رواية حب صدفة الفصل الحادي عشر 11 - حنان صلاح

الصفحة الرئيسية

رواية حب صدفة البارت الحادي عشر 11 بقلم حنان صلاح

رواية حب صدفة كاملة

رواية حب صدفة الفصل الحادي عشر 11

ادهم بتعجب وخوف من اللي حصل وهو يقول والدموع تنزل من عينيه سيف 
فيروز اي يا زفت عملت اي طمني خلصت عليه 
مجهول ايوووه يا فندم ومحدش عرف لان الحدثه كانت ع الطريق مش تقلقي انتي في امان 
فيروز بتنهق اوووووف كنت خايفه بشكل من الحيوان اللي اسمه ادهم وراحت لعند بابها في الشركه 
عزه اي يا هنا انتي بخير يا بنتي 
هنا بتعب انا بخير بس في وجع بسيط في بطني وكمان في حركه 
عزه ما هو الجنين لما بيكبر بيتحرك يا هنا جوي بطنك 
هنا بخزلان  يعني انا حامل فعلآ ازاي دا حصل يارب اعرف الحقيقه في اقرب وقت بقا وادهم وحشني اوي وفضلت تعيط 
عزه حضنت هنا وهي بتواسيها وبتطمنها وبتقول ليها لو بيحبك هيدور عليكي يا هنا مش تقلقي 
هنا انا لو مش تعبانه لكنت رحت ليه هو وخالتي صعاد وشوفتهم هما وحشوني اوي انا قليي مش مطمن يا ماما عزه 
عزه مش تخافي يا هنا خير يا بنتي قولي يارب 
هنا بتوسل يارب 
ادهم بخوف اي يا دكتور سيف حصله اي 
الدكتور هو تعبان جدآ وقدامه سعات قليله وللأسف يموت الضربه  كانت قويه 
عليه وعملت عنده نزيف داخلي 
ادهم تب ممكن ادخل اشوفه 
الدكتور بعد تفكير ممكن البس لبس المستشفي وانت تقدر تخش ليه 
ادهم دخل لسيف 
سيف بتعب شديد وهو يطلع انفاسه بصعوبه سامحني يا ادهم 
ادهم بخوف عليه مش تتكلم يا سيف وانت تعبان ارجوك 
سيف بتعب وهو يشعر انه سوف يفارق الحياه ويقول انا خلاص يا ادهم هموت انا حاسس بكده يا صاحبي 
ادهم بدموع متقلش كده يا سيف انت هتقوم بسلامه 
سيف بيكح وهو يقول مفيش وقت اسمع يا ادهم فيروز 
ادهم بتعجب فيروز اي يا سيف 
سيف بتعب هي عملت عليك لعبه خطيره يا ادهم 
ادهم اي هي 
سيف بتعب هي هي خلتني اجيب اوراق مزوره عشان تطلع انك ابن حرام قدام الناس وتبقي ورقه تصغط عليك بيها عشان تفضل معاها يا ادهم سامحني وهي اللي اكيد دبرت الحادث بتاعي يا ادهم  ومن ثم يفارف الحياه 
ادهم بعيط قغل مسجل الفون بتاعه  سيف قوم يا سيف انا مسامحك قوم يا صاحبي ولكنه لا يجد امامه سوي جسه ميته لا تتحرك
فيروز اي يا بابا انت رايح فين وسيبني هنا لوحدي 
هشام انا الحكومه طلباني يا فيروز بسبب عميلك السوده لازم اسافر دلوقتي يا فيروز عاوزه تيجي معايا تعالي 
فيروز لا يا بابا انا مش بخاف زيك وانا هفضل هنا عشان جوزي ادهم يا بابا انت فاهم بعصبيه 
هشام بخوف انتي حره بس مش ترجعي تندمي وتقولي يا رتني رحت معاك يا بابا وسبها ومشي 
فيروز حست بضعف من بعد ما بابها هرب وسبها لوحدها رجعت ع فلة ادهم 
دخلت الغرفه لقت ادهم قاعد ع الكرسي واول ما شفها راح حضنها ع طول 
فيروز باستغراب هو في يا ادهم 
ادهم بخبث وحشتيني فيها حاجه دي 
فيروز بفرحه بجد رجعت اوحشك زي زمان 
ادهم بخبث مسك راسها واكتر يا حببتي 
فيروز بتعجب بس مش غريبه انك تتغير فجأه معايا يا ادهم انت اكيد ناوي تعمل ليه حاجه من بعد ما عرفت ان صاحبك سيف مات
ادهم بتعجب وانتي عرفتي ازاي ان سيف مات 
فيروز مه مه الجرايد وتليفزبون بيتكلموا ع الموضوع ده يا ادهم 
ادهم بس غربيه مفيش اي خبر طلع الحادثه لعند دلوقتي اعترفي يا فيروز 
انتي اللي عملتيه وفضل يضغط عليها بكلامه 
فيروز بعصبيه ايووووه انا اللي عملتها وانا كمان زورت اوراق كتيره ليك يا ادهم وضغطت ع مامتك انها تكتبلي كل حاجه في البيت بأسمي وبعيط انت عارف انا عملت كده ليه 
ادهم بغضب اوعي تقولي انك عملتي كده عشان بتحبيني لانك عمرك ما بتحبي غير نفسك انتي مريضه يا فيروز ولازم تتعلجي 
فيروز بعيط ادهم ارجوك يا ادهم مش تسبني ارجووووك انا بحبك 
ادهم بص ليها بشفقه وهو يقول ادخل يا حضرة الظابط 
فيروز بتعجب اي انت بلغت عني يا ادهم بعيط 
ادهم اهاااا يا فيروز عرفه ليه لانك مجرمه ولازم تتعقبي حالآ
الظابط حط في ايديها الكلبشات وهو يا اخذها وراها 
ادهم بسرعه استني يا حضرة الظابط 
فيروز بصت لادهم وهي تقول انا عارفه اني مش هاهون عليك يا ادهم 
ادهم لا يا فيروز انتي غلطانه انا عايز اقولك انك طالق..
يتبع الفصل الثاني عشر 12 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent