قصتي مع مصاص دماء الفصل العشرون والأخير

الصفحة الرئيسية

رواية قصتي مع مصاص دماء الحلقة العشرون 20 والأخيرة بقلم شادو

رواية قصتي مع مصاص دماء

قصتي مع مصاص دماء الفصل الأخير

يارا : آآآآآآه ..
مسك اياد يارا وقتها وشدها عليه
ايااد : اهدي .. اهدي ارجووكي
يارا : ايه الي بيحصل هناا ..
اياد : ولا حااجه .. تالي معايا
خرج اياد يارا من الاوضه
ورجعا غرفتها
كانت يارا بتترعش ف اديه .. مش فاهمه حاجه
وبعد ما دلخها اوضتها
وقبل نا يخرج
مسكت يارا اياد من هدومه
يارا : انا .. ان الي عملت كده
لف اياد وشه وقال
كاميره تقدري تعملي ال انتي عايزاه
يارا : يعني انا الي قتلتهم
بصت يارا ع اديها لقتها كلها دم ..
وقتها بعدت يارا عن اياد وقفلت البااب
اياد : ياااراااا
يارا : انا بقيت وحش .. وحش ..

مقدرش اياد يقول حاجه وقتها ..

واول ما وصل غرفته ..
جاسر : مازن مات يا سيدي .. و 7 من الحراس
اياد : واضح انك كان عندك حق
جاسر : قلت لك يا سيدي
لازم نكمل الخطه وباسرع وقت
اياد : بكره .. بكره هخليها تتنازل عن قوتها
جاسر : وبعد ما تقتلها يا سيدي .. هنعمل ايه
اياد : جهز الحراس .. لان وقتها هنهجم ع قصر دراكو .. وكل الي معاه
جاسر : اومرك سيدي ..

وقتها سمعت ديانا الي اتقاال ..
ديانا : هيقتلو الاميره .. مصيبه

**
وقتها .. دراكو كان ف طريقه لقصره
وبعد ما وصل ..
لليان : سيدي .. سيدي ...

اييييه الي حصل
دراكو : جهزيلي دم بسرعه ..
لليان : اومرك سيدي
وقتها كان دراكو شايل ياسمين ع اديه ..
كانت حالتها خطيره .. وجسمها كله بينزف
دراكو : ارجووكي .. اتمااسكي .. متستسلميش
حط وقتها دراكو ياسمين ع السرير .. وبعد ما جابت له لليان الدم
بدا يوصله ل جسمها
دراكو : ياسيميييييييين .. ياسميين .. استحملي ارجووكي
وقتها ياسمين مكنتش قاده تاخد نفسها

درااكو : لااااااااااا لاالااااااااااااا مستستسلميييييييييييش ..
ياااااااااااسيمييييييين ....!!!!!

تاني يوم ..
راح جاسر عند برنس اياد
وبعد ما استاذن بالدخول
جاسر : تامرني ب ايه يا سيدي
اياد : جهزت الحرس
جاسر : ايوه ..
اياد : خلي يارا تقابلني ف القاعه الرئيسيه
جاسر : اومرك سييدي
وقتها نزل اياد للقاعه .. لقي يارا واقفه هناك
اياد : ايه الي بتعمليه هنا
يارا : كنت بتمشي بالقصر .. وجيت هنا
اياد : انا بعت جاسر عشان يجيبك
يارا : خيير ..^^ في حاجه حصلت
اياد : لا .. مافيش
يارا : امال .. طالب تشوفني ليه
قرب اياد ع يارا وقال
لا عاادي .. عشان وحشتيني مش اكتر
يارا : بجد ..
وحشتك
اياد : ايوه وحشتيني
يارا : من قلبك ..
اياد : هه ..!! ااه ااه من قلبي
يارا : .. وانت كمان وحشتني
اياد : يعني بتحبيني
يارا : جداا .. لدرجه متتصورهاش
مسك اياد ايد يارا وقال
اياد : وبتثقي فيه
يارا : مبثقش ف حد غيرك
اياد : يعني لو طلبت منك حاجه .. هتوافقي
يارا : اكيد ... انت شاايف ان ده لمصلحتي
اياد : اه طبعا لمصلحتك
يارا : يبقي اكيد موافقه
اياد : عارف انك محبطه من حياتك ك وريثه عرش
وانك كنتي عايزه تعيشي حياه طبيعيه
يارا : اه كان نفسي .. اني اعيش حياه طبيعيه
بس ده قدري
اياد : لا .. اقدر اخليكي تعيشي حياه طبيعيه
يارا : بجد ..
grin رمز تعبيري
ازااااااااي
اياد : تتخلي عن طاقتك ليه
عن قوتك ..
وب كده هتعيشي حياه طبيعيه

ملحوظه .. قوه يارا مرتبطه ب حياتها
ولو اتخلت عنها .. يبقي كده معنااه انها هتمووت

يارا : موافقه .. لو بكده هعيش حياه طبيعيه ف موافقه
اياد : متاكده
بص اياد ف عيون يارا وقتها .. لقي نظره حزينه
مفهمش من ايه
يارا : اكيد .. متاكده
هنفذ كل الي تطلبه مني
اياد : خلاص تعالي معايا
يارا : ع فيين ..
اياد : ع المكان الي تقدري فيه تتخلي عن طاقتك
خد اياد يارا وقتها .. ووداها للغرفه الملكيه ..
ودي الي المفروض تكون ليها بعد ما تبقي ملكه
يارا : وااااااااااااااااااااااو .. تحفه
اياد : دي الغرفه الملكيه
هنا تقدري تتخلي عن طاقتك ..
بس بعد ما تكتبي قراار رسمي ب كده
يارا : موافقه
بعت اياد وقتها للخدم .. انهم يجيبو الحرس الملكي
وجاسر ..
وقتها .. اتزاع ف العشيره الخبر
وان يارا هتتنازل عن قوتها ل اياد
اتجمع الكل .. ومن ضمنهم اليس
وديانا ..
وبعد ما الكل حضر ..
قررت يارا وقدام الكل انها تتنازل عن قوتها
كوريثه شرعيه للعشيره وانها بتكلف اياد ب حمايه العشيره
بعدها ..
وان دورها هينتهي ع كده .. ك ملكه للعشيره

وبعد ما وقعت ع القراار
طلب من اياد انه ياخد قوتها ..
قرب اياد ع يارا . بهدوء
بص ف عنيها .. كان عارف ان دي اخر مره هيشوفها فيها
لقي ابتسامه غريبه
وفاجئه .. نزلت دمعه من عنيها
حاول اياد انه مايتاثش ب اي حاجه .. ممكن تحصل
قرب عليها اكتر واكتر
وف لحظه ..
قدر يغرز انيابه ف جسمها ..

غمضت ديانا عنيها وانهااارت .. من العيااط
مكنتش قادره تشووف الي هيحصل ..

وقتها .. قدرت يارا انها توريه رئيه بسيطه عن الي بيحصل
شااف ايااد تشووويش كبيير
سمع اصواااااااات .. اصواات كتيره
شاف وقتها ديانا .. وهيه رايحه عند يارا .. وبلغتها بالي هيحصل لها تاني يوم
..
وشاف ابتسامت يارا .. بعد ما قالت
يارا : بفضل اني اموت ع اديه ..
ولا اني اعيش ع خدااع وخدر اكتر من كده

...
شاف اياد ياارا وهيه بتعيط وديانا بتحاول تهديها
يارا : مقدش انساااه .. مقدرش
انا حبيته
ديانا : بس يا انسه برنس يااد مابيحبش حد ولا هيحب حد
صدقيني

..
واخر حاجه شافها اياد ..
يارا وهيه بتديه دمها
لما تعب ..
سابته يشرب دمها .. لحد ما اغمي عليها
ع كتفه ..

وقتها .. سيطر اياد ع نفسه ورمي يارا بعييد عنه
استغرب الكل من الي حصل ..

جااسر : سيدي ..!!
وقعت وقتها يارا ع الارض ..
بتاخد نفسها بالعفيه ..
يارا : وقفت ليه ..
لسه عندي طااقه ..
جااسر : سيدي .. ايه الي حصل
فضل اياد باصص ل ياارا ..
لحد ما قرب عليها ..
غمضت يارا عنيها ..
فكرت انه هيقتلها ..
بس .. استغرربت يارا انه ملمسهاش
فتحت ياا عنيها ..
واتصدمت بعد ما شاافت دمعت اياد ع خده
اياد : انا .. بعلن اني هستولي ع طاقه الوريثه ..
بس من غير ما حد يبقي مطلع ع الي هيحصل
جيب الوريثه ل غرفتي يا جاسر
مسكو الحراس يارا من كتفها
وودوها ع غرفه اياد ..

وبعد ما دخلت يارا الغرفه ..

بعد لحظاات .. سمع الكل صرختها ..
ديانا : لااااااااااااااااااااااااااااا .. لااااااااااااااا انسه يارااا
مسك جاسر ديانا ومنعها انها تدخل الغرفه
ديانا : ارجوووووك سبني .. سبني
جاسر : مستحيل ادخلك ..

وقتها .. سمع جاسر ان في هجووم ع القصر
هجوم مفاجيء
الحراس : الصياااااااااااديين .. بيهاجمو القصر يا سيدي
ورئيسهم دراكو ..
جاسر : بسرعه احمو مداخل القصر
جري جاسر بسرعه عشان يحمي القصر
لقي دراكو .. والصيادين بيهاجمو الحرااس
حاول جااسر انه يتغلب عليهم ..

بس مقدرش ..
حاول يحمي العائلات النبيله ويهربهم بسرعه ..
وقتها .. لمح جاسر دراكو ورااه
وقبل ما يتحرك
مسكه دراكو .. وحط السيف ع رقبته
دراكو : هيه فيين
جاسر : مين هيه ..
دراكو : وريثه العرش راااااااااااااحت فيين
جاسر : هه .. جيت متاخر ..
برنس اياد زمانه قتلها ..
دراكو : اييييييييييييييييييييه ..@@@@@@@@@@@
قتلهااااااااااااااااااااااااا
فييييييييييييين .. هواا فيين
جاسر : مستحيل اقول لك
وقبل ما يقتل دراكو جاسر ..
سمع دراكو صوت ديانا
ديانا : ف الغرفه الملكيه
هما ف الغرفه الملكيه
ساب دراكو جااسر وقتها وجري بسرعه .. هوا والحرس
جاسر : ليييييييييييييييييه .. قلتي له ليييه
ديانا : عشان ميقتلكش
مسك جاسر ديانا من رقبتها
وحيااتي هتفيدك ب اييه . هتعرضي البرنس للخطر
ديانا : مش مهم ..
cry رمز تعبيري

اهم حااجه .. انت
ساب جاسر ديانا وجري عشان يلحق الامير
جاسر : غبيه ..@@
حيااتي تفيدها ف اييه
ف اييييييييييه
وقبل ما يوصل جاسر للامير
سمع صووت ديانا بتصرخ
وقف جااسر وقتها .. مش عاارف يروح ل مين
وقتها ومن غير ما يفكر قدر يستغني عن ولائه
عشانها ..
رجع جاسر بسعه عشان يحمي ديانا ..

وقتها .. دخل دراكو الاوضه بسعه هوا والحرااس
بس .. ملقااش حد فيها
دراككو : يااااااااااااااااااارااااااااااااا ..
بص دراكو وقتها .. لقي رساله مكتووبه ..

اياد : رساله ل رزان ..

وبعد فتره ...
راحت رزان للعشيره ..
وبعد ما استلمت الرساله .. وقراتها
اياد : انسه رزان .. او اقدر اسميكي وريثه االعرش الملكي
بعد ما تقري الرساله دي .. معناها انك دلوقتي بقيتي الوريثه الشرعيه للعشيره
ب ايدك تنفزي كل قراار تخديه
مهما كاان ..
اما عن نفسي .. ف انا بتنازل عن سلطتي ..
ك امير ..
وعايش حياه طبيعيه ..
اما بالنسبه ل اختك .. يارا
ف هيه معايا .. اطمني عليها ..
هيه ف ايد امينه .. ومفيش حاجه ممكن تحصل لها طالما انا عايش
حبيت اخدها ف جوله .. تشوف فيها العالم من جديد
بعد الفتره الي عاشتها
متقلقيش عليها ..
بس ... ف امر واحد ..
لازم تعرفيه .. وهوا ان يارا كمان اتنزلت عن حقها انها تكون وريثه
وب كده .. انتي الي هتكوني الويثه الشرعيه

ملحوظه .. هيه بتحبك كتير وبتوصل لك سلامها
وبتقول لك .. انها هتشووفك قريب ..

التوقيع .. اياد

وبعد ما قرات رزان الرساله .
رزان : وزي ما عرفتو ..
انا الويثه الشرعيه .. من هنا وراايح .. كل اومري تتنفذ
العشيره .. اومرك سيدتي ..
رزان .. ^^

وقتها كانت عارفه رزان كل الي بيحصل .
لما حاول قبل كده جاسر انه يخليها تفقد الزاكره وتنسي الي حصل
فكت اللعنه .. وقدرت وقتها تعف ان مصااصي الدمااء موجوديين ف العالم
وبدات قوتها تظهر .. بس من غير ما تحسس حد بالي بيحصل
هتسالو .. اشمعنه يارا حصل لها كل ده .. ومكنتش رزاان
عشان يارا ف بدايت الامر هيه الي اتمسكت من جاسر
وعرف بعدها اياد انها وريثه
والموضوع بدا معاها
يعني لو كانت رزان هيه بدالها ... كان حصل نفس الموقف بالظبط

الاتنين بيحملو دم ملكي .. بس واحده بس هيه الي هتكون وريثه شرعيه
وبعد ما اتنازلت يارا عن الحكم
قدرت رزان هيه الي تحكم ..
العشيره .. بمعني ان القانون مش هيطبق ع يارا
لمجرد انها حبت اياد
دلوقتي .. تقدر تعيش حياه طبيعيه ...

وبعد 11 شهر ..
يارا : جاات رساله من جااسر
اياد : ايوه .. وصلت ..
يارا : انا هتفحهاا اناا
مسكت يارا الرساله وقراتها
جاسر : برنس اياد
ولا دلوقتي اناديك ب اياد بس .. من غير اللقاب
قدرت الاميره رزان انها تحكم العشيره ب قوه ..
اصدرت قوانين جديده
وهيه بمنع اي صيد من الجامعه ..
او ان اي حد ينتحل شخصيه طاالب عشان يعرض حياه الطلاب للخطر
ومنعت الصيد ف الاماكن العامه
ومنعته ف كل حته
يعني احنا شكلنا هنتحول ل نباتيين
squint رمز تعبيري

او هنتغذي ع الحيواناات ..
بس مش دي المشكله .. الاميره رافضه انها تتجوز من اي عشيره
بتقول وانا اربط حياتي ب واحد ليه .. طالما عشيرتي كلها زي القمر
grin رمز تعبيري

واضح ان الاميره هتفضل اميره ومش هتستلم الحكم ابدا
..
اما بالنسبه للصيادين ..
ف عملو اتفاقيه سلام معانا ..
وانتهت الحرب ما بنا ..
اما بالنسبه ل دراكو .. ف عرفت انه ناام نوم ثباتي ..
لتاني مره ..
بس المره دي السبب مجهول ..
اما بالنسبه ليه .. ف انا سيطرت عليا ديانا .. بكل ما فيها ..
وحبتها .. جدااااا
بس هيه الي ماخره الجواز مش عارف ليه .. شكلها بتعلمني الادب ><

طمني عليك يا سيدي .. وع الانسه يارا
اه صح .. وصلني الخبر انها بقت مداام مش انسه ..
وفي طفل جي ف الطريق
..
سيدي .. انا هفضل مستني اليوم الي شاوفك فيه تاني
وهتفضل بالنسبه ليه .. برنس اياد الي بحترمه طول عمره

جاسر ..

وبعد ما قفلت ياارا الرساله ..
يارا : ديانا هتتجوز جاسر .. مش مصدقه
اياد : وحد كان يصدق اننا نتجوز
يارا : مش انا اتبرعت لك بدمي ..
اياد : ايوه يعني ايه يعني
يارا : يعني اكيد تخلي عندك دم وتتجوزني
اياد : اماال انا عملت ايه
يارا : لا ماليش دعوه
اياد : امال ابني الي ف بطنك بيعمل ايه
يارا : بردو مليش دعوه
tongue رمز تعبيري

انت مش جوزي
اياد : ايييه
squint رمز تعبيري

يارا : اه مش جووزي .. هي بس انت اتجوزتني بعد ما عرفت اني اتبرعت لك بدمي
غير كده كنت قتلتني
اياد : ياااااااااادي النسله كل مره تفتحي الموضوووع ده ..
يارا : اهه .. هفتحو هي بس
اياد : عايزه ايه يعني دلوقتي
ياراا : تعويض
tongue رمز تعبيري

اياد : نعم .. تعووويض .. شكلي هتغابا عليكي
يارا : وكمان هتتغابا وانا حاامل .. اه ياامامااا
grin رمز تعبيري
انا هوريك ..
وهسيب البيت ..
اياد : انتي بتتلككي .. خدي هنا
يارا : ياااااااامامااااااااااااااااااا ..
خلااص خلااص ..
اياد : خلاص ايه ..
ياارا : عايزه سكر ><
اياد : سكر
squint رمز تعبيري
!!
هوا انا بحب نمله
يارا : عااااااااااااايزه سكر
اياد : افتحي المطبخ هتلاقي سكر .. خدي برحتك
يارا : يووووووووووه @@
اياد : السكر التاني لما الفان يقفلو


يارا : احم بئه .. اذا كان كده مااسي

قدرت يارا تعيش حيااه سعيده .. مع ايااد
وكانت بتتطمن ع اختها وع امها بالرساايل .. من فتره ل فتره
لحد ما حددو يووم انهم كلهم يشوفو بعض ...

وقتها .. كان دراكو ناايم . نوم ثباتي
حس ان مهمته انتهت ... لحد كده
وبعد فتره ... صحي دراكو ع صووت بنت .. بتناديه
ومحتاجااه
وبعد ما قاام درااكوو ..
دراكو : ياترا .. ميين هيه ؟؟
وقتها .. شاف ورده جمب التبوت بتاعه
مسك دراكو الورده ... وشم ريحتها
دراكو : ههه .. ياسمين ..
كنت متاكد انها الي هتصحيني ..
واضح ان دراكو لقي الانساانه الي هيحميها طوول عمره ..

ودي كانت نهايت القصه ..
ايه ع فيين .. بتحسبو اني نسييت اليس
شادوو: نضفي البيت بسرعه يا بت
اليس : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ... بقي مصيري اني اخدمك انتي ..
شادو : بتبرطمي ب اييه ..@@
اليس : ولا حااجه ..

شادو : وكمان بتضحكي .. ياا مراااااااه .. اتوصصي بيها شويه
اليس : لااااااااااااااااااااااالالاااااااااااااا الا المراه ... آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ..
وقتها اليس سمعت صووت تمتمه

ياترا ايه الي هيحصل لها

مالنااش دعوه احنا
تمت
رواية جديدة اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent