رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل العاشر 10

الصفحة الرئيسية

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل العاشر 10 بقلم ميرو ناصر

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت العاشر 10

قرب منها وهمس ف ودنها 
مراد:لو معملتيش الي انا عايزه هاعمله انا غصب عنك 
نجمه:مراد سيبني بالله عليك انا عملتلك اي 
مراد وهو ماسكها من شعرها : عملتي إنك حبيبة سيف عملتي إنك نقطة ضعفه الرائد سيف 
نجمه :بس الي انت عايزه مش هايحصل 

عند ادم 
ليل:انا خايفه علي نجمه حاسه ان في حاجه حصلتلها 
آدم :ياقلبي تلاقي بس عشان جواز سيف وكده بس الي مش فاهمه لي سيف يتجوز نور بعد ما مروان مات 
ليل: هي إي حكاية نور دي 
ادم: ياستي نور دي حبيبة مروان ومروان الله يرحمه مات ف حادثه وهما مخطوبين بس اي السبب ان هي توافق علي جوازها من سيف مش عارف 
ليل: اكيد في سبب واحنا لازم نعرفه 
آدم : تعالي بقا عايزك
ليل:عايز آي بس 
شدها وراح اشترالها هدوم كتير واتسوقوا وكلوا ايس كريم وراحت للشركه عشان تصفي شغلها 

عند مازن 
مازن: يلا بقا ياقمر اتاخرنا 
قمر:حاضر حاضر خلصت اهو 
نزلت وكانت لابسه فستان احمر سواريه وفارده شعرها وحاطه ميكب خفيف فضل متنح لحد ماهي شدته من ودانه 
قمر:يلا 
مازن: سبحانه المبدع الخلاق اي القمر ده 
قمر:مازن يلا بقا بكسف 
مازن : بحبك 
قمر : يلاااا 
قالتها وهي بتزقه عشان يتحرك وخدودها احمرت من الكسوف شداها ل حضنه 
مازن وهو بيغمز 😉:مش لازم نخرج انهارده عشان نتعشي خلينا هنا احسن 
قمر :يامازن انت عارف اني نفسي اروح المطعم ده اوي 
مازن:طب يلا بس الاول هاتي بوسه 
قمر: اووف جوزي ورخم خد 
قالتها وباسته ف خده وجريت ع الباب 
مازن: دي بوسه دي ماشي ياقمر اول مانرجع هاخد حقي بس اصبري 
قمر: ههههههه طب يلا 
خدها المطعم عشان يتعشوا والناس كلها عنيها علي قمر وجمالها وسيف غيران وهما قاعدين جه واحد غريب 
الشب: ممكن يا انسه ترقصي معايا 
مازن :انسه والي قدامك ده سوسن مثلا 
الشب:اسف انت ابوها ممكن ترقص معايا يا عمي 
مازن : عمك لا هو ممكن ترقص معاك بس مش هي انا الي هارقص معاك 
ولسه الشب هايرد مازن ضربه وقع وهجم عليه مازن بوظ وشه لحد ما جه المدير وشال الشب من تحت ايد مازن ولسه هايطلب البوليس مازن عرفه انه ظابط وخد قمر وروحوا وهما ف الطريق مازن بيسوق بسرعه جنونيه وقمر بتضحك 
مازن بزعيق:بطلي ضحك عجبك الي حصل ده 
قمر :هههه وأنا مالي هو انا اتكلمت 
مازن بعصبيه وقف العربيه : ماهو لولا قرفك ده مكنش حد كلمك 
قمر والدموع في عيونها :قرف اي يامازن؟!
مازن: ايوه قرف حلاوتك المقرفه دي لامه علينا الدبان 
قمر ضربته علي كتفه وحضنته : رخم والله 
مازن: بحبك اوي ياقمر وبغير عليكي من ابوكي نفسه 
قمر: وأنا بموت فيك 
مازن ساق العربيه وقمر ف حضنه ووصلوا الفندق 
قمر :انا جعانه موووت ملحقناش ناكل 
مازن: طلبت أكل من الفندق زمانهم هايجبوه بس تعالي الاول
وقبل ماتساله شالها وخدها ع الاوضه(نسبهم بقا دول متجوزين 🙈😉)

ف المستشفي 
سيف واقف ونور بتعمل ايكو (سونار) عشان تطمن ع الجنين 
الدكتوره : المدام والبيبي كويسن بس محتاجين يكلو شويه عشان يتغذو 
سيف ببرود: نور اهتمي ب اكلك لو سمحت
نور بعصبيه من طريقته :حاضر 
طلعو من عند الدكتوره ونور ماسكه. ايد سيف وحاطه ايدها علي بطنها وهما خارجين شافوا نجمه 
نور وهي بتبص ل نجمه: نجمه اخبارك اي معلش بقا مشغولين ب البيبي وكده مش عارفين نشوفك
نجمه وعنيها على سيف:لا عادي 
سيف:انتي بتعملي اي هنا انتي تعبانه 
نجمه لسه هاترد مراد طلع وحضنها 
مراد:معلش ياسيف بس نجمه تعبت شويه وجبتها عشان اطمن عليها اصلي بخاف عليها اوي 
سيف :تمام الف سلامه 
مراد : الله يسلمك 
سيف خد نور وطلعوا( طبعا عايزين تعرفوا نجمه جت هنا لي اصلا)  

فلاش باك 
نجمه: بس الي انت عايزه مش هايحصل 
راحت حطت اديها علي رقبته رضغطت في منطقه معينه مراد حركته كلها اتشلت 
نجمه:نسيت اني ظابط ولاا اي عموما انا مش موتك هي بس حركه بسيطه وترجعك وبعدها نروح المستشفى نطمن اكتر بس وربي لو عملت حاجه يامراد ل اوقف الدم ف نفوخك فاهم 
ضغطت علي رقبته فكت حركته 
مراد :يابنت ال...
نجمه: هاا 
قالتها وهي ايديها علي رقبته 
مراد: يلا ع المستشفى 
نجمه :يلا 

باك 
روحت نجمه واول مادخلت البيت دخلت تاخد دش وطلعت من كتر التعب فضلت تعيط ونامت 
مراد قاعد برا بيفكر 
مراد ف نفسه: لازم تتربي البت دي وسيف لازم قلبه يتحرق عليها
دخل ل نجمه لقاها نايمه حط الفون علي وضع الفيديو وحطه ف مكان يصور السرير 

عند سيف 
قاعد وفجاه لقي رسالة واتس اتبعتت 
سيف ف نفسه: مراد!! يترا بعتلي ايه؟!
فتح الرساله وكانت عباره عن فيديو
سيف حدف التلفون بس جت سليمه ولقي فونه رن 
سيف : يابن الكلب لي تعمل فيها كداااااااااااا
مراد: اهدي لحسن وربي ل انشر الفيديو ده ف كل حته واهو تبقي ضربة عصفورين بحجر 
سيف :انت عايز اي مش كفاية اتجوزتها وخدتها مني 
مراد : بس لازم احرق قلبك اكتر واكتر فاااهم زي ماحرقت قلبي علي جني لازم احرق قلبك علي نجمه فاااااااهم 
سيف: قولتلك مش اناااا الي قتلتها أفهم  بقااا 
مراد: هي كلمه واحده تجيلي ع العنوان ده خلال ساعه فاهم 
قفل وسيف هايتجنن عشان نجمه 
سيف: يارب سامحني انت عارف ان آنا بقالي سنتين مخبي السر ومش عايز حد يعرفه بس خلاص نجمه ف خطر ولازم الحقها 
طلع سي دي من الخزنه وركب العربيه وهو فيها اتصل ب بنت 
سيف : جه الوقت الي لازم مراد يعرف الحقيقه 
البنت : تمام انا جايه حالا 

عند نجمه 
قامت ولقت نفسها محبوسه ف قفص كبير ومراد قاعد علي كرسي قصادها 
نجمه : انا فين مراد انت... 
مراد :أخيرا الاميره صحيت صباح الخير ياقطه 
نجمه بصت لقت هدومها متقطعه 
نجمه : انت عملت اي 
مراد : ماتخفيش انتي لسه سليمه بس مش هاتكوني كده كمان شويه 
نجمه :انا مش فاهمه 
مراد: ده يفهمك 
بصت ع الفون بتاعه ولقت فيديو 
نجمه : يا.... وصلت بيك الجرأه انك تعمل كده وأنا نايمه وتصورني كمان لي انا عملتلك اي 
مراد مسكها من شعرها وهي جوا القفص 
مراد: بس سيف عملي خد مني مراتي وحببتي وقتلها من سنتين وف الاخر يعيش مبسوط بس ده بعده هتفضحك واخليكي تموتي بالبطئ قدامه وهو مايعرفش يعمل حاااجه 
....: مرااااااد
بص لقي سيف وقبل مايتكلم ضربه بوكس ف وشه وهجم عليه 
سيف : هاموتك وحياة امك 
مراد زقه ومسكوا ف بعض 
مراد: انت قتلتها ولازم نجمه تموت
سيف : قولتلك ملهاش دعوه هي ومش انا الي موتها افهم 
مراد : أمال مييين 
.....: اقولك انا 
مراد: جني..... 😳
......يتبع الفصل الحادي عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent