Ads by Google X

رواية احببت دنجوان عصري الفصل الخامس والسادس

الصفحة الرئيسية

رواية احببت دنجوان عصري الفصل الخامس والفصل السادس بقلم بسمة سلام عبر دليل الروايات

احببت دنجوان عصري البارت الخامس 5

وقفنا عند زين سكران ومش عارف بيعمل اي وبيتهجم علي وعد
زين::: انتي اخير رجعتي اسيبك ازاي
وعد:::يخربتك ياشيخ اوعي بقا مش انا الا بتتكلم عنها اوعي بقولك 
يزقو ف بعض وتحاول تفك اديها مش عارفة
اوعي كدا انت سكران انت مش ف وعيك اوعي 
بعد المحولات تتخبط ف الحيطه وتنزاللل دم كتير وتبدا بنزول وهيا لزقه ف الحيطه والدم يبهدل المكان
وعد:: اه راسي    ويغم عليها
زين::: قومي قومي ببقولك قومي
يجري زين علي التيلفون يتصل بادهم الا كان نايم 
زين:: عايز اي يا برووو انا نايم 
زين::: دكتور وتجيلي  دكتور بسرعه 
ادهم::: يتنفض انت كويس يا برووو
 زين:::اخلاص بسرعه
ادهم:::طيب جاااي جااي
يغسل زين وشه عشان يفوق 
ويجي الدكتور وينقلوها علي السرير 
الدكتور:::اطلعو برا احنا هنتصرف
وجرس الباب يرن   عمر و ندا و شادي
وبزعيق فين هيا فين يا زين 
يستغرب زين ازاي عرفو ويبص لادهم
ادهم::: رنيت ت عليها عشان قريبتها معرفش مين دول
ندا::: تبص لزين لي مكنتش عايز حد يعرف بالا حصل
ادهم::الدكتور معاها فوق 
وبعد......مرور......الوقت....
ينزال الدكتور 
الدكتور:::عملنا الا علينا خبطه مش قويه اوي بس قويه لحد ما  هتفقد الوعي تكرار  كام مرة وخلاص 
اهم حجة تاكل ومعااااد الدواء والاستراحه ثم الاستراحه الاستراحه 
ندا:::تبص لدكتور وبعدين لزين هتلقي دا كلو ف بيتها مش بيت كلو ازايو خمرة وتنظر للارض بقرفف
حتي صحاب البيت بيتكلم معانا وريحه طلعه منو
شكر ادهم الدكتور وماشي
زبعد.البواب يجيب الدواء
دخلو الجميع دون كلام فاقت وعد
وعد::اه اه يا دماغي 
ندا::انتي كويسه 
وعد::عمر وشادي انتي الا جابك وجابهم 
ادهم::حمدالله علي السلامه يا وعد
وعد::الله يسلمك يا ادهم 
نظرت وعد لزين يقف بعيد لا يتكلم ولاول مرة تري زين مكسور ليس له عين ان يرفعها ف عينهم 
عمر::قلقتيني عليكي
وعد::انت عرفت منين وبعدين الوقت متاخر
ندا:::كلمته عشان يخدني بالعربيه وشادي كمان معاها
عمر:::انتي هتقدري تقومي
ندا::ايوو هنسندها وهتقوم علي مهلها
اتخض زين من فكره انها هتمشي بسبه وانو هو المزنب ف الا حصل اصلاا
..
وعد::لي
شادي::براحه ووحده وحده وهنوديكي البيت 
عمر:: علي اقل من مهلك وهوديكي البيت
ندا:::ايو انا مش هسيبك ف اابيت دا داكلو ازيز خمره وبنات خرجه وتنظر لزين وبنات دخله انتي عيشه ف قرف والهي 
ادهم::طيب يا جماعه انا ممكن اساعدكم لو حبين
نظرت وعد زين وهو مش عايز يتكلم ومكثوف 
وعد::...ااااا انا هفضل هنا 
ندا:::ليمكن ليمكن
عمر وشادي:: ليي يا وعد
دق قلب زين جمد ووعد كمان 
بصيت و flash back
متسبينيش لو فضتلي جنبي هتغير خليكي معايا متسبينيش
حست ان زين عندو مشكله افتكرت كل الكلام الا قالو المرتين الافاتو وقت مكان سكران   انا ممكن اغيرو ممكن اعرف اي السبب مش همشي عشان ميحسيش انو عامل حجة وحشه اووووزي فيااا
ندا::::تاني تكرار سوالها  يا وعد لييي 
وعد:::انا هقعد هنا لو سمحت يا ندا
ندا:::ومعاد االدوواء طيب والاكل طيب والاهتمام  والرعايه انتي مجنونه ولا اييي
زين:::ممكن اساعدها انا او اجبلها ممرضين 
ندا::: اه خلي يجبلك ممرضات بس يكونو حلوين 
عشانو و گمان بالمره 
زين:::: نظرا خجل عن موضوع البنات طب ممكن انا اساع....
ندا:::لا..
وعد::بس بقا انا تعبانه اطلع يا شادي وخده 
شادي:::اي مش هتيجي 
وعد::: خدها وامشي وبكرا هبقا اطمنكم عشان تعبانه
ندا:::بس......؟
وعد::: يلاا بقول 
خرجت ندا هيا وشادي 
وجلس عمر بجانب وعد ومسك اديها 
عمر:::لو حسيتي بحاجة كلميني 
وعد:::اكيد 
عمر:::وخدي بالك من نفسك هطمن عليكي كتير
ويطبطب علي اديها ويبتسمو لبعض
لينظر زين يمين وشمال ويتنفس س بصوت عالي
ويفتكر انها كانت خارجه معاه اصلا وهو الا وصلها 
عمر:::وعد
وعد:::عمر خلاص هكون معاك علي تواصل واطمنك تمام
عمر::تمم 
وعد:: يا ادهم شكرا جدا انت كمان 
ادهم::طيب طيب منا ماشي انا ماشي يكرمتي بدل
 مطردهههه
وعد::::ههههه 
ادهم:::هبقا اطمن باي يا وعد
نظر عمر لزين وكانو كاره انو هيمشي ويسيبهم لوحدهم
مشي الكل وفضل وعد وزين
يسهر زين بالكرسي بجانب السرير  ومش بينام يحضر الاكل و يسهر بلا نوم بجانبها  يهتم بمواعيدالدواء ويسعدها ف كل شي
ووعد كل فتره تنام وترجع تصحي تلقي زين  بجانبها وبعد  تلاث ايام  ايام.. لم ينام زين فيهم
خفت وعد وصحيت لقيت زين نايم علي الكرسي وباين علي
 وجه الساحرالجميل جدااا التعب  وقله النوم
قمت من النوم وقعدت علي السرير تنظر له
وعد:: تاخد نفس انت اي طيب شكل الملك طيب ليي بتتصرف كدا كشيطان لي حياتك كلها خمرة وبنات وقرف يا دنجوان عصرك
اليوم التاني بعد منام وشبع لنومه.
زين::: يحط ايدو علي راسها يطمن علي الجرح
وعد::: انا كويسه
زين:::اسف مكنش قصدي كدا
وعد:::قولي مين الا كان قصدك عليها 
زين:::يلا قومي عشان نفطر
وعد:::هحضرو ثواني
زبن::: هنحضرو مع بعض
وعد::: What  تاني اي  بتقول اي لا لا لا انت بتهزار صح  الدنجوان زين الاميري مره وحده هيدخل يعملي فطااار 
زين:::مين انا قولت كدا انا قولت هدخل اساعدك
مش احضرلك  حجة
وعد:::تنظر له نظره الصقر الحاده
زين:::ايي يا بت هتتحولي ولا اي 
وعد::يا ايتها الروح المجنونه المركوبه علي حمار لونه ازرق  ارمي غضبك علي زين الاميري 
زين:::طب هبله وقبلت بيكي سكرتيره  وقلت الحمد الله 
كمان متخلفه ومش فهمه هو ف حمار ازرق يا عبيطه معروفه
 الحمار لونو احمر لا اله الا الله وبعدين الروح هتيجي ركبه يا عبيطه 
وعد:::امال 
زين::اكيد عوم يعني لالا انا لوقعد معاكي اكتر من كدا هبقا زيك قومي يلا حصليني علي المطبخ
وعد:::لا يا رجل 
وعد:::بص انت تعمل بيض مقلي والعصير    وانا الباقي 
 زين يضحك بسخريه:::يا بنتي دا لعبتي الححجات دي اصلا
انا استاذ بقا فيها 
تمسك ايده قبل ميمد ايدو علي البيض
زين:::ف اي
وعد::: هو احنا عندنا بيض بزياده 
زين::ليي 
وعد:::ههههه لا ولا حجة بس عشان لما تبوظو القي الا افطار بي 
زين::بتفخيم جدا ف نفسو بكرا تيتحيلي عشان اعملك زيو 
وعد:::اه اكيد طبعا وبعدين توطي صوتها...دا ف حال مكنتش ف المستشفي او مت مثلا 
تعطي زين المريلا بتاعت المطبخ اتفضل 
زين:::نعم
وعد:::نعم الله عليك البس
زيز:::انتي عايزني اانا   اناااا البس مريلا انتي هتهزاري ولا اي 
وعد::برحتك
.
كان يردي شورط للركبه لونه ابيض والتيشرت الحماله الابيض
وبعد محولات بوظ زين البيض ووضع زيتتت يحي كوبيتين
 والمحاوله التانيه محطيش غير نقطه والتالته نسي الزيت
اصلااا
زين:::يمد ايدو ياخد اخر بيض عندهم
وعد:::لا خلاص مفيش بيض تاني غير دول
زين ايو مهو انا ههمل.دول بقا 
وعد:::زين انا عملت الفطار من نص ساعه.اقولك اعمل العصير خد الفروله المغسوله دي واضربها ف الخلاط 
زين:::وضع الفروله ف الخلاط ويبص لوعد يا بنتي دي حجة سهله اوي اي......
يضرب العصير ف وش زبن ويغرقو كلو ويبهدل الهدوم
وعد:::شاطر شاطر نسيت تحط غطاء الخلاط  هههههههه
زين:::هههه اتاري المريلا دي مهمه اوي
وعد:::امش يا فروله يا جميله انتي روحي غيري هدومك واوعي تفكري تخشي مطبخ تاني 
زين:::لا انا بس مش ف الفورما 
وعد:::بعد ممشي بصوت واطي امال لو ف الفورما كنت عملت اي ولعت فيااا
وهما بيكلو 
تنظر له وعد:::بقلك اي 
زين::ايي 
وعد:::مش هتقولي مين هيا الا عملت كدا بسببها 
زين:::يرتبك......بقلنا كتير مروحنش الشركه يلا بينا 
وعد:::مش عايز تحكي
زين:::هروح اللبس تكوني جهزتي 
ويقوم يخرج 
الشركه    ادهم ولطيف
لطيف:::اخير الداده وصلت وجابت معاه وعد
ادهم::لو سمعك هي .......... وبعدين اصلا هو السبب ف الا حصل لوعد
وعد::لبسه بنطلون ابيض جيز وتيشرت ازرق وفرده شعرها ما اجملها وزين يرتدي بنطلون ابيض وتيشرت اصفر وكوتش اسود احلهم فدوة كزوجين يذهبان العمل سواء
لطيف::حمدالله علي سلامتك
وعد:::شكرا يا لطيف 
وعد:::ادهم عندنا شويه حجات ليها علاقه بالورق والشغل ممكن نتكلم
ادهم:::تعالي علي المكتب
مديرة مكتب زين::صباح الخير حضرتك
زين:::اهلااا
السكرتيرة:::حضرتك ف بنت جوه عايز حضرتك 
زين::مين دي
السكرتيره:::والهي يا فندم معرفش
زين::كلمي ادهم ووعد يجولي
السكرتيره:::حاضر
زين:::يدخل يشوف مين 
................................
ادهم:::::ميعرفش يصبر ابدا يبني احنا جاين اهو
زين:::رجع وعد متخلاهاش تيجي وابعتلي لطيف
مالك يا زين مش عايزه....
خد باله ان وعد جمبو 
زين:::عشان..........موجوده عندي 
ادهم:::عندك......
اقصد طيب ماشي يعني مشغول ومش عايزنا  طيب يلا حبيبي سلام 
لحظت وعد ان ف حجة 
وعد:::ايي الا حصل يبني مش كان عايزنا :
ادهم::: بارتباك اي لا لا خلاص يا وعد مشغول مترحيش عنده سيبي 
وسبها ومشي لعند لطيف 
وعد:::اخبارك
السكرتيره المكتب لزين:::تمم 
وعد::هو مين مع الاستاذ زين جواء
السكرتيره:::مش عارفه يا ووعد بس الا اعرفو ان استاذ ادهم واستاذ لطيف لسه دخلين 
وعد:::باستغراب ادهم 
السكرتيره:::اه واستاذ زين صوتو كان عالي وان ف بنت شابه زي القمر جواء 
وعد:::تبتسم وتذهب شكرا 
 معقول هياااا الا حصل فيا دا كلو بسببها 

البارت السادس 6

وقفنا عند عرفت وعد ان ف بنت جوا عند زين وشكه انها تكون السبب ف كل مشاكل زين 
دخل ادهم ولطيف للبنت دي وزين كان بيزعق بصوت عاااااالي 
خلينا دلوقتي ف وعد
تقف وعد امام بابا مكتب زين وتهتز برجله علي الارض  حركه التوتر بتاعت اي حد وتضع يدها ف فمه وتسال نفسه
وعد:::: يا تري مين ديي طب شكلها اي طب مهو ممكن متكنش هيا اصلااو ممكن تبقا وحده تانيه 
ميت سوال 
يفتح باب المكتب لطيف يشد بنت  من درعها ويخرجها برا الشركه البنت ملامحها مش كلها ليطاليااا لي حسه انها مصريه او مثلااا عربيه لي
تدخل وعد علي ادهم وزين بكل برا وخبث قليل
وعد::عاملين اي
ادهم::::تمم
تنظر لزين عرقان وكان هدومو حد كان مسكها او مشدود منها  او حد حضنه بعنف وف اثر روج علي التيشرت ورقبته
زين:::تعالي كنت عايزك ف موضوع 
وعد::اتفضل 
زين:::هنسافر اسبوع 
وعد::::والسبب يا استاذ زين
يستغربو ادهم وزين 
ليبتسم زين 
وينظر زين ليه بتعجب 
زين::::يا  اي 
وعد:::بقول لحضرتك والسبب السافر يا استااذ زين
زين حس بحجة مضيقها بس سكت 
معزومين علي زفاف بنت مساهم كبير ف الشركه وحجز الاوتيل لينا  ومده اسبوع واجباري نكون هناك 
وعد::: ممكن ايي حد تاني يروح غيري لو سمحت
ادهم::: بس انتي السكرتيره
وعد::: تمم هحضر الشنط السفر اامته
زين؛::: انهارده ع 5الفجر بالطيره 
تنظر له وعد 
وعد::: تمم حضرتك وتمشي وترجع قبل فتح الباب تاخد منديل وتعطي له 
زين::: ايي داا
وعد:: امسح وتشير بعنيه علي الروج ميصحش حد يشوف حجة زي دي وتسيبو وتمشي
زين::: مش وخد بالك يعني يا ادهم
ادهم::: يا برووو احنا كنا ف اي ولا اي 
زين::: اهي شفتها يا عم 
ادهم::: مالك يا برووو دي دخلت عليك البيت لقيتك معاك بنت  ومرة واتنين مرة وحده وبعدين متشوفك انت يهمك ف اي يعني هيا مش مجرد سكرتيرة 
زين::: ينظر له زين خلاص يا برووو
حتي ادهم مكنش فتهم هو لي زعل فعلا مجرد سكرتيره طب لي مخلتهاش تيجي مع ادهم وخلتها ترجع ومتشفهاش اي الا مخلينش مش عايزها تعرف.مش عارف 
ادهم::::اه هو انت ممشتهاش ليي زي الباقين يعني مش كنت بتمشي كل وحده بعد اسبوع 
زين:::لما ارجع من السفر انشاء الله 
ادهم:::ينظر له ويبتسم ماشي يا بروووو
تخرج وعد وهيا مديقا وبتكلم ف نفسها وتصدم ف عمر 
عمر:::'ايي يا مجنونه هيا الخبطه لسعتك ولا اي بتكلمي نفسك 
وعد::::تخبطو ف صدره لسعتني يا واطي
عمر:::مش قصدي 
وعد::::بحسب
عمر:::انتي لسعه من زمان 
وعد :::اي الا جابك هنا ها عايز اي 
عمر:::كنت ماشي وقولت اطمن عليكي وع الجرح
وعد:::انا كويسه انت فاضي 
عمر::: اه 
وعد:::نشرب قهوة
وعد::::يلا بينا 
يخرج زين وادهم متجهين للحسابات ويشفها بتتكلم مع عمر 
زين:::ازيك يا عمر
عمر:::ازيك يا زين
وعد:::يلا بينا عشان منتاخرش وتنظر لمكاز البوسه عند زين ويلاحظها عمر
عمر:::ف حجة علي تيشرتك حاول تيشلها 
زين::: دي......
تقطعه وعد
وعد:::المنديل مسح الا كان علي الرقبه اما  التيشرت لا بعد ازنك.يلا يا عمر هنتاخر 
زين::: خارجه. 
وعد::: خارجهه انا وعمر شويه بعد ازن حضرتك 
تسيبو وتاخد عمر من ايدو وتمشي 
يتعصب زين بدخله وياخد نفس عميق ويخلع التشيرت ف نصف الشركه 
الشاب صاحب الجسم المثير وعضلانه الفاتنا وبشرته الساحره
ف منتصف الشركه كل هذا الجمال يردي بنطلون وكوتش بدون تيشرت
زين::: احرقو وهتلي حجة غيرو
_______وعد&________عمر♕
عمر::: يعني انتي هتسافرى 
وعد::::: ايووو
عمر::: طب ضروري يعني اسبوع كامل
كان يحمل هماااا انه لن يراه طول اسبوع كامل 
وعد::: عايزك تاخد بالك من ندا يا عمر
عمر::: انا وندا ووشادي بقينا اصدقاء ف عنيه متخفيش 
وعد::: ايي حد يعرفك لزم يحب يكون صديقك 
ليبتسم لها 
عمر؛::: هتسافرو امته 
وعد::: الطايرة علي  7 هنروح بدري اوي عن كدا  يعني 5مثلا
عمر:::: هتصل بيكي كتير 
وعد::: ونا كمان  
ممكن اتنين قهوة لو سمحت 
عمر:::: ينظر لها  ما احلكي حقا مختلفه مش عارف لو مكنتش
 شفتك كان حصل معايا اي  او حصل فيا اي  معقول مشفش
 ضحكتك لمده اسبوع كامل  اد اي بكرهك يا زين وف نفس
 الوقت بحسد انك معاها اغلب الوقت 
وعد::: بتكات من صوابعها انت نمت ولا اي القهوة هتبرد يلا اشرب وقوم ادفع 
عمر:::: دايما تستغليني وتخليني ادفع
وعد::: بابتسامه عوزني ادفع ولا اي 
عمر::: لا لا مش عايز يدل متزليني وتقولي دفعت.مره 
وعد تسقف:::شاطر ومش هتشرب القهوة كمان اي رايك 
يضحكو ويتكلمو 
خرجت مع عمر وندا وشادي 
ورجعت علي البيت الساعه 10مساء 
تفتح الباب 
زين::::كنتي فين
وعد:::.........
زين:::مش بكلمك
وعد::::مخديش بالي 
زين:::كنتي فين
وعد:::ليي
زين:::كنتي مع عمر
وعد::بتسال ونت عارف الجواب 
ينظر لها حضرتي شنطيتك 
وعد::::لا هحضرها
زين:::تعالي حضري شنطتي الاول 
وعد:::اتفضل وتبتسام له ابتسامه كاذبه 
ف غرف الهدوم والملابس امام الهدوم وهيا تنقي لبس لتضعه ف الشنطه 
وعد::دا حلو ودا برضو ممكن دا يتلبس ف المواعيد العاديه 
ليقترب من خلفها ويصبحان قريبان جدا يمسك قميص   
واي رايك ف دا 
يشم رائحتها لا يعرف لماذا ولكنه يحبهها كثير يحب هذا الوضع وهو يضع وجه امام شعرها يحب ان تقف امامه وهو بالخلف ييحب ان يكون ضهرها ومسندها ولكنه لا يعلم لما 
وعد:::ابعد
قلبها يدق وانفاسها تتسرع
زين::ليي
وعد:::استاذ زين لو سمحت ابعد
يغضب من الرسميه هذه يشعر بانها تتجاهله وانها 
يشعر بانها معامله سيئه
فهو بيحب طريقتهم والعنده.بتعها 
زين::ليقترب اكثر ولو مبعديش
فتبعده 
وعد:::يوو هو انا مش هخلاص بقا من الحوار دا كل مرة تقرب وانا ابعدكك عايز ايي
زين::اي الا مزعلك
هتقول الحقيقه
زين:::اه
وعد::مين
زين:::مين اي 
وعد:::مين هيا الا اتخبط بسببها الا بتكرها وبتحبها وكسرتلك قلبك مين الا بتعاشر الف النساء ومش عارف تنساه مين هيااا
زين:::بعد ارتباك وقليل من العرق
انا عايز انا علي الساعت 4هكون جاحز تجهزي عشان نخرج من البيت 5 تمم 
ويشد من اديها تيشرت انا هحضر حجتي بنفسي 
خرجت وعد وهيا مش عارفة بيعمل لي كدا لي بيتغير لما بتيجي سرتها
الساعه5 
ف العربيه
زين::::تحبي اجبلك حجة ف الاستراحة
وعد:::شكرا 
زين:::ماشي برحتك
وصلو الاوتيل 
اللمدير::::اهلا اهلا زين بيه واخير وصلت
زين:::انا تعبان من السفر والطيارة ممكن مفاتح السويت
المدير::اتفضل
وعد:::تمد اديها عشان تاخد المفتاح بتعها 
المدير:::اه اهلا بحضرتك ويسلم عليه
وعد:::ايي دا انا عايز المفتاح 
المدير:::مع استاذ زين
زين::بس دا مفتاح واحد 
المدير:::حضرتك احنا متعودين احنا واي اوتيل انك لو جاي مع السكرتيرة بنحجز سويت واحده بس وتلاوتيل كلو مفيهوش ولا غرفه بسبب الزفاف
وعد:::تعالا هنا انت بتخد سويت واحد ليكو انتو الاتنين 
زين:::اه كلهم بيوفقو
وعد:::ونا مش موافقه بقا 
زين:::ايو اعملك اي 
وعد:::لو سمحت حضرتك ممكن تشفلي انشالله لو غرفه بسيطه 
زين::والهي حضرتك الاوتيل كله محجوز بسبب الزفاف مفيش ولا سويت ولا حتي سرير واحد
يضع زيز ايدو علي فمه ويضحك فتسمعو 
وعد:::انت بتضحك علي انت كمان
زين::: لا لا ولا حجة بصي احنا كدا كدا عايشين ف بيت واحد 
وعد:::بيت واحد مش غرفه وحده 
تطلع معاه السويت 
وعد:::يا رب ارحمني يا رب 
يدخل زين:::ياخد دوش انا ظاخل اخد دوش عايزه حجة 
وعد:::تروح او لا واناا مالي انا 
تغير ليسها وتلبس بجامه ببنطلون طويل وتيشرت تلات الكوم 
وتضع كلايه علي الارض ومخده  ثم يخرح زين 
بشروط تحت الركبه لونه زيتي فقط ويضع الفوطه فوق شعره وينشفه ما اجمله وشعره منكوش ومبللل
زين:::اي الا انتي عامله دااا
وعد::ف حجة 
زين:::هو انتي هتنامي علي الارض
وعد:::بابتسامه خبيثه لا بلعب السلم والثعبان 
زين::: طب متيجي هنا نلعب مع بعض
وعد::: تحدفو بمخده والهي انك وسخ 
زين::يتفده المخده ويحدفها عليها  يا بت اقصد السلم والتعبان ف اي 
وع.:::نام وبطل رغي بفا
زين::انتي بجد هتنامي علي الارض
وعد::امال زين الاميري بنفسه ممكن يتنازل ويتكرم وينام هو ع الارض
زين::اكيد لا بس لي اصلا حد فينا ينام علي الارض 
وعد:::امال اي نفضل صاحين
زين::بابتسامه وحركه حواجب وغمزه من عينه تسقط الملاين ارضااا. 
ما ف سرير اهو
وعد::وبعدين
زين:: ننام عليه احنا الاتنين 
وعد::تريع علي الارض  يعني قليل الادب ومتربتش نص ساعه حتي وسكت كمان وسخ ومفيش شهامه يبني انت مسمعتش هن الرجوله قبل كداااا
زين:::  ينط علي السرير ويربع ويحط ايدو علي خدو ويبتسم لها بنظر طفل مشاغب كسر لعبته.
 لا دانا ف الرجوله مقولكيش واسالي الناس كلها عليه والشهامه فعشان انا محترم انتي االجانب دا وانا الجانب دا ونحط بينا فوطه اي رايك 
زين:: بتقليد لحسن حسني طيب يا سيدي شكرا
وعد:::يا شيخ اتنيل
زين:::طب بقولك اي اي رايك ننام احنا الاتنين علي الارض 
وعد::بجد 
زين::اه اي رايك
وعد:::اكيد طبعا 
زين:::ينط مسرعا علي الارض
تجري من علي الاىض لسرير
وعد::: شفت التفكير القذر وصلك فين 
زين:: كدا ولا كدا انا اصلاااا مش كنت هسيبك تنامي علي الارض 
وبعدين نامي انا مش هقربلك متخفيش
google-playkhamsatmostaqltradent