رواية انا واختي الفصل الرابع 4 - بقلم نور عصام

الصفحة الرئيسية

 رواية انا واختي البارت الرابع 4 بقلم نور عصام

رواية انا واختي كاملة

رواية انا واختي الفصل الرابع 4

ساهر. هتيجي بس مش دلوقتي
طارق. ليه دي لازم تتكسر الليله علشان تعرف مقامها كويس
ساهر.   علي فكره دي مش من اياهم
طارق.  ولما هي مش منهم ايه اللي جابها هنا ولا هتعمل علينا شريفه
ساهر. هي فعلا شريفه بس مجنونه شويه
يوسف.   غبيه حابه تجرب الدنيا هنا ماشيه ازاي  
طارق.  ياعم انت بتصدق الكلام دا هي ف واحده هنا مش 
يوسف.  قاطعه وقال لا هي فعلا كويسه 
طارق.  بغرور شيطان قال يعني هي لسه
يوسف.  اعتقد كدا ودا اللي واضح من تصرفاتها ومش مخليا حد يلمسها لا يقرب منها وبتتعامل بغرور
ساهر.  لا وايه عليها طريقه ف سحب فلوسك منك بمنتهي الحرفيه والهدوء ولا كانها عملت حاجه بقلمي نور عصام 
طارق.   بنت اللي اخدت
يوسف.  طلبت كام منك
طارق.  500 دولار 
يوسف.   بنت اللاعيبه
ساهر.   ههههههه
طارق.  لا وكمان تقولي هو انا اخدت حاجه
ساهر.  ههههههههه
طارق.  مالك يا عم
يوسف.  اصل نفس اللي حصل معاه
طارق.    هههههههه هههههههه
يوسف.   بصلها كدا
طارق.  موزه جامده والواد هيموت عليها ازاي وهي ولا هنا  
طارق.  انا اللي مستغربله ازاي وليد ساكت عليها كدا
ساهر.  وميسكتش ليه فلوس وبتدخله وهو دا اللي يهمه 
يوسف.  لا وكمان عرض عليها الجواز رسمي وهي رفضت
جروب روايات بقلم نور عصام  
طارق.  معقول وليد يعمل كدا دا مش سهل ابدا ازاي بت زي دي تعمل فيه كدا وبصلها تاني
يوسف.  اهو اللي فكرت فيه دا هو بردو نفس اللي فكر فيه وليد
ساهر.  فكك منها دلوقتي عملت ايه ف الشغل
طارق.  خلاص الشحنه قربت توصل
ساهر. تمام 
طارق.  البت دي عاوزها عندي ف اقرب وقت
يوسف.  استني بقا
ساهر.   هههههههه
طاوق. وحياتك لخليها تبكي دم وتقول حقي برقبتي
ساهر.  بصله وسكت
ملك.  نزلت وقعدت 
احد السكرانين راح عليها وقال مالك يا موزه قاعده لوحدك ليه
ملك.  أرفانه من ريحته
......   لدرجه دي حبيب القلب هجرك خلاص تعالي معايا وانا ابسطك وانسيكي الدنيا مش هو بس
يوسف.   اوبا بقا
ساهر وطارق.  مع بعض في ايه
يوسف.  القطه الشرسه
طارق وساهر. التفتو عليها
يوسف. ياتري هتعمل ايه معاه
ملك.   ممكن تقعد
.....   لسه هنقعد
ملك.  طبعا وفتحت ازازة وسكي وحطت ف الكاسه وقالت اتقضل 
....  تسلميلي يا قمر ورايح يقرب منها
ملك. زئته عنها وقالت اهدي
..... انا بصراحه مستعجل وانتي حلوه قوي
ملك.  500 دولار
.....  نعم ليه 
ملك.  قامت وقالت خلاص علي راحتك يا باشا
.....   مد ايده علشان يمسكها 
ملك.   بعدت عنه وقالت موافق ولا
......   موافق وقام وقف
ملك. لا اهدي كدا انا لسه عندي شغل اخلصه ونمشي وشاورت ل مروه
مروه.  راحت لعندها
ملك.  ممكن يا باشا تديها الفلوس
.....   الفلوس لعيونك انتي يا قلبي
ملك. وجع ف قلبك وبعدين قالت بس ادهملها هي علشان نمشي ومش نتأخر وبصتله بأغراء رواية انا واختي بقلمي نور عصام
......   ماشي كلامك يا قمر وطلع الفلوس وبعد شويه قالها يلا بينا 
ملك.  علي فين 
.....   علي بيتي
ملك.  طيب ومراتك
..... عند امها
ملك.  وافرض رجعت
.....  ملكيش دعوه وراح عليها وقالها يلا
ملك.  للاسف انا شغلي هنا بس ومش بخرج برا المحل 
......   يعني لو عاوزك هيكون ف المحل
ملك. اتصنعت عدم الفهم وقالت طبعا ويلا بينا نرقص 
.....   نرقص دا ايه انااا
ملك.  قاطعته وقالت انا رايحه ارقص عاوز تيجي تعالي ورايا مش عاوز انت حر ومشيت قبل تسمع رده
.....  بنت ال وقام وراها 
ملك.  بتبعد عنه وهو سكران ومش قادر يوقف
....   كفايه بقا انا مش قادر
ملك.   ولا انا والله وزئته بعنف ونزلت وراحت عند ساهر وقالت قول للتور اللي واقف قدام بيتي لو شوفته تاني هبيته ف القسم وبصت لفوق وشاورت ف الكاميرا ل وليد انها ماشيه والتفتت ل طارق وبصتله بتحدي ومشيت
يوسف.     مش سهله خالص بنت الذين دي
ساهر.  ازاي التور علي رأيها خلاها تشوفه
طارق.  ايه دا هو انت مراقبها ولا ايه
ساهر.   يعني 
طارق.  دي شكلها هتحلو قوي
......  فاق شويه وبيدور عليها ومسك بنت تانيه وقالها هو القمر راح فين انا عاوزها
يوسف وساهر وطارق ههههههه هههههههههه خلع ياحلو انت  
ساهر.  فهمت بقا وليد مش بيفتح بوئه معها ليه  
وتاني يوم
ملك.   بعد الساعه اتنين البنات راحو عندها وقالو يلا علشان نروح مع وليد باشا عيد ميلاده ملك اممم ماشي واتجمع شوية بنات وخرجو
ساهر.  هما رايحين فين 
يوسف.  اكيد عندهم سهره برا 
ساهر. بس ملك معاهم
يوسف.  خلاص بقا
ساهر. فهمه وقال لا البت دي فعلا غيرهم
يوسف.  هنشوف
ساهر. ايه رأيك نقوم
يوسف.  اوعي تكون عاوز تراقبهم
ساهر. بصله
وبعد بعض الوقت وصلو بيت وليد
وليد.  قدم لهم مشروب 
ملك. طبعا رفضت 
وايد. ايه رأيك تدخلي انتي المطبخ تعملي لنفسك حاجه انا عارف انك خايفه تشربي اي حاجه من ايد حد 
ملك.  ملوش لزوم انا مش عاوزه
روايات بقلم نور عصام
وليد.  لا لازم تشربي مش معقول كلنا بنشرب وانتي قاعده كدا 
ملك.  يا سيدي مش عاوزه 
وليد. اصر عليها وشاورلها عالمطبخ
ملك.  دخلت المطبخ وبس ثواني ما سمعت صوت حد خرجت جري 
وليد. ابتسم 
ملك.  اها هي دي خطتك انك تدخلني وتمشيهم
وليد.  ملك انا بحبك وعاوزك باي طريقه سواء جواز او غيرو
البناات نزلو 
يوسف وساهر.  كانو واقفين شافو البنات لوحدهم من غير ملك
يوسف. مش قولتلك
ساهر.  لا انا نظرتي مستحيل تخيب البت دي اتخدعت
يوسف.  يا عم كلهم زي بعضهم واهو شوفت بعينك
ساهر.  مستحيل
ملك.  قربت علي وليد وقالت جواز مش هتجوزك وساخه مستحيل اوسخ نفسي معاك ولا مع غيرك ولو ما بعدت عني وخلتني امشي بالذوق صدقني هموتك ومش هتردد ثانيه واحده
وليد.  لو موتي علي ايدك اعمليها يا ملك
ملك.    من عيوني وف لحظه طلعت من جيب بنطالونها مخدر ورشته عليه قبل ياخد باله هي عملت ايه وطلعت من جيلها شيك ومضته علي بياض وورق تاني بيع المحل ونزلت جري 
ساهر.   ملك اهي وبفرحه قاله مش قولتلك
يوسف. بس ليه اتأخرت
ساهر. معتقدش لحقت تعمل حاجه معاه دول كلهم كام دقيقه يعني اكيد علي ما قاومته وعرفت تنزل 
يوسف.  عندك ثقه جامده قوي فيها 
ساهر. لانها غيرهم فعلا 
ملك.   لمحتهم ف العربيه راحت عليهم وبكل هدوء قالت مادام انتو مراقبيني يبقي توصلوني وخصوصا ان الوقت اتأخر
يوسف وساهر.  احرجو 
ساهر.   واحنا نراقبك ليه احنا كنا معدين من هنا شوفناكي قولنا 
ملك.  قاطعته وقالت من غير متكمل انا مش مصدقه المهم روحني واعتقد انك عارف العنوان
يوسف. منين ان شاء الله
ملك. من التور اللي حطينه قدام بيتي
ساهر.  بصلها وابتسم وطلع بالعربيه
يوسف.  ممكن سؤال يا آنسه ملك
ملك. اتفضل 
يوسف.  انتي ليه جيتي هنا دا بيت وليد واحنا نعرفه كويس
ملك.  غبي كان فاكر انو ممكن يستفرض بيا
ساهر.  حصل حاجه
ملك. بكل هدوء قالت مبقاش،بنت امي وابويا لو كان لمس شعره مني
ساهر. فرح جواه لأنو مصدقها 
يوسف.  طيب ليه مانزلتي مع البنات 
ملك.  قالت مش بقولكم مراقبيني
يوسف.  احنا خوفنا عليكي وعلي رأي ساهر انتي غيرهم
ملك.  عموما انا مش المفروض اريحكم لانكم متخصونيش ولا تلزموني وزيكم زي غيركم بالنسبه ليا وانا اصلا معنديش ثقه ف اي حد بس انا لحركة الجدعنه اللي عملتوها دي ووصلتوني هقولكم 
ساهر. قولي يا ام العريف
ملك.  من غباءه افتكر انو ممكن لما يجبني بيته هيقدر يعمل الي عاوزه قالي انو عيد ميلاده اليوم وعازمني وانا قولتله تمام والبنات اكيد هتيجي هو نيته انو نكون لوحدنا بس لما فهم اني فهماه قال للبنات وبعد وصولنا اصر عليا اني اشرب حاجه رواية انا واختي بقلمي نور عصام وانا مش بشرب فصمم اني اعمل حاجه لنفسي من المطبخ بايدي علشان اكون متطمنه وانا طبعا كنت شاكه ان اكيد حاجه هتحصل دخلت المطبخ وهو خرج البنات وبعد ثواني صوتهم اختفي خرجت بسرعه لقيته لوحده قالي انو عاوزني بأي طريقه سواء جواز او اي شئ وطبعا هو نيته وقتها اي شئ وانا فهماه قربت منه وف لحظه رشيت عليه مخدر بس بعدها عملت حاجه هخليه يندم عليها العمر كله واعرفه انو يوم ما حب يلعب اختار غلط
ساهر.  عملتي ايه يا اخرة صبري
يوسف. استغرب كلامه ليها 
ملك.  مش مهم 
ساهر.  معلش يا ملك انا عاوز اعرف لان وليد مش سهل واكيد هينتقم منك صدقيني انا خايف عليكي وممكن اساعدك
ملك.  وانا مش خايفه لا منه ولا من غيرو وهخليك تشوف بنفسك اللي هعمله فيه ورد فعله عليا 
ساهر. ايه دا انتي ناويه تروحي تاني الشغل    
ملك.  دا انا لازم اروح ومضيعش الفرصه دي من ايدي
ساهر.  معلش قوليلي عملتي ايه فيه
ملك.  كل اللي اقدر اقولهولك ان اللي يقرب مني لازم يندم ومش اي ندم انا بنت اه بس مش ضعيفه وروحت مكان زي دا بس بارداتي ومش معني اني ادخله ابقي مش كويسه لا دا انا غاليه قوي
ساهر.  طيب ممكن متروحيش تاني
ملك. ليه بقا 
ساهر. كدا انا عاوز كدا
ملك.  بصفتك ايه تقولي كدا
ساهر. اسمعي الكلام يا ملك 
ملك.  مش علشان هتوصلني يبقي تتحكم فيا اتفضل اوقف ونزلني
ساهر.  انتي مجنونه انتي عرفه الساعه كام ولسه بيتك بعيد 
ملك.  عادي انا لو هاخدها مشي ولا ان حد يتحكم فيا 
ساهر. طيب اهدي انا بس خايف عليكي
ملك.  لا وفر خوفك لحد ضعيف
وبعد بعض الوقت وصلو
ملك. متشكره جدا 
ساهر.   عندي فضول اعرف عملتي ايه ف وليد
ملك.  ههههه
ساهر.  شرد ف ضحكتها وبعدين قالها اوعي تكوني قتلتيه
ملك.  ميستهلش اخسر حياتي علشانه
ياهر. طيب عملتي ايه
ملك.  انت ليه مصمم
ساهر.  معلش ريحيني
ملك.  بعد ما خدرته طبعا هو مكنش اغمي عليه قوي كان بردو فايق لكن مش قوي وانا طبعا لاني كنت متأكده انو نيته زفت ناحيتي كنت محضراله مفاجاه تجنن
ساهر.  يا بنتي ريحني اخلصي قولي علطول
ملك.  طلعت من جيبها الورق وقالت مضيته شيك علي بياض ومضيته بييع المحل ليا 
ساهر. انذهل من تصرفها 
يوسف.  يانهارك اسود دا هيموتك 
ساهر.  اعجب بذكائها بصلها وابتسم
يوسف. استلقي وعدك بقا يا حلوه منه
ملك.  ولا يقدر يعمل حاجه 
ساهر.  اطلعي يا ملك دلوقتي
ملك.  ابتسمت وقالت تصبحو علي خير ومشيت
يوسف.  البت ذي اكيد مجنونه دي عملت اللي محدش قدر يفكر فيه ولا يقدر اصلا يعمله دي اكيد عجلت بموتها
ساهر.   منتهي الذكاء
يوسف.  انت مبسوط دي كدا حياتها ف خطر بس تعرف هي،تستاهل 
ساهر.  تستاهل علشان بتحافظ علي،نفسها
يوسف. تستاهل علشان راحت مكان زي دا
ساهر.   اتنهد وسكت
ملك. طلعت شقتهم فتحت لقت ..
ياتري ملك شافت ايه
وايه اللي هيحصل 

يتبع الفصل الخامس 5 اضغط هنا

google-playkhamsatmostaqltradent