رواية كريم وغرام الفصل الثاني 2

الصفحة الرئيسية

رواية كريم وغرام "جوزي ضربني وانا حامل" البارت الثاني 2 بقلم مي علي

رواية كريم وغرام كاملة

رواية كريم وغرام الفصل الثاني 2

يا كريم اكيد في حاجه غلط طب خلينا نحلل ف حته تانيه ابوس ايدك
فضل يقرب مني وهو مليان غضب
وفجأة بصلي بحده وقالي ..
بكرهك ياغرام
وضربني بالقلم
- هغسل عاري وشرفي بأيدي
هقتلك وهقتلو يا غرام

ونزل فيا ضرب وانا عماله اصوط واعيط

كريم ضربني

ضربني بالبوكس ف بطني وعلي وشي وخنقني وفين يوجعك ولا اي استغاثه رضي يسمعها وهونت عليه

وسابني مرميه ع الأرض ووشي كله دم

وخرج ع الباب جري

انا يدوبك عرفت اقعد

اخدت جمب ع الأرض ودفست نفسي وفضلت اعيط

اي اللي حصل ده بس ياربي

وقمت بالقوه اللي باقيه مني ألم هدومي أو حتي من غير هدوم همشي

ولسه هفتح الباب لقيته ف وشي

بصلي بغضب ودخل ورزع الباب وراه ...

عاوزه تهربي مش كده

عاوزه تهربي زي ماهو هرب زي الجبان

ومسكني من رقبتي وهو بيقول ...

هرب وسابك لا وكمان حامل

سابك عشان انا هوريكي اسود ايام حياتك

لحد ماتموتي بالبطئ

ونزل تاني فيا ضرب

لحد ما فقدت الوعي تماما

بعدها بشويه فوقت

لقيت نفسي مرميه ف الاوضه

قومت اجر نفسي ناحية الباب

وحاولت افتحو بس هو قافل عليا بالمفتاح

فضلت اخبط ...

كريييم افتحلي الباب

كرييييم والله مظلومه يا كريم افتاااااح

فضلت كده كتير اخبط وانادي ومفيش اي صوت

فضلت قاعده ع الأرض وانا مش قادره اتحرك

وشويه ولقيته داخل

وحط قدامي رغيف عيش وازازة ميه

جريت عليه ...

كريم ابوس ايدك متعملش فيا كده ابوس ايدك يا كريم انا معملتش فيك حاجه وحشه وحياتك عندي

وحطيت ايدي علي كتفه

ضربني بالقلم وقعني ع الأرض وقال...

ايدك دي متتحطش عليا يا قذره

اطفحي زي الكلبه

لسه ليكي روقه

وفضلت ابكي بدل الدموع دم

اسبوع بحاله بيتفنن ازاي يعذبني

ويذلني كل كلمه بضرب ورافض تماما يسمع

وكان من الواضح أن باسم مظهرش وده اللي يأكد الحكايه عليا لانه فاكره هرب

مبقتش باكل غير لقم

واترمي ف الاوضه وانا جسمي مفتوح من كل حتة

فضلت ع الحال ده لدرجة مبقتش اقوم من ع الأرض

- قومي اعملي شاي

كنت مرميه مش قادره انطق

- قوووومي

حتي مش قادره ارد

مسكني من شعري وجرني

خلاص مبقاش فيا حتي قوه اني امنعه

فضلت يجرني وانا من غير اي دفاع مستسلمه

لما لقاني كده سابني قدام باب الاوضه.

وغبت عن الوعي

فوقت علي جردل ميه مرمي ف وشي

وفضلت أحاول اتكلم بس مش قادره ...

رمي ف خلقتي اكل

وغصب عليا اكل قدامه

وبعد ما خلصت

جرني لمكاني ف الأرض وسابني

ف نفس اليوم ده قومني وخلاني اخد دوش بس طبعا بكل خطوه قلم

واستحميت وفوقت شويه

وأما خرجت سمعت صوت زعيق جامد ع السلم

صوته وصوت باسم

جريت ع الباب افتح أو اسمع

بس مفيش فايده حابسني

حسيت بالباب بيتفتح ودخل ورزع الباب وراه

وباسم عمال يزعق وجري وراه وفضل يخبط جامد ع الباب ...

افتح يا كريم افتح متبقاش مجنون طب علي الله تهوب ناحيتها وانا قسما بالله هدفنك حي

شدني من شعري وكتم نفسي

ورماني ف الاوضه ونزل تاني فيا ضرب

وسابني وخرج لما فش غلو

ف نفس اليوم بليل

لقيته داخل الاوضه بس مش طبيعي

سحبني من ايدي

وقفل الباب وراه

ورماني ع السرير

فهمت ساعتها هو عاوز يعمل اي

فضلت اعيط لدرجة وطيت علي رجله يعتقني لوجه الله

بس مفيش فايده

ففضلت اصرخ

وهو لما لقاني كده اتعصب

ونزل فيا ضرب

واغمي عليا

محستش بالدنيا

ولما فوقت كانت المصيبه

لقيت نفسي مرميه ع السرير من غير هدوم وحواليا دم

مكنتش قادره اتحرك كأني اتشليت

ولقيته قاعد علي طرف السرير

وقالع التيشرت بس من فوق

وحاطط راسه بين ايدو وموطي

حاولت اتعدل واتعدلت

وفضلت اعيط وصوت عياطي يعلي وهو حتي مبصليش

سندت علي السرير وانا منهاره من العياط بحاول اقوم

وقفت وفضلت أسند ع الحيطه عشان أخرج من الاوضه

حسيت اني بنزف من كل حته

بصيت لقتني فعلا بنزف نزيف جامد اوي

بصتله وانا مفزوعه وقولت برعب ...

كريممم

بصلي وبعدها حسيت اني لساني تقل مبيتحركش

اما أشوفه اشتمه
وهو مش راضي يطلقني
بس صحتي اتحسنت
قررت بقي أروح للمعمل وأعرف الحكايه
كان لازم أروح قويه عشان متستهفأنيش
للكاتبه مي علي
لبست وخرجت
لقيت كريم ف وشي :
رايحه فين
- ملكش دعوه
- يا مدام
يتبع الفصل الثالث اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent