رواية احببت ابن خالتي الفصل الخامس 5 - بقلم رحمة خالد

الصفحة الرئيسية

رواية احببت ابن خالتي البارت الخامس 5 بقلم رحمة خالد

رواية احببت ابن خالتي كاملة

رواية احببت ابن خالتي الفصل الخامس 5

ياسر بصراخ:لااااا امي وقعد يعيط
الدكتور بحزن:شد حيلك يا استاذ ياسر.. ممكن تيجي دلوقتي تستلم الجثه
ياسر بدموع:ح حاضر.. قفل الدكتور
ياسر بدموع وصراخ:اكيد ده عقاب من ربنا ليا على اللي عملته انا ازاي بالقزاره دي وبص على يارا اللي غرقانه دم وقعد يطعن فيها انتي السبب انتي السبب حسبي الله ونعم الوكيل فيكي.. وقامت روح بيته وغير هدومه وسافر 
تاني يوم ياسر وصل المستشفى استم جثه امه وخلص إجراء الدفنه
**************
في فيلا اسر القناوي 
اسر دخل اوضه ورد واتصدم
اسر شاف ورد واقعه على الأرض 
اسر بخوف:ورد ورد مالك انتي ازاي نتزلي من على السرير كده 
ورد زفته وقالت:ابعد عني 
اسر شالها غصب عنها وقعت تزق فيه وحطها على السرير
اسر:بطي عند
ورد بعضب:اطلع برا ونادي ماما
اسر بضحك:انا مش مالي عينك يعني 
ورد بعضب:اطلع بررررررا
سحر طلع على صوت ورد
سحر بقلق:في اي يا بنتي
ورد:خلي البني آدم ده يطلع برا
سحر بضحك:عملتلها اي يا اسر
اسر بضحك:والله يا خالتي انا دخلي لقيتها واقعه في الارض
سحر بخوف:يا بنتي قولتلك متقوميش 
ورد بدموع:يا ماما انا مدايقه من القعده عايزه اشوف انا مش شايفه نور خالص
سحر بحزن:يا حبيبتي هنروح بكرا ان شاء الله وهتعملي العمليه وهتفتحي تاني بإذن الله 
اسر:انا حجزت بكرا وهنسافر الصبح ان شاء الله 
ورد:انت تسكت خالص
اسر بضحك عكس اللي جواه:خلاص اهو سكت خالص 
(البت ورد دي عايزه الضرب اي البت المعقده دي😂😂يا عيني عليك يا اسر😂) 
سحر بصت على اسر: اطلع انت يا بني وانا هتكلم معاها شويه
اسر هز دماغه بحزن وبمعني ماشي وخرج
سحر:يا ورد يا مينفعش اللي بتعمليه ده حرام عليكي اسر لو مش بيحبك مكنش وقف جمبك انتي مشوفتيش كان عامل ازاي لما كنتي في العنايه اسمعي حصل اي مع أسر في الشركه... وحكتلها كل اللي حصل
ورد بدموع:ازاي انا كنت غبيه كده يا ربي هو اكيد مش هيسامحني دلوقتي هو حاول معايا كتير عشان اسمعه وقعدت تعيط
سحر:اهدي يا حبيبتي انا هنادي على اسر دلوقتي وانتي تتكلمي معاه شويه
ورد هزت دماغها بمعنى ماشي
خرجت سحر ودخل اسر
ورد حست بحركه:اسر انت هنا 
اسر بحزن:اه خالتي قالت انك عايزني
ورد دموعها نزلت:انا اسفه يا اسر اني فهمتك غلط والله اي واحد مكاني كانت هتفهم كده انا اسفه متزعلش مني وقعدت تعيط 
اسر خدها في حضنه:اهدي يا يروحي خلاص انا مش زعلان 
ورد بدموع وخجل:بحبك اوووي
اسر بفرحه:اخير نطق ابو الهول
ورد بضحك:بس بقا
ورد بغضب : تمشي البت الحربايه دي من الشركه خطافه الرجاله دي 
اسر بضحك:هي شريكه معايا في الشركه بس انا دلوقتي خلاص كبرت الشركه ومش محتاجها معايا تاني.. طلبات أوامر يا حبيبتي همشيها
في اللحظه دي تليفون اسر رن وكان ياسر 
اسر:هرد على التليفون وهجيلك تاني يقلبي وخرج برا الاوضه
اسر:الو يا ياسر عامل اي يا حبيبي الحجه عامله اي
ياسر بندم ودموع: انا مش كويس خالص يا اسر
اسر بقلق: مالك يا ياسر في اي 
ياسر:امي اتوفت انهارده استلمت جثتها ورجعت انا في البلد دلوقتي 
اسر بحزن:البقاء لله انا وتامر هنجيلك دلوقتي 
ياسر بحزن ماشي وقفل 
اسر وتامر وصلوا ل ياسر 
اسر بحزن:شد حيلك يا ياسر
تامر بحزن:البقاء لله يا ياسر ده قضاء وقدر
ياسر بدموع:اسر انا اسف سامحني وقعد يعيط 
اسر بعدم فهم:مش فاهم اسف على اي 
ياسر حكاله كل حاجه تحت صدمه اسر وتامر 
اسر بصدمه:ياااه ليه كده يا ياسر ليييه كده انا عملتلك اي عشان تعمل كده انا كنت بتمنى الخير كنت بعمل اللي اقدر عليه عشان افرحك
تامر بصدمه:ليه يا ياسر بصيت على الفلوس اهو طمعك دمرك شوفت حصلك اي 
ياسر بعياط:والله غصب عني هي كانت بتهددني بأمي وقالت لو مكملتش معايا هتوقف عمليه امي وانتو عارفين ان يارا لما تقول كلمه بتعملها.. سامحني ونبي
ياسر بصله بقرف:هي فين الزفته دلوقتي 
ياسر:قتلتها 
تامر واسر بصدمه وصوت واحد:قتلتها انت وديت نفسك في داهيه
ياسر بدموع:عادي مفيش حاجة هعيش عشانها اغلى حاجه عندي راحت 
ياسر مسك تليفونه
اسر:هتعمل اي
ياسر بحزن:هعمل اللي استاهله
ياسر رن علي الشرطه:عايز أبلغ عن جريمه قتل انا القتال
اسر وتامر وافقين😳😳
***********
في فيلا اسر 
دخل راجل ملامحه باهته وباين عليه التعب
سحر بصدمه:أحمد (اللي هو أبو ورد) 
احمد بندم وتعب:ان*****
يتبع الفصل السادس 6 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent