رواية عريس لقطة الفصل الثامن 8 - حنين عادل

الصفحة الرئيسية

رواية عريس لقطة البارت الثامن 8 بقلم حنين عادل

رواية عريس لقطة الفصل الثامن 8

يوه يا ماما هتفضلي تضحكي عليا كل اما تشوفيني 😢
ماما : دا حته مقلب طلع من دماغك الواد طلع جامد اوي 😂
..ما تخافيش هاجيب حقي أن ماوريتك يا فارس😡
المهم...
ماما : ايه🤔
..انا هاموت من الجوع نشف دمي ابن الصفيق ومارضاش يجبلي اكل 🙄
ماما : طيب هاجيبلك تحبي حضرتك تأكلي ايه🤔
..محشي و بط😂😂
ماما : حاضر من عنيا 😎
..اكيد ماما عارفه اني هفتانه بقا حبيبتي يا ست الكل انشالله يخليكي ليا يا رب🤗🤗
ماما اجت بعد شويه ..
..ايه ده يا حاجه 😂😂،
ماما : ايه فول وطعميه🙄
..يا ماما حرام عليكي واللهي ما طبختيش 😭
ماما : لا يا بنت المفجوعه 😂
..دي مابقتش عيشه بقا اله 😏
لاتفاجأ ب ابو وردة بيسلم عليا 😭
ماما خرجت وانا اكلت الكباب والكفته وقعدت امخمخ ل فارس ولازم الرد يكون كبير 😏👍
....................
فارس : لا يا جدع بجد عجبتك 😂😂
سيف: بجد جنانها ده وإصرارها يخليك تفكر حتي 😂
فارس: ما قولتلك قبل كده شيل انت 😂
سيف: يا عم الله يعينك انت 😂
فارس: ايه ده دي بترن عليا 🙄
سيف: شوفها عاوزة ايه بسرعه 😂
فارس : ربنا يستر 😂
بيرد فارس علي التليفون .....
فارس: الوووووووووووزززز عامل ايه الوقتي 😂😂
..بص يا فارس الموضوع ذاد عن حده وكبر وبهوق وبقينا بنلق فيه 😏
فارس: يعني عايزة ايه يعني 😂
..عايزاك تقابلني في شارع ....الساعه 8 عايزة اكلمك واوعدك هابعد عنك وماعتش هازعجك 😢
فارس : فيه مقالب 🙄
..لا بجد يا فارس بس عايزة اتكلم معاك شويه قبل ما ابعد عنك 😢
فارس: تمام هاجي عالوقت😂
..هستناك........
قفلوا السكه....
سيف : ها ايه الجديد 😂
فارس: عايزة تتكلم معايا قبل ما تسبني في حالي وتحل عني وتعتقني لوجه الله😂
سيف : تمام يا باشا ربنا يعينك 😂😂😂😂مع أن قلبي مش مطمن 😂
فارس: ماتقلقش عليا اخوك اسد وحش كاسر 👍
سيف: ما دا اللي مخوفني طبعا خايف عالبت طبعا😂
فارس: طبيعي لازم تخاف عالبت 😂
.............
لبست الحته اللي عالحبل وسبت شعري وجهزت 
وراحه للمكان اللي قلت ل فارس عليه 👍
وصلت المكان لقيت فارس واقف علي عربيته ببدلته القمر اللي بحبها وبرفانه اللي مالي الشارع .
فارس : اوبا ايه ده فستان وميكب وشغل دا انتي طلعتي جامدة بقا 😂😂
..انا جامدة من زمان بس انت اللي معندكش نظر 👍🙄
فارس: انتي كنتي عايزة اي 🤔
..بص يا فارس انت عملت فيا كتير النهاردة 😢
فارس: عارف بس تستهلي 😂😂😂 نيهاهاهاهاه 
..كل ده عشان بحبك يا فارس 🥰
فارس: بس كان منظرك يهلك ضحك 😂😂😂
كنت لابسه جاكت فوق الفستان ....
..بص يا فارس انا هابعد عنك واعمل اللي انتي عاوزة بس عايزاك تعمل حاجه للمرة الأخيرة 🥴
فارس: اي هيا 🤔
..امسك الجاكت ده ...واديته الجاكت اللي كنت لابساه ...
ونعكشت شعري 😂😂😂
فارس: 🥺🥺🥺🥺🥺
..امسك ايدي ومسك ايدي وهوا مش فاهم حاجه.. 
الوقتي بقا خطتي الجهنميه الشريرة نيهاهاهاها😂😂
قربت منه جامد وعليت صوتي 😂
..بيتحرش بيا السافل الواطي الدون الحقوني يا ناس 😭
فارس 😳😳
وعلي وضعه يعين أمه ماسك الجاكت وأيدي 😹😹😹
وانا اعيط 😭😭
..سبونا في حالنا بقا حتي شرفنا مستخسرينه فينا يا ظلمه 😭
شخص 1: سيبها يا قليل الأدب ماعدش رجاله ولا عشان غني يعني تتحرش ببنات الناس ..
شخص 2: احنا لازم نعلمه الادب ويبقي عبرة لكل حد يعمل كده ولا عشان غني يدوس علينا  يعني 
فارس😳😳😳😳😳😳😳 وعلي وضعه ماسكني زي ما هوا اصل انا عندي كاريزما جامدة اوي 😂😂😂
الناس اتلمت وفارس كان واقف زي الكتكوت المبلول مش فاهم حاجه ...
أدوني الجاكت وغطوني بيه 😭😭 
واتلموا علي فارس وفين يوجعك يا عين أمه الشعب كله طلع همه فيه والستات بركت فوقه وتعض 😂😂
وبعد ما هدوا حيله مسكوة من قفاة (فاكرين حاجه 😂😂) وانا معاهم اعييييييط 😭😭😱 وروحنا عالقسم 😂😂😂
اما فارس كان كده 😭😳🥺🤔😡 بمعني اصح لسه مش مستوعب 😂😂
دخلنا القسم عملنا بلاغ تحرش😂
وكان معايا أمه لا اله الا الله شهود 😂
الظابط : اسم وسنك وعنوانك 
..حنين عادل ابو العز  ( ده اسمي انا علي فكرة 😂😂😂) سني 21 سنه شارع صلاح الدين الايوبي...
الظابط : ايه اللي وداكي المكان ده 
..هوا قالي تعالي 😭😭
الظابط : وايه اللي خلاكي تروحي 
..حضرتك فارس ده اجي قعد وطلبني من بابا والمفروض أننا مخطوبين كنت بكلمه كاي اتنين مخطوبين قالي نتقابل عشان عايزك في حاجه ضروري وعشان نيتي حلوة ومحترمه صدقته😭😭😭 وروحت لقيته بي............😭
الظابط : خلاص اهدي اهدي بس خودي منديل ❤️
..شكرا يا فندم 🌝
الظابط: انتم بطايقكم (الشهود ) ادوه بطايقهم شفتوا ايه 🤔🤔
وكالعادة الشعب المصري لو مش شايف هايألف 😂😂 
شخص 1: كان بيحاول يبوسها غصب 
شخص2: كان بيحاول يحضنها غصب 
ست واقفه : كان ماسك أيدها غصب 
انا 😂
فارس 😳😳
فارس::ممكن يا باشا ....
الظابط: انت تخرس خالص جتكم القرف مليتوا البلد 
قعدني الظابط وجابلي مايه وعصير اد ايه كيوت ويقدر الجمال شكله وقع 😂😂😂
..مضيت عالمحضر ومشيت بعد ما فارس اتحبس علي  ذمه التحقيق 😂😂😂
اد ايه انا طيوبه 😂😂😂
اللي عرفته بقا أن في مادة في القانون المتحرش بيتسجن 6 شهور وكفاله أن أثبتت عليه اه يا عيني عليك يا فاروسه  هاتقضي 6 شهور بحالهم في السجن مش قلتلك انا حنون لو ضايقتني اخليك مجنون نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه نيهاهاه 👹
.................
فارس: يا فندم والهي ماعملتش حاجه 😤
الظابط: والشهود والبنت اللي كانت منهارة 
فارس: طب ممكن اتصل بالمحامي بتاعي ..
الظابط: مكالمه واحدة ..
فارس : حاضر 😤
بيكلم فارس المحامي .....
وبعد ما اجي المحامي....
المحامي: انا اسف يا فارس بيه بس لازم تتنازل عن المحضر الشهود وكله اتثبت عليك هتتحول للنيابه وتاخد 6 شهور سجن 😢
فارس 😳😭هوا تقريبا مش عارف بيعيط من ايه من وجع جسمه والعلقه السخنه اللي خادها ولا علي سمعته اللي أن اتعرف أن رجل الأعمال فارس ابو الوفا متحرش شغله هيتأثر جدا ولا لو اتسجن 6 شهور ظلم
فارس: اهئ هئ هئ هئ كان يوم اسود ومنيل يوم ما شفتك 😭
ودخل ليقضي اجمل الليالي في بورتو السجن 😂
وزي ما في فارس القمر في البطلجيه العسل بردة اللى في وشهم علامات رائعه وفي بوقهم موس 😂
وهايتعمل عليك حفله يا فارس يا بني ماكنش يومك يا حبيبي 😂👹 نيههاهاعاهاه 
كفايه كده النهاردة وبكرة نكمل بقا ايه رايكم في مقلب النهاردة حنون هتسيبه يتسجن ولا هيبقي قلبها طيب زي علطول وربنا يكون في عون فارس من اللي هايشوفه ماكانش يومك يا فاروسه ماكانش يومك يا بني 😂😂😂 
يتبع الفصل التاسع اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent