Ads by Google X

قصتي مع مصاص دماء الفصل التاسع عشر 19

الصفحة الرئيسية

رواية قصتي مع مصاص دماء الحلقة التاسعة عشر 19 بقلم شادو

رواية قصتي مع مصاص دماء

قصتي مع مصاص دماء الفصل التاسع عشر 19

وقتها .. اتصدمت يارا اول ما سمعت ان دراكو
هيقتل اياد ..
صرخت وقتها يارا من قلبها ..
يارا : اياااااااد ..
وقتها .. دخل دراكو بسهوله غرفه اياد
كان اياد نايم ..
قرب دراكو اكتر واكتر .. عليه
وقتها لمح اياد حد بيتحرك ف الاوضه ...
قام اياد بسرعه .. واول ما لف وشه
لقي دراكو قدامه ..
اياد : دراكو ..!!
بص دراكو ل اياد وعنيه حمرا وكلها غضب وحقد ..
وقتها .. مسك دراكو اياد من رقبته ..
وبكل قوته .. خبطه ف الحطيه ..
حاول وقتهاا اياد يفلت من ايد دراكو ..
بس مقدرش .. قوه دراكو اتغلبت ع اياد
بدا دراكو يردد اسم اكيلا ..
وكل ما يردده .. تزلد قوته اكتر واكتر
وقتها .. مسك اياد ايد دراكو .. عشان يبعدها عنه
وقبل ما يفلت منه ..
كتف دراكو اياد .. وقدر وقتها يغرز انيابه بجسمه ..
حاول اياد يهرب ..
بس وقتها قوه خزلته ..
حس كان روحه بتتسحب منه ..
مقدرش يقاوم دراكو اكتر ..
وقبل ما يستسلم ..
حس ب يارا قريبه من المكان
اياد : يارا ..
دخلت يارا وقتها غرفه اياد .. بسرعه
يارا : لااااااااااااااااااا .. لاا ايااااااااااااااد
جريت ياسمين ومسكت يارا من كتفها
ياسمين : ارجوكي تعاالي معااياا
يارا : لااااااااااا لاااا .. لاااااااا ابعد عنه .. سيبه متموتهوووووووووش ..
بصت يارا .. لقت اياد بدا يستسلم ل دراكو ..
حست ب ضعفه ..
وكأن فاضل لحظات ويفارق الحياه
مسكت ياسمين يارا وشدتها بره الغرفه ..
وقبل ما تخرج يارا .. نزلت دمعتها ع خدها ..
يارا : درااكو .. ارجوووك سيبه .. متموتهوووش
بص دراكو ل يارا ..
ل صوتها وهيه بتنديه ..
ل دموعها الي ع خدها ..
افتكر وقتها اكيلا .. وهيه بتترجي الحراس مايقتلهووش
نفس اللهفه .. نفس نبره الصووت
وكانه شايف حبيبته قدامه ..
ساب وقتها دراكو ااياد
واول ما وقع اياد ع الارض
جريت يارا عشان تلحقه ..
وقتها مسكها دراكو من اديها ..
دراكو : لو مجتيش معانا .. هقتله
بصت يارا ل اياد .. والدموع ع خدها
وقتها سمعت ياسمين صوت جاسر والحرااس ..
قريبين من المكاان ..
ياسيمن : بسرعه .. الحراااس جيين
قررت وقتها يارا انها تروح مع دراكو وياسمين ..
بدا اياد يستجمع قوته ..
واول ما فتح عنيه ..
شاف يارا والدموع ع عنيها ..
ودراكو ماسكها من كتفها ..
اياد : ي ي .. يااااراا
وقتها قدر دراكو يهرب هوا وياسمين ويارا . من القصر
..
سمع جاسر صووت قريب من غرفه اياد
قرب ع الغرفه ..
اول ما لقي الحراس مقتولين بره الغرفه ..
دخل بسرعه غرفه اياد .. لقااه مرمي ع الارض
وجسمه كله دم
شال جاسر اياد بسرعه
ونادا ع الحراس ..
اياد : يي ياارا .. يااارا
جااسر : ايه الي حصل يا سيدي .. ارجووك رد عليا
اياد : يارا .. دراكو خادها
جاسر : ..@@@ درااااااااكوو
قام جاسر بسرعه .. وبعد ما استدعي مازن ..
حاولو يلحقو ب دراكو وياسمين ..
بس مقدرووش ..

وبعد شويه ....

وصل دراكو ع قصره .. هوا وياسمين ويارا
وبعد ما دخلو القصر
وقبل ما تطلع يارا ل للغرفه
دراكو : استني عندك ..@@
لفت يارا وشها .. وصبت ل دراكو
لقته واقف وراها وعنيه باين فيها الغضب
مسك دراكو يارا من كتفها
دراكو : ايه الي عملتيه انهرده ده ..
ايه الي خلاكي تدافعي عنه
ياارا : عشان نقذ حياتي مره
وانا رددتهاله ..
دراكو : نقذ حيااتك .. هوا الي هيقتلك بعد كده
وبايده ..
يارا : مستحيل يقتلني @@
دراكو : انتي وريثه عرش فاهمه يعني اييه
يعني هتحكمي شعب .. كبيير
العاطفه المفروض تموت ف قلبك
وعايز اعرفك حاجه يا اميره ..
لو خليتي مشاعرك هيه الي تسيطر عليكي
اعرفي انك بتحكمي عليكي بالموت
يارا : المووت ..!!
دراكو : ده القانون .. ميسمحش ان وريثه العرش تحب او تتجوز من شعبها
يارا : ومين طلب اني اكون وريثه عرش هه
انا مش عايزه اكون وريثه عرش
عايزه اعيش حياتي طبيعيه
ليه وريثه عرش ..
دراكو : عشان والدك كان حاكم مصاصي الدماء
وانتي اتولدتي من ام بشريه ..
ولازم تبقي الوريثه
يارا : حاكم ...!! 😮
ايييييييه >>>>$$$$
دراكو : زي ما سمعتي بالظبط .. بيجري ف جسمك دم بشري ودم هجين مصاصي الدماء
يعني انتي مش زي اي بشريه
.
جريت يارا ع الاوضه ..مقدرتش تستوعب الكلام الي بيقوله دراكو
وقتها .. طلعت شافتها لليان وهيه طالعه وبتعيط
جريت وراها بسرعه ..
واول ما دخلت يارا .. قفلت البااب
لليان : انسه ياارا .. انسه ياارا افتحي البااب ارجووكي
وقعت يارا ع السرير وانهارت ..
لليان : ارجووووووكي يا انسه افتحي البااب
انسه ياارااا ..

كانت ياسمين تحت هيه و دراكو ..
ياسمين : مكنش لازم الي عملته .. ابدا
قرب دراكو ومسك ياسمين من كتفها وهوا متعصب
دراكو : مكنش لاازم .. ازااااااااي
ازاي اسيبه بعرض حياتها للخطر
دي بدات تحبه .. شوفت ف عنيها نظره مشوفتهاش بقالي سنين
نظره حسستني بالعجز ..
كاني كنت شايف اكيلا بتتوسل ليه انه ميقتلنش
ياسمين : اكيلا ..؟ .
بص دراكو ل ياسمين وقتهاا ..
دراكو : انا اسف .. شكلي تعبان شويه
تقدري تمشي دلوقتي ......
..
وقبل ما تمشي ياسمين
دراكو : ياسمين ..
لفت ياسمين وشها قبل ما تخرج من الباب
دراكو : شكرا ع مساعدتك انهرده ..
ياسمين : متتوقعش انك نقذتك عشان سواد عيونك
او وسامتك .. انا نقذتك عشان هحتاجك الفتره الي جيه ..
يعني هتردهاالي ع فكره ..
دراكو : .. 🙂

وبعد شويه ..
طلع دراكو عند يارا الاوضه ..
وقبل ما يفتح الباب
سمع صوت يارا وهيه بتعيط
وقتها كانت لليان قريبه من الاوضه ..
شافت دراكو وهوا واقف قدام الباب
لليان : سيدي دراكو ..
معتقدش انها هتفتح البااب ..
هيه لسه بتعيط من ساعت ما دخلت الاوضه
دراكو : طيب روحي ارتاحي انتي
لليان : اومرك سيدي

تاني يووم ..

صحي اياد ع صووت يارا ..
اياد : ياااااااااارااا ..
بص اياد وقتها لقي اليس جامبه ..
اليس : حمدلله ع السلامه
اياد : الله يسلمك ..
اليس : بقيت كويس دلوقتي ..
اياد : اه .. افضل بكتير
اليس : اتوقعت انك تنادي عليه اول ما تصحا .. بس اتصدمت انك ناديت باسم يارا ..
قام اياد وقتها من ع السرير ..
اياد : لو سمحتي ارجعي غرفتك دلوقتي ..
ودخلي جاسر .. عايزه ضروري
قامت اليس وحضنت اياد من ظهره
اليس : كده برضو .. وهون عليك ..

شادو :-_- !!! تبا لكي

نكمل القصه ..
اياد : قلت ارجعي ل غرفتك دلوقتي .يا اليس .. وناديلي
جاسر ..

اليس : @@@ خلااص .. ال انت عايزو
خرجت اليس من الاوضه وهيه متعصبه
وقتها شافت جاسر واقف بره الغرفه .. ومشدد الحراسه ع غرفه اياد ..
اليس : اياد عايزك جوا ..
جاسر : اسمه البرنس اياد ..!!
اليس : ملكش دعوه .. وخليك ف حالك ><
جاسر : @@@@@@@@@@ متتخطيش حدوودك معايا
مهما كنتي المفضله عند الامير .. ف انا حرس ملكي
يعني ممكن انهي حياتك
اليس : طيب وريني كده .. @@
وقتها سمع جاسر صوت اياد
اياد : جااااااااااااسر .. سبها ترجع غرفتها وادخل ..
جاسر : اومرك سيدي ..
وبعد ما دخل جاسر ل غرفه اياد
اياد : عايزك تجمع اكبر عدد من الحراس .. وتبد تفتش المنطقه .. كلهااا ع دراكو ويارا ..
جاسر : اومرك سيدي .. واوعدك .. هنجيب لك راسه
اياد : مش مهم ..
جاسر : هه ..!!
اياد : مش مهم عندي تقتله ولا لا .. المهم ترجع يارا تاني
جاسر : بس ده حاول يقتلك يا سيدي ..
اياد : قلت لك مش مهم .. رجع ياارا سليمه
للقصر تااني ..
وف اقرب وقت
جاسر : اومرك سيدي ..

بدا جاسر يكون اكبر عدد من الحراس
وبدئو البحث عن يارا ف كل مكان ..

وقتها .. كانت يارا بتحلم ب كابووس مفهمتش معنااه
كانت سامعه صووت درااكو بيصرخ باسم اكيلا ..
وسامعه صوت طفل ..
بيعيط ..
وفاجئه .. شافت وحش بيهجم عليها ..
وبعد ما اتمكن منها .. وقبل ما يقتلها
قامت يارا مفزوعه
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ..
سمع دراكو صرخه ياارا
دخل غرفتها بسرعه
دراكو : ياااراا ..
قرب دراكو ع يارا وخادها ف حضنه
دراكو : انتي كويسه
يارا : هيقتلووني .. هيقتلووني
دراكو : مش هسمح لحد ياذيكي
مهما حصل .. صدقيني
بدات يارا وقتها تهدي ..
وتناام تااني ..
وبعد ما غطاها دراكو وخرج من الغرفه ..
دراكو : مش هسمح ل حد ياذي حفيدتي مهما حصل

وبعد شويه
صحيت يارا ونزلت ع تحت ..
كان دراكو عندو اجتماع مع رئيس هيئه الصيادين
وقتها سمعت يارا اسم اياد
قربت يارا الباب وقتها
رئيس هيهئه الصيادين : انت لازم تحدد وقت الهجوم
مش عايز حد من عشيره اياد عايش ع وجهه الارض
دراكو : الهجوم ع العشيره هيكون صعب وخصوصا الفتره دي
اياد خد احتياطات كبيره
الرئيس : كانت تقدر تقلته .. ليه مقتلتهوش وقتها
دراكو : لو كنت قتلته قدام وريثه العرش .. كانت هتفقد الثقه فينا
واحنا محتاجين ثقتها ..
عشان نقدر نقضي عليهم

فضلت يارا واقفه مصدوومه ..
يارا : اياد ...$$
وقتها طلعت يارا ع الحديقه

وبعد شويه .. خرج الرئيس مع الحراس ..
شاف يارا واقفه ف الحديقه ..
راح هوا ودراكو عشان يسلم عليها
الرئيس : وريثه العرش . واخيرا قدرت اشوفك
ياريت تكوني كويسه معانا
بصت له يارا بغضب .. ولفت وشها
بص الرئيس دراكو .. ولف وشه ومشي
وبعد ما مشي
دراكو : ايه الي عميلته ده
يارا : انا عايزه اشوف ماما واختي
عايزه اطمن عليهم
دراكو : مش دلوقتي
يارا : انا عايزه اطمن عليهم ..
عايزه اشوفهم
دراكو : هيكون في خطر عليكي
يارا : مش هيكون في خطر .. انا محتاجه اشوفهم
وقبل ما يرد دراكو
سابته يارا ودخلت القصر

وقتها .. اعد يفكر دراكو.. هيخليها تشوفهم ازااي
مكنش عايزها تشوف رزان ف الوقت ده

بس مقدرش يرفض لها طلبها .. وخصوصا بعد الي حصل
وبعد ما وافق دراكو .. خد يارا بعد ما اتنكرو ..
وراحو ع بيت والدتها

بصت يارا وراها .. لقت دراكو واقف بره
يارا : مش هتدخل ..
دراكو : لا .. ادخلي انتي
جاسر ممكن يكون قريب من هنا ولازم اخد حظري
خبطت يارا وقتها ع البااب ..
وبعد ما فتحت رزان
رزان : ... ي يي يااااااااااااارااا .
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ..
جريت رزن وحضنت ياارا ..
رزان : وحشتييني .. اختفيتي فيين كل ده ..
سمعت قتها الام صوت ياارا
جريت بسرعه ع البااب ..
الام : يااراا .. 😢
وحشتيينييي
يارا : وانتي كمان يا مااما .. وحشتووووووني اووووي
خدت الام يارا ودخلتها جوه
وقتها راحت رزان عشان تقفل البااب
وقبل ما تقفله
لمحت دراكو واقف بره
واول ما لف دراكو وشه
حست رزاان ب احساااس غريب
بدات نبضاات قلبها تدق بسرعه
جسمها كله بدا يترعش
فضلت متسمره ف مكانها
سمعت رزان وقتها صوت مامتها
الام : رزااااااااااان .. تعااالي
بصت رزان تاني .. لقت دراكو اختفي ..
رزان : حاااضر .. جاايه
وقتها .. بعد ما دخلت يارا .. لقت جددتها ف البيت
جريت يارا عليها وحضنتها
يارا : تييته .. انتي عاايشه
الجده : اه يا حببتي .. عايشه
ماتقلقيش عليه
يارا : بس انا سمعتك بتصرخي
والوحوش ..
الجده : انا كويسه يا حببتي ..
غمزت الجده ل يارا انها تقفل الموضوع وخصوصا ان رزان جايه
مكنتش تعرف رزان وقتها اي حاجه .. عن الي بيحصل

الام : استني بقي اعملك الاكله ايل بتحبيها
يارا : مش هقدر اطول يا ماما
لازم امشي تاني
رزان : تمشي ترووحي فيين
اانتي هتختفي تااني
يارا : هرجع تاني قريب
رزان : لاا .. لاا متسبنااش
خليكي معاانا .. ارجوكي يا ياارا خليكي معانا
يارا : صدقيني هرجع تاني
رزان : لو انا البب ف اي حااجه ف انا اسفه .. لو ضايقتك ب حاجه
لو قسيت عليكي .. بس عشان خطري خليكي معانا
حضنت يارا وقتها رزان وقالت لها
انتي معملتيش حاجه ..
بس انا .. انا مكلفه من الجامعه ب بعمل بحث مهم
وهرجع تااني صدقيني
كلها كام يووم
رزان : توعديني
يارا : اوعدك ... بس ف الووقت ده .. خلي بالك من نفسك
ومتثقيش ف اي حد مهما كاان ... ارجوكي
رزان : حاضر .. اوعدك
وبعد ما خرجت يارا من البيت
بصت حولين البيت .. مالقتش دراكو ..
افتكرت وقتها .. كلام رئيس الصيادين
ب انهم ب مساعدتها .. هيقتلو اياد
وقتها .. جريت يارا بسرعه قبل ما يرجع دراكو ويشوفها
كان دراكو بيامن البيت ..
بالحراس وقتها ..
وبيشدد الحراسه ع رزان ..
متوقعش ان يارا هتخرج بالسرعه دي

جريت يارا بسرعه ..
قبل ما يلحاقها دراكو ..
وهيه بتعدي الطريق
مخددتش بالها من العربيه
وقبل ما تخبطها ..
لمحت ياسمين بتشدها بسرعه ..
ياسمين : انتي مجنوونه .. بتعدي من غير ما تخدي بالك من الطريق
يارا : انا .. اانا
ياسمين : فين درااكو .ز وايه الي نزلك الشارع لوحدك
يارا : كنت بزور اهلي
ياسمين : وفين دراكوو .. ازاي سابك ماشيه ف الشاارع لوحدك
يارا : دراكو هنااك ..
لفت ياسمين وشها ..
وقتها استغلت يارا الفرصه وجريت بسرعه
ياسمين : ياااااااااااااااااراااا

لمح حد من حراس جاسر يارا وهيه بتجري .. وقتها
بلغ جاسر والحرس انه شاف وريثه العرش
وبعد ما مسكت ياسمين يارا
ياسمين : انتي مجنووووووووونه @@@@ ايهه الي بتعميله ده
يارا : سبييني .. سبييني
ياسيمن : انتي بتعرضي حياتك للخطر
تعالي معايا
يارا : للاااااااااااا .. مش هرجع
سبيني .. انتو عايزين تستخدموني عشان اقتل اياد
عشان تدمرو العشيره من خلالي
ياسمين : ايه الي بتقوليه ده
يارا : دي الحقيقه .. انتو وخدني عشان تحققو اهدافكو
انا بقيت وسيله ف اديكو
ابعدو عني 😢
ياسمين : انتي مش فاهمه حاجه
احنا بنحاول نحميكي .. عايزينك تعيشي حياه طبيعيه
بعد ما نقضي ع العشيره
يارا : يعني كانن عندي حق .. كنت هدف ف اديكو
ياسيمن : ياارا .. انا مش هسمح لحد انه ياذيكي مهما حصل
بحاول اوفر لك حياه طبيعيه
صدقيني
وقبل ما تكمل ياسمين كلامها
حست ب لم غريب ف جسمها
حطت اديها عليه .. لقت دم
عليها ..
وقتها .. حست ياسمين ب دوخه
وفاجئه .. وقعت ف الارض
يارا : ياااااااااااااااااسمينن ..
بصت يارا .. لقت ماازن واقف وراها
رجعت يارا ل ورا .. والخوف سيطر عليها
قرب مازن وقتها ع ياسمين ..
وقتها افتكرت كلمات ديانا .. ان محدش بيقدر يسيطر ع غريزته وخصوصا مازن
ياسيمن : اجري يا ياااااااااراا .. اجري ارجووكي
يارا : مش هسيبك
ياسيمن : مالكيش دعوه بيه .. اجريي
جريت يارا وقتها وبسرعه ..
والخوف مسيطر عليها
وفاجئه .. سمعت صرخه ياسيمن
ياسيمن : آآآآآآآآآآآآآآآآه ..
وقفت يارا
... وهيه مفزووعه
يارا : ياااااااااااسمينن ...😮
وقتها .. حست ب خطواات وراها
لفت يارا وشها
لقت الحراس واقفيت وراها
الحراس : ارجوكي تعالي معانا
يارا : ابعدو عنيييييي .. يااااااسميين .. انا عايزه اشووفها
جاسر : ارجوكي تعالي معانا يا انسه
وبهدوء
وبعد ما مسك جاسر يارا
وداها ع القصر ..
وبعد ما دخلت القصر
جاسر : لو سمحتي ادخلي غرفتك
يارا : عملتو ايه ف ياسمين
جاسر : محدش بيفلت من ايد مازن مهما حاول
يارا : قتلتوها ... 😢
دخلت يارا وقتها الاوضه
وقعت ع الارض وهيه منهاره
يارا : ليييييييييييييييييه .. لييييييه بيحصل كده
ياااااااااسيمييييييييين .. آآآآآه 😢
اول ما عرف اياد ب ان يارا وصلت القصر
دخل غرفتها بسرعه
لقاها واقعه ع الارض ومنهاره
قرب اياد عليها بهدوء
اياد : انتي كويسه
لفت يارا وشها .. لقت اياد ..
وواضح عليه التعب ..
قامت يارا بسرعه وحضنته
طبطب اياد ع يارا وحاول يهديها
يارا : لييييييييه .. لييه بيحصل كل ده
كل الي كنت بتمناه اني اعيش حياه طبيعيه
ليه لازم يموتو كل الي بحبهم
ليه ...
اياد : ارجوكي اهدي ..
يارا : انا مابقتش اثق ف حد الا انت
انت اكتر واحد بقيت اثق فيه
كل الي هتقوله هسمع كلامك فيه مهما حلص
اياد : هنتكلم ف الموضوع ده بعدين
انا هسيبك دلوقتي .. وارجوكي اهدي
وبعد ما خرج اياد من الغرفه ..
راح جاسر وطلب انه يشوفه
جاسر : سيدي .. الخطه قربت تكتمل
اياد : واضح اني مش هقدر انفذها
جاسر : سيدي .. لو معملناش كده العشيره هتبقي ف خطر
وكمان هيه متقدرش تحكم العشيره
ابداا ..
يبقي لازم نستفاد من قوتها ع الاقل
وخصوصا انها معندهاش قدره انها تخرجها
لحد دلوقتي
اتعرضت ل مخاطر كتير ,... ومحستش بقوتها ك وريثه عرش ابدا
اياد : بس هيه مش ذنبها حاجه
جاسر : ارجوك يا سيدي .. متنجذبش ليها
انت عارف القانون .. هتحكم ع حياتك بالمووت
باديك انك تبقي اقوي من كده
طالما هيه واثقه فيك
قول لها انك هتاخد قوتها .. عشان
تخليها تيعش حياه طبيعيه زيها زي اي بشريه
مش هوا ده الي هيه بتتمناه
اياد : بس كده انا هموتها ...!!
جاسر : لو مموتهااش .. هيه الي هتموتنا
اعرف يا سيدي انها كل مره هتشتد قسوتها
وممكن بعد كده تقتلنا ..
وخصوصا لو قوتها ظهرت بعد كده
هتلاقيها شم عارفه تتحكم فيها .. وممكن تموتنا
واو تنضم ل دراكو .. وبردو ف الحالتين هتدمرنا
ارجوك يا سيدي فكر ف الموضووع

اياد : سبني لوحدي دلوقتي
جاسر : اومرك يا سيدي
وقتها بدا اياد يفكر ف كلام جاسر

وبعد شويه ..
كانت يارا نايمه
وقتها حلمت ب ماازن .. وهوا بيقتل ياسمين
افتكرت اخر كلماتها ..
قامت يارا مفزوعه ع صرختها
وقتها .. بدات متسيطرش ع اعصابها
قاممت ياارا بعد ما الغضب اتملك منها
وخرجت من الغرفه
حاولو الحراس انهم يوقفوها
بس وقتها .. حسوو ب احسااس غريب
خوف مفاجيء ..
جسمهم اتهذ .. حسو ب قوت يارا لاول مره
انحنو ليها .. ومقدروش يقفو قدامها
الغضب كل مادا ما بيسيطر عليها
وقتها .. دخلت يارا غرفه مازن ..

واول ما لمحوها الحراس بتدخل الغرفه
جريو بسرعه عشان يبلغو جاسر وبرنس ايااد
وبعد دقاايق . جري يااد بسرعه هوا وجااسر .. عشان يشوفو ايه البي بيحصل
وبعد ما دخلو الغرفه ..
اتصدم اياد من الي شافه ..
لقي مازن جسمه متقطع ف كل مكان ف الغرفه
ويارا عنيها متحوله ..
محدش قدر يقرب عليها .. الكل خااف من قوتها
جاسر : حرااااااااااااس .. خدو ها بسرعه ع غرفتها
واول ما قربو الحرااس عليها ..
بدات يارا تتحرك باسلوب مخيف
وف لحظه ..
موتت حرااس جاسر كلهم ..
قربت يارا ع جااسر .. وكانها وحش
هيصطاد فرسته
وقبل ما تمسكه
اياد : ياااراا .. ياااااااااااارااا
سمعت ياارا وقتها صووت ايااد
لفت وشها .. سابت جاسر وقربت عليه
جاسر : لااااااا يا سيدي .. ارجووك اخرج من هنا
قربت يارا اكتر واكتر ع ايااد
وقبل ما تلمسه
نداها اياد ب حببتي ..
بصت يارا ف عيون اياد ..
وقتها قوتها بدات تختفي تااني
وترجع ل طبيعتها
وبعد لحظات .. فاقت ياارا ..
بصت حواليها .. لقت دم ف كل مكاان
جثث متقطعه ..
يارا : آآآآآآآآآآآآآآآآآه ..
مسك اياد يارا وقتها وشدها عليه
ايااد : اهدي .. اهدي ارجووكي
يارا : ايه الي بيحصل هناا ..
اياد : ولا حااجه .. تالي معايا
خرج اياد يارا من الاوضه
ورجعا غرفتها
كانت يارا بتترعش ف اديه .. مش فاهمه حاجه
وبعد ما دلخها اوضتها
وقبل نا يخرج
مسكت يارا اياد من هدومه
يارا : انا .. ان الي عملت كده
لف اياد وشه وقال
كاميره تقدري تعملي ال انتي عايزاه
يارا : يعني انا الي قتلتهم
بصت يارا ع اديها لقتها كلها دم ..
وقتها بعدت يارا عن اياد وقفلت البااب
اياد : ياااراااا
يارا : انا بقيت وحش .. وحش .. 😢
مقدرش اياد يقول حاجه وقتها ..

واول ما وصل غرفته ..
جاسر : مازن مات يا سيدي .. و 7 من الحراس
اياد : واضح انك كان عندك حق
جاسر : قلت لك يا سيدي
لازم نكمل الخطه وباسرع وقت
اياد : بكره .. بكره هخليها تتنازل عن قوتها
جاسر : وبعد ما تقتلها يا سيدي .. هنعمل ايه
اياد : جهز الحراس .. لان وقتها هنهجم ع قصر دراكو .. وكل الي معاه
جاسر : اومرك سيدي ..

وقتها سمعت ديانا الي اتقاال ..
ديانا : هيقتلو الاميره .. مصيبه
وقتها راحت ديانا .. عند 
google-playkhamsatmostaqltradent