رواية اغتصبت خطيبة اخي الفصل الحادي عشر 11 - بقلم مهرائيل

الصفحة الرئيسية

رواية اغتصبت خطيبة اخي البارت الحادي عشر 11 بقلم مهرائيل ماجد عادل

رواية اغتصبت خطيبة اخي كاملة

رواية اغتصبت خطيبة اخي الفصل الحادي عشر 11

ام اروى.. انتي هبله يبنتي ازاي تقوليله كده مهما كان خطيبك.. ربنا يهديكي يبنتي وتبطلي لبسك القصير وطريقتك ف التعامل دي 
اورى...يوووه ياماما كل شويه لبسك، تعاملك، طريقتك، مالي يعني م كل البنات زيي متبقيش قفوشه وقفل
ام اروى..بس انتي مش زي حد..خافي من ربنا وقربي لُه كل ده مش هينفعك وصوني خطيبك وربنا يهديكي يبنتي
اروى بالامبلاه..ماشي ماشي
اروى..بابي انا خارجه مع اصحابي وهرجع بليل 
الاب..ماشي ي حبيبتي بس متتاخريش عن12
اروى...متبقاش دقه قديمه ي دادي كل اصحابي بيرجعوا متاخر
الاب بتفكير..امم ماشي 
ام اروى بصتله بيأس وحزن على اللي سامح لبنته تعمله غصب عنها متقدرش تتكلم "ياارب اهديها للطريق الصح ونور طريقها"
اروى لبست ونزلت علشان تقابل صُحابها "اروى معاها عربيه جايباها بفلوسها اللي اخدتها من حبيبها السابق اللي كانت بتحبه هي مكنتش بتحبه بمعنى ادق بتشتغله علشان فلوسه"
__
 الشركه رنت علي سيف امبارح علشان يبداء شغله وانهارده لبس ونزل وكان نازل من باب عمارتهم لاحظ واحده حلوه اوي داخله العماره بس.مش باينه ملامحها كلها من النضاره 
سيف بأنتباه..اووه مين القمر دي "مش قادر يغض بصره عنها"
البنت..افندم
سيف بانتباه..هاا اسف هو حضرتك جايه لمين هنا
البنت..ده يخص حضرتك ف حاجه
سيف باحراج..اوبا علي الكسفه اللي انت فيها ي حازم..لا احم مش قصدي يعني وجه جديد ف العماره بتاعتنا ف حابب اعرف.مين
البنت...عمومًا انا طالعه لحد هنا من قرايبي
سيف..ممكن اعرف اسمك
البنت..جراا اي بقي هتتعدى حدودك والـ اي...كل ده والبنت بتداري وشها وحابه تخلص الحوار 
سيف شك ليه هي عماله تداري وشها وبتقفل كلام ونبرة صوتها مش غريبه عليه..و واضح انها بتحاول تتخن صوتها او تغيرُه
سيف.. خلاص خلاص اسف انا ماشي اصلا سلام.. وسابها ومشي 
البنت بـ راحه... اوووف الحمدلله انه معرفنيش وشالت النضاره من على وشها وكانت اروى. "عارفه انكوا كنتوا متوقعين انها حنين😂👀" 
طلعت اروى لـ مامة سيف وخبطت الباب
الام.  ايوه ايوه جايه مين اللي بيخبط علي الصبح كده
اروى... افتحي انا اروى ي طنط
الام بترحاب... اروى حبيبتي عامله اي اتفضلي ادخلي... وفضلت تبوس وتحضن فيها 
اروى.. حبيبتي ي طنط انا بخير انتي عامله ايه 
الام... انا طول مانتوا مبسوطين انا حلوه
اروى بدموع تماسيح... يرضيكي ي طنط اللي عمله سيف
الام بخضه..  عمل اي
اروى.. زعقلي ورمى الدبله ف وشي
الام.. ابن الهبله المفروض انتي اللي ترمي الدبله ف وشه مش العكس بس خلفتي بقي اعمل اي حافظ مش فاهم😂..المهم هو عمل كده ليه
اروى ضحكت وكملت كلامها..لما انا كنت مضايقه انه مش بييجي او مش بنخرج من عصبيتي الصراحه شتمته من وراه وهو بالصدفه جه وسمعني
الام.. لا زعلتيني ازاي تشتميه وابن الموكوسه التانيه انا هشوف شغلي معاه متقلقيش وبطلي عياط بس 
اروى بتمسح الدموع...حاضر ي طنط
الام...طنط اي قوليلي ي ماما
اروى بابتسامه شريره...حاضر ي ماما 
الام..المهم تعالي نفطر انا عملت فطار
اروى..لا ي طنط قصدي ي ماما انا لسه واكله قبل م اجي
الام...تعالى بس كلي لقمه علشان تتخني بدل ماانتي معصعصه كده 
"فصلت😂"
اروى بضيق..حاضر
__
فـِ الـشركه
طبعًا السكرتيره فهمته هيشتغل ف انهي قسم والدنيا تمام
"لو هبدت ف شغل الشركات وكده عدوها لاني معرفش هما بيعملوا اي اصلا😂👀"
ابتدا سيف يتعرف على زَمايله ف الشركه وكون صدقات وشغله كان بيخلص بليل اليوم عدى بدون شئ يُذكر غير الشغل 
__
فِ البيت الباب خبط وام سيف فتحت الباب.
سيف...سالخيررر
الام..مساء النور ي اخويا عملت اي ف الشغل
سيف راح ناحيه السفره واخد تفاحه..عال العال ياماا
الام..اما؟؟الفاظك بقيت سوقيه 
سيف...حبيبتي تسلميلي المهم عملالنا عشا اي بس لان الواحد هيموت م الجوع
الام...استنى الاول اي اللي عملته مع اروى ده
سيف ساب التفاحه من ايدُه بضيق..عملت اي 
الام..بترميلها الدبله يابن الهبله هو مش كان المفروض الدبله دي انت اللي شاريها😂
سيف بتذكر وضحك....اوبس معلش كنت متعصب
الام..المهم تروح تصالحها وتاخد الدبله منها 
سيف بعند..لا
الام...يعوض عليا عوض الصابرين يبني بطل عند انت مش طفل
سيف..لا طفل بتقولي مالكش حق عليا
الام..معلش هبله وصغيره مش فاهمه الاصول علمها انت 
سيف..طيب طيب روحي بس جهزي الاااكل ياااامااا
الام..حاضر رايحه اهو روح غير هدومك واول م اخلص هنادي عليك 
سيف..ماشي ي ست الكل 
الام..ربنا يجبر بخاطرك ويسعدك ي حبيبي
سيف وزغزغها..تسلميلي ي قلبي انتي
الام بضحك...ولد عيب انا امك ياللي تتشك ف كرشك
سيف..واي يعني اما اهزر مع كبيرتنا 
الام بضحك...طب روح روح عقبال م اخلص 
سيف...ماشي
___
سيف دخل يغير وجاله تليفون
سيف...الو 
مها السكرتيره.. الو ي سيف بكرا فيه ميتينج مُهم تعالى بدري لان المدير هيبقي موجود وفرصه تعرفه وتقدمله المشاريع اللي انت عاملها
سيف..تمام بكرا الساعه سبعه هكون هناك
مها بدلع..ماشي ي بيبي
سيف بعد م قفلت...بيبيه ف عينك بنت ملزقه 
__
تاني يوم الصبح سيف صحي ولبس ورن علي ستت زفته...الوو
اروى بنعس..الووو
سيف بمعاكسه...صباح الورد علي عيونك ي جميل
اروى..اي ده انت رايق بقي
سيف ف سره...خمسه ف وشك..وكمل😂😂..اه يجميل المهم عامله اي 
اروى بزعل مصطنع..زعلانه منك كده تنهي اللي بينا بالسهوله دي
سيف بنرفزه..مانتي اللي مستفزه الصراحه
تروى بتهدي الموضوع..خلاص ي حبيبي اسفه 
سيف...طيب..اجهزي علي الساعه سبعه بليل كده هاخد ونخرج
اروى...بجد ي سيف
سيف بضيق..اه ي قلب سيف يالا سلام هقفل عندي شغل 
اروى..ماشي سلام 
__
ابتدوا يتجمعوا علشان الاجتماع اللي هيكون موجود فيه المدير المجهول ده..
سيف لزميله هاني..هو المدير ده اتأخر ليه المفروض يكون مواعيده مظبوطه 
هاني..مش عارف اكيد فيه زحمه وال حاجه
سيف...هو انت مشوفتوش قبل كده
هاني..شوفت المدير اللي قبله لكن ده  صاحب الشركه الجديد
سيف...امممم
السكرتيره...اهم حاجه بلاش رغي كتير المديره مش بتحب الهزار ف الشغل وكل حياتها جد ف اتمنى ترفعوا راسنا 
سيف باستغراب...مديره هو مش راجل 
الباب خبط واتفتح ودخلت منه المديره...صباح الخير
سيف بصدمه....انتيييييي
يتبع الفصل الثاني عشر 12 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent