Ads by Google X

رواية عشقت حوريتي الفصل العاشر 10

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت حوريتي البارت العاشر 10 بقلم بسملة هاني

رواية عشقت حوريتي الفصل العاشر 10

آدم: صباح الخير يا حوريتي 
حور: صباح الخير يا دومي 
وبدون اي مقدمه انقض آدم علي شفايف حور وبعد وقت طويل 
حور بضحك: ولله مش متربي يا آدم 
آدم: بلاش اوريكي الي مش متربي هيعمل فيكي اي قومي يلا عشان مسافرين 
حور بفرحه: اي دا رايحين فين 
آدم: اكتر مكان انا بحبه 
حور بفرحه: يلا يا دومي 

مراد: تعااالي يا ليلي
ليلي: لا يا مراد انت ايدك تقيله 
مراد: وحياة امي هربيكي يا ليلي 
ليلي: الاه ولله ما كان قصدي يلا 
مراد: يعني تحطي كلور علي كل هدمي وتقوليلي مش قصدي 
وهنا مسك مراد ليلي وقرب منها جداا 
مراد: يخربيت جمال امك 
ليلي: اتلم يلا 
مراد: هاتي بوسه 
ليلي: انت سافل و....... 
وهنا انقض مراد علي شفايف ليلي 
ليلي بعياط: انا بكرهك يا مراد انت و احمد 
مراد بغضب: نعممم مين احمد دا ياروح امك 
ليلي بتوتر: اي دا لا مفيش حاجه
وهنا مسك ايد ليلي وضغط عليها  
مراد: انطقيي يا ليليييييييي 
ليلي بانهيار: ابوس ايدك يا مراد سبني في حالي 
وهنا مسك مراد شعر ليلي 
مراد: انطقيي ياروح امك 
ليلي: انا مش هتكلم يا مراد 
مراد بغضب شديد: تماااام اوي انا هعرف اخليكي تتكلمي 
وهنا قلع مراد حزام البنطلون ونزل باول ضربه علي جسم ليلي 
ليلي: اهاااااااااااا خلاص يا مراد هتكلم خلاص 
مراد: انطقيييي 
ليلي بعيط: دا كان خطيبي زمان كنت بحبه جدا واتخطبنا دي كانت الحاجه الحلوه الي بتهون عليا وانا بشوف بابا بيضرب ماما وانا مش عارفه اعمل حاجه بس هو اغتصبني والأشخاص دا كان السبب ان أبويه وامي يموتو بس هو لمسني وشافيفه لمست وشي وهنا انهارت وبدأت تمسح في وشها وقالت وانت كمان يا مراد لمستني غصبن عني بكرهك وبكره صنف الرجاله بكرهكككككك 
وهنا كان قاعد مراد في صدمه 
مراد بصدمه: انا....انا 
وهنا بأس  مراد دماغ ليلي وخرج من الأوضه 
( احب اقولك  يلا يا مراد انت انك حيوان بس كدا😌) 

عمر بنوم: عاوزه اي يا اسراء 
اسراء: اي يا عم قولت اجي اسال عليك بدل ما انت بقلك شهر مش بتسال 
وهنا دخلت اسراء وهنا كانت الصدمه 
اسراء بصدمه: اي القرف دا يا عمرررررر 
الشقه كانت عباره عن حشيش و خمره 
عمر: انا هفضل اعمل كدا لحد ما اروح لي ندا وحشتني اووي يا اسراء 
وهنا خرجت بت مش اوضة النوم 
البنت بدلع: اجي بليل يا عمر باشا 
عمر: اها وكل يوم 
البنت: انت تؤمر يا باشا 
وهنا خرجت البنت مش شقة عمر 
اسراء بصوت عالي: انت اهبل يا عمر اي القرف دا يعني ندا الله يرحمها تفتكر أنها مبسوطه وهي شيفاك كدا هااااا وهنا ضربت اسراء عمر بالقلم 
عمر: اطلعي برررررررره 
وهنا خرجت اسراء وهي بتعيط 

آدم وحور وصلو لي جزيرة حلو جداااا 
حور بصدمه: اي دا يا آدم 
آدم: دا جزيرة الادم يا حبيبتى 
حور: حلو اوي يا آدم 
آدم: مش احلا منك يا حرمي 
حور: يعم اتنيل بقا 
آدم بضحك: لسانك طويل يا حور 
وهنا سمعت حور صوت غريب في الجزيره 
حور بخوف: اي دا يا آدم 
آدم: تعالي معايه 
ووصلو لي مكان في اشجار كترررر و قفص من الحديد 
وهنا دخل آدم القفص 
واول لما دخل خرج من القفص 4 فهود وبدأوا يلعبوا مع آدم وآدم يلعب معهم وكان مبسوط جدااا 
وهو بيبص لي حور لاحظ الخوف في عيون حور 
وهنا خرج آدم من القفص 
آدم: مالك يا حبيبتي 
حور بخوف: اي دا يا آدم انت هتعمل فيا حاجه 
آدم بحنيه: انا عمري ما أذيكي يا حبيبتي دا اكتر مكان بحب اجي فيه ودي اكتر ناس بحب العب معها امال انا اسمي الفهد لي يا حماره 
حور بمرح: يعني لما تحب تحب فهد يا اخي ارحمني 
آدم: وبحبك انتي كمان ياروح الفهد 
حور: ولا انت بطل تدلع فيا وانشف كدا 
وهنا آدم شال حور 
حور: نزلني يا سافل 
آدم: لا ياروح السافل 
ومشي آدم وحور في الجزيره لحد ما وصله لي قصر الآدم 
حور: طب وصلنا نزلني طه 
آدم: هنزلك في اوضه النوم يا حبيبتى 
حور بضحك: ولله سافل يا دومي 
وهنا طلع آدم وحور لي الأوضه ...وبس كدا عشان عيب 

يارا: مش هتجوز يا ماما يعني مش هتجوز 
دينا: يا بنت الجزمه الناس علي وصول وانتي تقوليلي مش هتجوز 
كريم: في اي يا جماعه صوتكوا عالي ليه 
دينا: تعالي شوف مراتك بقا 
يارا: ماما لو سمحتي متقوليش مراته انا مش هتجوز 
كريم: مش اي يا يارااااااا 
يارا بخوف: مش هتجوز 
كريم بغضب: طب اتفضلي انتي يا دينا هانم وانا هتصرف 
دينا: ماشي يبني 
وطلعت دينا وقفل كريم الباب 
كريم بعصبية: مش عاوزه اي بقا ياروح امك 
يارا بخوف: مش عاوزه اتجوز انت مش فتي احلامي الاه 
كريم وشد يارا من أيدها: اماااال مين فتي احلامك يا ياراااا
يارا: اي يا كيمو انت غبي ليه هو انا اقدر احب حد غير كيمو حبيبي 
كريم: ايوه كدا اتعدلي كمان نص ساعة تكوني جهازه 
يارا: من عيوني يا كيمو 
كريم: اموت في عيونك 
يارا: سافل 
كريم: انتي شوفتي سافله استني بس عليا 
يارا بمرح: وعهد الله سافل يا كيمو

اسراء: حاضر يلي علي الباب 
وفتحت اسراء 
اسراء بصدمه: عمر 
عمر: وحشتني 
اسراء: عاوز اي 
عمر كان مسك في أيده فستان
عمر: خدي الفستان دا وألبسه ويلا عشان هنروح كتب كتاب يارا وكريم 
اسراء: لا شكرا انا هروح الفرح لوحدي وهلبس الفستان بتاعي انا 
وهنا حط عمر الفستان علي الطربيزه الي جنب الباب 
عمر: نص ساعة وتكوني جهازه 
وهنا خرج عمر 
اسراء: غبي 
عمر: اتلمي يا بت 
وهنا قفلت اسراء الباب في وش عمر 
اسراء: برحتي يا عمر يا غبي 
عمر: هههههههه مجنونه 
وبعد ساعه نزلت اسراء 
عمر: كل دا تأخير اوباااا يخربيت جمالك 
اسراء: انت ياض اتلم 
عمر: ياض انتي بنت انتي 
اسراء: المفروض 
عمر: طب يلا يا قمر 
اسراء: استغفر الله العظيم 😂

آدم: اصحي يا حور
حور: عاوز اي يلا 
آدم: طب قومي عشان ممدش ايدي عليكي 
حور: الاه عاوز اي طه 
آدم: يلا عشان هننزل مصر وعاملك مفاجاه 
حور: قول ولله 
آدم: هههههههه ولله 
وهنا قامت حور ولبست فستان وهي فعلا كانت حور 
وبعد وقت وصل آدم وحور مصر. وركبوا عربيه آدم 
حور: انا تعبت يا آدم قبل ما اشوف المفاجاه 
آدم: قربنا نوصل يا حبيبتي 
وهنا وصل آدم وحور لي فيلا السيوفي
حور: هو...هو...
آدم: انا فهمت مامتك كل حاجه يا حور 
وهنا جريت حور علي حضن آدم 
حور: بحبك يا آدم 
آدم: انا اكتر يا روح الفهد 
وهنا دخلت حور وجريت في حضن مامتها 
دينا: وحشتني اوي يا حور 
حور: وانتي كمان يا حبيبتي

مراد: ليلي
ليلي بحزن: نعم 
مراد: قومي عشان هنروح فرح يارا 
ليلي بفرح: بجد 
مراد' ايوه يلا اطلعي البسي 
ليلي بفرح: هلبس اي 
مراد: احلا فستان موجود علي السرير فوق 
ليلي بفرح: شكرا يا احلا مراد 
وبعد وقت طويل نزلت ليلي 
مراد: مزه 
ليلي: اتلم يا مراد 
مراد: بحبك يا ليلي
ليلي: بصدمه: اي 
مراد: بحبك و اوعدك انك هتحبيني 
ليلي : انسااا 
مراد: طب نشوف مين هيكسب في الاخر 
ليلي بتحدي: نشوف 

المأزون:  بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير 
يارا: بالحضن يا فوزي 
وهنا حضن كريم يارا ولف بيها 
عمر: طب ثواني يا جماعه انا عاوز اقول حاجه 
كريم: قول يا فصيل 
وهنا طلع عمر خاتم 
عمر: بحبك يا اسراء تقبلي تكوني خطيبتي 
اسراء بفرح: اقبل 
وهنا لبس عمر لي اسراء الخاتم و حضنها ولف بيها 

تاني يوم في قصر الاسيوطي 
فتح آدم الباب وهنا جريت حور في حضن آدم 
آدم: في اي يا حبيبتي 
وهنا طلعت حور اختبار حمل 
آدم بدموع: انتي حمل 
حور: ايوه 
وهنا شال آدم حور ولف بيها 
حور: بحبك يا آدم 
آدم: بعشقك يا حوريتي 
يتبع الفصل الحادي عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent