Ads by Google X

رواية حب صدفة الفصل العاشر 10 - حنان صلاح

الصفحة الرئيسية

رواية حب صدفة البارت العاشر 10 بقلم حنان صلاح

رواية حب صدفة كاملة

رواية حب صدفة الفصل العاشر 10

ادهم بفرحه وتعجب اي حامل 
احمد استغرب من رد فعل أدهم 
ادهم بفرحه انا خلاص هبقا اب 
احمد اي هو انت.... 
ادهم ايووووه هنا حامل بأبني انا 
بقولك يله بينا بسرعه ندور عليها وركبو العربيه وفضلو يدور عليها في كل مكان 
هنا بتمسح دموعها انا بجد مش عارفه اقولك اي يا طنط شكرآ لانك وقفتي
 جنبي ومديتي ليا ايدك في وقت الدنيا كلها باعتني ع ذنب انا معرفش عنه اي 
حاجه 
عزه مش تشكريني يا بنتي انا قاعده لوحدي من بعد ما جوزي مات وابني
 اتخطف مني   وانتي هتبقي زي بنتي تمام وانتي دخلتي قلبي وصعبتي علي
 جامد يا هنا والله وعشان ربنا بيحبك لقيتك في طريقي محدش عالم كان اي 
جرالك
 يا حببتي وانا هفضل جنبك لما تقومي بسلامه  
هنا بدموع حضنت عزه بجد شكرآ يا ماما 
عزه بفرحه يااااااه كان نفسي اسمع كلمة ماما من ابني بس مش كان في نصيب 
ليا اسمعه منه واخيرآ سمعتها منك يا هنا دا انا كنت بتمني اي حد يقولي يا ماما 
وكنت ادعي ربنا اني اسمعها قبل ما اموت واخيرآ ربنا استجاب لدعاءي 
وحضنتها بحنيه الأم التي حرمت منها هنا بعد موت ولدتها 
في الصباح الباكر 
فيروز نزلت من فوق لقت صعاد بتفطر فراحت قعدت معاها ببرود 
فيروز بقولك اي يا طنط هو ابنك ادهم ده ابن حرام صح زي ما انا سمعت 
صعاد بتوتر اي بتقولي اي لاطبعآ ادهم ابني انا وابن جوزي الله يرحمه 
فيروز ببرود ازاي يا طنط والورق ده بيثبت عكس كلامك خالص بصي كده 
صعاد بتوتر قرأت الورق ونصدمت لما قراته انتي ازاي جبتي الورق ده قولي يا حقيره 
فيروز بضحكه شر مصادري كتيره يا طنط انا ابدآ مش قليله 
صعاد بغضب ايوووه صح انتي مش قليله لانك شيطان يا فيروز وعمر ما ادهم 
ابني يحبك انتي فاهمه دا بعينك ولو انتي بتعملي كده عشان ادهم يحبك 
فريحي نفسك لانه بيحب هنا وعمره ما هيحب غيرها 
فيروز هس هس انتي هتصدقي انو ابنك ولا اي فوقي يا ماما هو مش ابنك 
صعاد هو ابني وهيفضل طول عمره ابني لان الام اللي بتربي مش اللي بتحمل 
فيه وبس الام اللي بتتعب في تربيتهم والام اللي تديهم الحنان يا فيروز ومهما 
الورق ده يثبت انو مش ابني بس هو ابني قدام العالم كله و غصب عنك يا 
فيروز انتي فاهمه
فيروز ببرود وفري كلامك ده عشان مش بيهمني و اي رايك بقا لو الورق ده 
وقع في ايد ادهم وعرف انوو...  هيكون رد فعله اي سعتها يا حراااام هينصدم 
لا دا قلبه هينكسر وكلام الناس عليه لانووو شخصيه معروفه ومشهوره اكيد 
هيدمره مش كده يا طنط 
صعاد بعيط لا ارجوكي يا فيروز مش تعملي كده ادهم مش يستاهل يحصل 
فيه كل ده وفضلت تعيط 
فيروز ببرود اوك مش هعمل كده بس  هنتفق اي رايك يا طنط 
صعاد بتعجب هنتفق علي اي 
ادهم بخوف وغضب هتكون راحت فين بس 
احمد بخوف يارب استر يارب مش عارف احنا تقريبآ دورنا في كل مكان في 
المنطقه دي 
ادهم بدموع لا انا مش هستسلم لازم هنا وابني يرجعولي انا هفضل ادور عليهم 
لغيت لما الاقيهم قدامي وفي حضني انت فاهم يا أحمد بعصبيه ويضرب 
العربيه بقوه 
احمد بيحاول يهدي ادهم مش تقلق يا ادهم هنلاقيهم ومش تعصب نفسك 
عشان خاطر هنا لو كانت شافتك بالحاله دي كانت هتبقا حزينه عليك اوي لانها 
بتحبك يا ادهم ولو بتحبها مش تعمل كده في نفسك 
ادهم اتاثر بكلام احمد وحضنه تسلم يا شق 
سيف انا مش كان لازم اعمل كده في ادهم هو مهما عمل فيا بس هو صحبي 
لازم اقوله علي اللي عملته فيروز 
الوووو يا ادهم 
ادهم بأستغراب اهلآ يا سيف 
سيف بتوتر ممكن اشوفك يا صحبي وياريت يكون دلوقتي يا ادهم 
ادهم خلاص حالآ هجيلك هقبلك فين بظبط 
سيف في المكان اللي احنا متعودين نقعد فيه يا ادهم 
ادهم خلاص يا سيف انا جاي اهاااااا بقولك يا احمد 
احمد ايووووه يا ادهم 
ادهم انت تاخد المفتاح ده شكتي تقعد فيها هتلاقي فيها اكل وخليك قاعد فيها عبال ماخلص المشور ده واجيلك يا شق ماشي والعنوان اهااااا وسابه ومشي 
احمد قبل ما ادهم يطلع بالعربيه شكرآ يا ادهم 
ادهم بس يله احنا اخوات مفيش بينا شكر  سلام يا شق
فيروز اي رايك بقا يطنط 
صعاد هو انتي اي مش بنأدمه زينا انتي اي يا شيخه ارحمي نفسك ورحمي اللي حواليكي وكفايه ازيا في كل اللي بتقربي منه 
فيروز بقولك اي انا سكتالك من الصبح هتعملي اللي انا قولتلك عليه ولا اودي الورق ده لأدهم يشوفه اي اهاااا ريك 
صعاد بغضب وعيط انا هعمل كل اللي انتي هتقولي عليه يا فيروز 
فيروز بضحك وهي تقول في سرها وادي كمان واحده بقت في صفي 
وخرجة بره البيت وسابت صعاد بتعيط 
عزه اتفضلي يا حببتي افطري عشان تأخدي الدوي بتاعك هااااا يله بلاش كسل امال 
هنا بأبتسامه وتاخذ الاكل من يد عزه وتاخذ ادويتها ومن ثم يقطع كلامهم فتاه جميله في سن 19سنه وعينها سمراء وشعره اصفر وهي جميله جدآ ولسه في الدراسه وساكنه في الشقه اللي فوق عزه ع طول هي ومامتها وبس 
عزه اووووه ازيك يا شقيه 
فرح انا الحمد لله يا طنط اووووه انتي عندك ضيوف ولا اي 
عزه لا دي مش ضيفه دي قربتي وكانت مسافره ولسه راجعه من السفر وهي زي بنتي كده 
فرح اهااااا وانا مش زي بنتك برضوووو 
عزه فضلت تضحك وهي تقول طول عمرها بكاشه البت الشقيه دي 
هنا بضحك وانتي اسمك اي يا قمر 
فرح اسمي كله ع بعضه كده فرح 
هنا اسمك حلووو اوي يا فرح 
فرح اده انت ذوق اوي ممكن نبقي صحاب انا وانتي اصل معنديش اصحاب خالص هنا 
هنا طبعآ يا روحي هكون صحبتك واختك الكبيره كمان
فرح بفرحه انتي طيبه اوي وكريمه جدآ وبت من الاخر كده جدعه وحضنتها وهي بتقول انا حبيتك بسرعه والله يا ابله هنا وسابتهم ومشيت ع الجامعه 
فيروز اجالها اتصال عصبها بتقول اي سيف الكلب يعمل كده ومن ثم تقفل الفون بتاعه بعصبيه وهي تقول انت اللي جبته لنفسك يا اسيف ورايني بقا هتعرف تقول لادهم ع كل حاجه ازاي 
ادهم ايووووه يا سيف انت فين 
سيف انا ع الطريق اهااااا وهو بيشور لادهم وبيقله تعالي ومن ثم تأتي عربيه باقصي سرعه وتضرب سيف وطلعه فوق وتنزله ع الطريق وهو غرقان في دمه 
ادهم بخوف وتعجب من اللي حصل وهو يقول والدموع تنزل من عيناه سيف 
يتبع الفصل الحادي عشر 11 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent