رواية نور الجاسم الفصل الخامس عشر 15 - بقلم نيللي ياسر

الصفحة الرئيسية

رواية نور الجاسم البارت الخامس عشر 15 بقلم نيللي ياسر

رواية نور الجاسم كاملة بقلم نيللي ياسر

رواية نور الجاسم الفصل الخامس عشر 15

نور بصدمه: انت متجوز ومخلف.
جاسم: يخربيتك هتلبسيني مصيبه!!.
كنز: بابي..
جاسم: يا روح بابي.
كنز: عاوزه ادخل التويلت...
نور: شكلك متجوز والله.
جاسم: طب دخلي كوكي الحمام بس وغيرليلها هدومها.
نور بعناد: كنت هعمل كده من غير ما تقولي أصلا.
جاسم: طب ادخلي بسرعه احسن البت تعملها عليا..
كنز: ههههه.
   " نور خدت كنز الحمام وغيرت ليها هدومها وكانت بتضحك معاها جامد وعرفت أن كنز ذكيه جدآ ولما خرجت لقت جاسم نايم بهدومه علي السرير نامت جمبه وكنز جمبهم في النص"
....
   " ملك قاعده بتلعب في الفون وصلت ليها رساله ع الواتس من رقم غريب"
شخص: الجميل سهران لايه...
ملك: مين؟؟.
شخص: واحد معجب!!.
ملك: لايه حد قالك اني امير كراره.
شخص: لا طبعاً.. ياسمين صبري بس علي صغنن.
ملك: هتقول مين ولا أعمل بلوك.
شخص: خلاص..انا عمر.
ملك: كنت حاسه والله.
عمر: سهرانه لايه بقي يا استاذ امير كراره عندنا تصوير بكره.
ملك: ههههه..يخربيتك أقفل.
عمر: طب فكري.
ملك: اقفل.
عمر: فكري.
ملك: اقفل.
عمر: فكري ده انا واد لذوذ وعندي20 سنه..
ملك: اقفل يا لذوذ بقي...واه تعالي بكره قضي معانا اليوم باي.
عمر: باي.
   " ملك خدت نفس ونامت علي طول علشان محضره مفجأه بكره لنور وجاسم بمناسبة كتب الكتاب"
....
ادم: مفيش أخبار يا عاصم.
عاصم: للأسف لا .. والشارع اللي جريت فيه مفيهوش كاميرات.. وسألت ناس كتير و شافو صورتها بس قالو أنهم مشافوهاش خالص.
ادم بتعب: يعني بنتي ضاعت مني..
ريناد: لا طبعاً متقولش كده ربنا يرجعها بالسلامه.
ادم: انا حاسس ان قلبي هيوقف من كتر القلق عليها.
رينا: اطلع استريح يا حبيبي ولو في أخبار اكيد هصحيك.
  " ادم استجاب ليها وطلع ينام وهي قربت من عاصم وحاوطت رقابته"
ريناد: كده بقي اقدر اقولك مبروك علينا فلوس ادم كلها.
عاصم: متفرحيش اوي كده انا حاسس ان ممكن حد يلاقيها ويرجعها.
ريناد: اكيد محدش عارف أبوها أو بيته.
عاصم: كل الناس عارفه مين هو ادم الأمير وهو بيخلي ناس فقراء كتير يجو البيت ويديهم صدقه ف اكيد عارفين بيته.
ريناد: طب خلي بالك من الموضوع ده ولو حد طلب فديه أو جيه هنا القصر اديلو فلوس ومشيه وانا هحاول اخليه يسافر.
عاصم: ماشي انا همشي علشان ميشكش في حاجه..باي.
ريناد: ياي يا قلبي.
...
رأفت: انت كنت فين يا يوسف.
يوسف: كنت بحاول اخد ورقه جوازنا انا ونور من عمي.
رأفت: اكيد مخدتهاش.
يوسف: اه قالي انك كنت واخد الورقتين.
رأفت: طب خلي في بالك لو حاولت تقرب من نور والله انا اللي هقف ليها انت فاهم..
يوسف: لا مش فاهم..( سابه ودخل ينام).
...
  " الساعه4ونص الفجر جاسم بيصحي نور"
جاسم: نور..انتي يا بت اصحي..
نور بنوم: عايز ايه بقي.
جاسم: قومي.
نور: اقوم ايه قامت قيامتك..
جاسم: يا بت قومي.. هضربك يا نور قومي.
نور قامت: عايز ايه.
جاسم: قومي بالراحه علشان كنز متصحاش.
  " نور قامت بالراحه وخرجت بره الاوضه وهو وراها"
نور: انت لابس لايه.
جاسم: هخرج انا وانتي بس.
نور: انت عارف الساعه كام.
جاسم: اه عارف..روحي البسي بقي.
نور: هنروح فين.
جاسم: ملكيش فيه..اه والبسي حاجه تنفع للجري.
نور بصدمه: جررري..لا يا خويا روح لوحدك.
جاسم: والله العظيم لو ملبستيش هضرب بوكس اخنفك.
نور: يوووه رايحه البس اهو.
   " جاسم لابس بنطلون شروال رمادي وتيشيرت برتقالي فاتح وكاب أسود وكوتش اسود.. ونور خرجت من اوضه ملك وهي لابسه بنطلون شروال اسود وتيشيرت احمر وكوتش ابيض وكاب اسود"
نور وهي بتضرب رجلها في الارض: يا جاسر مش عايزه أجري بقي.
جاسم: مفيش حاجه اسمها كده..يلا بقي يا كسوله.
نور: يوووه ماشي.
  " جاسم خدها مشي الاول وبعد كده بدأ يجري وهي وراه بس كل شويه تتعب وتقف وهو يضحك عليها".
نور: ااااه استني هموت.
جاسم: هههه..ده النت اسرع منك.
نور: بجد مش قادره تعالي هاتلي عصير علشان انعنش.
جاسم: هههه..في كافيه قريب تعالي.
  " جاسم راح جابلها عصير وهي معاه وكل ده والنهار لسه مشقشق أو مطلعش أوي يعني..وصل قدام البيت و وقف"
جاسم: نور هاتي ايدك.
نور: خد اهي يا اخويا.
جاسم: اخوياا..ما علينا حطي السماعه دي في ودنك.
  " نور خدت السماعه وكان شغال فيها اغنيه لحماقي وبدأ يرقص معاها في الشارع سلو"
  * انت اللي بين ايديك بدأت اعيش..حبيت سنيني بيك علشان بحبك ❤️❤️ خليت حياتي جنه من مفيش خلتني انام واقوم اقول بحبك*
  " وهي الاغنيه بتقول بحبك..جاسم قالها بس من غير صوت نور خلعت السماعه بسرعه علشان تعرف هو قال كده فعلاً بس لقت معظم الناس واقفه بتتفرج وبيسقفو اتكسفت ودخلت هي وجاسم".
...
جاسم: هههه..يأتي بطه بتتكسف.
نور بضحك: والله اتكسفت اوي.
جاسم: ده انتي خدودك طماطم خالص.
نور: ههه..جاسم.
جاسم: عيون جاسم.
نور: هو انت قولت حاجه وانا حاطه الهند فري.
جاسم: اه.
نور: قولت ايه.
جاسم: قولت..بح****.
يتبع الفصل السادس عشر 16 اضغط هنا
رواية نور الجاسم الفصل الخامس عشر 15 - بقلم نيللي ياسر
أيمان محمد

تعليقات

8 تعليقات
إرسال تعليق
  • Unknown photo
    Unknown25 مايو 2021 في 11:00 ص

    كملى بليز

    حذف التعليق
    • Unknown photo
      Unknown25 مايو 2021 في 11:00 ص

      كملى تحفه

      حذف التعليق
      • Unknown photo
        Unknown25 مايو 2021 في 11:00 ص

        كملى بقى ارجوكى

        حذف التعليق
        • Unknown photo
          Unknown25 مايو 2021 في 11:01 ص

          كملى جميله جدا

          حذف التعليق
          • Unknown photo
            Unknown25 مايو 2021 في 11:01 ص

            كملى بليز كملى جميله جدا كملى الروايه كلها ارجوكى

            حذف التعليق
            • Unknown photo
              Unknown25 مايو 2021 في 9:24 م

              ممكن أوضح حاجه لي البارت صغير والأحداث قليله جدا عاوزين يا البارت كبير يا تنزلي حلقتين عشان نحس ب القصه كده اسفه بس بجد بكون متشوقه جدا وبمل لما يكون صغير واكيد ف ناس بتحس كده زايي ممكن حلقتين كل يوم

              حذف التعليق
              • Unknown photo
                Unknown25 مايو 2021 في 11:25 م

                الفصل مفيش فيه احداث

                حذف التعليق
                • Sheko photo
                  Sheko26 مايو 2021 في 1:48 ص

                  حلوة اوى تحفة بحد
                  كملى باقى الاجزاء

                  حذف التعليق
                  google-playkhamsatmostaqltradent