رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل السابع

الصفحة الرئيسية

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل السابع 7 بقلم ميرو ناصر

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت السابع 7

سيف:ليل 😳
ليل:كويس افتكرتني 
سيف :رجعتي امتي وحش..... 
ليل:لا لازم تفهم قبل ماتقول الكلمة دي 
سيف:افهم اي بقالك كام سنه وانتي بعيده 
ليل:تعالي افهمك من عشرين سنة كانت معاك بنت وحبتها اوي البنت دي توأمي مش انا انا كنت معاك اول أسبوع بس بعد ماطلعت من الملجأ انت بس الي تستمرت لحد ماسفرت كانت نجمه ياسيف 
سيف:قصدك ان نجمه هي ؟؟
ليل:هي البنت الي فضلت معاك وانت حبتها بس بأسم ليل فاهم 
سيف سمع الكلام وبدأ يدور علي نجمه وفجاه عينه وقعت عليها واقفه بعيد ولوحدها راحلها 
سيف: معرفتنيش لي ان دي انتي 
نجمه : مش مهم انت خلاص بقيت.... 
سيف: بقيت اكرهك ولسه بكرهك خدعتيني مرتين مره وانا صغير ومره دلوقتي الغش والخداع بيجروا ف دمك 
نجمه: بس خلاص كفايه كلامك كله غلط وسم مافيش فايده منك عمرك ماهتحس هاتقسي عليا زي ماقسيت علي امك 
سيف : نجمه مالكيش دعوه انتي فاهمه 
وفجأه جه مراد وشد نجمه عشان ترقص معاه ومازن وقمر بيرقصوا شافوهم 
قمر: شوفت صاحبك بيعمل اي ف أختي 
مازن: نجمه قويه وهاتخليه يسامحها 
قمر :بحبك اوي يامازن 
مازن: انا اكتر ياقلب مازن 
~~~~~~~
عند نجمه 
نجمه: مراد مالك 
مراد: انا هاعلمك الادب عشان تقفي مع راجل غريب 
نجمه :بطل جنان انا اصلا لولا مازن مكنتش عبرتك 
قالتها وداست علي رجله سابها وهي ماشيه عشان تقعد جه سيف وشدها عشان يرقصوا وهي سرحانه فيه وفجاه ضغط جامد علي وسطها 
نجمه : اه سيف 
سيف :اي عايزه ازوذ اكتر اهو 
نجمه:سيف اوعي انت بتوجعني 
سيف: مراد كان حنين صح 
نجمه: طالما غيران منه قول الي جواك 
سيف : انا مافيش حاجه جوايه غير الكره فاهمه 
نجمه : كداب 
سيف: طب اخرسي 
~~~~~~~~
عند ليل
قاعده وسرحانه فجأه جه حد من وراها 
الشخص: القمر سرحان ف اي 
ليل: انت مين؟
الشخص: انا ادم صاحب سيف ومازن وانتي ليل صح 
ليل:اه صح
ادم:ممكن نرقص سوا 
ليل اتنهدت :اكيد 
شدها لساحة الرقص وهو سرحان ف عيونها
ليل: هاتفضل باصصلي كده كتير 
ادم :اصلك حلوه اوي وعيونك الخضره دي جميله مع انك اخت نجمه التوأم
ليل:مانا واخده عيون ماما الله يرحمها 
ادم :الله يرحمها 
وكملوا رقص بالوضع ده وبعد ماخلصت الحفله مازن وادم راحوا مع سيف ع البيت بعد ماوصلوا البنات وادم خد وقم ليل 
ف بيت سيف 
مازن: أنا هاطير مش قادر اصدق قمر بقت خطبتي 
ادم: هههههه لمتك أخيرا 
مازن:عقبال ليل اما تلمك 😉
ادم:احممم ليل 
مازن: يابني كنت مفضوح اوي حتي اسال سيف
ادم :صحيح ياسيف 
سيف: مش بيرد وسرحان 
مازن : سيييف 
سيف:يابن المجنونه في اي
ادم :لا خلاص يلا ننام بقا 
مازن : يلا 
وناموا كلهم بس سيف لسه صاحي خد مفتاح العربيه ونزل 
~~~~~~~~~
بعد خمس ساعات 
الباب بيخبط وهي صاحيه واحت تشوف مين وفتحت 
نجمه :سيف مالك هو انت سكران 
سيف : اهلا بالنجمه الكذابه 
نجمه :تعالي انت مش دريان ب حاجه 
سيف راح معاها ودخلت اوضتها بص لقي صور كتير ليه 
سيف : وكمان حاطه صوري 
نجمه :ارتاح بقا 
شدها ليه 
سيف :لي كل ما احب بجد اتخان لي كده 
نجمه :انت الي بتكبر الأمور 
سيف :هه طيب يا نبض القلب فاكره الاسم ده 
نجمه :وعمري مانسيته 
سيف قرب منها وباسها وبعد شويه بعد. 
سيف :بحبك 
نجمه: وانا كمان 
سيف محسش بنفسه ونام وهي نامت من كتر التعب 
~~~~~~~~~
تاني يوم 
صحي وهو مش فاكر حاجه لقي نفسه علي سرير غريب ونجمه ف حضنه فضل مركذ مع ملامحها شويه 
سيف :قومي 
نجمه :امممم نعسانه بقا ياسيف نام حبيبي 
سيف :انا مش حبيب حد 
فاقت بسرعه وهو بص ع الاوضه 
سيف :صوري عندك لي 
نجمه: ها
قام ولسه هايقطع الصور وقفت قصاده 
نجمه:لا ياسيف عشان خاطري 
سيف زقها :مالكيش خاطر عندي 
وبدأيقطع الصور وهي بتحاول تمنعه لكن هو اقوي 
سيف: حطي بدالهم صور مراد يانجمه 
مشي ونزل ركب عربيته ووصل للشقه دخل وخد دش وصحي مازن وادم ولبسوا وجهزوا ونزلوا الشغل 
~~~~~~~~~
عند نجمه 
ليل دخلت عليها لقتها بتعيط وحاضنه الصور 
ليل:خليكي قويه عشان ترجعيه ليكي فاهمه 
نجمه:حاضر 
لبست ونزلت هي وقمر الشغل 
~~~~~~~~~~
ف المبني 
المدير طلب كله يجمع 
المدير : هانقسم الفريق كل اتنين سوا مفهموم 
وبدأ يقسم 
قمر ومازن وادم ومحمد وسيف هايكون مع نجمه ومراد هايكونوا ثلاثي مفهوم 
وكلهم راحوا ع التدريب وفجأه وهما بيتدربوا سمعوا صوت ضرب نار 
نجمه:..😳 
google-playkhamsatmostaqltradent