رواية احببته دون وعي الفصل السابع 7

الصفحة الرئيسية

رواية احببته دون وعي البارت السابع 7 بقلم سما محمد

رواية احببته دون وعي كاملة

رواية احببته دون وعي الفصل السابع 7

_..: انا اسف يا باشا.. عايزة يحصل امتي
_مالك بشر: النهاردة

"عند سما" 
_سليم: مش هتروحي الجامعه النهاردة
_سما بابتسامه: لا مش هروح النهاردة علشان ريم جايه
_سليم: ماشي... لما اجي هقولك علي حاجه
_سما: طب ما تقول دلوقتي
_سليم بابتسامه:  لا معلش لما اجي احسن
_سما باستغراب: ماشي

"عند ريم" 
_ريم: ماما انا نازله عايزة حاجه
_والدة سما: لا يا حبيبتي سلمي علي سما
_ريم: حاضر باي
_والدة سما: مع السلامه

"عند حور" 
_عمر بابتسامه: ممكن اقعد
_حور: لا مش ممكن
_عمر باستغراب: ليه كدة!
_حور ببرود: مش بتكلم مع حد معرفهوش
_عمر بصدمه: متعرفهوش انا يا حور..انا
_حور بندم: احمم...انا مقصدش كدة
_عمر بحزن: انا اسف....عن اذنك
_حور: استني.......ممكن تقعد
_عمر بابتسامه: لسه بتيجي في نفس الكافيه
_حور: اتعودت عليه
_عمر: هو ينفع نرجع اصحاب تاني زي زمان
_حور: للاسف يا عمر لا
_عمر: ليه
_حور: مش كل حاجه بترجع زي ما كانت في حاجات مينفعش ترجع زي الاول
_عمر: حور صدقيني انا سافرت علشان
_حور بمقاطعه: عمر لو سمحت لو هتتكلم في اللي فات فا انا اقوم احسن.....عن اذنك
مشيت حور وذكراياتها هي وعمر بتتعاد من الاول في عقلها بتفتكر قد ايه كانوا اصحاب ومش بيتفرقوا ابداا وانهم كانوا مع بعض دايما. 

"عند مالك " 
_مالك: يعني ايه مخرجتش النهاردة 
_...: يا باشا احنا مراقبين الڤيلا ٢٤ ساعه وحدش خرج غيره
_مالك: تفضلوا قاعدين لحد ما تخرج المهم متجليش من غيرها
_...: اوامرك يا باشا

"عند احمد وعصام" 
_عصام: مالك لسه مصمم علي اللي في دماغه
_احمد: ايوة..بس احسن وربي لانتقم من ابن العمري
_عصام: بس
_احمد بمقاطعة: متخافش يابا ابنك راجل 
_عصام: طب والصفقه اخبارها ايه
_احمد: الدنيا تمام اووي

"عند سما" 
_سما بفرحه: ريم وحشتيني اووي
_ريم بحب: وانتي كمان يا سمسم وحشتيني عامله  ايه
_سما: بخير ماما عامله ايه
_ريم: كويسه الحمدلله
_سما: تعالي بقا اعرفك علي عمي حسين
_سما: ازيك يا عمي...عامل ايه
_حسين بابتسامه: صباح الخير....الحمدلله يا بنتي
_سما: دي بقا اختي ريم اللي حكيتلك عنها
_حسين: البيت نور يا بنتي
_ريم بابتسامه: بنورك يا عمو
_سما: هروح اعمل قهوة واجي نقعد بقا طول النهار

"عند سليم" 
_سليم: مروان بقولك ايه قبل ما تيجي روح عندي البيت هات ملف الصفقه الجديدة علشان نسيته
_مروان: حاضر يا عم عد الجمايل
_اخلص يا عم وانا هرن علي سما اقولها

_سليم بحب: صباح الخير
_سما بابتسامه: صباح النور
_سليم: سما... مروان هيعدي عليكي علشان ياخد ورق الصفقه اديهاله .... هتلاقيه في المكتب
_سما: حاضر ماشي
_سليم: سلام
_سما: باي

_سما: عملت القهوة
_حسين: تسلم ايدك يا بنتي 
_سما: تسلم يا عمي.... انا هقوم اجيب ورق علشان مروان صاحب سلم جاي
_حسين: ماشي يا بنتي

_مروان: احمم.... لو سمحتي انا مروان صاحب سليم وجاي اخد الورق
_ريم بصدمه: مروان انت جاي هنا ليه
_مروان:هو انتي تعرفيني! 
_ريم باحراج:  احمم.... ايوة اناا ريم صاحبه حور واخت سما
_مروان: ااه معلش مخدتش بالي
_سما: احمم.... اتفضل الورق يا بشمهندس 
_مروان: متشكر..... عن اذنكم
_سما: اتفضل

_سما: الوو... ايوة يا سليم مروان جيه واديته الورق
_سليم: ماشي يا حبيبتي..... ثم اسمه باشمهندس
_سما: احمم.. ماشي
_سليم: سما... في واحد هيجي يديلك  بوكس كدة خديه منه
_سما باستغراب: دة بوكس ايه دة
_سليم: خديه منه وابقي كلميني
_سما: تمام

_ريم: سما في حد جيه وسابلك البوكس دة... هو في ايه هه هه
_سما: والله ما اعرف دة سليم اللي باعته تعالي نفتحه
فتحت سما البوكس لقت فيه فستان وطرحه بيبي بلو وهيلز بيضه 
_ريم بانبهار: الله ايه الجمال دة
_سما بفرحه: الله دة حلو اووي
_ريم: دة ليه... هه. هه رايحين فرح
_سما بضحك: يابنتي والله ما اعرف.... استني سليم قالي اكلمه
_ريم: طب كلميه بسرعه

_سما: الوو.. هو انا اخدت البوكس
_سليم: عجبتك الحاجه
_سما: اه جدا بس 
_سليم: الساعه ٦ هاجي اخدك تكوني جاهزة
_سما: ماشي

_ريم: قالك ايه
_سما: قالي الساعه ٦ اكون جاهزة وهيعدي عليا 
_ريم: يا بختك يا معلم
_سما بضحك: هننبر ولا ايه 
_ريم: ههه.. طب يالا بقا علشان تجهزي
_سما: طب يالا علشان تساعديني
_ريم: يالا

"عند سليم" 
_سليم: مروان حبيب اخوك انا همشي بدري النهاردة
_مروان: طب والاجتماع
_سليم: ربنا يخليك انت وعمر يا عم
_مروان: ماشي عد الجمايل هاخد بكرة اجازة بقا
_سليم:بس يلا انا ماشي
_مروان:حسبي الله ونعم الوكيل

الساعه جت ٦ وسما كانت جاهزة رن عليها سليم
_سليم:الوو انا تحت يالا
_سما:ماشي نازله اهو
نزلت سما واول ما شافها سليم انبهر وركبوا العربيه
_سما:مش هتقولي رايحين فين
_سليم:تؤ مفاجاه
 وبعد شويه وصلوا المكان وسما نزلت وانبهرت بجمال المكان
_سما بانبهار:المكان حلو اووي
_سليم:سماا...انا عايز اقولك علي حاجه....سماا انا بحبك.
يتبع الفصل الثامن اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent