رواية زهرة قلبي الفصل الحادي عشر 11

الصفحة الرئيسية

رواية زهرة قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم مريم حسن

رواية زهرة قلبي الفصل الحادي عشر 11

" أحبك انت بذاتك بأحاديثك وقلبك‎.❤️"
صحي زين وزهرة وباس زين زهرة من خدها وقالها صباح الخير ،، ابتسمتلة زهرة وقالتلو صباح النور يحبيبي يلا قوم خد دش عشان ننزل 
زين =تمااام 
دخل زين وخلص ودخلت زهرة بعدة وخدهاا ونزلو ، واستأذن زين عشان ورااه شغل وزهرة كانت قاعدة مع مامت زين ومامت ياسين وفريدة اخت ياسين 
فريدة : وانتي عاملة اي يا زهرة مع زين 
زهرة وابتسمتلها = احنا تمام يستي جدا الحمد لله 
ماامت ياسين : طب شدو حيلكو بجي عاوزين البيت كلة عيال 
زهرة واتكسفت = ان شاء الله
مامت زين : انا عاوزة دستة عيال من نصهم شبة زين ونصهم شبة زهرة 
زين ودخل عليهم وسمعهم وهما بيتكلمو = قريب اوي يا ام زين هيبقي عندك احفاد وراح غمز لزهرة 😉 
زهرة واتكسفت جدا وراح دخلت المطبخ ، زين استأذن وقالهم ان رايح يشرب دخل زين ورا زهرة المطبخ وجهه من وراها وراح حاضنها من ضهرها وباسها من خدها وقالها :وحشتيني 
زهرة =زين عيب احنا ف المطبخ
زين : علي فكرة انتي مراتي 
زهرة =تصدق اول مرة اعرف ان مراتك اتفاجئت والله 
زين : ههه ظريفة اوووي بس وحشتيني😂
زهرة =زين وانت كمان وحشتني جدا بس احنا ف المطبخ افرض حد دخل علينا اي وضعنا بقي زين :ولا اي حاجة واحد ومراتة عادي جدا 
زهرة =لا بجد 
زين ولفها لية وبص ف عنيها وقالها بحبك وقرب منهااا وباسهاا ،، فضلت زهرة بصة ف عيونة ، وفجأة لقو فريدة وصفية ومريم داخلين المطبخ 
فريدة : يجدع حرام عليك انتو ف المطبخ 😂 
صفية =حرام يا فريدة سبيهم كان شكلهم حلو 😂
مريم =شكلك وووحححشششش 
زين = خلصتو يلا بقي كل واحدة تخليها ف نفسها واحد ومراتة انتو مالكو بتدخلو لية 
زهرة دا كلة مغمضة عنيها ومكسوفة جدا جدا وبان عليها الكسوف 
فريدة :طب يخويا ربنا يخليكو لبعض بس بلاش المطبخ يا زين ها😉 
زين =يلاااا يبت من هنااا هرش مية 
وخرجو البنات وهما بيضحكو 
زين : زهرة خلاص فتحي عيونك خرجو 
زهرة واتنرفزت = عجبك كدا يعني يا سي زين اهم شافوناا هيقولو عليا اي انا دلوقتي 
زين : هيقولو واحد ومراتة ومحدش لية دعوة وباسها من خدها وخرج 
وفضلت زهرة ف المطبخ بتحضر الغدا ودخلت مامت زين ومامت ياسين يساعدوها وخلصو
ع السفرة..... كان الكل متجمع معدا صفية،، كان ياسين برا ورجع ودخل عليهم 
الجد : تعال يا ولدي عشان تاكل
ياسين = حاضر يا جدي هطلع اغير هدومي ونازل 
_طلع ياسين وخد دش بسرعة وغير هدومة وخرج من اوضته لقي صفية فتحة باب اوضتها فضل واقف قدام الباب يدخل ولا ميدخلش وف الاخر قرر يدخل ،دخل ياسين اوضت صفية ولقي الاسكتشات اللي معظمهاا صورو اللي صفية رسمهالو وقعد يتفرج عليها وفجأة لقي صفية داخلة 
صفية : انت اي اللي دخلك هنا وازاي دخلت اصلا 
ياسين = انا لقيت الباب مفتوح وكنت داخل اشوفك 
صفية ولقت ماسك الاسكتشات بتاعتها: وانت بأي حق اصلا تدخل اوضتي وتمسك الاسكتشات بتاعتي 
ياسين وابتسم = والله اوضت مراتي المستقبلية وبنت عمي يعني ادخل زي منا عاوز 
صفية واتصدمت من اللي قالو : اوضة مين مش فهمة ؟؟ 
ياسين = اي اللي مش فهمااة 
صفية :انت دخلت اوضتي ليه يا ياسين 
ياسين =وحشتيني 
صفية : هاااااا 
ياسين وضحك جدا ع شكلها وهيا مصدومة وقالها 
ياسين : بحبك 
صفية =....
ياسين : بحبك يصفية 
صفية وعيطت = اخرج برا يا ياسين 
ياسين = انتي بتعيطي لية 
صفية : عشان انت واحد كداب وخاين وهتسبني زي ما سبتني وسافرت يا ياسين 
ياسين : انتي فهمة غلط والله 
صفية = مش عاوزة افهم حاجة لو سمحت اخرج 
ياسين : مش هخرج يا صفية لازم تفهمي ان اصلا يوم م جتيلي المكتب انا ساعتها كنت متفاجئ باللي حصل بصي يستي
Flash back....
ياسين : هند دخليلي الفكسات الجديدة 
هند =حاضر يفندم 
ادت هند لياسين الفكسات وفجأة قربت منة وحطت ايدها ع كتفة ،اتفاجئ ياسين بحركتها دي وقام وقف وبعد ايدها عنة 
ياسين : انتي مجنونة اي دا 
هند وحطت ايدها ع وشة= انا بحبك اووي يا مستر ياسين وراحت مرمية ف حضنة 
ياسين واتفاجئ اكتر بحركتها دي والمفجأة الكبيرة بالنسبالة ان صفية دخلت ولقتها ف حضنة ونزلت جري 
ياسين وبعد هند عن حضنة وضربها بالقلم 
ياسين  بزعيق: انتي مرفودة ومشوفش وشك تاني ولا المحك اصلا انتي فهمة وسابها ونزل 
  Back.
 ياسين : انا والله ما بكدب وفضلت انادي عليكي وانتي قولتيلي ابعد عنك واسيبك ف حالك مكنش بالساهل عليا ابدا ان اسيبك وكان لازم اسافر اصلا وقولت اسيبك تهدي وسافرت 
صفية =انت مسافرتش عشاني انت سافرت عشانك انت سافرت عشان كان عندك فرصة للشغل احسن مش عشاني 
ياسين : انا مكنتش عاوز ابعد ولا كنت عاوز اسيبك بس كان لازم اسافر عشان اكبر من نفسي وعشان مكنش لازم افضل هنا لان لو كنت فضلت كنت هخسر كل حاجة 
صفية =عشان انت اناااني مفكرتش فيا مفكرتش بعدك عمل فيا ايهه ودمرني ازاي ، مش انت قولتلي انك مش هتبعد لية يا ياسين لية انا بطلت ارسم وبطلت اعمل حاجات كتير كنت بعملها وانا معاك كنت انت اللي مشاركني كل حاجة بعملها كنت اقرب حد ليا انا حبيتك يا ياسين حبيتك جدا بس انت لا 
ياسين =كنت غبي والله ان اسيبك كدا بس مين قالك ان محبتكيش انتي من ساعت ما وعيتي ع الدنيا وعيني شافت عيونك وانا بحبك من صغرنا يا صفية وانا بحبك وبغير عليكي من اي حاجة حتي من زين اخوكي كنتي وما زلتي الاقرب لقلبي يا صفية وحطي ف دماغك انتي ليا ومش هسيبك مهما حصل فهمة.
"انا اهواك فوق ما يشرد الظّن ، وفوق الهوي وفوق الولوع♥️." 
يتبع🤍.. الفصل الثاني عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent