رواية احببته دون وعي الفصل التاسع 9

الصفحة الرئيسية

رواية احببته دون وعي البارت التاسع 9 بقلم سما محمد

رواية احببته دون وعي كاملة

رواية احببته دون وعي الفصل التاسع 9

"عند سما وسليم" 
_سما بدموع: سليم اناا عايزة اتطلق
_سليم بصدمه: نعم! 
_سما: زي ما سمعت
_سليم: سما انتي هبله... يعني اعترفلك بحبي الصبح وعايزة تطلقي بالليل... ولا لما قولتي انك بتحبيني كان كدب! 
_سما ببكاء: لا والله يا سليم انا فعلا بحبك بس.. 
_سليم: بس ايه يا سما انا بحبك وانتي بتحبيني يبقي ايه المشكله
_سما: في ان لو فضلت معاك اكتر من كدة انتو ممكن تتاذوا بسببي 
_سليم: بسببك ازاي يعني
_سما: سليم اللي حصل النهاردة كان بسبب مالك
_سليم بهدوء: عارف يا سما ان مالك السبب
_سما: وانا مش هستحمل يحصلك حاجه بسببي
_سليم بعصبيه: تقومي تبعدي عني! 
_سما بدموع: انا خايفه عليك
_سليم: خايفه من ايه مش هيقدر يعمل حاجه هيخاف انا سليم العمري يا سما والمفروض متخافيش وانا معاكي
شدها سليم لحضنه وكأنها لقت امانها في حضنه

"عند حور في المستشفي" 
حور وعمر فضلوا قاعدين مع مروان وبيضحكوا وفجأة 
_عمر: مروان انا طالب منك ايد حور
_حور بصدمه: انت بتقول ايه! 
_عمر: حور اديني فرصه انا بحبك وانتي بتحبيني ليه بتكابري 
_حور: عمر انت عارف بتقول ايه! 
_مروان بهدوء: بص يا عمر انت صاحبي واخويا كمان بس لحد حور مفيهاش صحاب انا طبعا معنديش اعتراض وموافق ومش هطمن علي حور مع حد غيرك بس هي لو مش موافقه انا مش هقدر  اغصبها علي حاجه زي دي لان دة جواز وحياه جديدة لازم تكون بموافقتها. 
_عمر بحزن: احمم... انا اسف يا انسه حور واوعدك اني مش هتخطي حدودي بعد كدة
_حور بدموع: مروان انا هنزل اجيب حاجه من الكفاتيريا اللي تحت
_مروان: ماشي يا حور
خرجت حور من الاوضه واخيرا حررت دموعها وملقتش حد تشتكيلوا غير ريم
_حور ببكاء: الوو يا ريم
_ريم بخوف: في ايه يا حور مال صوتك مروان في حاجه
_حور: لا ياريم هو كويس بس انا اللي مش كويسه ياريم
_ريم: ليه يا حبيبتي مالك
حكت حور الحكايه لريم
_ريم بهدوء: طب انتي مش موافقه ليه مش انتي بتحبيه
_حور: ايوة بحبه يا ريم... بس مش هقدر ارجع هو سابني ومشي زمان ودلوقتي رجع وعايزني انا مش تبع مزاجه
_ريم بحنيه: ليه تحسبيها كدة... ماتديلوش عذره ليه مسمعتهوش ليه يا حور
_حور: مش عايزة اسمعه ياريم خايفه احسن اضعف واحن
_ريم: حور اسمعيه الاول بلاش تحكمي من غير ما تعرفي يا حور علشان متندميش 
_حور: حاضر يا ريم هحاول
_ريم: طب هو مروان كويس اكيد
_حور بضحك: اه يا ختي كويس تحبي تكلميه
_ريم: ياريتت
_حور بضحك: اين الكرامه انا لا اراها

"عند سما وسليم" 
_سليم: الوو... ايه يا عمر مروان عامل ايه دلوقتي 
_عمر: الحمدلله كويس.. اومال فين سما
_سليم بغيرة: وانت مالك بيها يلا
_عمر: ياعم اهدا انا عايزها في موضوع كدة
_سليم: عمر هتغابه عليك.... اللي بتتكلم عليها دي مراتي
سليم كان فاتح الاستيكر وسما سامعاهم 
_سما بابتسامه: ايوة يا عمر
_عمر: ايه يا سمسم.... انا عملت زي ما قولتيلي
_سما بفرحه: بجد وبعدين ايه اللي حصل 
_عمر بحزن: موافقتش 
_سما: حاول تاني يا عمر
_عمر: لا يا سما خلاص كدة
_سما: لا يا عمر حاول مرة اخيرة علشان متندمش علشان لو رفضتك تاني متزعلش تبقي حاولت لاخر مرة
_سليم بغيرة: حلو اووي الكلام مع عمر صح
_سما بغيظ: مالك بس يا سليم دة عمر
_عمر بغيظ: ايوة يا سليم اناا عمر
_سليم بعصبيه: عمر ملكش دعوة بمراتي تاني انت سامع 
_عمر بخبث: ليه مش انت هتطلقها
_سما بصدمه: عمر انت بتقول ايه انا وسليم مش هنتطلق 
_عمر: هو انا شكلي عكيت الدنيا صح
_سليم: بالظبط يا خفيف وملكش دعوة بسما احسنلك علشان متندمش 

_سليم بغيرة: ممكن اعرف عمر كان عايزك ليه.... وايه دي اللي موافقتش ويحاول مرة اخيرة
_سما: بصراحه يا سليم دة سر ومش هينفع اقولك
_سليم بعصبيه: سماا
خلاص هقول وحكت سما علي حور وعمر 
_سليم: ماشي يا سما بس بعد كدة لو لمحتك بتتكلمي مع عمر تاني هحاسبك  مفهوم
_سما: ماشي

"تاني يوم" 
_عمر: حور بردو مش هتسمعيني
_حور بابتسامه: هسمعك ياعمر
_عمر بفرحه:  بجد... طب تعالي نقعد في كافيه
"في الكافيه" 
_حور: انا سامعاك
_عمر: طبعا يا حور انتي عارفه انا كنت متعلق بامي قد ايه لما توفت مقدرتش اتحمل بعدها عني قررت اسيب البلد وامشي لان مش هعرف اقعد وهي محوطاني وبفتكرها في كل مكان بس كان عندي صاحب عمري مالك انتي عارفاه هو اللي مخلانيش اسافر ومسافرتش علشانه  كان بيحب واحدة اسمها لينا وهي كانت بتحبني بس انا مكنتش بحبها مالك راح واعترفلها بحبه ليها  وهي رفضته وقالتله انها بتحبني وبعديها بكام يوم جت واعترفتلي بحبها ليا انا قررت اخليها تسافر علشان تنساني ومالك ينساها ومن ساعتها مالك بيكرهني فاكرني بحبها رغم اني بحب بنت تانيه ومن ساعتها بقينا اعداء 
_حور: عمر اانا اسفه.... هي مين البنت اللي كنت بتحبها
_عمر: انتي انتي يا حور.... موافقه
_حور بفرحه: موافقه ياعمر
_عمر بفرحه: طب يالا نروح لمروان نقوله

"عند مروان" 
_عمر بفرحه: مروان حور وافقت خلاص 
_مروان ببرود: بس انا مش موافق
_حور وعمر بصدمه: اييييه!
يتبع الفصل العاشر 10 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent