره
سيف..اي يامي انتي بتنقي عليا وال بتعملي اي بالضبط😂🕺
الام بضحك...مش قصدي يابن الهبله انا غلطانه اني فرحنالك
سيف ضحك وقرب منها وباس دماغها..ربنا يخليكي ليا ي ست الكل
الام..ويخليك ليا واشوف احفادك بقي قبل م اموت
سيف وشه اتقلب..بعد الشر عليكي ي امي..وانشالله قريب
الام بفرحه...بجد يعني هتتجوز ابتسام
سيف بخبث..انشالله قريب
الام زغردط..لووووولولي
سيف بضيق...اي اللي بتعمليه ده
الام...فرحانه يبني بدل الفرحه اتنين 
سيف..طيب انا داخل اغير بعد اذنك
الام...اتفضل
سيف..واخيرا هتنسا البومه وتعيش حياتك..من ساعت اما عملت اللي عملته مسمعنالهاش خبر لا هي ولا اهلها ودي احسن حاجه عملتها ف حياتها 
__
مش قادر انسى كسره قلبي يوم م عرفت انك مظلومه 
فلاش باك
الظابط قريب حنين..انت جاي هنا ليه وعايز من حنين اي تاني مش كفايه اللي عملته 
سيف بعدم فهم..وانا عملت ايي ي استاذ عامر دي استاذه حنين هي اللي خيناني😏واستغفلتني
عامر باستغراب وعصبيه...انت بتقول اي ي جدع انت..انت واخوك اللي ضحكتوا عليها وهي عملت كده بس علشان تنتقم منك انت واخوك هي لا بتحب حازم ويوم م راحتله كان باذن مني وكنت متابع كل حاجه لان هي حكتلي علي ال اخوك الـ*** عمله وان انت اتجوزتها علشان متخليهاش تبلغ البوليس علي اخوك وخدعتها
سيف بصدمه...اي اللي بتقوله ده...حنيننننن فااااهمه كده؟؟؟؟؟؟ انا اتجوزتها علشان بحبها وكنت عارف انها حامل من اخويا بس رميت كل ده ورا ضهري وكنت خلاص قربت اقيض علي حازم كنت مستني الادله تكمل بس كل ده حصل والدنيا اتلغبطت..انا رايح لحنين ي عامر سلام وهرجعها 
عامر..استنى هنا حنين سافرت
سيف بخضه..سافرت فين 
عامر...مقالتليش بس قالت انها مش هترجع وخلاص كده هي انتقمت منك ومن اخوك مالوش لازمه وهي دلوقتي مش مراتك ف اياك اعرف انك حاولت توصلها اما سوء التفاهم اللي حصل ده ميخصنيش
سيف..ورحمه ابويا لارجعها ي عامر ولا انت ولا اي***يقدر يبعدها عني 
باااااك
حاولت خمس سنين ارجعك وكل الطرق فشلت بس مش هيأس ومفيش غير اروى اللي هتوصلني ليكي 
__
لبس سيف وراح لابتسام..اللي متعرفهوش ان اروى قريبه حنين بس متعرفش كل اللي حصل لانها كانت عايشه بره بس اهلها عايشين هنا هي سافرت علشان تدرس
__
ي بابا بقي انا مش عايزه اخرج مع الانسان البارد ده مش كفايه خلتني اتخطبت ليه بالعافيه شخص كئيب وانسان تافه بلص هتجوزوه وكمان كان متجوز بنت خالتي وطلقها
"ملحوظه ابو اروى عايز يجوزها لسيف،علشان سيف مفهمه انه غني اوي وهما عيله طماعين جدًا"
سيف سمع كلام اروى عليه..
الاب..سييف
اورى بخضه...سيف استنى مكنش قصدي
الاب بعصبيه...روحي وراه متخلفه وهتفضلي طول عمرك متخلفه 
__
اروى..سيف سيف استنى انا مش قصدي بجد انا معرفش قولت كده ازاي دي لحظه زعل مني علشان انت من ساعه ما خطبتني مرنتش تسال عليا حتى
سيف بعصبيه..وحضرتك مش عارفه اني مشغول علشان بدور على شغل بعد م بنت خالتك دي خسرتني شغلي ودمرت حياتي
اروى..معلش ي حبيبي انا اسفه بجد مش هتكرر
سيف..طب اطلعي البسي علشان نخرج واي اللي انتي نازله بيه ده..ولف وشه الناحيه التانيه...
اروى كانت لابسه هوت شورت وتيشرت كات 
اروى..اي ي سيف م ده لبسي اللي بلبسه علطول 
سيف..لا انا من وقت م خطبتك لبسك كان كله محترم اي ده
اروى كانت بتلبس محترم علشان باباها قالها ان سيف بيحب اللبس المحتشم وهي الفتره دي وتبقي ترجع تلبس براحتها وطبعا وافقت بعد معناااه 
اروى...حتي لبسي بتعلق عليه علي فكره انت مالكش الحق 
سيف...ماليش الحق؟؟..تمام..وقلع الدبله وحطها في ايدها..  سلام 
يتبع الفصل الحادي عشر 11 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent