رواية عشقت حوريتي الفصل التاسع 9

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت حوريتي البارت التاسع 9 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل التاسع 9

آدم: ريمممم 
ريم بخوف: اؤمرك يا فندم 
آدم: اطلعي بره ومش عاوز اشوف وشك فاهمه 
ريم: فاهمه فاهمه 
وهنا جريت ريم برا الفيلا 
وهنا رما آدم حور علي الارض 
حور بخوف: هتعمل اي يا آدم  
آدم: هربيكي يا حبيبتي 
وهنا خلع آدم حزم البنطلون و لفو علي ايدو 
وهنا جريت حور للاوضه و وقفت علي السرير 
آدم بعصبية: انزلي يا حور 
حور: لا يا عم انت ايدك تقيل 
وهنا جري آدم نحيت حور. و بقا آدم هو الي علي السرير وحور علي الارض 
آدم: تعالي يا حور بدل ما ازود العقاب 
حور: يا عم اتنيل بقا 
وبعد وقت طويل 
حور بتعب: اي يا عم انا تعبت من كتر الجري. انت اي مفيش حاجه 
آدم: هو انا فافي زيك 
حور: فافي اي يا عم احنا جرينا وراء بعض بقالنا ساعه 
وهنا جري آدم ومسك حور بس في اللحظه دا وقع آدم وحور علي السرير وكان آدم فوق حور 
حور: ابعد يا آدم 
آدم: لا انا مرتاح كده 
حور: اتلم يا آدم وبعدين ابعد بقا .... 
وهنا مكنش آدم سمع حور كان سرحان في عيون حور الى زي العسل وهنا بدون وعي بدأ آدم في تقبيل حور 
وهنا حولت حور الابتعاد عن آدم بس مفيش فايده 
وبعد وقت طويل 
آدم: انا كدا خد حقي 
حور: انت كدا قليل الادب 
آدم: و سافل كمان
وهنا ابتعد آدم عن حور وحور جريت للحمام
**
مراد: و دي الفيلا بتاعتي الي كل ايامك فيها هتكون سوده
وهنا بصت ليلي لي مراد بسخرية 
مراد: دي الاوضه بتاعتك . وتابع مراد: لاني جناح مراد باشا مينفعش يدخل فيه اشكلك 
وهنا ساب مراد ليلي وطلع الاوضه 
ليلي: وحياة امي يا مراد انا هعرفك مين هي ليلي .
ودخلت الأوضه وهي حزينه 
تاني يوم 
مراد: قومي يا هانم 
ليلي: اي يا مراد 
مراد: اتفضلي قومي اعملي الفطر 
ليلي: ليه كنت الخدمه الي جايبها ماما
مراد: اهاا الخدمه
ليلي بعصبية: اتلم يا مراد 
وهنا شد مراد ايد ليلي وضغط عليها 
مراد: لما اقول الكلمه تتنفذ فاهمه 
ليلي: ف... فاهمه
**
جاسر: انا هقول لي فريده اني معجب بيها مفيش حاجه يعني
فريده: صباح الخير يا دكتور جاسر قولولي اني حضرتك عاوزني 
جاسر: فريده انا......انا 
فريده: هههههههه في اي يا دكتور 
جاسر: انا معجب بيكي يا فريده
فريده بغضب: نعم 
جاسر: في اي يا انسه فريده انا معجب بيكي 
فريده بسخرية: وانا الي كام يا جاسر 
جاسر: مش فاهم قصدك اي 
فريده بعصبية: بعد كدا تلتزم حدود الشغل يا دكتور جاسر ومع السلام. وخرجت فريده من عند جاسر 
فريده بعياط: كانت لازم اعمل كدا يا جاسر عشان انت مش بتحبني بجد 
Flash Back 
فريده دخله مكتب جاسر بس قبل ما تدخل 
جاسر: في اي يا كريمه انتي كنتي فتره في حياتي وخلصت
وانا خد الي انا عوزه خلاص وانتهي الموضوع بقا 
كريمه: عشان خاطري يا جاسر 
جاسر: يلا باي و عيشي وتاخدي غيرها 
Back
فريده: عشان انت بتلعب يا جاسر 
**
فريده: مبروك يا رورو 
يارا: حد قالك اني موفقه 
دينا: واي الي خليكي مش موفقه 
يارا: اولا انا مخدش راي البيست فريند 
وبعدين انا مش سهلة المراد الاه 😂
دينا: بت انتي بكره هتقولي رايك الواد مستني بقوله اسبوع خلاص بقا 
فريده: اخلصي بقا يا يارا احنا عاوزين نخلص 
يارا: اهااااااا انتو عاوزين امشي انتو اهل انتو 
فريده: هههههههه
و هنا تليفون فريده رن 
فريده: الو
منه بعيط: الو يا فريده 
فريده: مالك يا بت 
منه: انا ومصطفى فركشنا 
فريده: اي ازي و ليه
منه بعيط: معرفش هو قالي مش عاوز يكمل و رما الدبله وماشي 
فريده: كلهم زباله دا عيل معفن فكك منه وان شاءالله يجيلك احسن منه
**
كدواني: تعالي يا اسراء 
اسراء: نعم يا بابا 
كدواني: دا عمر باشا الي هيتبع معكي طول الفتره الي انا مش موجود فيها 
عمر بصدمه: هي دا بنت حضرتك 
اسراء بصدمه: لا كده كتررررر بقا انت طالع لي في كل مكان 
كدواني: انتو تعرفوا بعض 
عمر: ايوه يا فندم اتشرفت ببنت حضرتك قبل كده 
كدواني: طب كويس 
اسراء: مستحيل لا يا بابا دا لا 
كدواني: نعم 
اسراء و عينها في الارض: انا اسفه يا بابا الي تشوفه حضرتك 
كدواني: انتي نزله الكليه 
اسراء: اه 
كدواني: طب يلا يا عمر معها 
عمر: تحت امرك يا فندم 
**
الباب خبط وحور راحت تفتح 
حور: مين حضرتك 
داده فتحيه: انا داده فتحيه يا بنتي انتي مين 
حور: انا مرات آدم يا داده 
وهنا نزل آدم من فوق وهنا جري آدم علي داده فتحيه وحضنها. وهنا اول مره حور تشوف حنيت آدم 
آدم: ازيك يا داده 
فتحيه: الحمدلله يا حبيبي و مبروك 
آدم: الله يبارك فيكي يا داده 
فتحيه: بس زوقك حلوه يا آدم 
آدم بتكبر: انا عمري ما اعرف حد وحش يا داده
فتحيه: عقبال العيال يا آدم 
آدم بغمزه لي حور: قريب إن شاء الله 
حور: قليل الادب و سافل 
آدم: عارف 
فتحيه: انا هروح اعمل الفطر 
حور: انا هاجي معاكي يا داده 
فتحيه: لا يا بنتي روحي انتي مع جوزك عشان لو عاوز حاجه 
حور بسخرية: لا آدم باشا مش محتاج لحد يلا يا داده 
وهنا دخلت فتحيه وحور للمطبخ 
آدم: شكلك وقعت يا فهد 
**
مراد: الاكل خلص 
ليلي: انت شايف اي 
مراد: مش هتكلي 
ليلي: لا 
وبعد وقعت مش طويل نام مراد وهو بياكل عشان ليلي حطت حبوب منوم في الأكل 
ليلي: عشان تعرف تتكلم مع ليلي ازي 
وهنا بدأت ليلي برسم بألوان علي وش مراد 
وبعد وقت مش طول صحي مراد 
مراد: انا ازي نمت كدا 
وهنا خرج مراد من القصر. وفجاه ابتسم كل الحراس 
مراد: في اي 
الحرس: اصل...اصل 
مراد: اصل اي انطق 
الحرس: في الوان علي وش حضرتك 
وهنا دخل مراد القصر و شاف نفسه في المرايا 
ومسح وشه وهو يتوعد بالكثير لي ليلي 
مراد: افتحي يا ليلي
ليلي: لا يا مراد باشا 
مراد: بقولك افتحي يا ليلي 
ليلي: قولت لا 
مراد: ماشي انا هروح الشغل و هاجي أعلمك الادب يا ليلي 
وهنا قفل مراد الباب بالمفتاح وهو ميعرفش اني ليلي بتخاف من الأماكن المغلقة 
وهنا حولت ليلي الخروج بس بدون جدوه وهنا قعدت تصرخ ليلي لحد ما فقدت الوعي 
**
يارا: الو يا كريم 
كريم: اي يا يارا وفقتي 
يارا: لا 
كريم: نعم يا روح امك 
يارا: اي ياعم محدش يعرف يهزار معاك 
كريم: يعني موفقه 
يارا: ايوه 
كريم: خلاص كتب الكتاب يوم الخميس الجاي 
يارا: نعممم لا طبعا انا مش مستعدا انت اهبل يلا 
كريم: انا اتفقت علي كده مع دينا هانم وانا موفق فا خلاص 
يارا: انا مش موفقه 
كريم: بس انا موفق وهنتجوز يوم الخميس 
يارا: ولله اكلم رضوى الشربيني في برنامج هي وبس و افضحك 
كريم: هههههههه مجنونه جهزي نفسك بقا 
يارا: ماشي. يا اخويا يلا باي 
كريم: اخوكي مين ياروح امك .
يارا: ولا انت بطل طولت لسانك ويلا باي 
كريم: باي 
**
فتحيه: انتي بتحبي آدم يا بنتي 
حور بتوتر: اه امال هتجوزه ازي 
فتحيه: وآدم بيحبك يا بنتي 
حور بسخرية: دا بيموت فيا دا انا اقوله طب اكرهني شويه يا آدم طب نتخنق شويه يا آدم ابداااااا بيموت فيا 
فتحيه: هههههههه انا.مش بهزر يابنتي آدم بيحبك انا اكتر وحده عارفه آدم عمره ما كان في عينيه الحب والحنيه دة وبالذات لو ستات 
حور بسخرية: آدم بيحبني انا هههههههه 
فتحيه: طب روحي نادي آدم وانا هحط الاكل يلا 
وهنا رحت لي آدم المكتب 
حور: آدم يلا عشان ..... عااااااااااااااااا البس حاجه ازي تقعد كده 
آدم بضحك: ما انا بلعب مصارعه لازم مبقش لابس حاجه وبعدين انتي مراتي يا بنت المجنونه 
حور هي مغمضه عنيها: الاكل علي السفره يلا 
حور اتخبطت في الباب 
حور: اهاااااااا
آدم بخوف: انتي كويسه 
حور: اها وابعد كده 
وخرجت حور من المكتب  وبعد وقت طويل 
حور: انا هنزل لي آدم اقوله يخرجني 
ونزلت حور وهي تتوجه نحيت الباب وسمعت صوت رجال في المكتب وهنا حور مكنتش لبس حجاب كانت لبسه بنطلون جينز وبلوزه لغايت الوسط وفجاه اتفتح باب مكتب آدم 
وهنا وقف آدم بصدمه. اما الحرس كان بيتغزل في حور 
آدم: بتبص علي اي ياروح امك وهنا بدأ آدم في ضرب الحارس 
ماجد: معلش يا آدم باشا هو ميعرفش أنها حرم حضرتك 
آدم: بره و الصفقه ملغيه ويلا براااا 
وهنا جريت حور للاوضه و خرج ماجد برا 
وهنا اتحول عيون آدم من اللون الاخضر إلي الون اسواد فحم 
حور بخوف: ولله يا آدم مكنتش اعرف اني في حد في المكتب 
وهنا شد آدم شعر حور 
آدم: وانتي ياروح امك ليه بتنزلي من الأوضه لييييه هااااا 
حور بدموع: كانت عاوزك أخرج 
آدم: انتي مش هنشوفي الشارع يا حور فاهمه 
حور: لا مش بمزاجك يا آدم وقبل أن تكمل جملتها ضربها آدم بالقلم ووقعت علي الارض 
آدم: انتي مش هتخرجي من الأوضه دي ياروح امك فاهمه 
وهنا خرج آدم قبل ما يقتل حور 
**
فتح مراد باب الأوضه وهو يتوعد بالكثير لي ليلي 
مراد: ليلييييييييييي 
وهنا شلها للسرير ورش علي وشها مياه 
ليلي: مراد 
مراد: انا هنا يا حبيبتي متخفيش 
ليلي بدموع: اوعي تعمل كدا تاني انا بخاف من الأماكن المغلقة 
وهنا افتكر مراد الي حصل الصباح 
وهنا مسك مراد شعر ليلي 
مراد: انتي مش بتلعبي مع ابن اختك ياروح امك دا لو اتكرار تاني يبقي قولي علي نفسك يا رحمان يا رحيم فاهمه 
ليلي: ف... فاهمه 
مراد: اتفضلي علي الأوضه
ليلي بدموع: حاضر 
**
مصطفى: ازيك يا انسه فريده 
فريده: اهلا 
مصطفى:تعالي نشرب حاجه انا وانتي 
فريده:لامش عاوزه
وهنا مصطفى مسك ايد فريده والمشهد ده شافو جاسر
جاسر قفل الشباك :وعامله عليا انا محترمه...ماشي يا فريده
فريده :ايدك يا مصطفي
مصطفي :انا اسف بس...
فريده:سلام يا مصطفي
وهنا مشيت فريده قبل سامع رد مصطفى 
**
فتحيه: امال امبارح كان آدم صوته عالي ليه يا بنتي 
حور: هههههههه اصل كان بيدلعني يا داده 
فتحيه: ربنا يخليكو لبعض يا بنتي 
حور: هههههههه والله انت طيبه اوي يا داده 
آدم: صباح الخير 
حور: آدم كنت عاوزك في حاجه 
آدم: خير 
وهنا دخلت فتحيه المطبخ 
حور: كتب كتاب اختي يوم الخميس عاوزه اروح يا آدم 
آدم ببرود: لا 
حور بعصبية: ليه بقا أن شاء الله 
آدم: صوتك مايعلاش تاني يا حور فاهمه وبعدين انتي هنا عشان تتعلمي الادب يعني الكلمه الي اقولها تتنفذ 
وهنا خافت حور من آدم: فاهمه 
وخرج آدم من القصر 
آدم: انت ازي تعمل كده حرام عليك بقا يا فهد البت خلاص. 
وبعد لحظه رجع آدم المتكبر: آدم اوعي تحبها دا سنه وتخلص انت فاهم وبعدين كلهم خينين 
**
عمر: اتفضلي يا انسه اسراء 
اسراء: شكرا 
عمر: تعالي اقعدي قدام 
اسراء: نعم 
عمر: زي مسمعتي يلا 
اسراء: امشي يا عمر وعدي اليوم دا علي خير 
عمر: ماشي وهنا ساق عمر العربية بطريقه مجنون 
اسراء: عااااااااااااااااا ياابن المجنون هنعمل حادث 
عمر: اتلمي وتعالي اقعدي قدم 
اسراء: لا يا عمر. و اتلم بقا 
وهنا زواد عمر من سرعت العربية 
اسراء: خلاص ماشي ماشي 
عمر: ما كان من الاول 
اسراء: اسكت بقا 
وهنا نزلت اسراء 
ندا: بخ 
اسراء: لا كده كترررر انتي واخوكي عليا كده كترر 😂
ندا: اسكتي انا مش عارف ليه انا خايفه انهارده 
اسراء: لا الله الا الله في اي يبنتي تعالي نشوف العروسه 
**
يارا: اي عاملين ايه يا عيال
اسراء: الحمدلله يا عروسه 
حور: ازيك يا يارا. وهنا خرجت يارا لحضن حور 
حور: براحه يا بت 
يارا بعيط: انتي كويسه يا حبيبتى 
حور: الحمد لله يا عروسه+ أزيكوا يا بنات 
اسراء وندا: الحمد لله 
يارا: انتي عرفتي ازي 
حور: انا حرم الفهد ازي يابت معرفش 
يارا: هههههههه طب هتيجي 
حور: لا مش هعرف وانا جات هنا عشان اشوفك 
يارا بزعل: ماشي
حور: يلا باي يا رورو 
يارا : باي
**
كان راجع مراد سكران بعد الفجر 
مراد: اصحي يا ليلي عاوزك 
ليلي: اي يا مراد احنا الفجر عاوز تاكل الفجر 
مراد: لا مش عاوز اكل انا عاوزك انتي 
ليلي بخوف: انت شارب يا مراد 
مراد: ملكيش دعوه تعالي بس 
وهنا بدأ مراد انو يقرب من ليلي 
ليلي: فوق يا مراد ابوس ايدك 
مراد: انا فايق يا حبيبتي اهو تعالي بس 
ليلي: مراد لو عملت حاجه انا هكرهك ليوم الدين 
وهنا بدون وعي من مراد بدأ يقطع هدوم ليلي وهنا ليلي ضربت مراد بالقلم وهنا مراد بدون وعي خلع حزام البنطلون ولفو علي ايدو وبدأ ضرب في ليلي.  هي مكنش سامع صوت ليلي ولا توسلها وهنا من كتر الضرب فقدت ليلي الوعي 
مراد: ليلييييييييييي وهنا شلها علي السرير وبدأ يعالج الجروح الي في جسمها 
وتاني يوم صحيت ليلي وهي مش قادره تتحرك وهنا لقت نفسها لبس لابس غير بتاع امبارح وهنا انهارت من العياط 
مراد بخوف: اي مالك 
ليلي: انت عملت اي امبارح يا مراد 
مراد: متقلقش يا ليلي انا معملتش حاجه
ليلي: لا بجد انت ضربتني بس لا كتر خيرك 
مراد: انا اسف يا ليلي بس ..
ليلي: بكرهك يا مراد بكرهكككككككك 
مراد بعصبية: محدش قالك حبيني وتلمي لسانك يا ليلي عشان انا معندش مانع اعمل الي عملته امبارح 
وهنا خرج مراد من الأوضه و ساب ليلي بتعيط 
**
عمر: يلا يا اسراء هانم وانتي كمان يا ندا 
ندا: لا يا عم انا هروح اشتري حاجات مع يارا عشان الفرح
يارا.: دا طبعا لو مفيش مانع يا عمر 
عمر: لا طبعا والف مبروك يا انسه يارا 
يارا: الله يبارك فيك يا عمر 
اسراء: هاجي معاكي المره الجايه عشان انا مقولتش لبابا 
يارا: مفيش مشكله يا سوسو 
وهنا مشي يارا وندا وركبت العربية اسراء وعمر 
عمر: انا هروح اشتري حاجه من المحل دا ثواني 
ودا كان محل زين اعيد ميلاد 
اسراء: هو انهارده عيد ميلادك 
عمر: لا ندا 
اسراء: ايييييه وازي كلب البحر دا متقولش 
عمر: من ساعة وفات مامتها وهي مش بتحب تحتفل  حاجه 
اسراء بحزن: الله يرحمه طب انا عندي فكره 
عمر: اي 
اسراء: بص انا وانت نروح نشتري الزينه والهدايا ونزين البيت وكل حاجه و نتصل نقول اي يارا و نعملها مفاجاه 
عمر بفرحه: فكره حلوه اوي 
اسراء: طب يلا 
بعد وقت طويل 
اسراء: كل حاجه كدا تمام 
عمر: اها كدا تمام وشكرا بجد يا اسراء 
اسراء: علي اي يا عمر دا كلو عشان خاطر ندا مش عشان سواد عيونك يعني 
عمر: الله يقرفك يا شيخه دا رد دا 
وهنا تلفون عمر رن 
عمر: الو 
يارا بعيط: الحقي يا عمر ندا عملت حادث وهي في مستشفى****
عمر بصدمه: اي طب انا جاي 
اسراء: في اي 
عمر: ندا عملت حادث 
اسراء: نعممممم 
وهنا خرجوا علي العنوان
**
جاسر وهو بيحاول يقرب من فريد .
فريده: ابعد يا دكتور جاسر .
جاسر: في اي يا فريده هو مصطفى احلي مني في اي دا انا حته أحله 
فريده: انا مش فاهمه حاجه 
جاسر: عمله عليه الشريف المحترمه وانتي ***
وهنا ضربت فريده جاسر بالقلم 
وطلعت فريده وهي منهار من العياط 
جاسر: ولله لرابيكي يا فريده 
**
وهنا وصل كريم وعمر واسراء المستشفى 
كريم: اهدا يا عمر أن شاء الله هتبقي كويسه 
عمر: أن شاء الله 
وهنا جريت يارا لحضن كريم 
كريم: اهدي يا حبيبتى أن شاء الله هتكون كويسه 
وهنا قعدت تعيط يارا في حضن كريم 
اسراء: اهدا يا عمر أن شاء الله هتكون كويسه .
عمر بدموع: أن شاء الله 
وهنا خرج الدكتور 
عمر: اي يا دكتور 
الدكتور: اسف البقاء لله 
اسراء بعيط: ايييييي ندا لالالالالا ندا لا 
وهنا انهارت يا يارا من العياط يارا: ندا لا يا كريم ندا لالا 
عمر بصدمه ودموع: لا يا جماعه اهداو هي.. هي وعدتني انها عمرها ما تسبني 

Flash Back
ندا بدموع: عمر اوعه في يوم تسبني 
عمر: انتي هبله يا بت انا عمري ما اسيبك ابدا انتي روحي 
ندا بضحك: وعد 
عمر: وعد

Back
وهنا جري عمر لي حضن ندا 
عمر: لالالالا انتي وعدتني صح اصحي ابوس ايدك دا انا عملك مفاجاه لا يا ندا قومي
كريم بدموع: ابعد يا عمر عشان يخدوها 
عمر بعيلط: لا يخدوها اي لا ندا ابوس ايدك مش انتي وماما و بابا قومي بقا عشان خاطري لا انتي مش هتسبيني لوحدي صح يلا قومي اهداو يا جماعه ندا هتقوم اهو لأنها تعرف اني عمري ما اقدر أعيش من غيرها 
وهنا حول كريم يبعد عمر عن حضن ندا 
عمر: لا يا كريم هي وعدتني انها مش هتسبني طب .....طب سيبني يا كريم بقولك ندا كويسه 
وهنا حضن كريم عمر 
كريم: اهدا يا عمر اهدا يا حبيبي 
وهنا حولت اسراء أن تتمسك 
اسراء: كريم روح انت لي يارا و سيب عمر انا معه 
وهنا فاجأه حضن عمر يارا 
عمر بعيط: لا يا ندا ابوس ايدك بلاش ندا يا اسراء 
اسراء بعياط: اهدي يا حبيبي كدة غلط عليك استهدا بالله 
عمر: طب ليه ماما وبابا وندا 
اسراء: استغفر الله يا عمر
عمر: استغفر الله العظيم 
**
وهنا دخل آدم وقفل الاوضه وكان متعصب جدا 
حور بخوف: في اي يا آدم 
وهنا آدم ضرب حور بالقلم وهي وقعت علي الارض 
آدم: انا يروح امك اقولك الكلمه تتنفذ 
حور بدموع: انا مش فاهمه حاجه 
آدم: تروحي لي اختك وانا قولت مفيش خروج ليييييه مصمم تشوفي الوحش الي فياا وانا كل دا بحاول ابعد عنك يا حور 
وهنا انهارت حور: انا بكرهك يا آدم بكرهك ليييه كل ده واي قسوة القلب دا ليه أهلي ماما تفتكر اني واحده مش كويسه وإني مشوفش اختي لييه كل دا عشان انا بكرهك يا آدم 
وهنا آدم خاف علي حور وحضن حور 
آدم: اهدي يا حبيبتى انا اسف 
وهنا نطق الكلمه الي كان نفسه يقولها لي حور 
حور بدون وعي : بحبك يا آدم 
آدم: بعشقك يا حور 
وهنا قرب آدم من حور وبدأ في تقبلها ودا اول مره حور متبعدش آدم عنها 
بعد وقت طويل تلفون آدم رن 
آدم: مين الحمار دا 
حور: هههههههه شوف مين 
آدم: الو 
كريم: ألو يا آدم اخت عمر ماتت وتعالي علي العنوان دا *""" 
آدم بصدمة: ايييي انا جاي حالا 
حور: في اي يا آدم 
آدم: مفيش يا حبيبي انا هنزل وشويه وجاي 
حور بعدم فهم: ماشي 
**
في المقابر 
عمر بعيط: خلاص كدا يعني مش هشوف ندا تاني طب....تعالي يا ندا وانا مش هزعل لو رسمتي علي ورق الشغل بتاعي بس بلاش تسبيني 
اسراء بدموع: اهدا يا عمر كدا حرام 
عمر: انا مش هقدر ابعد عن ندا يا اسراء
وبعد وقت طويل آدم: يلا يا عمر عشان نمشي 
عمر: يعني هنسبها خلاص 
آدم: اهدا يا عمر 
عمر: طب روحو انتو وانا شويه وهاجي 
اسراء: طب يلا يا جماعه وتابعت اسراء احنا بره يا عمر خلص وتعالي 
عمر: ماشي 
وخرجوا كلهم 
آدم: ازيك يا يارا 
يارا: ملكش دعوه وكمان انا بكرهك يا آدم .
آدم: وانا مقدر حالتك دا فا مش هعمل حاجه .
كريم: لا تعمل اي معلش 
اسراء بعياط : مش وقته يا جماعه
عمر بعياط: خلاص هتسبيني يا ندا طب.. طب خدني معاكي مش احنا وعدنا بعض اني احنا هنكون  مع بعض علي طول 
يا ندا انتي عارفه اني مش هعرف اعيش من غيرك وانتي ليه معملتش بالوعد وهنا انهار عمر من العياط 
بعد وقت طويل 
عمر: الله يرحمك يا حبيبتي وانا كل يوم هاجيلك لحد ما اجي عندك مع السلامه يا حبيبتي .. يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent