رواية انا واختي الفصل الخامس 5 - بقلم نور عصام

الصفحة الرئيسية

 رواية انا واختي البارت الخامس 5 بقلم نور عصام

رواية انا واختي كاملة

رواية انا واختي الفصل الخامس 5

ملك. طلعت الشقه اول ما فتحت الباب وانصدمت لقت الشقه كلها متبهدله ومكركبه خافت وجريت علي جوا مليكه مليكه
مليكه.  مش بترد
ملك.  دخلت اوضة اختها فتحتها ملقتهاش صرخت وفتحت فونها ورنت وللاسف الفون كان موجود عالسرير قعدت تعيط وتقول ايه بس اللي حصل انا السبب وبعدين فاقت وقالت اكيد الزفت وليد لا لا لسه مافاق وبعدين انا لسه جايه من عنده اومال مين اللي عمل كدا ف اختي اااه يانا يا مليكه ياتري انتي فين طيب اتصل بمين بس ياربي فكرت ترجع الملهي بس الوقت اتاخر اكتر من الازم وكمان هي متأكده ان مفيش حد موجود قعدت ف الارض تعيط الي ان غفت
مليكه.   بدموع قالت انت مين وعاوز مني ايه 
طارق.  انتي سكرانه ولا ايه
مليكه.  لا طبعا عمري ما شربت
طارق. اها منا عارف انك شريفه قوي وكان بيتريق
مليكه.  انا اول مره اشوفك حرام عليك خليني امشي
طارق. تمشي تؤ تؤ دا احنا لسه القاعده معنا مطوله يا قمر انتي
مليكه. خافت وقالت الله يخليك انا معملتش فيك حاجه
طارق. بعصبيه من بردوها وردها قالها معملتيش بقا واحده زيك تضحك عليا انا وتاخد مني 500 دولار وتمشي كدا من غير حتي ما المس ايدها
مليكه. هنا فاقت وعرفت انو بيتكلم عن اختها
طارق.  لا يا روح امك انا لازم اعيش بفلوسي فاهمه
مليكه.  بس انا ماخدتش منك حاجه
طارق. قرب منها وحط ايده علي وشها وقالها وال 500 دولار ايه نستيهم عموما انا منيتش بقلمي نور عصام 
مليكه.  ف نفسها ياربي يعني لو قولتله اني مش ملك ما هو بردو عاوز يعمل اي حاجه وانا واختي اللي هتأذي اااااه منك يا ملك حرام عليكي،
جروب روايات بقلم نور عصام 
طارق.  روحتي فين يا حلوه
مليكه.  طيب سيبني وانا اجيبلك فلوسك
طارق.   هههههههه
مليكه. ارجوك خليني امشي،وانا هعملك اللي انته عاوزه بس مشيني
طارق.  اللي انا عاوزه هاخده يا قطه اخليكي تندمي علي ردك عليا وتصرفك معايا ولا قلة ادبك وشتيمتك فيا 
مليكه.  انا اسفه مش هعمل كدا تاني
طارق.  طريقتها ف الكلام عصبته اكتر من الازم قرب عليها
مليكه. صرخت
طارق.  لا لسه بدري علشان تصرخي كدا
مليكه. ابعد عني يا حيوان انت فاكرني ايه
طارق.  ضربها بالقلم علي وشها وقالها انا حيوان يا بنت الكلب ان ماوريتك مبقاش انا طارق
مليكه.   بتحاول تبعده عنها
طارق. بيتهجم عليها اكتر
 مليكه. ارجوك انا مش هي انا مش اللي انت تقصدها
طارق.   لازم اكسر عينك دي علشان لما تشوفيني تاني تختفي
مليكه.  حيوان وحقير انت فاكرني ايه
روايات بقلم نور عصام 
طارق.  انتي هتعملي عليا شريفه يااا  انا بنفسي شايفك وانتي خارجه مع وليد والبنات ايه كنتو رايحين تصلو الفجر
مليكه.  اخرص قطع لسانك انا اشرف منك ومن مليون واحد زيك
طارق.  مسك ايدها الاتنين ورجعهم ورا راسها وبيحاول يبوسها
مليكه. بتقاومه وبتصرخ
طارق.  رماها عالسرير وراح جاب حبل واتهجم عليها وربط ايدها ورا راسها وسيطر عليه شيطانه وشهواته
مليكه.  بدموع ارجوك سيبني حرام عليك هتندم انا اناا
طارق.   ما عاد شايف قدامك شيطانه هو اللي بيحركه وكلامها وهو مفكر انها تتصنع عدم معرفته جننه اكتر
مليكه.  ااااااه ااااه وبتحاول تبعده عنها برجليها وهو اتحكم اكتر فيها وهنا الشيطان والشهوه عمو عيونه وقلبه وعقله
وبعد بعض الوقت بعد عنها واتفاجئ انها بنت
مليكه. اغمي عليها
طارق.  ايه دا مش ممكن مش معقول انا كنت فاكرها مش بنت ازاي كدا وهي كل ليله ف الكباريه وكمان شوفتها خرجت مع وليد وبصلها 
مليكه.   دموعها علي خدها ولسه مغمي عليها من اثر جنونه ووحشيته 
طارق.  قام وقف ورمي عليها الغطا وخرج
بعد فتره
مليكه.  فاقت وبكل تعب بتحاول تقوم وبس شافت نفسها صرخت بأعلي صوتها وانهارت
طارق.  سمع صوتها جري عليها 
مليكه.   بتصرخ وبتقول منكم لله انت وهي حرام عليكم
طارق. مستغرب كلامها ومين اللي بتتكلم عنها دي حاول يقرب منها
مليكه. صرخت وقالت ابعد عنيييييي ابعععععععد حرررررام
طارق.  للحظات اشفق عليها
مليكه.    قعدت تعيط وبعدين قالت انا لازم امشي
طارق.   بصلها وخرج وقفل الباب عليها بالمفتاح
مليكه.   حاولت تقوم ولبست هدومها وبتخبط عالباب بس مفيش رد خبطت تاني وبردو مفيش فايده قعدت علي الارض تعيض
واشرقت الشمس بنور ربها
ملك.  جهزت وراحت الجامعه ملقتش اختها
مروة.  بتجري كدا ليه
ملك. غوري من وشي ومشيت 
طارق.   راح يفتح الباب مش بيفنح
رواية انا واختي بقلمي نور عصام
مليكه. سانده عليه
طارق.   قالها ابعدي عن الباب
مليكه.  بتعب وحزن وقهر بعدت
طارق.  دخل وبص لشكلها لقاها كانها عجزت عشرين سنه وشها شاحب عيونها منتفخه من كتر الدموع والعياط وانفها احمر شفايفها بيرتعشو 
مليكه.  بصتله وقالت حسبي الله ونعم الوكيل
طارق.  اهدي كدا علشان نعرف نتكلم
مليكه. ما حست بروحها وهجمت عليه وصرخت وقالت اهدي دبحتني وتقولي اهدي دمرتني وتقول نتكلم قضيت علي حياتي ومستقبلي وكمان ليك عين تتكلم معايا انت واحد حقير وحيوان وبتضرب فيه
طارق. مسك ايدها قالها اخرصي بقا
مليكه. ربنا ينتقم منك حسبي الله ونعم الوكيل
طارق.   بصلها ومش بيتكلم
مليكه.  مفكرتش ف ربنا مفكرتش ف امك واختك واي بنت تقربك مش هسامحك حسبي الله نعم ‏الوكيل وقعدت ترددها كتير وقالت هيجي اليوم اللي هتندم فيه
طارق.  بجمود قالها اندم عليكي انتي 
مليكه.   هتندم وبكرا تشوف
طارق.  بغيظ قالها اهم حاجه عندي،اني شوفتك وانتي مكسوره ذليله 
 مليكه.  ومش هترتاح بعد ما شوفتني مكسوره وذليله مش هتشوف النوم بعد كدا عمرك ماهتشوف الراحه بعد اليوم
طارق.  خرج وقفل الباب بعنف
مليكه.  عيطت بصوت عالي وقالت ادي اخره عدم سمع كلامك اااااااااه اااااااااااه ااااااااه
طارق.   خرج وراح شركته وما قدر يكمل خرج منها وضل يمشي بالعربيه ف الشوارع الي ان اتي اليل 
ملك.   كانت بتعيط ف شقتهم قامت وراحت الملهي وبس دخلت شافت ساهر ويوسف وطارق جريت عليهم زي المجنونه
طارق.  اول ما شافها استغرب وبصلها بذهول
ساهر. ايه هو انت اول مره تشوفها بتبوصلها كدا ليه
ملك. فهمت فورا وراحت عنده ومسكته من ياقة قميصه وقالت اختي فين قسما بالله لو ما قولتلي اختي فين لقتلك دلوقتي
ساهر ويوسف. مش فاهمين حاجه
طارق.   هنا فهم انهم اتنين وافتكر كلام مليكه وهي بتقوله مش انا انا ما اخدت منك حاجه وافتكر كل كلامها علي انها متعرفوش
ملك.   بترج فيه وقالت اختي فين محدش عملها غيرك
ساهر. مسك ايدها وقالها اهدي يا ملك فيه ايه بس
ملك. بعصبيه قالت بعد ما وصلتني امبارح انت ويوسف دخلت شقتنا لقيتها مبهدله واختي مش موجوده ومش قادره اوصلها ف الاول شكيت انو وليد بس هو مكنش قادر يتحرك بعد ما خدرته ومحدش له مصلحه ينتقم مني غير الحيوان دا بقلمي نور عصام
ساهر ويوسف.  معقول 
ساهر.  طارق انت عملت كدا 
يوسف.  انتي عندك اخت
ملك.  بقهر قالت ايوا توأمي وتشبهني ومفيش فرق بينا علشان كدا الحيوان دا اخدها علي انها انا 
يوسف.   لدرجه دي معرفهاش
ساهر.  البت فين يا طارق
طارق.   معرفش
ساهر. البنت فين يا طارق ومش هعيد كلامي تاني
طارق.  عندي بالفيلا
ملك.  عملت فيها ايه
طارق.   مردش عليها 
ملك.  شدته وقالت وديني عند اختي با ابن الكلب وقسما بالله لو كنت أذيتها ما هرحمك
ساهر.  قالها يلا تعالي وبص ل طارق وخرجو كلهم
وبعد بعض الوقت وصلو فيلا طارق
ملك.  بعد ما فتح طارق الباب دخلت زي المجنونه تدور علي اختها
ساهر.  اهدي يا ملك
ملك. اختي فيييين 
طارق.  طلع فوق وهما وراه
ملك.  فين مليكه فين
طارق.  لاول مره ينتبه لاسم مليكه بصلها وكله ندم وراح علي الاوضه وفتحها وهما دخلو وراه
مليكه. كانت قاعده علي الارض وسانه علي السرير وحطه دماغها بين رجليها ودموعها ما نشوفت
ملك.  جريت عليها وقالت مليكه مليكه حبيبتي وضمتها
مليكه.  انتبهت لها وبعدين بصت شافتهم كلهم
ملك.  حبيتي اسفه حقك عليا وبتحاول تقومها
مليكه. قامت وشكلها كافي عن اي كلام
ملك.  مسكت ايدها وقالت حبيبتي مالك جرالك ايه عمل فيكي ايه
مليكه. مش بترد
ملك.  ردي عليا يا مليكه عملك ايه
مليكه.  بنهيار قالت عاوزه تعرفي عملي ايه حاضر يا اختي يا حبيبتي انا هريحك واقولك انو اغتصبني اغتصبني بهمجيته ووحشيته ارتاحتي دلوقتي يا ملك ارتاحتي لما رميتي نفسك وسط وحوش ارتاحتي لما مشيتي ورا عنادك ومسمعتيش كلامي ارتاحتي لما دمرتيني ارتاحتي لما حرقة قلبي وقلبك بقلمي نور عصام ارتاحتي لما جربتي العيشه وسط اقزر الناس وبصتلها وقالت دفعتيني تمن غلطتك اوعي تكوني فاكره انو لو كنتي انتي اللي حصلها كدا انا كنت هكون مبسوطه بالعكس كنت هموت عليكي لانك انا حته مني وبحزن ودموع قالت اختي مات والتفتت تمشي 
طارق.  مسكها من دراعها وقالها مليكه اهدي وانا هصلح غلطتي
مليكه.   الغلط غلط اختي وانا دفعت تمنه غالي قوي 
طارق.  مكنتش اعرف انك مش هي
مليكه.  عذر اقبح من ذنب
طارق.  خليكي وانا هتجوزك اليوم
مليكه.  انت مخوفتش من ربنا ولا همك توسلاتي ولادموعي وحرقة قلبي ودمرتني وسمحت لشيطانك يتحكم فيك
طارق.  اسف والله انا ندمان سامحيني
مليكه. لو اخر راجل بالدنيا كلها عمري ما هبصلك
طارق.  مليكه
مليكه.  حسبي الله ونعم الوكيل ومشيت
ملك.  صرخت وراحت علي طارق وقعدت تضرب فيه
ساهر ويوسف بيبعدوها عنه
ملك. جريت ورا اختها 
مليكه. خرجت من الفيلا
ملك. لحقتها ومسكت ايدها وقالت مستحيل تبعدي عني انا عرفه اني غلط بس مقدرش استغني عنك حقك عليا سامحيني
مليكه.  كان عندي اخت وماتت وشدت نفسها منها
ملك.  لاااااا
ساهر ويوسف. راحو عليها وساهر قال تعالي يا ملك نوصلكم
ملك. اختي مشيت اختي ضاعت انا السبب يارتني سمعت كلامها 
ساهر.  اخدها من ايدها وقالها اركبي علشان نشوف اختك ونوصلكم البيت ومتقلقيش انا هتكلم مع طارق
مليكه.  شاورت لتاكسي ولسه هتركب 
يوسف.   ركب وبصلها وقالها الوقت متأخر 
مليكه. ركبت وما اتكلمت 
وبعد شويه وصلو البيت 
مليكه نزلت وطلعت شقتهم
ملك.  كانت وراها فتحت الباب ودخلو وافتكرت كلام ساهر انها تسيبها تهدي وبعدين تكلمها
مليكه.  دخلت اخدت شاور وراحت تصلي وتدعي ربنا يخرجها من محنتها ودموعها ما وقفت 
ملك.  كل شويه تبص عليها لكن مش قادره تكلمها
وتاني يوم الصبح
ملك.  بتحاول تكلم اختها
مليكه.  مش بتديها فرصه وضل الحال لفتره ومليكه مخاصمه اختها
ملك.  مش بتروح الكليه علشان اختها مش بتروح وكمان حالتها
وبعد اسبوع
وليد.  اتصل علي ملك
ملك.  قالت عاوز ايه
وليد.  هكون عاوز ايه ارجعي الشغل ومتقلقيش اللي حصل مش هيتقرر تاني انا عارف انك زعلانه بقلمي نور عصام 
ملك.  مش راجعه انا قولتلك من الاول انو كان بمزاجي
وليد.  تمام يا حلوه فلاشه صغيره كدا وانتي بترقصي ف الكباريه وصحابك وكل طلبة الجامعه بتفرجو علي ملك هانم مثال الشرف
ملك.  انا اشرف منك ومن الدنيا كلها وانت عارف وبعدين انا كنت بلبسي يعني عادي سهرانه شويه مع اصحابي
وليد.  سهرانه مع اصحابك ف كباريه يا لوكه
ملك.  عادي تجربه جديده وعلي فكره انا مش بتهدد لاني كنت برقص ومفيش كلب من اللي عندك قدر يقرب مني لاني مسمحتش بدا
وليد.  الليله ترجعي الشغل وإلا الفلاشه بكرا تكون ف الجامعه والعيار اللي ميصبش يدوش ولا ايه رايك يا لوكه
ملك.  ولا يهمني
وليد. هنشوف يا قطه وقفل 
ملك.  ماشي يا ابن الكلب ان ماوريتك وقامت لبست ومشيت وبعد شويه وصلت وراحت لعنده المكتب
وليد.   اول ما شافها ابتسم وقال ايوا كدا اعقلي
ملك. بكل هدوء طلعت صور الورق اللي معها وقالت اتفضل حضرتك يا استاذ وليد شوف كدا
وليد. ايه دا 
ملك. شوفه وانت تعرف
وليد. بس شاف الورق قام وقف من عالمكتب وقال مستحيل 
ملك.  بكل هدوء قالت ودلوقتي اتفضل برا
وليد. من برودها طلع سلاحه من الدرج ووجهه ناحيتها
ملك. ببرود قالت الورق سليم والشرطه علي وصول فياريت تمشي قبل ما يتصرفو معك ومتنساش تاخد معاك الفلاشه
وليد. با بنت الكلب و ........
توقعاتكم حصل ايه

يتبع الفصل السادس 6 اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent