Ads by Google X

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل السادس

الصفحة الرئيسية

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل السادس 6 بقلم ميرو ناصر

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت السادس 6

مراد:عايز نجمه 
سيف اتنهد شويه 
سيف: طب وانا مالي شايفني ولي امرها 
مراد: لا بس بحكم انك مدين ليا يبقي لازم تنفذ طلبي والا 
سيف:والا اي ؟؟
مراد: والا الدم الي اتبرعت بيه ل صاحبك هاخده بس الضعف 😏
سيف: انت واحد ابن....... 
مراد: مقبوله منك ياحضرة الرائد المهم بليل ترن عليا من رقمك وتخلي نجمه تكلمني 
سيف قفل السكه وقعد محتار وبعد شويه اتصل ب نجمه 
نجمه: سيف وحش.... 
سيف: هشششش كفايه كدب عايزك تيجي بيتي فورا في موضوع مهم 
نجمه : حاضر 
سيف: عارفه العنوان اكيد 
نجمه:اه عرفاه
بعد نص ساعه نجمه وصلت طلعت واتنهدت وقبل ماتخبط هو فتح الباب 
سيف:ادخلي 
نجمه دخلت هي بقالها كتير بتيجي البيت بس بتشوفه من برا بصت لقته صاله كبيره الديكور كله اسود ف البيض استغربت سيف شاورلها تقعد وقعدت
نجمه : خير؟!!
سيف: مراد 
نجمه: مالوا 
سيف: عايزك 
نجمه بتبص وهي مش فاهمه 
نجمه :مش فاهمه 
سيف: مراد التصل بيا وعايزك تمن تبرعه بالدم ل مازن والا ها يأذي مازن وانا مش مستعد اخسر صاحبي عشان حد خصوصا لو واحده رخيصه وكدابه 
سيف بعدها ماحسش غير بأيد نجمه الي نزلت علي وشه 
نجمه: سيف خلي بالك من كلامك أنا ولا رخيصه ولا كدابه
سيف شدها نحيته ولف دراعها وراها 
سيف :شكلك نسيتي نفسك مش عشان بنت اللوا ادهم يبقي هاسيبك فاهمه 
نجمه اديها بدات توجعها وعيونها دمعت 
نجمه : هاتسيبني ل. مراد ياسيف 
سيف سابها وزقها وقعت ع الكنبه 
سيف: قولتلك انا مش مستعد اخسر صاحبي عشان اي حد 
نجمه : موافقه هاروح ل مراد بس انت تكون معايا 
سيف: يلا اجهزي 
مشيت من عنده وهو فضل يكسر ف البيت 
سيف: لي كل ماحب واحده بجد تخدعني امي وبعدين...نجمه لي عملت كده 
نجمه نزلت وهي بتعيط جامد ووصلت بيتها لقت قمر كاتبه رساله انها راحت هي ومازن وهاترجع متأخر مسكت فونها واتصلت ب ببنت 
نجمه بعياط: الو 
البنت: مالك حصل اي سيف جراله حاجه 
نجمه: سيف كويس بس عايز يسلمني ل مراد 
البنت: نعم هي سايبه ولا اي وانتي وافقتي ؟؟😡
نجمه: كان لازم اوافق عشان مازن 
البنت: طيب انا نازله مصر كمان يومين ماتقلقيش 
نجمه: تعالي بسرعه 
البنت: حاضر 
وقفلت معاها وفضلت تعيط 
~~
فلاش باك
نجمه: اي يابابا 😳
ادهم: سيف بيكره الستات ولازم انتي تحلي العقده دي عنده وتخليه يحبك 
نجمه :بس يابابا لو اكتشف حاجه 
ادهم: ماتخافيش وبعدين انتي ظابط مخابرات زيك زيه وبنت اللوا ادهم يعني تجمدي قلبك 
نجمه : طيب بس ربنا يستر 
ادهم: وبعدين انا عارف انك بتحبيه من زمان اهي فرصه
نجمه : احممم احب اي بس يابابا 
ادهم:يابت علي ابوكي بردوا 
نجمه :طيب من امتي هانبدأ 
ادهم: من بكرا 
~~
باك 
نجمه ضامه رجليها وبتعيط 
نجمه: ياربي انا بحبه من صغري لما انا وبابا روحت الملجأ يوم عيد ميلادي اخترته هو وبابا ساعده عشان يوصل للي هو فيه وفضلت اراقبه من بعيد وانا خايفه اقرب يصدني لي ياربي كل ده يحصل فيا لي 
فات خمس سعات ونجمه جهزت ولبست فستان لونه احمر وطويل كب وحطت ميكب خفيف وفردت شعرها الي وصل ل حد وسطها 
~~
عند سيف 
جهز ولبس بنطلون اسود وقميص ابيض 
سيف وهو بيبص ل سلسله رقيقه علي شكل دمعه: كنتي صغيره اوي وسيبتيها معايا عشان افضل فاكرك اه لو الاقيكي تاني 
نزل وركب العربيه وراح عند بيت نجمه وهي نزلت سيف شافها وسرح ف جمالها وبعد شويه فاق تاني ركبت العربيه وهما ف الطريق الإشاره كانت حمرا وسيف شاف بياع ورد نزل عشان يجيب منه 
سيف : عايز اتنين 
البياع : اتفضل يابني وحافظ عليها اسمعها الاول قبل ماتخسرها تاني 
قالها وهو بيشاور على نجمه 
سيف مشي واداله فلوس كتير ونجمه اول ماشافت الورد فرحت 
سيف : ماتفرحيش دول مش ليكي 
نجمه: عارفه 
وافتكرت وهما صغيرين لما قالتله اول ماتشوف بياع ورد هان اتنين ليا وليك وف يوم من الايام هاخد الورد بتاعي حتي لو دبلان 🥀
وصلوا عند مراد 
مراد: اي القمر ده 
نجمه وهي بتبصله ب احتقار 
نجمه: اهلا 
مراد : يلا نقعد 
سيف: هامشي انا 
مراد: لا خليك لازم تكون موجود
قعدوا ومراد مش بينزل عينه من علي نجمه وسيف بيهرب من نظراتها 
مراد: نجمه انا عايز اتجوزك 
وفتح علبه فيها خاتم شكله غالي اوي 💍 
بصت ل سيف وهو لسه باصص بعيد 
نجمه اتنهدت كتير وساكته 
مراد: نجمه أنا مش بحب التاخير يلا ردي 
نجمه: موافقه 
مراد ابتسم بخبث ولبسها الخاتم 
مراد: طول مالخاتم ده ف ايدك انتي ملكي لوحدي 
بعد فتره سيف طلب انهم يمشوا لان محدش بيتكلم غير مراد 
نجمه: يلا 
مراد : خلي بالك من نفسك يانجمه 
نجمه ماردتش عليه ومشيت ركبت العربيه هي وسيف ومراد واقف يراقبهم 
مراد بشر : دي هاتكون الطريق ل تدميرك ياحضره الرائد 
~~
ف العربيه 
نجمه :سيف انا 
سيف: مش عايز اسمع صوتك 
نجمه : مش انت الي اخترت اني اروحله 
سيف : خلاااص وبعدين طول ماده ف ايدك انتي مش من حقك تبصي ل حد تاني صح 
فضلت تعيط بصمت وهو سامع وبيزود سرعته لحد ماوصلوا البيت وهي نزلت وطلعت بيتها وهو روح والاتنين ناموا من كتر التفكير 
~~
تاني يوم سيف مع مازن ومازن فرحان اوي عشان هايتجوز قمر وفات اليوم علي خير وراحوا يجيبوا قمر من الكوافير ونجمه كانت لابسه فستان سواريه اسود بيلمع كانت فعلا زي النجمه 
~~
ف القاعه 
مازن بيرقص مع قمر وهي فرحانه وبعد كام ساعه دخلت بنت ع القاعه ومسكت الميك وغنت 🎤 اغنيه (حبيبي علي نياتوا)  
وبعد ماخلصت جريوا عليها قمر ونجمه وحضنوها 
نجمه وقمر: وحشتينا اوي يا ليل 
ليل: مبروك كبرتوا خلاص وهاتتجوزا 
نجمه : اخيرا بقالك عشرين سنه بعيده 
ليل : معلش بقا انا خلاص هاعيش معاكوا هنا قمر يلا روحي ل خطيبك 
قمر : حاضر 
وراحت ل مازن 
مازن: مين دي 
قمر: دي ليل اختنا الكبيره بقالها 20سنه عايشه ف انجلترا 
مازن :بس شبه نجمه اوووي 
قمر: ماهي توأمها 
مازن وهو بيميل عليها : أحلي حاجه انك واحد بس ياقمري 
قمر: بس بقا بكسف 
~~
ليل راحت عند سيف وهو اول ماشفها ركز ف ملامحها اوي 
سيف: ليل هو انتي !!!! 
ليل:.😏
google-playkhamsatmostaqltradent