رواية حب صدفة الفصل الثامن 8 - حنان صلاح

الصفحة الرئيسية

رواية حب صدفة البارت الثامن 8 بقلم حنان صلاح

رواية حب صدفة كاملة

رواية حب صدفة الفصل الثامن 8

صعاد بتعجب أخويا محمد 
محمد ايوه يا صعاد أخوكي محمد 
صعاد اهدي يا محمد وارمي المسدس اللي في أيدك 
محمد لازم اقتلها هي حطت راسي في الطين وكسرت كلامي هنا لازم تموت يا صعاد 
أدهم خد هنا حطها وراي ضهره وهو يقول اياك تقربلها يا خالي انا محترمك بس عشان انت اخو امي ومش عايز اقل بيك 
محمد بخبث الله الله هي دي التربيه اللي ربيتيها لبنك يا صعاد 
صعاد بعصبيه بس يا أدهم دا اخويا مهما كان وتتكلم مع محمد تب اهدي يا محمد وخلينا نتكلم بهدوء يا أخويا 
محمد بعد تفكير ومالو نتكلم بس انا مش هرحمها برضوو 
صعاد طيب ماشي انت عايز اي من هنا بهدوء 
محمد بشر عايز اقتلها 
صعاد بخوف ليه يا محمد 
محمد انا اديت الناس معاد لكتب الكتاب وبنت اختك تهرب من البيت وتحط راسي في الطين 
صعاد تب اكيد في حل 
محمد هي تيجي معاي دلوقتي وتتجوز وترجع ليا كرمتي وسط الناس 
ادهم بعصبيه تتجوز اي وتتجوز مين 
محمد العريس موجود وهو بيحبها واحنا نحمد ربنا ان بعد اللي هي عملته لسه عايزه 
ادهم بغضب دا ع جستي ان طلعت معاك من البيت ده يا خالي 
محمد خلاص ابرد نار عاري ومسك المسدس ولسه هيضرب في هنا 
هنا بخوف وتوتر تنتظر ضرب النار عليها 
صعاد بعصبيه خلاص يا محمد خد هنا معاك بس مش تأذيه وتضرب عليها نار 
محمد مسك أيد هنا تعالي وجرها وراه وهنا بعيط وتصرخ وتقول الحقيني يا خلتي وتنادي ع أدهم ساعدني يا ادهم وشعرت بتعب شديد
أدهم وقف في وش خاله وقاله اقف يا خالي انا عندي حل لكل المشاكل اللي بتحصل دي 
محمد بتعجب تقصد اي 
أدهم انت مش عايز هنا تتجوز وترجع كرامتك قدام الناس 
محمد ايووووه 
ادهم خلاص انا هاجي وهجيب ماما ونطلب منك ايد هنا وهي هتبقا مراتي 
محمد فضل ساكت وهو بيفكر خلاص هستناكو   ماشي تعالي يا هنا 
أدهم بتهديد لو هنا حصلها حاجه يا خالي مش هرحمك ولا هعمل ليك اي أعتبار انك خالي وقتها هخلي انتقامي هو اللي يتكلم معاك 
محمد فضل ساكت وخد هنا ورجعو ع البيت بتاعه 
ادهم جهزي نفسك يا ماما عشان هنروح البلد بكره عشان نرجع هنا 
صعاد بفرحه طبعآ يا حبيبي انا مبسوطالك اوي يا ادهم فعلآ انت وهنا القدر اللي جمعكم يا بني 
أدهم حضن امه بحب وهو يقول ربنا يخليكي ليا يا ماما وميحرمنيش منك ابدآ 
احمد بفرحه هنا وحشاني اوي يا هنا وحضنها بحب وهو يهمس انا مش هربتك رجعتي ليه يا هنا 
هنا بضحك اعمل اي حظي يا خويا ابوك ورايا ورايا 
مرات خالها انتي رجعتي يا وش المصيب 
هنا بصت ليها بغيظ وفضلت ساكته 
محمد جهزو نفسكم بكره عشان ادهم جاي يطلب ايد هنا 
احمد بفرحه بجد يا هنا ادهم ابن عمتو 
هنا بفرحه زايده اهاااا يا احمد انا بحبه اوي يا احمد 
تاني يوم 
أدهم يله يا ماما عشان مش نتأخر وهو مجهز نفسه ومبسوط 
صعاد دقيقتين بس يا حبيبي انا جايه اهوووووو
ادهم ماشي ياماما انا هجهز العربيه عبال ما تيجي 
صعاد ماشي يا حبيبي 
هنا وهي لابسه فستان وردي ومستنيه قدوم ادهم ع فارغ الصبر 
احمد اهاااا القمر مستني النجم بتاعه وهينسا صحابه 
هنا بدمعه طبعآ لا انت هتفضل اخويا وصحبي وكل حاجه ليا في الدنيا يا احمد وحضنته وهي تقول كبرت وبقيت بتعرف تتكلم 
أحمد بفرحه طبعآ يا ابلتي 
ادهم وركب العربيه ومستني مامته اجتله رساله وفيديو  ع الفون خلته عصبي جدآ 
وصاحب الرساله بيقوله لو عايز تحافظ ع نفسك وعيلتك تعالي ع مكان.....
أدهم ساق العربيه بكل غضب وذهب باقصي سرعه الي مكان مجهول 
صعاد بأستغراب الله هو ادهم راح فين يكنش راح من غيري 
هنا هما أتأخرو قوي يا احمد 
احمد بيطمن هنا زمانهم ع وصول هو الطريق صعب هو اللي اخرهم اكيد 
هنا قلبها مش مطمن وهي تقول يارب واجت تقف حست بدوخه وقعت واغمي عليها
أحمد بخوف هناااا اصحي يا هنااااا 
ادهم رجع لمامته 
صعاد بتعجب انت رحت فين يا ادهم 
فيروز ظهرت ودخلت وراي ادهم  مش تبركيلي يا طنط انا وادهم اتجوزنا
يتبع الفصل التاسع 9 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent