رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل الحادي عشر 11

الصفحة الرئيسية

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرو ناصر

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا

رواية سرقت قلبي زعيمة المافيا البارت الحادي عشر 11

فلاش باك (قبل 4سنوات)
حاضنها ومش راضي يسبها وهي بتضربه علي صدره وبتعيط 
جني: مراد انت لي تخوني لي انا عملتلك اي دي اخرتها ان انا حبيتك بجد وصنتك دي اخرتها 
مراد: هششش لا لا انتي حببتي انا مخونتكيش والله جني انا بحبك وانتي بتحبيني ياجني افهمي بقااااا 
جني : افهم ايييييه ابعد عني بقا سيبني أعيش حياتي يامرااد بطل هوسك بيا ده 
مراد طول عمره عايش مع جني بنت عمه بعد ما اهلها ماتوا هي كانت بتعتبره اخوها بس هو كان بيحب يتحكم فيها كبروا واهل مراد ماتوا وهو وهي بقو ظباط وهي بدات تحبه وهو حبها لدرجة ان حبه وتحكمه مع الوقت اصبحوا هوس هو مش بيغير بس مش متقبل فكره أنها تبعد عنه ولو ل لحظه .
جني سابته وهو واقف مصدوم ازاي جني تبعد عني .
~~~~~~~~~~
عند سيف 
الباب بيخبط فتح ولقي جني كانت بتعيط واول ماشفته حضنته وفضلت متعلقه بيه وهو واقف مصدوم 
سيف : جني مالك حصل ايه؟! 
جني: انا تعبت من مراد ياسيف 
سيف : تحكماته تاني 
جني: المره دي بخيانه ياسيف كان....كان نايم مع واحده ياسيف وفرحنا بعد أسبوع 
سيف: طب اهدي بقا خلاص انهي كل حاجه
جني:مقدرش انت عارف مراد 
سيف: طب خلاص عندي فكره تانيه 
جني:اي هي 
سيف: احنا نعرف مراد ان ورانا كلنا مهمه بكره بس هاتبقي فيك والرجاله يكونوا بتعونا وهناك نتخانق معاهم وف نص الخناقه اضربك برصاصه وتقعي من ع آلجبل 
جني : عايزني اموت 
سيف:بطلي غباء بقا الرصاصه فيك ولما تقعي هايكون في ناس تحت مستنينك
جني: تمام انا موافقه 
بعتوا ل مراد الامر بالمهمه وهو راح 

علي قمة احدي الجبال 
مراد: جني خدي بالك 
ولسه هايشده طلعت رصاصه من مسدس سيف ووقعت من الجبل وكان تحت في صندوق مليان قطن وقعت فيه بس كان قريب ف ماتعورتش ومراد واقف مصدوم 

ف المطار 
جني :خلي بالك منه ياسيف ومن نفسك مراد كده فاكر ان انا مت بسببك 
سيف: ماتقلقيش خليها علي الله يلا روحي انتي 
حضنته وطلعت طيارتها ل شرم الشيخ 

باك 
مراد شافها ساب سيف وجرى عليها حضنها وهي بتحاول تبعده بس هو اقوي منها .
سيف لقي المفاتيح جري فتح القفص وطلع نجمه قلع الجاكت بتاعه وهي لبسته كانت بتترعش وخايفه 
سيف : كفايه اوي كده يامراد جني خلاص مش عايزاك وبعد الي عملته ده انت لازم يتقبض عليك 
مراد مكنش مركذ ف اي حاجه 
مراد: وحشتيني أوى ياجني كده تبعدي كل ده اربع سنين وانتي بعيده هنت عليكي بس خلاص انتي رجعتي وأنا هنا هاتجوزك ونعيش سوا علي طول 
نجمه : سيف انا مش فاهمه حاجه
سيف: هششش هافهمك بعدين 
جت الاسعاف وخدت مراد عشان يتعالج من هوسه ب جني وحالته النفسيه
سيف:هاترجعي تاني 
جني : لا خلاص كده هافضل هنا لحد مايتعالج 
سيف:لسه بتحبيه 
جني :طبعا ده جوزي نسيت انه مطلقنيش ولا اي ولحد دلوقتي مكتوب كتبنا 
سيف : طيب 
جني: انا هامشي عن اذنكوا 
سيف : خلي بالك من نفسك 
جني :حاضر وأنت كمان وخلي بالك منها
قالتها وشاورت علي نجمه 
سيف : ادعيلي 
جني ركبت عربيتها وهو راح ل نجمه 

عند ادم 
ادم : ليل استني 
ليل: فرحانه اوي يا ادم اخيرا كتبنا كتبنا 
قالتها وهي بتجري
اصرت ليل انهم يكتبوا الكتاب وطبعا ادم مكنش راضي بس مع الزن وافقت 
بيبص فجاه لقي عربيه جايه ناحيتها 
ادم: ليل حسبي 
ليل: اداااااااام 

عند مازن 
قمر : خلاص كده هانرجع 
مازن: ياقلبي والله هالف بيكي العالم كله بس دلوقتي لازم نرجع بس احنا واخدين اجازه من الشغل شهر لسه 
قمر : طيب بس تجبلي شوكولاتة 
مازن : هههههههه حاضر 
جهزوا الشنط ونزلوا القاهره وراحوا ل بيت سيف فضلوا يخبطوا كتير ومحدش بيرد 
قمر : الظاهر محدش هنا 
مازن: يمكن يلا ننزل 
ولسه هاينزلوا لقو نور فتحت 
مازن:كل ده نوم يخربيتك 
نور : عايز اي 
مازن:فين سيف 
نور:معرفش رن عليه 
ولسه هايرد لقي فونه بيرن 
مازن: ابن حلال 
سيف : انت فين يامازن 
مازن :عند بيتك لي في حاجه 
سيف : في حد اتصل بيا من تلفون ادم وقال انه لقي الرقم ده مع حد عامل حادثه 
مازن : ايه طب ليل فين 
سيف :معرفش يامازن قابلني ف المطار بسرعه انا ونجمه جايين 
مازن :حاضر 
وصلوا المطار كلهم 
مازن : عرفت حاجه جديده 
سيف : اه اتصلو وقالوا ان الي عمل الحادثه...😳
google-playkhamsatmostaqltradent