رواية احببت متزوج ولكن الفصل الرابع 4 - دهب مبروك

الصفحة الرئيسية

رواية احببت متزوج ولكن البارت الرابع 4 بقلم دهب مبروك

رواية احببت متزوج ولكن كاملة

رواية احببت متزوج ولكن الفصل الرابع 4

وفجأه ادهم خبط في ادهم وادهم بص ناحيه سلمي  بصدمه وبص لخالد تاني وقال اسفه مكنتش واخد بالي 
خالد..  قفل المكالمه اللي كانت معاه اللي كان بيكلم ادهم اصلا وبص لادهم وابتسم وقالوه انتا متعرفنيش 
ادهم...  بقولك انا ماشي علشان متشفنيش وانتا خالي بالك علي نفسك ومشي اتحرك علي الشركه ..
فلاش باااااك....  
ادهم...  شاور لخالد 
خالد..  نعم 
ادهم..  دي سلمي اللي حكتلك عليها قرب منها وخليها تنسني 
خالد..  بس 
ادهم..  بس اي روح ورايا وانا هبقاا اكلمك فون وانتا وطريقتك بقاا 
خالد..  خلاص ماشي وخرج راح لسلمي وحصل اللي عرفتوه...  
باااااااك...  
خالد في نفسه...  اتمني اللي بتعملوه ده يا ادهم يكون الصح.... ورجع للشله..  
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
في فيلا الدسوقي...  
ساره...  طنط ممكن اعد معاكي شويه 
مامت ادهم..  لا انا مش فاضيه 
ساره..  هو ليه حضرتك مش بطقيني كده 
مامت ادهم...  حساكي بتلعبي لعبه كبيره ومش مرتحالك خالص 
ساره..  بتوتر..  لعبه اي انا مش بعمل حاجه واسفه لو دايقتك ومشيت طلعت الاوضه بتعتها 
مامت ادهم...  عمري ما ارتحتلك يا ساره ولا هرتحلك وربنا انا قلبي بيقولي انك هتعملي حاجه كبيره اووي بس اي هي مش عارفه...  
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
ــــ يوم جديد علي ابطالنا ــــ 
يصحي ادهم ويلبس وينزل 
اما ساره تكلم مروان وتقولوه 
الوليه ام زفت ادهم دي مش مرتحالي 
مروان..  انتي اتعملي طبيعي متخافيش  
ساره..   انا خايفه اتكشف 
مروان...  لا متقلقيش 
ساره...  ههه ادهم مفكرني بحبوه ههه وانا متجوزها علشان فلوسه بجد ادهم ده مغفل اووي
في الوقت ده ادهم دخل علي ساره الاوضه وضربها حته قلم وقالها بقاا كده يب ال  *** وهي قفلت وفضل يضرب فيها بالاقلام ومامتوه جت علي الصوت واخوه رامي 
رامي..  في اي سابعا 
ادهم...  رجعت اخد الملف ده وسمعت الست هنام بتقول عليا مففل ومتجوزني علشان فلوسي مش بتحبني ووجهلها الكلام وقال متفقا عليا انتي ومين يا بت انطقي 
ساره بعياط..  انتا كداب 
ادهم..  ضربها بالقم وقال انطقي 
ساره..  انا ومرون 
ادهم..  يا ولاد ال ****
اما رامي ومامت ادهم..  كانوا وقفين في حاله صدمه من اللي بيحصل 
مامت ادهم..  انا قولتلك اني مش مستريحالك.. 
ساره..  اسفه سمحوني ونبي ادهم انا بحبك 
ادهم...  انتي طالق يا ساره وارجع مشفكيش ولو شفتك هنا تاني متلوميش الا مفسك بكرهككك بكرهكك يا شيخه 
ونزل وهو ماسك نفسوه وصعبت عليه نفسوه وقد اي هو كان مغفل فعلاا زي ما قالت وركب عربيتوه وفضل سايق بأعلي سرعه ومكنش عارف هو رايح فين وفجأه خبط في بنت والناس اتلمت عليه وهو شلها ونقلها لاقرب مستشفي 
ــــــــــــــــــــــــــــ
ـــ في المشتشفي ــ 
ادهم..  دكتور بسرعه 
الممرضه..  خدت منوه البنت ودخلتها اوضه وندهت الدكتور وبدأوه ينقظوها ووشها كان متغرق دم لان الخبطه مكنتش قليله 
وبعد شويه الدكتور.. خرج وقال للاسف المريضه في غيبوبه ومش هتفوق دلوقتي 
ادهم بصدمه ...  نعم
الدكتور...  دي الحقيقه بس حضرتك جوزاه ولا مين واحنا لازم نبلغ بلويس علشان شكلها حاجه خطر 
ادهم.. انا ادهم السيوفي وانتا مش هتبلغ ولو متعرفنيش اسأل عني ولا تحب تبلغ ونقفل المستشفي دي 
الدكتور بخوف..  لا كل حاجه هتبقاا تمام متقلقش 
ادهم..   ايوه هو كده بالضبط 
ـــــــــــ 
عند ساره 
لمت هدومها وخرجت من الفيلا وهي زعالنه اووي انو كشفاها بدري قبل متوصل لاي فلوس 
وبعد شويه وصلت البيت بتاعها 
مروان..  اي ده مالك  
ساره..   استريحت كده من عميلك دي اهوو بقاا اسمي مطلقه ومخدش اي حاجه منوه 
الاب والام واقفين  بذهول 
الاب..  في اي فهموني 
ساره.. انا مش بحب ادهم ومثلت اني بحبوه علشان اخد منوه اي فلةس بس اتكشفت بدري للاسف وملحقتش اخد حاجه 
الاب.. نزل علي وشها وادها قلم جامد اووي 
وقال يا خساره تربيتي فيك 
ساره.. خدت شنطتها وطلعت اوضتها 
مروان.. في نفسه  هوريك يا ادهم علي الضرب اللي ضربتهولها ده 
ـــــــــــــــــــــــ
في المستشفي... 
ادهم..في نفسه بقاا كده يا ساره واللهي لوريكي يا ساره ولنتقم منك وهتشوفي طب مين اللي جواه دي انا نقص مصايب وفتح باب الاوضه ودخل وانصدم من اللي شافوه...
يتبع الفصل الخامس 5 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent